Dit is toch raar mensen.

13-11-2010 18:19 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
vriend en ik gister op dezelfde uitgaansgelegenheid, ieder met eigen groepje, hij met vrienden ik met vriendinnen.

hebben een half jaar een relatie, dus wonen niet samen ieder apart naar het feest gegaan, vriend vondt het in de eerste instantie niet leuk dat ik ook ging wat ik al een hele vreemde reactie vondt.

om een lang verhaal kort te maken, heb vriend op afstand gezien, hij heeft geen moeite gedaan te bellen of te kijken of ik er ook was, maar wilde om 7 vanochtend wel in mijn bed komen kruipen wat ik geweigerd hebt.

heb aangegeven dit heel raar te vinden en heb gezegd dat we ieder onze eigen weg moeten gaan, zijn antwoord ´ ok.

graag wat advies loslaten of voor de zoveelste x praten
Waarom ging je eigenlijk naar dezelfde uitgaansgelegenheid? Is dat de enige leuke plek om naartoe te gaan, was er toevallig een feest, gaan jullie altijd alleen maar daar naartoe?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik begrijp dat jullie elkaar helemaal niet gezien hebben die avond.

Dan kan hij toch niet even een kus brengen?

Hoe komt het dat jij hem niet even een sms oid gestuurd hebt?

Ik zit er trouwens ook niet op te wachten dat mijn partner in dezelfde gelegenheid uit gaat als ik.

Dat voelt toch anders, minder als tijd en ruimte voor mezelf.
Het is dus uit? Rot voor je TO
Dus jij gaat niet naar hem toe want het was een mannenavond, maar je bent wel boos dat hij niet naar jou toe kwam op diezelfde mannenavond? En dat strafte je af door vanmorgen hem uit je bed/huis te schoppen? Je wilt geen relatie, je wilt een sprookje. De prins op het witte paard, maar ja, je moet het met de sloebers doen he.
Oh, ik lees het al, beetje raar dat hij van jou verwachtte dat je niet zou gaan omdat hij een mannenavondje had, vind het nogal puberaal overkomen allemaal. Dat hij je tijdens die avond niet heeft gebeld of gesmst vind ik nog niet zo'n punt, wel dat hij vrij raar reageerde op het feit dat jij ook ging.
Eens met susan,

Zijn reactie was wel een beetje flauw, en hij heeft toch geen alleenrecht op een bepaalde uitgaansgelegenheid?

Beetje puberaal inderdaad..
dit is voor het eerst dat ik dus ergens heen ging waar hij ook was en waar we afzonderlijk naar toe zijn gegaan, het gaat mij om de reactie vooral, het kan toch niet zo zijn dat ik mij ongemakkelijk moet voelen om naar dezelfde plek als mijn partner te gaan omdat hij een mannen avond heeft , ik heb hem wel gezien weet niet of hij mij ook heeft gezien ,maar heeft dus ook niet de moeite gedaan te kijken of ik er ook was, dat was het enige, en als ik al zo een reactie krijg ga ik iemand niet op zijn lip zitten en juist omdat ik dat niet heb gedaan vindt ik het teleurstellend van zijn kant om dus ook geen aandacht te schenken of ik er was of niet
Heb jij er dan wel iets van gezegd, dat je het raar/stom/niet zo leuk/kinderachtig vond dat hij liever niet had dat je naar dezelfde plek ging, voor jullie uit gingen?
quote:sint74 schreef op 13 november 2010 @ 18:19:

graag wat advies loslaten of voor de zoveelste x praten

Als jij het nodig vindt om voor de zoveelste keer te praten (over onzinnige zaken) dan moet je dat vooral; laten. Loslaten, net als je relatie.

Wat is het probleem eigenlijk? Dat jullie niet alles samendoen, dat hij het niet leuk vindt toch iets half samen te doen waarvan hij aanvankelijk dacht alleen te gaan (met zijn vrienden) of dat hij niet alles wíl samendoen?
ja absoluut waarop hij heeft gezegd , tuurlijk maakt het niet uit , en nee je hoeft je zeker door mij niet ongemakkelijk te laten voelen , maar zijn gedrag zei echt wat anders , daarentegen , toen ik aangaf dat hij niet naar mij toe hoefde te komen , vondt hij mij weer raar doen
quote:sint74 schreef op 13 november 2010 @ 18:24:

omdat hij met zijn maten weg ging en niet begreep waarom ik opeens daar heen wilde ben met mijn eigen vriendegroep gegaan dus hij zou geen last van mij hebbenKlinkt alsof je hem teveel op zijn nek zit. Dit en je openingspost samen bedoel ik.
quote:sint74 schreef op 13 november 2010 @ 19:44:

ja absoluut waarop hij heeft gezegd , tuurlijk maakt het niet uit , en nee je hoeft je zeker door mij niet ongemakkelijk te laten voelen , maar zijn gedrag zei echt wat anders , daarentegen , toen ik aangaf dat hij niet naar mij toe hoefde te komen , vondt hij mij weer raar doen

Dus jij hebt gezegd dat hij niet naar je te hoefde te komen en nu ben jij verbolgen omdat hij dat inderdaad niet gedaan heeft?

* offtopic, zwaait naar Madhe*
wat mijn probleem is , waarom ik mij moet verontschuldigen dat ik naar de zelfde uitgangs plek ga , en vervolgens in een zelfde ruimte als mijn partner ben , en mijn partner doet alsof ik thuis in mn bed lig dus er niet ben, al was het een heee ben je er ook al, is dat nou zo raar
Als hij al zo vervelend reageerde op het feit dat jij ook naar die plek ging, denk ik dat je wel had kunnen verwachten dat hij niet opeens heel leuk zou reageren als jullie er eenmaal allebei waren, toch?

Ik vind het in elk geval nogal egocentrisch om een uitgaansgelegenheid te 'claimen' voor een mannenavond, precies op een avond dat er iets bijzonders te doen is. Als er leuke optredens zijn kun je gewoon met z'n allen, die mannenavond kun je ook een week later in de kroeg houden.
Waarom spreek je dan niet uit wat je vind van het feit dat hij geen zin had om jou te zien tijdens de mannenavond? En waarom geef je dan aan dat hij niet naar jou toe moet komen? Hij kan toch niet ruiken dat je dit liever wel hebt?

Heb je een beetje afleiding vanavond?
@bitch het allerminst is waar, in tegendeel, alletwee zeer druk met werken en andere verplichtingen ,, dus zo vaak zien we elkaar niet, en daarom voelde ik mij min of meer beledigd omdat het bijna leek dat hij mij een stalker vondt
Voor hetzelfde geld had hij in een andere relatie een claimerd te pakken en gaan nu snel zijn haren overeind staan. Ik bedoel maar te zeggen, ik krijg het gevoel dat jullie niet zo goed communiceren. Kan dat kloppen?
quote:sint74 schreef op 13 november 2010 @ 19:16:

ik ben niet naar hem toe gegaan juist omdat hij een mannen avond heeft maar zoals ik van iemand las je kan toch even sms en of ik er al bn en elkaar later thuis weer zien.maar dat zelfs niet eens wetende dat ik er ben sorry hoor

Je vriendin smsen op een mannen avond en checken of ze ergens is? Dat is zoiets als; een vrouwen avond hebben en je vriend smsen en checken of hij ergens is?

Wat is dat voor onzin?

En daarbij, je bent toch zeker oud genoeg om zonder begeleiding de hort op te kunnen? En zo niet, dan moet je niet van je vriend verwachten dat hij je controleert, begeleidt of in de gaten houdt en nabelt, maar lekker thuisblijven en na sesamstraat je bed in.
En nu weg blijven uit die tent, anders staan jullie de volgende keer weer aan dezelfde bar te hangen en is het weer aan, kun je weer voor de zoveelste x praten.
@jean heb ik aangegeven , waarop hij met nadruk zei het was een mannen avond , ik vindt het gewoon vreemd, maar goed hij vindt het blijkbaar ook prima dat het klaar is , want heb ook niks meer vernomen
der ging wat verkeerd.
anoniem_69734 wijzigde dit bericht op 13-11-2010 20:14
Reden: dubbel en nog wat onzin
% gewijzigd
Leuk is het echt niet als je vriend zo tegen je doet. Dat je niets hebt gehoord is ook rot. Maar hoe is dat vanmorgen gegaan?
quote:sint74 schreef op 13 november 2010 @ 19:44:

ja absoluut waarop hij heeft gezegd , tuurlijk maakt het niet uit , en nee je hoeft je zeker door mij niet ongemakkelijk te laten voelen , maar zijn gedrag zei echt wat anders , daarentegen , toen ik aangaf dat hij niet naar mij toe hoefde te komen , vondt hij mij weer raar doenHuh, wat zeur je dan dat hij dat niet gedaan heeft?
quote:sint74 schreef op 13 november 2010 @ 19:52:

@jean heb ik aangegeven , waarop hij met nadruk zei het was een mannen avond , ik vindt het gewoon vreemd, maar goed hij vindt het blijkbaar ook prima dat het klaar is , want heb ook niks meer vernomen

Jij stuurt hem toch weg? Ik zou ook geen contact meer opnemen.

Tyfus, jij bent echt kampioen mixed signals geven. A zeggen maar B verwachten.
quote:sint74 schreef op 13 november 2010 @ 19:52:

maar goed hij vindt het blijkbaar ook prima dat het klaar is , want heb ook niks meer vernomenDe grootste misvatting ter wereld wat mij betreft, het idee dat vrouwen hebben dat de man ze wel achterna komt als ze weglopen, ze wel komt smeken als ze hem wegsturen. DAT DOET HIJ DUS NIET! Jij maakt het uit, hij respecteert jouw beslissing. Einde verhaal.

Ik snap overigens niets van het hele probleem of waarom je het nu precies hebt uitgemaakt, maar het lijkt me toe dat jullie beiden beter af zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven