Drugs

23-04-2010 11:21 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames,

ik loop al een tijdje ergens mee, maar zou nog toch graag eens willen weten wat mensen van buitenaf hiervan vinden:

mijn vriend heeft een drugsverleden.. snuiven, en dadelijks stuk of 6 jointjes.

Nu is hij (deels voor mij) gestopt met drugs en is geminderd tot 2 a 3 jointjes per week.

Die drugs gebruikte hij vaak samen met zijn broer op feestjes enzo.

We zijn nu al bijna 19 maanden samen maar heb nooit de behoefte gehad om iets met z'n 4ren te doen (met broer en vriendin erbij)

Hij vind dit erg jammer, maar broer en vriendin gebruiken drugs en zeker 6 jointjes per dag.

En ik ben zelf gewoon echt helemaal tegen drugs.

wil er niks mee te maken hebben, en eigelijk ook niet met mensen die in die hoeveel heden gebruiken.

wat vinden jullie hiervan...stel ik me aan? of zouden jullie er ook geen fijn gevoel bij hebben....?
Zelf kom ik net uit een relatie van 10 jaar met een coke verslaafde. Ik heb dit zelf nooit gebruikt, wist ook niet van zijn verslaving toen ik hem leerde kennen. Wat ik inmiddels wel weet is dat je er heel moeilijk van af kunt komen. Het lijkt me dus heel sterk en onwaarschijnlijk dat hij de verleiding kan weerstaan als hij in contact komt met andere gebruikers (lastig als dat om zijn familie gaat!) Leven met een verslaafde is een hel!
Hoi,

bedankt voor jullie reacties!!

Ja indd, dat is ook de reden dat ik er bang voor ben dat hij in de verleiding komt.

Hij gaat al niet veel naar zijn familie omdat hij weet dat ik daar bang voor ben. en hij wil niet dat ik in twijfel zit.

Maar zie gewoon dat hij dit erg jammer vind.

vind dit zo'n lastige situatie.

Heb hem gezegt dat ik wel eens wat vaker mee wil naar openbare gelegenheden.

Maarja... op een of andere manier voel ik me bij die mensen niet zo op mijn gemak.

zijn gewoon mijn type mensen niet, klinkt stom!! maar zo voel ik het...
quote:lundaa schreef op 23 april 2010 @ 11:21:

wat vinden jullie hiervan...stel ik me aan? of zouden jullie er geen ook fijn gevoel bij hebben....?Ik zou uberhaupt geen relatie kunnen hebben met een lamlul die niet van de drugs af kan blijven.
vriend was trouwens niet verslaafd voordat ik iets met hem begon... alleen op gelegenheden.

broer wel trouwens...en nog steeds naar mijn weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven