Dit was de druppel....

27-03-2018 23:32 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic is verwijderd. Bedankt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2018 12:28
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
95.00% gewijzigd
‘Ik hou niet meer van je. Toedeledoki!’
Je hoeft hem toch niet zo nodig te confronteren? Vertel hem gewoon dat je de relatie verder niet ziet zitten en dat je zonder hem verder wil.
Als hij vraagt waarom, dan zeg je maar dat je het gevoel niet meer hebt.
Een enorm goede band. Wel heel handig als je ex dan uit beeld verdwijnt.

Hoe komen ze in Antwerpen terecht als ze naar Engeland gaan?
Niet de eigenlijke reden gebruiken?

Meer iets in de trant van dat je helaas blijkbaar toch niet kan leven met zijn vreemdgaan met die masseuse? En je je bovendien altijd zal afvragen of het wel bij 1 keer is gebleven.

Of dat je toch niets meer in hem ziet? "Het is op, de liefde is over"
Alle reacties Link kopieren
Waardeloos zo"n situatie.

Je kan toch gewoon zeggen dat je hem niet vertrouwd.

Dat je je niet veilig bij hem voelt.

Niks aan gelogen toch gezien het eerste verhaal.

Verder niet uitweidde.

Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen wat je weet. Die vriend die het je heeft verteld kan moeilijk van je verwachten dat je het hele verhaal gewoon aanhoort en er vervolgens niks mee doet om hem te sparen. Dan had hij het niet moeten vertellen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Nogal vaag verhaal. Ze gingen naar Engeland en hij had seks in Antwerpen?
Verder, wat is het belang van deze "vriend" om dit te vertellen? Ik zou eerst eens uitzoeken of het verhaal van die vriend wel klopt.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het trouwens ook gewoon uitmaken zonder reden natuurlijk. Maar ik vind dat je iemand niet iets over haar relatie kan vertellen wat alles overhoop gooit en dan kan verwachten dat diegene doet of ze niks weet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het na van de zomer geprobeerd, je vertrouwt hem nog steeds niet en wil zo niet verder met hem?
Of je zegt:
Doei. Ik maak het uit.

Niet te moeilijk over nadenken, dump hem.
Wilhetnietweten schreef:
27-03-2018 23:42
Nogal vaag verhaal. Ze gingen naar Engeland en hij had seks in Antwerpen?
Verder, wat is het belang van deze "vriend" om dit te vertellen? Ik zou eerst eens uitzoeken of het verhaal van die vriend wel klopt.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Ik zou hem zeker niet op zijn blauwe ogen geloven.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
27-03-2018 23:42
Nogal vaag verhaal. Ze gingen naar Engeland en hij had seks in Antwerpen?
Verder, wat is het belang van deze "vriend" om dit te vertellen? Ik zou eerst eens uitzoeken of het verhaal van die vriend wel klopt.
Tja, hij zal vast ontkennen.
Van de ene kant vind ik het wel net zo 'netjes' om hem dat te vragen, van de andere kant mag je het gewoon uitmaken als je dat wilt zonder dat je iemand verantwoording schuldig bent.
Wil je wel een reden geven en hem niet confronteren, dan zou ik zeggen dat het vreemdgaan de reden is en verder in het midden laten wélk vreemdgaan.

Sterkte, TO :hug:
Wat fijn dat die ‘goede vriend’ jou dat in ‘goed vertrouwen’ heeft verteld.
Hij verwacht dat je niks met deze informatie doet en wil zelf buiten schot blijven? Apart.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
27-03-2018 23:42
Ze gingen naar Engeland en hij had seks in Antwerpen
Het lijkt wel een klucht.

Afijn ik vermoed dat de eerdere 'happy- ending 'al voldoende schade heeft gebracht in het vertrouwen van TO. Ze schrijft: 'Het is klaar'. En dan is het dus klaar.

Zo zou ik het hem uitleggen, waarom hele verklaringen als het om een man gaat die niet te vertrouwen is?
Dag, het is klaar.
enn wijzigde dit bericht op 28-03-2018 00:06
2.68% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Als die vriend het zo belangrijk vindt dat jij de waarheid weet, dan zal hij ook moeten inzien dat jij iets met dat gegeven wil gaan doen. Daar moet hij maar mee dealen, niet jouw probleem. Dus beestje bij de naam noemen, en wederhoor toepassen.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Ik zou eerst even checken of het verhaal überhaupt wel waar is..

Verder vaag verhaal..Zoals Moiren en wilhetnietweten ook al schreven.
SallySpectra schreef:
27-03-2018 23:59
Wat fijn dat die ‘goede vriend’ jou dat in ‘goed vertrouwen’ heeft verteld.
Hij verwacht dat je niks met deze informatie doet en wil zelf buiten schot blijven? Apart.
Geen reden om het einde van de relatie een hele dramatische toestand te maken, daar is ze niet mee gediend.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
27-03-2018 23:59
Wat fijn dat die ‘goede vriend’ jou dat in ‘goed vertrouwen’ heeft verteld.
Hij verwacht dat je niks met deze informatie doet en wil zelf buiten schot blijven? Apart.
Geeft dan toch ook alles aan over de vriendschappen van deze man? Blijkbaar heeft hij dan dus ook 'vrienden' die er maar een potje van maken? Die dan dus stoken en zieken? Ik snap wel dat TO bij dit 'gezellige' stelletje mensen weg wil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Cateautje schreef:
28-03-2018 00:03
Geen reden om het einde van de relatie een hele dramatische toestand te maken, daar is ze niet mee gediend.
Het hoeft ook niet dramatisch te worden. Gewoon praten is ook een mogelijkheid.
Je wilt niet met hem verder. Zeg hem dat.
Wat kan jou het schelen met wie een ex vrienden is?

Ik vind het ook nogal apart dat hij dat aan je vertelde, was daar een aanleiding voor?
SallySpectra schreef:
28-03-2018 00:06
Het hoeft ook niet dramatisch te worden. Gewoon praten is ook een mogelijkheid.
Ze zijn nog piep, dus de kans dat het dan een tranendal wordt is niet onwaarschijnlijk.

Trouwens, vind je ook niet dat de vrienden elkaar verdienen?
Gewoon dumpen met als reden die masseuse. Best voor je een vieze ziekte van hem krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk best bijzonder dat áls een vriend dus wel vertelt dat ze bedonderd wordt velen argwaan hebben bij zijn motieven. Dit terwijl er hier vaak wel het advies gegeven wordt om wél te delen wat ze weten/hebben ontdekt.

Lastige kwestie dus, vind ik overigens zelf ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
28-03-2018 00:11

Lastige kwestie dus, vind ik overigens zelf ook.
Lastig, omdat het verhaal erg vaag is. Er ontbreekt gewoon relevante info. En uit de info die er nu is, haal ik dat die vriend een dubbele agenda heeft. Het zou een stuk schelen als TO met wat meer info komt, oa wat doen ze in Antwerpen als ze naar Engeland gaan, zit die vriend in een relatie of is hij vrijgezel en hoe is de band tussen vriend en die vriend.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft je niet verantwoordelijk of schuldig te voelen als die vriendschap stukloopt. Dat is iets tussen hen. Niet jouw probleem .

Jouw probleem is dat je een relatie had/hebt met een onbetrouwbare man.
Dat je grens is bereikt .

Ventileer je boosheid over het feit dat hij sex heeft gehad met een Antwerpse hoer. Hoe hij het lef had om na die massage je weer te bedriegen !?! Dat dat voor jou einde relatie betekent . Je hebt je vertrouwen in hem 100% verloren .

Zeg hem dat er nu echt geen weg meer is voor jullie , hij heeft het finaal naar de kloten geholpen en dat hij en die vriend het maar uitzoeken met elkaar.
Que Sera Sera

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven