Dit is toch raar mensen.

13-11-2010 18:19 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
vriend en ik gister op dezelfde uitgaansgelegenheid, ieder met eigen groepje, hij met vrienden ik met vriendinnen.

hebben een half jaar een relatie, dus wonen niet samen ieder apart naar het feest gegaan, vriend vondt het in de eerste instantie niet leuk dat ik ook ging wat ik al een hele vreemde reactie vondt.

om een lang verhaal kort te maken, heb vriend op afstand gezien, hij heeft geen moeite gedaan te bellen of te kijken of ik er ook was, maar wilde om 7 vanochtend wel in mijn bed komen kruipen wat ik geweigerd hebt.

heb aangegeven dit heel raar te vinden en heb gezegd dat we ieder onze eigen weg moeten gaan, zijn antwoord ´ ok.

graag wat advies loslaten of voor de zoveelste x praten
wat is er raar?
Waarom vond hij het niet leuk dat jij ook ging?
Loslaten..ik vind t ook raar dat hij de hele avond niet naar je omkijkt en eigenlijk niet wilt dat je er ook bent, maar vervolgens wel het bed met je wilt delen..

Trek je conclusies..
omdat hij met zijn maten weg ging en niet begreep waarom ik opeens daar heen wilde ben met mijn eigen vriendegroep gegaan dus hij zou geen last van mij hebben
quote:sint74 schreef op 13 november 2010 @ 18:19:

graag wat advies loslaten of voor de zoveelste x pratenPraten over wat voor de zoveelste keer?
dat denk ik dus ook pink
zijn egoisme my way or no way
Kanttekening: als het echt een uitje van hem was en jij kwam daar eigenlijk meer om te controleren, dan snap ik hem wel..
nou dat was niet het geval hoor, en dat heb ik ook tegen hem gezegd ,maar gewoon gedag zeggen is het allerminste lijkt mij
Nee, ok..maar had hij een soort van mannenavondje? Women not allowed en dat soort gebrabbel? Dan snap ik het namelijk wel dat hij gewoon even zonder jou uit wilde..
Vind het zelf ook vreemd, niet eens gedag?

Zou ik echt zwaar op afknappen, ziet hij jou wel als zijn "VRIENDIN"?
Bedoel je nou dat hij net deed alsof je er niet was toen jij naar hem toeging om hem te begroeten? Of zou hij wel eens hetzelfde over jou kunnen denken?

Als mijn man en ik apart van elkaar uitgaan dan vind ik het ook leuker om dan niet in dezelfde kroeg te staan eerlijk gezegd. Het is soms zo lekker, effe los van elkaar te zijn.
Je hebt pas 6 maanden een relatie en je moet al voor de zoveelste keer praten?

Lijkt me niet gezellig.
quote:[message=7727994,noline]sint74 schreef op 13 november

hebben een half jaar een relatie...........

.................voor de zoveelste x pratenDit vind ik dan weer wel raar.
Haha, dacht precies wat miloo dacht dus.
Voor de zoveelste keer in 6 maanden praten over moeilijkheden lijkt me ook niet echt een leuke start van een relatie..
Waarom ben jij hem niet gedag gaan zeggen?
quote:Vl43inder schreef op 13 november 2010 @ 18:33:

Bedoel je nou dat hij net deed alsof je er niet was toen jij naar hem toeging om hem te begroeten? Of zou hij wel eens hetzelfde over jou kunnen denken?

Als mijn man en ik apart van elkaar uitgaan dan vind ik het ook leuker om dan niet in dezelfde kroeg te staan eerlijk gezegd. Het is soms zo lekker, effe los van elkaar te zijn.Ja, dat heb ik ook! Als mijn vriend toevallig langs "mijn" kroeg komt, dan wipt hij wel vaak nog even naar binnen. Kus en weg is die weer met de mannen.
quote:Confiture schreef op 13 november 2010 @ 18:39:

Waarom ben jij hem niet gedag gaan zeggen?

Dat vroeg ik me ook af.

En waarom moest jij naar dezelfde tent met jouw vrienden als waar hij heen zou gaan? En waarom voor de zoveelste keer praten? Ben je zo moeilijk dan?
En ja ik vind je gezeur raar.
eensch. (met botervliegje)
He is just not that into you
Heeft hij jou ook op afstand gezien? En als hij een avondje op stap is met vrienden, waren zou hij je dan moeten bellen? Ga je vaker naar 'zijn' plekken als hij uit gaat? Begrijp ik nu goed dat je met 'ieder onze eigen weg gaan', je het hebt uitgemaakt? Oke.

Overigens vind ik het raar dat hij je niet zou willen zien tijdens het uitgaan. Dat hij graag lol maakt met zijn vrienden oké, maar het is toch ook leuk om je vriendin even te zien en te kijken of zij ook een leuke avond heeft.
Ik vind het een beetje lastig in te schatten zo.

Kan me voorstellen dat hij met zijn vrienden weg wilde zonder 'aanhang', maar dan kun je elkaar toch nog wel gedag zeggen?

En ben jij nou wel of geen gedag gaan zeggen?

Ik zou het niet zo leuk vinden als ik het zo lees, maar het ligt er ook erg aan wat jullie van tevoren hadden afgesproken.

En je schrijft dat je vanmorgen om 7 uur tegen hem hebt gezegd dat jullie ieder je eigen weg moesten gaan.. Klinkt alsof je het uit hebt gemaakt, of dat in ieder geval gesuggereerd hebt..

Kortom, ik snap je post geloof ik niet helemaal..

Maar ik zou hoe dan ok met hem gaan praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven