Driehoeksverhouding

07-06-2019 09:10 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindresultaat vandaag als volgt. Een punt achter relatie gezet. Man geeft aan moeder niet los te kunnen laten, gaat hier wel hulp voor zoeken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-06-2019 14:15
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
97.96% gewijzigd
Donna1971 schreef:
07-06-2019 11:20
Wat vervelend zeg.

Jouw vriend vind ik ook een slappe hap en klinkt als een zak.

Hij wordt lijkt gedreven door zijn moeder tot waanzin.
Dat zegt iets over hem dus dat hij dit allemaal toestaat.
Niet dat hij ineens een goedzak zou zijn zonder zijn moeder maar goed.

Als eerste zou ik je fb zo instellen dat zij niks meer op jouw pagina kan plaatsen.
Ook de functie 'niet meer volgen' aanzetten.

Ga er vanaf nu op een totaal andere manier mee om.
Probeer haar als lucht te zien, als een sneue, kortzichtige kip waar jij verreweg boven staat.
Als ze je weer lastig valt bedenk dan dat zij met al haar gestook, geroddel een zielig figuur is waar je alleen maar medelijden mee kunt hebben.
Als ze weer zit te piepen doe je net of je niks hoort of vraagt ongeïnteresseerd of er iemand iets zei.
Lach het bij wijze maar weg en neem haar niet serieus.

Je kunt ook het contact tot nul laten komen of af en toe en ga van mijn part een tijdschrift lezen.
Jammer dan..

Ben heel hard wat dat betreft maar mijn ex schoonmoeder was me er een.
Zou haar nu nog kunnen wurgen bij wijze.

Dit vind ik goede raad voor wat betreft je opstelling naar haar toe. Verder niks, het probleem is toch echt die nep man van je.
Ze zijn beide fout bezig. Hij maar ook zij. Als je een goede moeder bent, en je zoon komt zijn hart luchten bij je, omdat hij blijkbaar goed met je te kunt praten. Kun je hem toch ook fatsoenlijk advies geven ipv de tokkie uit te hangen.en de moeder van je kind voor weet ik veel wat allemaal uit te maken omdat het niet verloopt hoe zij dat wilt. Ze deed dit btw ook bij zijn voorgaande vriendinnen. En ook toen liet hij dat allemaal gebeuren. Hij zegt ;hij trekt zich daar niet zo veel van aan... maar gaat er wel helemaal met haar in mee🧐 ze heeft zelfs mensen ingezet om mijn fb in de gate te houden had ze gezegt tegen mijn vriend. Helaas voor haar zult ze niks vinden. Ik ben niet zo laag als haar. En ze heeft vrienden van mijn vriend ook uitgehoord over mij. Eentje benoemde dat ik soms wel een grote mond kan hebben als het erop aan komt. Hier moest ze natuurlijk ook meteen over roddelen tegen mijn vriend. En ja inderdaad weer over “schoonmoeder” en inderdaad weer een aantal voorbeelden. Zo kan ik nog uren lang erover doortypen hoor.. het is gewoon misselijkmakend

En nog even iets over de hond:

Volgens mij denken sommige van jullie dat wij onze hond naar haar wouden brengen voor op te passen, zodat we er “gratis” vanaf zouden zijn. Nee, hij woonde nog thuis, het was hun gezinshond, die hij wel uiteindelijk mee nam naar “onze” nieuwe woning. Dus: de hond was er zoiezo al. Waarom zou je dan ineens zo gaan doen? Zelfs als mijn vriend een nachtje bij mij wou slapen in het weekend. Zal en moest hij de hond mee nemen. Extra dwarsbomen, now you get it?
En zeker duwen en slaan is niet goed. Hij zegt er ook van te zijn geschrokken. En de duw was niet bedoeld om mij extra op de grond te duwen. Meer dat ik gewoon weg moest gaan zei hij. Dat geloofde ik ook wel opzich. Maar het slaan was wel gewoon recht een klap in mijn gezicht. En dat zal ik hem ook nooit vergeven.
Je vriend is hier degene bij wie je moet zeuren, sjanteren en mekkeren hoor.

Hij hóeft niet bij haar te komen om zijn hart te luchten. Mijn man en ik hebben beide nog nooit de behoefte gehad om harten te moeten luchten bij onze moeders. Waarom? Jullie zijn zelf ouders!

HIJ
IS
HET
PROBLEEM

Maak een keuze. Leg je vriend het vuur aan de schenen. Want als je aan zijn moeder komt, kom je aan hem hoor. Hij kiest continu voor haar en niet voor jouw.
Dontknowwhattodoooo schreef:
07-06-2019 17:16
Ze zijn beide fout bezig. Hij maar ook zij. Als je een goede moeder bent, en je zoon komt zijn hart luchten bij je, omdat hij blijkbaar goed met je te kunt praten. Kun je hem toch ook fatsoenlijk advies geven ipv de tokkie uit te hangen.en de moeder van je kind voor weet ik veel wat allemaal uit te maken omdat het niet verloopt hoe zij dat wilt. Ze deed dit btw ook bij zijn voorgaande vriendinnen. En ook toen liet hij dat allemaal gebeuren. Hij zegt ;hij trekt zich daar niet zo veel van aan... maar gaat er wel helemaal met haar in mee🧐 ze heeft zelfs mensen ingezet om mijn fb in de gate te houden had ze gezegt tegen mijn vriend. Helaas voor haar zult ze niks vinden. Ik ben niet zo laag als haar. En ze heeft vrienden van mijn vriend ook uitgehoord over mij. Eentje benoemde dat ik soms wel een grote mond kan hebben als het erop aan komt. Hier moest ze natuurlijk ook meteen over roddelen tegen mijn vriend. En ja inderdaad weer over “schoonmoeder” en inderdaad weer een aantal voorbeelden. Zo kan ik nog uren lang erover doortypen hoor.. het is gewoon misselijkmakend

En nog even iets over de hond:

Volgens mij denken sommige van jullie dat wij onze hond naar haar wouden brengen voor op te passen, zodat we er “gratis” vanaf zouden zijn. Nee, hij woonde nog thuis, het was hun gezinshond, die hij wel uiteindelijk mee nam naar “onze” nieuwe woning. Dus: de hond was er zoiezo al. Waarom zou je dan ineens zo gaan doen? Zelfs als mijn vriend een nachtje bij mij wou slapen in het weekend. Zal en moest hij de hond mee nemen. Extra dwarsbomen, now you get it?
Joh...
Dump die gast nou gewoon
07-06-2019 17:19
En zeker duwen en slaan is niet goed. Hij zegt er ook van te zijn geschrokken. En de duw was niet bedoeld om mij extra op de grond te duwen. Meer dat ik gewoon weg moest gaan zei hij. Dat geloofde ik ook wel opzich. Maar het slaan was wel gewoon recht een klap in mijn gezicht. En dat zal ik hem ook nooit vergeven.
Jawel hoor, want je bent nog steeds bij hem.
Duwen en in je gezicht slaan? Onacceptabel! Echt, waarom pik je dit?
En de rest: wat ontzettend tokkie allemaal....
Beter een half motto....
2019 schreef:
07-06-2019 10:45
Echt waar ben je aan begonnen?
Dat kan ze toch toen niet weten ofwel dan?
2019 schreef:
07-06-2019 10:24
Dan had je de hond mee kunnen nemen.
Echt jullie klinken allemaal niet echt volwassen.
Jij klinkt lekker volwassen😂
07-06-2019 17:16

Wederom heb je het hier over de moeder. Ja ze is een sekreet, maar je vriend is het probleem! Ik heb geen contact met mijn schoonmoeder door vervelende gebeurtenissen. Maar mijn man neemt het altijd voor mij op, zal niet slecht over mij praten en bovenal zal hij mij nooit met een vinger aanraken.
Ook praat mijn man met mij als er problemen zijn, niet met zijn moeder!
Sjonge jonge.......het is me wat.....
Ah okeeeeeeej! Nee maar dan is alles opgelost. Fijn dat er eigenlijk niets aan de hand is en je volkomen gelukkig bent.
Ik zeg, slotje erop.
Of je gaat naar die heks en slaat haar gewoon keihard neer.
Ofzo. Dat zal haar leren!!!
ZaraZara100 schreef:
07-06-2019 19:15
Ah okeeeeeeej! Nee maar dan is alles opgelost. Fijn dat er eigenlijk niets aan de hand is en je volkomen gelukkig bent.
Ik zeg, slotje erop.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-06-2019 23:34
Reden: ongepast en op de man
10.89% gewijzigd
Annabella15 schreef:
07-06-2019 18:42
Sommige zijn hier geloof ik voor de kik .. uit op sensatie
Gaat het nog goed TO?
Je zou boos op je man moeten zijn, door hem zit je in deze situatie.
Zijn angst om zijn moeder boos te maken/teleur te stellen is groter dan zijn liefde voor jou.

Hij heeft dit al meermalen laten zien door zijn (gebrek) aan acties. Je zou daar echt je conclusies uit moeten trekken.

Ik vrees dat hij nooit los gaat komen van zijn moeder. Hoe dat zo gekomen is, is een psychisch vraagstuk. Vraag aan jou is of je jezelf en jullie kind een leven toewenst met deze constante spanningen. Een kind is een product van ondermeer de opvoeding.
Abundance-of-Freedom schreef:
07-06-2019 21:10
Nee hoor, ze zou boos op zichzelf moeten zijn, zij laat dit toe.
Zij laat zich kleineren, zij laat zich duwen, zij laat zich slaan, zij staat toe dat schoonmoeder haar facebook kan volplempen, zij laat zich door schoonmoeder uitschelden en rot behandelen en het ergste is: zij praat het goed voor de ander, haar man.

Er staan zoveel tegenstellingen over zijn gedrag. O.a. dat zij moet bellen, hij vervolgens ontkent naar zijn moeder en vervolgens is het een fijt feit dat hij niet tegen zijn moeder durft te liegen (en in al haar reacties zie ik hem toch echt vaak tegen zijn moeder liegen).

Maar hoe je het ook went of keert, TO vindt zichzelf helaas zo weinig waard dat ze dit gedrag pikt en zelfs goedpraat. Dus welk advies je ook geeft, het is toch nooit goed.
Abundance-of-Freedom schreef:
07-06-2019 21:10
Eens.

Nee TO, maar je verdedigt hem gewoon wel hè?
Dus als je door wilt gaan met hakken op je schoonmoeder, doe dat.
Er verandert dan alleen niks.
Je zit met je vriend in een relatie, werk dááraan.

Ik vind een klap in je gezicht van je "vriend" echt een dikke vette NO GO. Staat los van je schoonmoeder.
Sta daar boven en doe alsof ze lucht is.
Oh hij wilde je niet op de grond gooien, maar gewoon duwen.. Ja dan is het idd niet erg om een zwangere vrouw te duwen :sarcastic:

Echt vrouw, dit wordt alleen maar erger. Maak dat je weg komt bij hem!
Wat ga je doen aan/ met hem? Jij kan jezelf en fb ervoor afsluiten, en met hem of beter, zonder hem, doorgaan. Maar je relatie is in eerste instantie met hem.
Zonder glazen bol een voorspelling: iemand op het niveau van je schoonmoeder gaat niet veranderen. Die leeft op het drama dat ze creëert.
Dus... Wat ga je eisen van hem? Welk ultimatium, welke voorwaarden, wat dan ook ga je met hem bespreken?
Logisch dat je helemaal ziek bent van al het gedoe door schoonmoeder, maar daar verander je niks aan, niet voor rede vatbaar.
Annabella15 schreef:
07-06-2019 18:42

Dubbelnicken is niet toegestaan hoor.
Maar wat zitten moeders en jij in elkaars vaarwater? Jij bent net zo goed fout/raar bezig door jouw vriendinnen op haar FB te laten neuzen. Blokkeer elkaar en laat elkaar met rust zeg.

Idem voor de gender reveal party. (Sowieso dikke onzin maar goed.) Waarom ga je daar de naam vertellen? Het is toch geen name reveal party? Bedenk een naam en maak m wereldkundig na de geboorte van jullie kind, punt. En mensen uitnodigen moet je ook niet door je schoonmoeder laten doen, wil je iemand op je party hebben dan stuur je hem/haar een bericht, desnoods per post als je er geen nummer van hebt.

Je schoonmoeder klinkt als een tokkie bitch maar ik vind jou ook niet zo fijn klinken als ik eerlijk ben. Met opa en oma tijdens kerst roddelen over hoe moeders vroeger was, je mening klaar hebben over hoe en welk advies ze aan haar zoon moet geven, klagen dat ze niet op de hond past... Laat elkaar met rust. Echt.

En richt je op het werkelijke probleem: je hebt een vent die duwt en slaat.
Annabella15 schreef:
07-06-2019 18:36
Dat kan ze toch toen niet weten ofwel dan?
Het kind was er al vanaf dag 1?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven