Dit was de druppel....
dinsdag 27 maart 2018 om 23:37
dinsdag 27 maart 2018 om 23:41
Gewoon zeggen wat je weet. Die vriend die het je heeft verteld kan moeilijk van je verwachten dat je het hele verhaal gewoon aanhoort en er vervolgens niks mee doet om hem te sparen. Dan had hij het niet moeten vertellen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
dinsdag 27 maart 2018 om 23:42
dinsdag 27 maart 2018 om 23:43
Hier ben ik het helemaal mee eens.Wilhetnietweten schreef: ↑27-03-2018 23:42Nogal vaag verhaal. Ze gingen naar Engeland en hij had seks in Antwerpen?
Verder, wat is het belang van deze "vriend" om dit te vertellen? Ik zou eerst eens uitzoeken of het verhaal van die vriend wel klopt.
Ik zou hem zeker niet op zijn blauwe ogen geloven.
dinsdag 27 maart 2018 om 23:58
Tja, hij zal vast ontkennen.Wilhetnietweten schreef: ↑27-03-2018 23:42Nogal vaag verhaal. Ze gingen naar Engeland en hij had seks in Antwerpen?
Verder, wat is het belang van deze "vriend" om dit te vertellen? Ik zou eerst eens uitzoeken of het verhaal van die vriend wel klopt.
Van de ene kant vind ik het wel net zo 'netjes' om hem dat te vragen, van de andere kant mag je het gewoon uitmaken als je dat wilt zonder dat je iemand verantwoording schuldig bent.
Wil je wel een reden geven en hem niet confronteren, dan zou ik zeggen dat het vreemdgaan de reden is en verder in het midden laten wélk vreemdgaan.
Sterkte, TO
woensdag 28 maart 2018 om 00:01
Het lijkt wel een klucht.
Afijn ik vermoed dat de eerdere 'happy- ending 'al voldoende schade heeft gebracht in het vertrouwen van TO. Ze schrijft: 'Het is klaar'. En dan is het dus klaar.
Zo zou ik het hem uitleggen, waarom hele verklaringen als het om een man gaat die niet te vertrouwen is?
Dag, het is klaar.
enn wijzigde dit bericht op 28-03-2018 00:06
2.68% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 28 maart 2018 om 00:03
woensdag 28 maart 2018 om 00:03
Geen reden om het einde van de relatie een hele dramatische toestand te maken, daar is ze niet mee gediend.SallySpectra schreef: ↑27-03-2018 23:59Wat fijn dat die ‘goede vriend’ jou dat in ‘goed vertrouwen’ heeft verteld.
Hij verwacht dat je niks met deze informatie doet en wil zelf buiten schot blijven? Apart.
woensdag 28 maart 2018 om 00:04
Geeft dan toch ook alles aan over de vriendschappen van deze man? Blijkbaar heeft hij dan dus ook 'vrienden' die er maar een potje van maken? Die dan dus stoken en zieken? Ik snap wel dat TO bij dit 'gezellige' stelletje mensen weg wil.SallySpectra schreef: ↑27-03-2018 23:59Wat fijn dat die ‘goede vriend’ jou dat in ‘goed vertrouwen’ heeft verteld.
Hij verwacht dat je niks met deze informatie doet en wil zelf buiten schot blijven? Apart.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 28 maart 2018 om 00:07
Ze zijn nog piep, dus de kans dat het dan een tranendal wordt is niet onwaarschijnlijk.SallySpectra schreef: ↑28-03-2018 00:06Het hoeft ook niet dramatisch te worden. Gewoon praten is ook een mogelijkheid.
Trouwens, vind je ook niet dat de vrienden elkaar verdienen?
woensdag 28 maart 2018 om 00:11
Eigenlijk best bijzonder dat áls een vriend dus wel vertelt dat ze bedonderd wordt velen argwaan hebben bij zijn motieven. Dit terwijl er hier vaak wel het advies gegeven wordt om wél te delen wat ze weten/hebben ontdekt.
Lastige kwestie dus, vind ik overigens zelf ook.
Lastige kwestie dus, vind ik overigens zelf ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 28 maart 2018 om 00:23
Lastig, omdat het verhaal erg vaag is. Er ontbreekt gewoon relevante info. En uit de info die er nu is, haal ik dat die vriend een dubbele agenda heeft. Het zou een stuk schelen als TO met wat meer info komt, oa wat doen ze in Antwerpen als ze naar Engeland gaan, zit die vriend in een relatie of is hij vrijgezel en hoe is de band tussen vriend en die vriend.
woensdag 28 maart 2018 om 00:28
Je hoeft je niet verantwoordelijk of schuldig te voelen als die vriendschap stukloopt. Dat is iets tussen hen. Niet jouw probleem .
Jouw probleem is dat je een relatie had/hebt met een onbetrouwbare man.
Dat je grens is bereikt .
Ventileer je boosheid over het feit dat hij sex heeft gehad met een Antwerpse hoer. Hoe hij het lef had om na die massage je weer te bedriegen !?! Dat dat voor jou einde relatie betekent . Je hebt je vertrouwen in hem 100% verloren .
Zeg hem dat er nu echt geen weg meer is voor jullie , hij heeft het finaal naar de kloten geholpen en dat hij en die vriend het maar uitzoeken met elkaar.
Jouw probleem is dat je een relatie had/hebt met een onbetrouwbare man.
Dat je grens is bereikt .
Ventileer je boosheid over het feit dat hij sex heeft gehad met een Antwerpse hoer. Hoe hij het lef had om na die massage je weer te bedriegen !?! Dat dat voor jou einde relatie betekent . Je hebt je vertrouwen in hem 100% verloren .
Zeg hem dat er nu echt geen weg meer is voor jullie , hij heeft het finaal naar de kloten geholpen en dat hij en die vriend het maar uitzoeken met elkaar.
Que Sera Sera