dronken en toen?

30-08-2010 20:07 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi wil ook hier wat plaatsen.

Al is het maar om van mij afschrijven en jullie mening.

Mijn vrouw ging winkelen met kennis

Daarna hap eten en nog wat drinken in cafe

Zou op tijd thuis zijn maar het werd later en ze belde nog daarover

Ik viel in slaap en s,morgens vroeg mistte ik haar.

Direct bellen zei ze ik ben dronken en geef over en ben bij die kennis.

Heb haar direct opgehaald en vroeg kennis wat er gebeurt was niks zei hij behalve dat ze opeens dronken was.

Vrouw was beroerd en moest 15keer overgeven.hele dag door.

Later op die dag zei ze dat ze helemaal vanaf middernacht alles kwijt was.

Stukjes bij beetje kwam iets terug. En door te bellen met hem. Het regende ze was zo slap en dronken dat hij haar naar zijn huis had geholpen.

Want ons huis was te ver. Daar had ze alles ondergekotst

hij had haar onder de douche gezet kwam er zelf ook maar bij.

Ze waren ook nat van de regen.

Toen viel ze in slaap in zijn bed Bij wakker worden s,morgens streelde hij haar want hij was verliefd.

Omdat ze nog bloot was kwam de rest er ook van.

Zij zegt nu was fijn maar niet de bedoeling.En is in de war omdat hij verliefd is Maar wil mij ook niet kwijt!

Wat een verhaal ook omdat ze een zwart gat heeft van middernacht tot smorgens bloot in bed .de rest is weg. .Laatste uur was ze wakker maar deed eigenlijk iets wat ze normaal niet zou doen en strelen aandacht is altijd fijn dus kwam de rest ook.

Eigenlijk was ze niet berekenbaar.Want zelf heeft ze nauwelijks wat gedaan.

Ik ben helemaal van de kaart.Hier mee moeten we verder vreselijk.
Pffff..bijna niet door te komen. Je Nederlands is erg beroerd.

Het is de kat op het spek binden.

Ze vonden elkaar al leuk, dus ga je op stap, en dan dit. Was onvermijdelijk naar mijn inzien.

Je kon wel erg snel bij een psych terecht.

Nou sterkte
Dat is simpel opgelost.

Het ging niet goed, iemand anders werd verliefd op haar en zij is daar in een dronken bui mee naar bed gegaan. Ze vertelt je het verhaal in stukjes en beetjes, ze is niet eerlijk tegen je geweest. En nu schuiven jullie alles op de drank en het is klaar?

Hoe zit het nu met die kennis of vriend? Ziet ze die nog wel eens? Is haar verliefdheid voor hem ineens over? En hoe zit het met het vertrouwen tussen jullie twee?
Zolang je je eigen naam nog weet weet je ook wel wat er met je gebeurt. En het woord NEE kost nog minder moeite dan een sekskreun volgens mij.. maar wie ben ik
Goh, geen wachtlijst bij de psycholoog?? Knap dat je binnen 2 dagen terecht kunt.

Geloof haar gewoon joh, die man is natuurlijk heeeeeeel erg fout en zij is het zielige slachtoffer wat door teveel drank s'morgens naast hem wakker werd en zich ff liet palen, echt helemaal zijn schuld
quote:gister schreef op 01 september 2010 @ 22:31:

Hoi bedankt voor jullie reacties.

We hebben alles uitgezocht zijn ook bij psycholoog geweest.

......knip, te lang verhaal ....

Ik geloof haar en zeg als je de volgende keer nuchter vreemdgaat dan is het afgelopen.Hopelijk komen we hierdoor dichter bijelkaar want we weten nu wat er allemaal kan gebeuren

Ik zeg mensen denk om je partner laat bellen bij thuiskomst denk om de drank

Geef de drank maar weer de schuld.

Wat een slecht verhaal dit trouwens.
anoniem_17376 wijzigde dit bericht op 02-09-2010 01:52
Reden: bold
% gewijzigd
quote:feeks schreef op 02 september 2010 @ 01:22:

Goh, geen wachtlijst bij de psycholoog?? Knap dat je binnen 2 dagen terecht kunt.Dacht ik ook net. Ene dag is vrouw nog doodziek, volgende dag zit ze bij de psych om alles op te lossen. Geen doorverwijzing van huisarts nodig, geen intake gesprek. Wow, service zeg!

We zijn bij psycholoog geweest en slapeloze nachten dagen gepiekerd Nou, dat kan maar 1 nacht geweest zijn.
Wat Capibara zegt. Is wel een erg makkelijke manier voor je vrouw om vreemd te gaan. Gewoon even een drankje achterover slaan...
Tip: schrijf maar geen boek
Sja....Ik wilde je heel graag geloven, maar dit is natuurlijk allemaal niet waar. Je spreekt jezelf tegen, je tijdslijnen kloppen niet, je verhaal veranderd...

Waarom doe je dat, TO? Zit je nu te dijenkletsen van het lachen ofzo?
Ik snap er geen ene reet meer van, en als het wel waar is bedonderd je vrouw je gewoon. Haar hele verhaal klopt niet, ik zou zeggen lees je laatste post zelf nog eens door. Sterkte met alles.

ps. Ik vind het altijd zo lullig om over iemand zijn spelling te vallen, misschien heeft die gene een andere nationaliteit, net iets zwakbegaafder, etc

Mijn zoon is heel slecht in spellen en verder doodnormaal en mag hopen dat hij niet te veel van die mensen tegen komt die daar zo over vallen
Waarom gaat ze met hem uit als ze weet dat hij meer van haar wilt en laat ze zich zelf dronken voeren?

De alcahol (of een drug) kan het probleem zijn waardoor ze over haar grens gegaan is, maar ze heeft de situatie er zelf naar gemaakt.

Blijkbaar moet jij de grens aangeven om het te voorkomen.

Ik vindt dat jij toch wel kan vragen dat ze met mate drinkt als jij er niet bij bent. En dat ze niet met mannen uitgaat waar zij het vermoeden van heeft, dat die meer van haar willen dan alleen vriendschappelijk contact.

Annewiep: Je hoeft niet zwakbegaafder te zijn als je een dyslexie te hebt. En hellaas vallen mensen er wel over, ook al doe je nog zo je best, om het er netjes neer te zetten, ik maak me er niet zo druk om, zolang mensen gewoon kunnen begrijpen wat ik schrijf.
Tja,drank maakt meer kapot dan je lief is .

Mensen die zich klem zuipen,en dan niet meer weten wat ze doen

heb ik geen medelijden mee.
Je geeft de drank de schuld??

Ze kon er niks aan doen dat ze met een man op stap was op wie ze verliefd is.

Ze kon er niks aan doen dat ze met een man op stap was die verliefd op haar is?

Ze kon er niks aan doen dat ze het samen op een zuipen hebben gezet?

Ze kon er niks aan doen dat ze ja zei om mee naar huis te gaan?

Ze kon er niks aan doen toen ze tegen hem aan schoof in bed?

enz....

Jeetje wat vreselijk dat jou vrouw zo weerloos is
Lullig voor je dit TO..

Mijn gevoel zegt dat er echt iets niet klopt aan dit verhaal..

Misschien lullig van mij om zo hard te zijn en is er iets in haar drankje gestopt, maar ik geloof het niet helemaal..

Ik zou haar omgang met die 'kennis' in ieder geval goed in de gaten houden...

sterkte!
begin het verhaal steeds vager te vinden...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 augustus 2010 @ 20:45:

[...]

Dat zou een berg geld schelen, zeg!

Hoi bedankt voor jullie reacties.

We hebben alles uitgezocht zijn ook bij psycholoog geweest.

Mijn vrouw is al een tijdje verliefd op hem maar deed er niks mee

Dat wilde ze niet ivm getrouwd. Maar ze gaat wel gewoon met hem op stap, terwijl ze verliefd op hem is, vind jij dat normaal?Af en toe met hem weg was mooi genoeg.

Zelf zocht ik er niet achter wel was hij gescheiden.

Ik had nachtdienst dat wist hij daarom ging ik niet mee.

Was om 0700 vrij

feest in stad gingen ze cafe nr cafe vrw en hij hadden veel plezier. ik belde 4 keer hoe het ging.

De bus werd gemist tuurlijk hier en daar een bandje spelen pas 0100 bij laatste bus cafe vlakbij zijn huis.

Wil je nog laatste borrel vroeg hij ze zei nou vooruit.

Hij dacht dit word wat straks zij dacht even nog een borrel en naar huis.

Toen laatste borrel werd het dus zwart ze weet nu niks meer.

Zijn verhaal is :Zij begon mij te zoenen en viel van de kruk ik breng haar thuis maar de fietssleutel was weg en ben ik lopend met haar naar mijn eigen huis gegaan want het regent erg hard.

Daar kan ze bijkomen en dan een uur later naar huis.

Ze kan nauwelijks lopen en moet overgeven op de bank.Ze is rillerig koud en zet haar daarom onder de douche toen viel ze steeds en ben ik er bij gaan staan ook bloot hij was bang dat zijn kleren nat werden? om haar te helpen.

Daarna is ze zelf de trap??op geklommen en in mijn bed gaan liggen (Daar is ze nog nooit geweest)kleding nam ze in haar hand mee naar boven ook de laarsen.

Ze geeft heel vaak over ik heb alles opgeruimd en later heeft ze mij overal gestreeld en aangeraakt 0600 uur ik heb toen sex gehad ze wilde zelf ook.

Haar verhaal is in cafe werd het zwart tot 0600 uur

Ik werd wakker vroeg waar ben ik hij zegt je hebt overgegen heel de nacht ze gaat naar wc komt in bed en zegt oh overal overgeefsel en schuift naar hem toe hij streelt haar en dit vind ze vertrouwd en veilig en fijn.

Ze streelt hem even dan hebben ze enkele minuten sex. heerlijk tussen de kots Dit Is gebeurt door dat de drempel wegwas en de drank.

Enkele minuten later bel ik dat ik er aan kom.

Ze heeft nu gemengde gevoelens aan ene kant liefde voor mij andere kant die leuke kennis die nu zegt ik ben altijd al verliefd op jou geweest vandaar dat ik je niet kon weerstaan. misbruik maken van de situatie heet dat, leuke ventWe zijn bij psycholoog geweest en slapeloze nachten dagen gepiekerd We willen samen proberen hier door te komen.

Ik vind dat de drank de oorzaak van vreemdgaan is en misbruik van kennis plus die zwart gat dat daardoor dit moment ontstond

Zonder drank was het niet gebeurt zegt ze. maar ze is wel met haar volle verstand met hem op stap gegaanOok de sex was ogenblikken dat ze niet precies weet wat er gebeurt is want hij zegt je raakte me overal aan zij weet het niet precies wel strelen en over haar heen

Ik geloof haar en zeg als je de volgende keer nuchter vreemdgaat dan is het afgelopen.Hopelijk komen we hierdoor dichter bijelkaar ????? want we weten nu wat er allemaal kan gebeuren

Ik zeg mensen denk om je partner moet ze zelf doen! laat bellen bij thuiskomst denk om de drankEn jij blijft het goed vinden dat ze met die vent uitgaat? En je bent helemaaaaaaal niet kwaad op hem en haar?
Tja ik had eerst nog wel een beetje met je te doen, maar nu kan ik alleen maar zeggen: sukkel!
pak de troll spray maar...
Je hebt luizen en je hebt platjes,je kunt ze zo oplopen via een ander

Ik zou maar uitkijken als je vrouw zo makkelijk bij een ander in bed stapt met de smoes ik was dronken,doet ze het vast vaker.

Daar heb ik geen psycholoog voor nodig,ik zou maar eens stevig over dit verhaal nadenken ,en bij het bovenstaande bedoel ik dus

mee je kunt snel een soa oplopen je weet vast niet of ze het veilig hebben gedaan.

Goh..... wat laat jij je inpakken zeg door die vrouw van je!

En je blijft alles voor zoete koek slikken ook?

Dan verdien je dus niet beter

Sorry dat ik zo hard overkom, maar dit is te zot voor woorden, zij mag nu legaal lekker met die vriend wippen en jij vind het allemaal wel goed!

Dan krijg je zulke reacties, lijkt me heel logisch.
Ik zeg: jouw vrouw heeft maar een zwart gat en die heeft haar vriend van erg dichtbij gezien
Hallo?!
quote:_Doortje_ schreef op 02 september 2010 @ 13:22:

Ik zeg: jouw vrouw heeft maar een zwart gat en die heeft haar vriend van erg dichtbij gezien
Nou, die vrouw van je komt er wel lekker mee weg!

En jij denkt écht dat je relatie hier beter van wordt? Dus als ik het goed begrijp moet ik vreemd gaan wanneer ik m'n relatie wil verbeteren? Mmmm vage beredenatie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven