dilemma

02-05-2010 19:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jahoor, het is weer eens zover...

Nu heb ik een tijdje terug een maand gedate met een jongen waarop ik meteen ontzettend verliefd werd. Hij echter, wilde rustig aandoen en gaf mij naar mijn idee niet genoeg aandacht. Ik vond dit niks en heb er toen een punt achter gezet. Hierna ontving ik wel meteen berichtjes van hem, maar na een weekje hoorde ik niks meer..

Ik had dit dus al afgesloten voor mijzelf, miste hem geen moment meer en ontmoette een andere jongen waarmee ik nog steeds volop aan het daten ben. Hij is daarin tegen lekker spontaan, leuk, knap, lief, grappig en geeft aandacht op een leuke manier.

Maar ja, nu heeft die jongen waar ik een paar maanden terug zo verliefd op was plotseling weer contact met mij opgenomen en dit heeft mijn wereld weer op z'n kop gezet. Ik zit nu constant met hem in mijn hoofd, maar wil dat gewoon niet. Dat heb ik hem ook verteld en ook dat ik liever heb dat hij geen contact meer met me opneemt..

Toch kan ik hem niet vergeten.. Maar goed, ik weet dat het nooit iets tussen ons kan worden omdat we gewoon niet elkaars type zijn...

Waarom kan ik hem niet vergeten. Ik wil door.. en ik ben dol op mijn date van nu! Ik wil hem vergeten! Maar toch voel ik me zo aangetrokken tot hem!!

HELP
wat wil je dat wij voor je doen dan?
omdat hij iets is wat je niet kan krijgen (de verboden vrucht). Accepteer het gevoel gewoon, dan gaat het het snelst weg. En bedenk dat je lang niet altijd iets hoeft te doen met en gevoel.
Niet meer reageren dus.
Lijkt me dat je niet zo dol bent op je 'date van nu' als je denkt. Als dat zo zou zijn zou je je nl niet zo aangetrokken moeten voelen door die ander, of iig niet de heletijd aan hem moeten denken, toch?
Daten is geen relatie hebben, toch?

Date je er twee tegelijk; dat mág als single, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat BGB zegt...

Je kan nu toch gezellig met beide mannen een leuke tijd hebben? Dan kom je vanzelf tot een keuze als het met een van twee serieuzer wordt.
Als je geen prioriteit bent, wees dan ook geen optie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven