Driehoeksverhouding
vrijdag 7 juni 2019 om 09:10
vrijdag 7 juni 2019 om 10:39
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat jullie dat toelaten.Dontknowwhattodoooo schreef: ↑07-06-2019 10:20Het feit is dat zij extra gaat zitten dwarsbomen zodat wij amper iets leuks kunnen doen samen, dat probeer ik duidelijk ge maken.
vrijdag 7 juni 2019 om 10:42
Negeren is moeilijk als mijn vriend het spelletje met zijn moeder mee speelt.. zij hoort hem helemaal uit. Hij durft niet tegen haar te liegen en dingen te verzwijgen dat heeft die zelf gezegt, ook heeft hij gezegt dat hij het moeilijk vond om gewoon te zeggen “mam bemoei je er niet mee” want dat heeft hij nog nooit tegen haar gezegt. So what?
dan word het eens tijd lijk me... als hij niet praat dat drijft zij hem echt in het hoekje. En zegt hij iets wat haar niet zint dan word hem het zwijgen opgelegd. Ze heeft hem toen geappt dat ik een zielig mens ben en vanalles. Echt onterecht, dat wist hij ook. En toen appte hij : mam laat het. En toen kreeg die meteen weerwoord van “jaa zij zal wel op je telefoon zitten, geef die telefoon maar terug”. En zeker probeer ik me er niks van aante trekken, en boeit het me ook niet zo zeer wat zij zegt en doet. Maar het doet mij wel veel dat mijn vriend met haar mee doet. Dan bedoel ik , onze ruzies bespreken, terwijl het over haar gaat omdat zij de aanstichter is. En hij haar voed , zodat ze weer steuk materiaal heeft. En er niks van zegt als ze de tokkie weer uit aan hangen is met haar grote waffel over mij.
vrijdag 7 juni 2019 om 10:45
Je schoonmoeder kan zover gaan omdat haar zoon, jouw vriend, haar dit toestaat.
Je kunt met nog 5487294 voorbeelden komen, maar het is je vriend die de navelstreng moet doorknippen. Dan is het probleem van schoonmoeder opgelost.
En kan of wil hij dat niet? Dan pak je je spullen, regelt goede omgang met jullie kind en stapt op.
Je kunt met nog 5487294 voorbeelden komen, maar het is je vriend die de navelstreng moet doorknippen. Dan is het probleem van schoonmoeder opgelost.
En kan of wil hij dat niet? Dan pak je je spullen, regelt goede omgang met jullie kind en stapt op.
vrijdag 7 juni 2019 om 10:51
vrijdag 7 juni 2019 om 10:53
Blijkbaar niet, t wordt even als gebracht alsof t niks is.
TO, allemaal heel vervelend maar zet je kleintje nu eens op 1. Weg daar en snel ook. Hier word je doodongelukkig van. Je blijft maar hangen in dat gedoe met die moeder en hem,je wint dit toch niet. Hup schouders eronder en uit die slachtoffer rol. Laat zien dat je n sterke mama bent en ga voor jullie eigen geluk .
vrijdag 7 juni 2019 om 10:53
Wat een tokkiebende allemaal. Zijn moeder moet zich nergens mee bemoeien maar je verwacht wel dat ze op jullie hond past zodat jullie geld besparen. Je kan haar niet uitstaan maar verwacht wel dat ze komt opdagen bij echo's. Je vent slaat en duwt je maar daar ga je gewoon aan voorbij want je hebt het alleen maar over zijn moeder en denkt dat het probleem uit de weg is als zij uit de weg is.
De realiteit is dat je je hebt laten bezwangeren door een kansloze zak hooi die ook nog eens losse handjes heeft. En nu zit je met de gebakken peren.
De realiteit is dat je je hebt laten bezwangeren door een kansloze zak hooi die ook nog eens losse handjes heeft. En nu zit je met de gebakken peren.
vrijdag 7 juni 2019 om 10:54
Je hebt het in een paar bijzinnen over hoe je bent mishandeld door je vriend.
Maar die moeder is het probleem?
Ga daar gewoon weg, je hebt je kind gekregen in een vuilnisbelt, een moeras van ingewikkelde mensen die allerlei redenen hebben om idioot te doen en jij zit hier te puzzelen wat die reden zijn.
De puzzel is niet de moeder je moet gewoon weg.
Maar die moeder is het probleem?
Ga daar gewoon weg, je hebt je kind gekregen in een vuilnisbelt, een moeras van ingewikkelde mensen die allerlei redenen hebben om idioot te doen en jij zit hier te puzzelen wat die reden zijn.
De puzzel is niet de moeder je moet gewoon weg.
vrijdag 7 juni 2019 om 10:54
Dontknowwhattodoooo schreef: ↑07-06-2019 10:20Een goede moeder zou ons juist het plezier willen doen om ons dat geld te besparen. En niet alleen als ze een tegenprestatie verwacht.
geneet van 't laeve
vrijdag 7 juni 2019 om 10:57
In je OT staat dat ze zich vanaf het begin af aan al overal tegenaan bemoeide.Dontknowwhattodoooo schreef: ↑07-06-2019 10:51Waarom een kind in deze situatie omdat ik er laat ben gekomen dat mijn vriend leuk met haar mee doet.
vrijdag 7 juni 2019 om 11:01
Jeetje iedereen steld zich blind op de hond. Als je goed heb gelezen heb ik mijn verhaal opgesteld over hoe het is begonnen. Met de hond dat was van het eerste deel hoe het alllesmaal is begonnen. De kleine domme dingen die steeds groter werden en de conclussie ervan is dat er met haar niet over valt te praten, over niks. Want niks is goed als het haar niet zint. Ik zou haar nu niet eens op mijn voortuin laten passen. Vertrouw dat mens met 0
vrijdag 7 juni 2019 om 11:03
1. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.
2. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.
3. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.
4. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.
5. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.
6. Hij komt totaal niet voor je op en dus zul je als je er niets aan doet voor altijd vastzitten aan dat secreet van een moeder en haar moederskindje.
Dus waarom precies ben je nog bij hem?
2. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.
3. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.
4. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.
5. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.
6. Hij komt totaal niet voor je op en dus zul je als je er niets aan doet voor altijd vastzitten aan dat secreet van een moeder en haar moederskindje.
Dus waarom precies ben je nog bij hem?
vrijdag 7 juni 2019 om 11:05
Jaa zeker bemoeid ze zich met alles van begins af aan. Maar nogmaals dat laat mij merendeels koud. Zeker is het irritant maar waar het omgaat is dat mijn vriend niet durft te zwijgen over onze ruzies en dingen die haar niet aangaan en haar niet het zwijgen durft op te leggen met haar bemoei enn gesteuk. En haar t materiaal nog geeft ook!