Driehoeksverhouding

07-06-2019 09:10 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindresultaat vandaag als volgt. Een punt achter relatie gezet. Man geeft aan moeder niet los te kunnen laten, gaat hier wel hulp voor zoeken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-06-2019 14:15
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
97.96% gewijzigd
De ruzies van jullie gaan die ook nog over andere dingen dan alleen het vaste onderwerp?
Dontknowwhattodoooo schreef:
07-06-2019 11:01
Jeetje iedereen steld zich blind op de hond. Als je goed heb gelezen heb ik mijn verhaal opgesteld over hoe het is begonnen. Met de hond dat was van het eerste deel hoe het alllesmaal is begonnen. De kleine domme dingen die steeds groter werden en de conclussie ervan is dat er met haar niet over valt te praten, over niks. Want niks is goed als het haar niet zint. Ik zou haar nu niet eens op mijn voortuin laten passen. Vertrouw dat mens met 0

Nog steeds heb je het over je schoonmoeder, zij is niet het probleem maar je vriend!
Ik zou er snel klaar mee zijn. Zoek zelfstandig onderkomen regel kinderopvang en werk.
07-06-2019 11:05
Jaa zeker bemoeid ze zich met alles van begins af aan. Maar nogmaals dat laat mij merendeels koud. Zeker is het irritant maar waar het omgaat is dat mijn vriend niet durft te zwijgen over onze ruzies en dingen die haar niet aangaan en haar niet het zwijgen durft op te leggen met haar bemoei enn gesteuk. En haar t materiaal nog geeft ook!

Hij gaat ook niet veranderen en zo een man moet je helemaal niet willen.
07-06-2019 11:01
Jeetje iedereen steld zich blind op de hond. Als je goed heb gelezen heb ik mijn verhaal opgesteld over hoe het is begonnen. Met de hond dat was van het eerste deel hoe het alllesmaal is begonnen. De kleine domme dingen die steeds groter werden en de conclussie ervan is dat er met haar niet over valt te praten, over niks. Want niks is goed als het haar niet zint. Ik zou haar nu niet eens op mijn voortuin laten passen. Vertrouw dat mens met 0
Vertrouw je je vriend nog wel dan na wat hij gedaan heeft?

Die hele focus op 'dat mens' leidt af van wat hier nu het echte probleem is. Het doorzetten van een relatie met iemand die geen relatiemateriaal is en daar ben je toch echt zelf bij geweest.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jaa zeker bemoeid ze zich met alles van begins af aan. Maar nogmaals dat laat mij merendeels koud. Zeker is het irritant maar waar het omgaat is dat mijn vriend niet durft te zwijgen over onze ruzies en dingen die haar niet aangaan en haar niet het zwijgen durft op te leggen met haar bemoei enn gesteuk. En haar t materiaal nog geeft ook!
Dus wie geeft haar het materiaal in handen?
Haar zoon, jouw vriend.

Als hij stop tmet haar materiaal geven, heeft zij het niet meer en is haar rol uitgespeeld.

Bij wie moet je dus zijn voor het oplossen van het probleem?

JE VRIEND
HAAR ZOON
DE VADER VAN JE KIND
Ik snap het niet met de hond. Wat is daar het probleem van? Jullie hadden dus wel geld voor een pension? Wat is dan het probleem? Of is het probleem dat schoonmoeder niet gratis wilde oppassen op jullie hond die jullie verantwoordelijkheid is?
Wat vervelend zeg.

Jouw vriend vind ik ook een slappe hap en klinkt als een zak.

Hij wordt lijkt gedreven door zijn moeder tot waanzin.
Dat zegt iets over hem dus dat hij dit allemaal toestaat.
Niet dat hij ineens een goedzak zou zijn zonder zijn moeder maar goed.

Als eerste zou ik je fb zo instellen dat zij niks meer op jouw pagina kan plaatsen.
Ook de functie 'niet meer volgen' aanzetten.

Ga er vanaf nu op een totaal andere manier mee om.
Probeer haar als lucht te zien, als een sneue, kortzichtige kip waar jij verreweg boven staat.
Als ze je weer lastig valt bedenk dan dat zij met al haar gestook, geroddel een zielig figuur is waar je alleen maar medelijden mee kunt hebben.
Als ze weer zit te piepen doe je net of je niks hoort of vraagt ongeïnteresseerd of er iemand iets zei.
Lach het bij wijze maar weg en neem haar niet serieus.

Je kunt ook het contact tot nul laten komen of af en toe en ga van mijn part een tijdschrift lezen.
Jammer dan..

Ben heel hard wat dat betreft maar mijn ex schoonmoeder was me er een.
Zou haar nu nog kunnen wurgen bij wijze.
Daarbij heeft mijn vriend mij in de zwangerschap bij zijn moeder de deur uit geduwd omdat ik mijn spullen kwam halen “hij wou ze niet terug geven” (dit was in een ruzie, uiteraard over zijn moeder) ik ben toen voorover gevallen met mijn buik op de grond. Ik was helemaal aan het huilen van schrik, zijn moeder kwam vragen wat er was gebeurd. En toen zei ik dat hij mij duwde. En hij zegt ijskoud, nee mama dat heb ik niet gedaan. Dag erna stond die met een bloemetje aan mijn deur met excuses en hij zou het verhaal aan zijn moeder vertellen dat hij mij wel had geduwd. Of dit is gebeurd, geen idee?!
Dit mijn beste vrouw, is je vriend.....
Echt, als je niet inziet dat je bij hem weg moet, en wel nu, dan verdienen jullie elkaar. Hij is het probleem. Niet zijn moeder. Zijn moeder is een heks en heksen voeden geen leuke kinderen op, maar rotkinderen waar je uit de buurt moet blijven.
Klinkt allemaal enorm tokkie. Hond, kind, rare schoonmoeder en nog gekkere vriend. Get a grip, doe het voor je kind.

Dus, wegwezen daar. Werk zoeken, kind op kinderdagverblijf (pedagogisch stuk veiligere omgeving dan waar het kind nu in verblijft) en raap jezelf bij elkaar. Use your brains!
Hij durft jou te slaan maar is te bang om iets tegen zijn moeder te zeggen..

Dan weet je toch waar je staat? Hij zal jou nooit never op plaats 1 zetten. En jullie kind ook niet. En met een jongen die zijn onmacht fysiek uit, moet je dat ook niet willen.
Doreia* schreef:
07-06-2019 11:22
Dit mijn beste vrouw, is je vriend.....
Inderdaad.
elke dag, die jij langer blijft in een situatie waarin jij mishandeld wordt, is een dag te veel
Elke dag, die jij je kind langer blootstelt aan een onveilige thuissituatie maakt je een slechtere moeder
pamelacourson schreef:
07-06-2019 11:03
1. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.

2. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.

3. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.

4. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.

5. Je vriend heeft je geslagen en op de grond geduwd.

6. Hij komt totaal niet voor je op en dus zul je als je er niets aan doet voor altijd vastzitten aan dat secreet van een moeder en haar moederskindje.

Dus waarom precies ben je nog bij hem?
Zwanger ook nog. Maar laten we vooral een heel verhaal typen over de woninginrichting en dat moeder dezelfde spullen heeft gekocht.
dus het PROBLEEM is jouw vriend die jouw duwt terwijl je zwanger bent en je slaat in je gezicht

je kan een heel OP neer plempen over zijn moeder (wat inderdaad wel een secreet lijkt) maar de probleem is JOUW vriend
en de manier hoe je over zijn moeder praat zegt juist wel dat je er enorm mee zit en je vriend letterlijk tussen 2 vuren in staat
maar alsnog is je vriend een mamaskindje en een flapdrol
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Klopt, als hij haar niks meer aan de neus hangt heeft ze ook geen steukmateriaal. En als hij zijn mond eens open doet dat ze moet ophouden met dat bemoei en de bullshit op fb ( zij post het op haar eigen fb btw niet op mijn tijdlijn) het is ook niet dat ik haar check want ze had me voor de bevalling overal op geblokkeerd. Maar mijn vriendinnen zijn toen op haar fb gegaan om te kijken wie ze was aangezien ik hun vertelde over de ellende. Ik heb erna ook aangegeven dat mij dat niks boeit en het dus niet hoef te weten. Maar het irriteert mij zeker! Maar dat is niet mijn hoofdprobleem indd, mijn vriend laat dat allemaal toe, komt niet voor mij op. Houd haar het handje continu boven het hoofd.. voor mij is het duidelijk dat zijn moeder schijnbaar belangrijker is. Of dat hij bang is voor haar geen idee. We hoorden ook rond kerst van zijn opa en oma dat zijn moeder hem vroeger heel erg heeft geclaimd. Zo ook dat hij altijd bij haar op schoot moest zitten als klein kind. En vrijwel niks zelf mocht doen. Hij is daardoor ook een heel onzeker iemand, die altijd liever op de achtergrond blijft en socialiteit ontbreekt enorm.. ik heb er met hem overgepraat en hem echt op het hart gedrukt, veranderd dit niet dat ik dan echt besluit om samen met de kleine muis het geluk weer op te zoeken en hem met zijn moeder achter te laten. Niet dat ik de kleine bij hem weg zou houden absoluut niet! Maar wel uit mijn privé te verwijderen zodat een van hun niks meer kunnen vergallen. Hij heeft beloofd echt er wat mee te doen. Hij zag het nu in... pas na 12 maanden maar oke🧐 maar als hij bij haar is zoals straks als ik er niet bij ben. Weet ik toch niet of hij voor mij opkomt ja of nee😴 dusja iets beloven waar ik nooit achter kom.. makkelijk

Het fijt is gewoon:

Het geluk van t huisje het samenwonen en inrichting is gewoon verpest alles ging met een hoop ellende en gedoe

Het bekend maken van de naam van de kleine was niet goed. Was ze op de gender reveal over aan fluisteren en dom aan kijken naar mijn vriend.

De babyshower heeft ze verpest omdat ze dingen ging verzinnen en familie niet inlichten over de datum en tijd. Dus voor hem was er niemand

Dus zowat de hele zwangerschap heeft ze verpest. Hoop stress en ellende. Werd er niet goed van. En indd ook nog eens de hormonen dus nog erger.

Antw voor 2019:
Nee, verder hebben wij nooit ruzie. Buiten kleine discussies of meningsverschillen maar nooit tot schreeuwen of geweld. Hij zei zelfs voor deze ellende begon: jij word echt nooit boos he? ... omdat ik altijd heel open en eerlijk ben, vooral betreft mijn gevoel of mening. Maar door dit is het echt allemaal een beetje verziekt geworden. Omdat er zo onterecht en zonder een rede zo word gedaan. Als ik het zelf schuld was prima. Dan zou ik het wel verdienen. Maar als ik nu vraag waarom en hoe en wat. Dan is het; weet ik niet. Met mam kan ik gewoon altijd goed praten. En dan praat hij het van haar weer goed. Want dan is het van: jaa ik denk dat ze zo over jou doet omdat haar eigen relatie niet zo gaat hoe zij dat wilt.

🙄🙄

En werk heb ik en oppas is ook allang geregeld
En toch is je vriend de enige die de situatie met zijn moeder kan veranderen. Wellicht kan hij zich laten bijstaan door professionals?

Jij kan de situatie voor jezelf en jullie kind veranderen. Je vriend lijkt mij erg meegaand met zijn moeder, doet hij dat bij jou ook?
Dat bedoelen wij ook: stop met hem als de hele situatie niet acceptabel is. De verhalen erbij zijn uitleg, maar hij moet samen met jou een gezin vormen of hij blijft bij zijn moeder.
Heeft vriend nog een vader in dit verhaal ?
Maar dat is niet mijn hoofdprobleem indd, mijn vriend laat dat allemaal toe, komt niet voor mij op. Houd haar het handje continu boven het hoofd.. voor mij is het duidelijk dat zijn moeder schijnbaar belangrijker is. Of dat hij bang is voor haar geen idee
En dan toch schoonmoeder de schuld willen blijven geven.....
Waarom ben jij bang om bij je vriend weg te gaan? Waarom kies je voor ellende in plaats van voor jezelf?
Oh wat een Tokkie-zooi, tokkies all the way echt.
Zolang jij daar blijft behoor je tot het zelfde soort als vriend en schoonmoeder, je zit in een visuele cirkel en geeft het door aan de volgende generatie.
Waarom leek het je een goed idee om een kind te krijgen met dit agressieve moederskindje dat nog nooit voor je is opgekomen?
Doreia* schreef:
07-06-2019 10:45
Je schoonmoeder kan zover gaan omdat haar zoon, jouw vriend, haar dit toestaat.

Je kunt met nog 5487294 voorbeelden komen, maar het is je vriend die de navelstreng moet doorknippen. Dan is het probleem van schoonmoeder opgelost.

En kan of wil hij dat niet? Dan pak je je spullen, regelt goede omgang met jullie kind en stapt op.

Dit, dit en echt alleen maar dit.

Ik zou haar blokken op FB.

Die "man" van je (pffff ik moet even hard lachen, ik vind dit geen man sorry :nope: )
zeggen, en dat doe je dan ook,
nog 1 x een klap en je doet aangifte tegen hem!!
Laatste kans, en tevens een ultimatum stellen w.b. zijn moeder.

Of zij, of jij.
Zet hij die moeder van hem niet gauw op de plek waar ze hoort, dan kun je beter voor jezelf kiezen.

Moeilijke situatie en balen dat er nu een kind tussen zit.

Sterkte. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven