Dubbel Leven!
dinsdag 27 maart 2012 om 12:39
Helaas heeft mijn vriend laatst verteld dat er geen gevoelens meer voor mij zijn. Dit kwam ontzettend pijnlijk aan, omdat we al 8 jaar bij elkaar zijn. Nooit eerder hebben wij een sleur of een dip in onze relatie gehad, en alles is verder perfect. Ik vind dan als je dan in zo’n sleur terecht komt dat je daar wat aan moet doen, door spanning met elkaar op te zoeken. We leefden de laatste tijd ook een beetje langs elkaar heen. Maar had zoiets zal de tijd van het jaar wel zijn, dat komt wel weer goed. Heb ook nadat ik het te horen heb gekregen van hem, in zijn telefoon gekeken. Iets wat ik nog nooit eerder had gedaan. Maar vond het raar dat het alleen maar om het gevoel ging. Nu blijkt dat hij al weken een relatie met een ander heeft. Hij net 29 die ander 17….. ik vind dit erg shocking en heb echt het idee dat hij in een midlife crisis zit….. Juist omdat hij zo anders is dan altijd. Ook zijn omgeving ziet!
We gaan nu uit elkaar en kijken of we elkaar missen…. Wil hem zo graag terug.. Omdat ik weet dat we ondanks alles echt bij elkaar horen. En helaas iedereen maakt fouten in het leven!
We gaan nu uit elkaar en kijken of we elkaar missen…. Wil hem zo graag terug.. Omdat ik weet dat we ondanks alles echt bij elkaar horen. En helaas iedereen maakt fouten in het leven!
dinsdag 27 maart 2012 om 17:31
quote:mrv4u schreef op 27 maart 2012 @ 13:08:
Hij heeft wel gezegd dat hij onwijs veel van me houd ondanks dit alles. En dat hij super veel spijt heeft,dat dit alles heeft moeten gebeuren. En hij er niks aan gedaan heeft. Het enige dat hij steeds zegt..... " ik weet het allemaal niet "
Nee, dit soort mannen weten het nooit. De dooddoener van de eeuw..................Als hij zegt dat het hem eigenlijk geen moer kan schelen wat hij heeft gedaan, dan geloof ik hem eerder.
Nou zo perfect was het dus niet he TO? Ja voor jou misschien, maar hij stond er heel anders in dan jij, dat blijkt wel.
Denk aan jezelf en laat het hem lekker uitzoeken met zijn: "ik weet het allemaal niet".
Hij heeft wel gezegd dat hij onwijs veel van me houd ondanks dit alles. En dat hij super veel spijt heeft,dat dit alles heeft moeten gebeuren. En hij er niks aan gedaan heeft. Het enige dat hij steeds zegt..... " ik weet het allemaal niet "
Nee, dit soort mannen weten het nooit. De dooddoener van de eeuw..................Als hij zegt dat het hem eigenlijk geen moer kan schelen wat hij heeft gedaan, dan geloof ik hem eerder.
Nou zo perfect was het dus niet he TO? Ja voor jou misschien, maar hij stond er heel anders in dan jij, dat blijkt wel.
Denk aan jezelf en laat het hem lekker uitzoeken met zijn: "ik weet het allemaal niet".