Dubbel Leven!

27-03-2012 12:39 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas heeft mijn vriend laatst verteld dat er geen gevoelens meer voor mij zijn. Dit kwam ontzettend pijnlijk aan, omdat we al 8 jaar bij elkaar zijn. Nooit eerder hebben wij een sleur of een dip in onze relatie gehad, en alles is verder perfect. Ik vind dan als je dan in zo’n sleur terecht komt dat je daar wat aan moet doen, door spanning met elkaar op te zoeken. We leefden de laatste tijd ook een beetje langs elkaar heen. Maar had zoiets zal de tijd van het jaar wel zijn, dat komt wel weer goed. Heb ook nadat ik het te horen heb gekregen van hem, in zijn telefoon gekeken. Iets wat ik nog nooit eerder had gedaan. Maar vond het raar dat het alleen maar om het gevoel ging. Nu blijkt dat hij al weken een relatie met een ander heeft. Hij net 29 die ander 17….. ik vind dit erg shocking en heb echt het idee dat hij in een midlife crisis zit….. Juist omdat hij zo anders is dan altijd. Ook zijn omgeving ziet!

We gaan nu uit elkaar en kijken of we elkaar missen…. Wil hem zo graag terug.. Omdat ik weet dat we ondanks alles echt bij elkaar horen. En helaas iedereen maakt fouten in het leven!

ff een bericht van een ervaringsdeskundige... Je gaat niet uit elkaar om te kijken of je elkaar gaat missen. Of hij houdt van je of niet. Een middenweg is der niet. Als hij al aangeeft van we gaan kijken ofe we elkaar missen, dan houd hij dus niet van je. Pak je eigenleven op en maak der wat moois van.
Hij heeft wel gezegd dat hij onwijs veel van me houd ondanks dit alles. En dat hij super veel spijt heeft,dat dit alles heeft moeten gebeuren. En hij er niks aan gedaan heeft. Het enige dat hij steeds zegt..... " ik weet het allemaal niet "
" Hij zal eerst moeten boeten en voelen wat hij gedaan heeft..... "

Dat is geen goede insteek TO. Als jij hem terug wil, dan zul je ermee moeten leren leven, hem vergeven. Je kan het niet bij elke ruzie voor zijn voeten gooien. Ondanks dat hij een l*l is omdat hij is vreemd gegaan, wil JIJ hem zelf terug. Dan zul je ook moeten accepteren dat het gebeurt is en verder moeten gaan met jullie leven. Anders kan ik je nu al voorspellen dat het niet meer gaat werken!

En tuurlijk moet hij zijn spijt betuigen, en rekening met je gevoelens houden, je de ruimte geven om het te verwerken. Maar boeten en voelen.....
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mrv4u, 75 seconden geleden

Hij heeft wel gezegd dat hij onwijs veel van me houd ondanks dit alles. En dat hij super veel spijt heeft,dat dit alles heeft moeten gebeuren. En hij er niks aan gedaan heeft. Het enige dat hij steeds zegt..... " ik weet het allemaal niet " Zo lang hij het allemaal niet weet zou ik aan jezelf gaan denken. Nu maak je er van dat hij je terugwil: dat zegt hij helemaal niet.
"Ik weet het allemaal niet" is in mijn ogen een zwaktebod. Echt waar, als hij het wel wist dan had hij dat namelijk wel gezegd.

Ik weet het allemaal niet betekent vaak: ik ben te zwak om eerlijk te zeggen dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb en leg de bal bij jou.
quote:mrv4u schreef op 27 maart 2012 @ 13:08:

Hij heeft wel gezegd dat hij onwijs veel van me houd ondanks dit alles. En dat hij super veel spijt heeft,dat dit alles heeft moeten gebeuren. En hij er niks aan gedaan heeft. Het enige dat hij steeds zegt..... " ik weet het allemaal niet "

Spijt is wat een koe schijt.

Het is niet 1x zoenen met een 17 jarige, maar een maandenlange relatie hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Laat allereerst de ideeën bij 'wat als hij terugkomt' nou eens los en ga er nu gewoon van uit dat hij niet terugkomt. Dat zegt hij namelijk nergens. De noemer 'kijken of hij je mist' is enkel en alleen gezegd omdat hij hoopt dat jij in die periode went aan een leven zonder jou, zodat wanneer hij je zegt dat hij niet meer terugkomt de pijn voor jou wat minder is. Kul natuurlijk, want jij houdt juist vast aan de hoop dat hij terug komt.
ja en uiteindelijk wil je vasthouden aan een relatie die je herkend aan de betere tijden. Je zult als je weer bij elkaar terug zou zijn nooit terug krijgen wat je had. Dat is nml met het vreemdgaan en liegen kapot gemaakt. Ga voor jezelf en neem aub de adviezen die hier staan ter ore. Er staan hele goede tussen nml..
quote:mrv4u schreef op 27 maart 2012 @ 13:03:

Ik ben er zelf achter gekomen.... Omdat hij zij dat het zijn gevoel was. Ik vond dat raar en heb toen voor eerst in zijn telefoon gekeken en het e.a gevonden! Ik kan hem ook niet nu terug nemen, na wat er is gebeurd. Hij zal eerst moeten boeten en voelen wat hij gedaan heeft..... En alles heeft tijd nodig. Zal daar ook niet op gaan wachten ( hoop ik ) maar dat is lastig als iets totaal onverwachts komt!Je klinkt nu net als een klein kind: "Als jij dat niet doet voor mij, mag je niet op mn verjaardagsfeestje komen"
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vind het sneu, maar ben ook bang dat je helemaal niets terug te nemen/te vergeven hebt. Het is een heel normale reactie van jou hoor, maar probeer je erop in te stellen, zoals al eerder gezegd is, dat het niet meer goedkomt. Ga door met je leven en je zult hopelijk merken dat je hem binnen de kortste keren helemaal niet meer terug wil.
29 en dan een 17-jarige puber versieren is wel erg fout.

"Hij zal eerst moeten boeten en voelen wat hij gedaan heeft", precies, zo pak je hem terug Dat laatste kan hij voorlopig weer 8 jaar op teren, het eerste? Strafregels schrijven?
goede post Murdoch. Heb zelf in de situatie gezeten en bij mij klopte het helemaal! Alhoewel ik het toen niet wou zien...
Ja het klinkt inderdaad erg fout allemaal...... 29 en 17. Hij ziet er wel jonger uit en is super hip en vlot. Die anderen zou wel volwassen zijn voor zijn leeftijd. Maar dan nog zit je qua levenservaringen op een hele andere lijn. Is wel lastig allemaal als je dit nooit heb zien aankomen
quote:Oriane schreef op 27 maart 2012 @ 13:00:

Lieverd, hij gaat je niet missen. Daar krijgt hij de kans niet voor want hij heeft een relatie met een ander. Wellicht dat hij tussen de bedrijven door als zij op tijd thuis moet zijn even kan nadenken, maar hij is verliefd en heeft nu dus even vleugels en al zijn gedachten zijn bij dat kind. Voorlopig gaat hij dus even helemaal niks missen.

De kans is wel groter dat ook dat uiteindelijk niks wordt, want niemand neemt dat kind serieus natuurlijk, ze kan niet meekomen met de vriendinnen van vrienden, want nog niet uitgegroeid en weet nog helemaal niks van een 'volwassen' leven. Niemand zit verder op de gezelschap van een 17 jarig kind te wachten in zijn omgeving wat spanningen op gaat leveren op den duur.

Voorbeeld; wij hebben ook een bevriend stel van die leeftijd. Stel nou dat hij ineens aan komt waaien met een nieuw vriendinnetje van 17 (lees.. net zo oud als mijn oudste kind), denk je dan werkelijk dat ik een serieus gesprek met die meid aan ga? natuurlijk niet. Ik zit daar helemaal niet op te wachten en die vriendschap zou niet meer in die vorm blijven bestaan.

Kortom, het is niet zeker of het een blijvertje is, maar de kans is wel groter dat dat niet gaat werken. Vraag is; wil jij dan uberhaupt nog met hem verder? Ik zou daar persoonlijk voor passen namelijk.Ik ben het (alweer) helemaal met je eens.
quote:mrv4u schreef op 27 maart 2012 @ 15:16:

Ja het klinkt inderdaad erg fout allemaal...... 29 en 17. Hij ziet er wel jonger uit en is super hip en vlot. Die anderen zou wel volwassen zijn voor zijn leeftijd.Is het een zeventienjarige knul?
Hahaha ja ;) maar dat ben ik ook hoor aan me naam te zien ;)
quote:mrv4u schreef op 27 maart 2012 @ 15:36:

Hahaha ja ;) maar dat ben ik ook hoor aan me naam te zien ;)O ik zag het niet hoor aan je naam.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ah... inderdaad, ken trouwens alleen maar jongens die mrv4u heten.
quote:mrv4u schreef op 27 maart 2012 @ 12:39:

Wil hem zo graag terug.. Omdat ik weet dat we ondanks alles echt bij elkaar horen.Vind hij dat ook? En waarom vind jij dat eigenlijk? Als dat namelijk zo was geweest, dan was dat ook zo geweest (hij en jij, en niet hij en zij) en was de situatie niet zoals hij nu is.
Verhaal blijft het zelfde
quote:mrv4u schreef op 27 maart 2012 @ 15:16:

Ja het klinkt inderdaad erg fout allemaal...... 29 en 17. Hij ziet er wel jonger uit en is super hip en vlot. Die anderen zou wel volwassen zijn voor zijn leeftijd. Maar dan nog zit je qua levenservaringen op een hele andere lijn. Is wel lastig allemaal als je dit nooit heb zien aankomen

Een midlife crisis zal het niet zijn, daar is hij wat te jong voor. Misschien is hij gewoon ook echt verliefd op dat meisje, het kan...

In ieder geval voor jou des te meer een reden om alleen verder te gaan. Hij heeft je bedonderd, da's veel erger.
quote:mrv4u schreef op 27 maart 2012 @ 15:48:

Verhaal blijft het zelfde Daar heb je gelijk in (toch had je ons best even kunnen verbeteren, gewoon voor de beeldvorming).
quote:Murdoch schreef op 27 maart 2012 @ 15:52:

[...]

Daar heb je gelijk in (toch had je ons best even kunnen verbeteren, gewoon voor de beeldvorming).Klopt. Maar dan had ik ander soort reacties gehad. terwijl voor mij het verhaal het zelfde blijft zeg maar
En jouw idee van hem laten boeten is tijdelijk uit elkaar gaan zodat hij alle gelegenheid heeft om zijn jonge blom te bumsen?

Weet hij eigenlijk wel dat het om een tijdelijke scheiding gaat?
Ga in therapie!
quote:mrv4u schreef op 27 maart 2012 @ 16:00:

[...]

Klopt. Maar dan had ik ander soort reacties gehad. terwijl voor mij het verhaal het zelfde blijft zeg maar Ach so... iets met het woord 'bumsen' waarschijnlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven