Driehoeksverhouding

07-06-2019 09:10 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindresultaat vandaag als volgt. Een punt achter relatie gezet. Man geeft aan moeder niet los te kunnen laten, gaat hier wel hulp voor zoeken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-06-2019 14:15
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
97.96% gewijzigd
Dontknowwhattodoooo schreef:
07-06-2019 10:20
Het feit is dat zij extra gaat zitten dwarsbomen zodat wij amper iets leuks kunnen doen samen, dat probeer ik duidelijk ge maken.
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat jullie dat toelaten.
bemby77 schreef:
07-06-2019 10:35
Hij duwt je tegen de grond en geeft je een klap in je gezicht?

Fijn voorbeeld voor jullie kind..
Ik denk dat z’n moeder niet het grootste probleem is.
Nou precies dit. Huiselijk geweld komt er ook al aan te pas
Negeren is moeilijk als mijn vriend het spelletje met zijn moeder mee speelt.. zij hoort hem helemaal uit. Hij durft niet tegen haar te liegen en dingen te verzwijgen dat heeft die zelf gezegt, ook heeft hij gezegt dat hij het moeilijk vond om gewoon te zeggen “mam bemoei je er niet mee” want dat heeft hij nog nooit tegen haar gezegt. So what?🙄 dan word het eens tijd lijk me... als hij niet praat dat drijft zij hem echt in het hoekje. En zegt hij iets wat haar niet zint dan word hem het zwijgen opgelegd. Ze heeft hem toen geappt dat ik een zielig mens ben en vanalles. Echt onterecht, dat wist hij ook. En toen appte hij : mam laat het. En toen kreeg die meteen weerwoord van “jaa zij zal wel op je telefoon zitten, geef die telefoon maar terug”. En zeker probeer ik me er niks van aante trekken, en boeit het me ook niet zo zeer wat zij zegt en doet. Maar het doet mij wel veel dat mijn vriend met haar mee doet. Dan bedoel ik , onze ruzies bespreken, terwijl het over haar gaat omdat zij de aanstichter is. En hij haar voed , zodat ze weer steuk materiaal heeft. En er niks van zegt als ze de tokkie weer uit aan hangen is met haar grote waffel over mij.
Echt waar ben je aan begonnen?
Je schoonmoeder kan zover gaan omdat haar zoon, jouw vriend, haar dit toestaat.

Je kunt met nog 5487294 voorbeelden komen, maar het is je vriend die de navelstreng moet doorknippen. Dan is het probleem van schoonmoeder opgelost.

En kan of wil hij dat niet? Dan pak je je spullen, regelt goede omgang met jullie kind en stapt op.
2019 schreef:
07-06-2019 10:45
Echt waar ben je aan begonnen?
+1000

Deze meneer is nooit volwassen geworden....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Maar je vriend en schoonmoeder veranderen niet, dus welke conclusie kun je dan trekken?
Waarom een kind in deze situatie? Je vriend was van het begin af aan al zo, je wist waar je aan begon. Sowieso snap ik dat hele appen niet, je vriend hoeft niet te reageren.

Maar dat je vriend jou duwt en slaat vind jij geen signaal?
Hoe oud zijn jullie? 18? 19?
Gezeik met je schoonmoeder, vriend en dan ook nog eens geslagen worden en dan nóg niet weten wat je moet doen?
Denk eens na. Kies voor je kind en jezelf en laat hun het zelf uitzoeken.
Mammaskindje, die nooit los komt!
Het feit dat zn moeder dingen extra wilt verzieken voor jullie, gaat al erg ver! Dat hij dat ook nog eens accepteert, is nog erger!
He is not a man!
Waarom een kind in deze situatie omdat ik er laat ben gekomen dat mijn vriend leuk met haar mee doet. Toen was ik 35 weken zwanger. Of beter gezegt toen besefte ik het pas echt. Ik probeerde op een roze wolk te zitten. Maar nu zit ik dus op de dikke vette blaren
Dahlia74 schreef:
07-06-2019 10:48

Maar dat je vriend jou duwt en slaat vind jij geen signaal?
Blijkbaar niet, t wordt even als gebracht alsof t niks is.
TO, allemaal heel vervelend maar zet je kleintje nu eens op 1. Weg daar en snel ook. Hier word je doodongelukkig van. Je blijft maar hangen in dat gedoe met die moeder en hem,je wint dit toch niet. Hup schouders eronder en uit die slachtoffer rol. Laat zien dat je n sterke mama bent en ga voor jullie eigen geluk .
Wat een tokkiebende allemaal. Zijn moeder moet zich nergens mee bemoeien maar je verwacht wel dat ze op jullie hond past zodat jullie geld besparen. Je kan haar niet uitstaan maar verwacht wel dat ze komt opdagen bij echo's. Je vent slaat en duwt je maar daar ga je gewoon aan voorbij want je hebt het alleen maar over zijn moeder en denkt dat het probleem uit de weg is als zij uit de weg is.

De realiteit is dat je je hebt laten bezwangeren door een kansloze zak hooi die ook nog eens losse handjes heeft. En nu zit je met de gebakken peren.
Je hebt het in een paar bijzinnen over hoe je bent mishandeld door je vriend.
Maar die moeder is het probleem?
Ga daar gewoon weg, je hebt je kind gekregen in een vuilnisbelt, een moeras van ingewikkelde mensen die allerlei redenen hebben om idioot te doen en jij zit hier te puzzelen wat die reden zijn.
De puzzel is niet de moeder je moet gewoon weg.
07-06-2019 10:20
Een goede moeder zou ons juist het plezier willen doen om ons dat geld te besparen. En niet alleen als ze een tegenprestatie verwacht.
:facepalm:
geneet van 't laeve
Leeftijd : 26
Je kan er alsnog iets aan doen. Wat denk je dat je met je kind gebeurt in deze situatie?
07-06-2019 10:51
Waarom een kind in deze situatie omdat ik er laat ben gekomen dat mijn vriend leuk met haar mee doet.
In je OT staat dat ze zich vanaf het begin af aan al overal tegenaan bemoeide.
Bij nader inzien denk ik eigenlijk ook dat je dit niet meer kunt oplossen, vanwege de karakters van alle drie betrokken personen.

In jouw geval zou ik hem heel veel plezier wensen met de relatie met zijn moeder.
Jeetje iedereen steld zich blind op de hond. Als je goed heb gelezen heb ik mijn verhaal opgesteld over hoe het is begonnen. Met de hond dat was van het eerste deel hoe het alllesmaal is begonnen. De kleine domme dingen die steeds groter werden en de conclussie ervan is dat er met haar niet over valt te praten, over niks. Want niks is goed als het haar niet zint. Ik zou haar nu niet eens op mijn voortuin laten passen. Vertrouw dat mens met 0
Op andere vragen geef je geen antwoord.
1. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.

2. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.

3. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.

4. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.

5. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.

6. Hij komt totaal niet voor je op en dus zul je als je er niets aan doet voor altijd vastzitten aan dat secreet van een moeder en haar moederskindje.

Dus waarom precies ben je nog bij hem?
Uit jouw openingspost haal ik dat het gedrag van schoonmoeder al speelde voordat jullie gingen samenwonen. Je schrijft zelf dat ze zich overal mee bemoeide, vanaf het begin.
Jaa zeker bemoeid ze zich met alles van begins af aan. Maar nogmaals dat laat mij merendeels koud. Zeker is het irritant maar waar het omgaat is dat mijn vriend niet durft te zwijgen over onze ruzies en dingen die haar niet aangaan en haar niet het zwijgen durft op te leggen met haar bemoei enn gesteuk. En haar t materiaal nog geeft ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven