Dit maakt me onzeker

25-12-2018 12:28 45 berichten
.
anoniem_365551 wijzigde dit bericht op 02-04-2019 22:05
99.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dus je wilt iets met iemand op je werk die de hele tijd met andere vrouwelijke collega's bezig is???

Waarom?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
O kan allebei de kanten op.
A: de interesse is over
B de interesse is er nog wel, en hij probeert op deze manier je aandacht te krijgen, jou uit te lokken.

Wat van de 2 het is is van hieruit niet te zien
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zo iemand zou ik al snel klaar mee zijn. Ik laat niet met me spelen. Kom op zeg!
Het kantoor is geen plaats om te daten. Deze man doet gewoon collegiaal tegen jou en dat andere meisje. Meer niet.
viva-amber schreef:
25-12-2018 12:33
Dus je wilt iets met iemand op je werk die de hele tijd met andere vrouwelijke collega's bezig is???

Waarom?

Dit
Wanneer je zo nodig achter de alfa man in je omgeving aan wil aanlopen doe het dan in de kroeg of de disco maar niet op je werk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alweer een topic over deze man?

Ik zou m'n pijlen op iemand buiten het werk richten. Iets proberen te beginnen met een collega vind ik niet verstandig want daar kun je tijdens en na een relatie een hoop gezeik mee krijgen.

En val je echt op een man die zo flirterig met alle vrouwen is?
Ik vraag me nog even af: waar precies voel je je onzeker over?
Wat is je probleem nou?
viva-amber schreef:
25-12-2018 12:33

Waarom?
Zulk haantjesgedrag is nieuw en iemand niet leuk meer vinden, gaat niet in 1 keer weg
.
anoniem_365551 wijzigde dit bericht op 17-08-2019 10:30
99.07% gewijzigd
creativeguy schreef:
25-12-2018 12:42
Het kantoor is geen plaats om te daten. Deze man doet gewoon collegiaal tegen jou en dat andere meisje. Meer niet.
Hm ja dat kan wel. Dan ga ik me niks meer in mijn hoofd halen
Of het een spelletje is of niet weet alleen hij.
Ik kijk naar leuke daden.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
ZaraZara100 schreef:
25-12-2018 12:49
Alweer een topic over deze man?

Ik zou m'n pijlen op iemand buiten het werk richten. Iets proberen te beginnen met een collega vind ik niet verstandig want daar kun je tijdens en na een relatie een hoop gezeik mee krijgen.

En val je echt op een man die zo flirterig met alle vrouwen is?
Nee ik val niet op zulke mannen en het is echt nieuw gedrag van hem, vandaar dat ik het me afvroeg
.
anoniem_365551 wijzigde dit bericht op 17-08-2019 10:30
99.46% gewijzigd
creativeguy schreef:
25-12-2018 12:42
Je date ook niet op kantoor.
Dat doe je ergens buiten. :proud: :proud:
Als beiden geïnteresseerd zijn.
eslarealidad wijzigde dit bericht op 25-12-2018 13:14
0.83% gewijzigd
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Delimore schreef:
25-12-2018 13:10
Dat hij constant bezig is met het meisje naast me en mij links laat liggen. Alsof ik voor hem niet leuk genoeg ben om mee te socializen, terwijl hij eerst meer moeite deed bij mij en nu ben ik alleen met hem bezig lijkt het wel
Het is je werk en geen speeddating event. Gedraag je professioneel. Het zijn je collega's niet je vrienden. Hij is je niets verplicht.
Delimore schreef:
25-12-2018 13:07
Hm ja dat kan wel. Dan ga ik me niks meer in mijn hoofd halen
Hij heeft er voor gezorgd dat je hem in je hoofd kreeg omdat hij dat leuk vond. Het flatteert hem. En nu hij weet dat hij jou kan krijgen en nu gaat hij huppekee op naar de volgende. Een player. En jij blijft je afvragen waarom...…

Je moet je niets afvragen. Je moet hem links laten liggen en niets meer laten blijken. Helemaal niets meer. Op de negeermodus gaan.
En als hij dat door heeft, zul je zien dat hij zich weer als een blad aan een boom omdraait want dat zal hem niet bevallen. maar ik zou niet meer uit de negeermodus gaan want hij wil alleen maar spelen.
Delimore schreef:
25-12-2018 13:06
Eerst leek hij interesse in me te tonen en nu is het in 1 keer over. Dat is het probleem...vroeg me af hoezo zo snel?

Hoezo 'zo snel'? Hij flirt al 'enige tijd' met je en jij doet daar niks op uit blijkbaar, wat had hij dan moeten doen? Tot in de eeuwigheid met jou blijven flirten en wachten tot je een keer een stap zet?
hij vindt die andere leuker
oh dit is de man van de statische ballon.
het was niks en het wordt niks
bovendien wilde je zelf ook geen initiatief nemen dus wat maakt het uit
S-Meds schreef:
25-12-2018 13:27
Wat ben jij toch een naar mens met jouw botte uitspraken. Blijf dan gewoon weg uit mijn topics. Waar heb je het over met geen initiatief nemen
S-Meds schreef:
25-12-2018 13:27
:lightbulb:
Die kende je niet eens.
Het is mij inmiddels duidelijk.
Delimore schreef:
25-12-2018 13:48
Wat ben jij toch een naar mens met jouw botte uitspraken. Blijf dan gewoon weg uit mijn topics. Waar heb je het over met geen initiatief nemen
Jij hebt niet of nauwelijks gereageerd op zn geflirt. Nu denkt hij dat je geen interresse in hem hebt en zoekt ie een volgend 'slachtoffer'.

Zo moeilijk is het niet hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven