Duz...
maandag 9 juli 2018 om 16:13
Bedankt voor je normale reactie. Ik heb gisteren nog contact met hem gehad.Rosamendosa schreef: ↑09-07-2018 15:59Alongwiththesunshine, hoe voel je je nu t.a.v. deze jongen? Hebben jullie nog contact gehad samen? Ben benieuwd!
Groetjes, Rosa
wij slapen nooit.
maandag 9 juli 2018 om 16:17
Beh beeeehhhhh. De kans dat deze meneer op meer uit is dan casual seks acht ik minder dan 25%. Waarom focus je je niet op beschikbare mannen waarbij het redelijk duidelijk is dat zij ongeveer hetzelfde willen als jij? Of wil je wellicht onbewust toch geen vaste relatie, sta je wel open voor spannende contacten en casual seks maar mag je dat van jezelf nog niet toegeven?
Je kunt naar ons blijven schoppen. Uiteindelijk is het jouw feestje.
Je kunt naar ons blijven schoppen. Uiteindelijk is het jouw feestje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 9 juli 2018 om 16:17
Ik ga gewoon doen alsof dit een normaal topic is en reageer even op de unanieme stress over het woord 'lustobject'. Is dat in jullie ogen een scheldwoord, belediging, schoffering? Zo erg is het toch niet?Grobbekuiken_ schreef: ↑09-07-2018 16:05
Maar goed, die 'lustobject'-uitspraak, dat zou toch al voldoende aan moeten geven dat dat is waar het 'm om te doen is? Doodzonde als je daar, terwijl je eerder op iets langdurigs en respectvoller zit te wachten, je energie in gaat steken.
Ik stel me zo voor dat hij dit heeft geschreven tijdens een jolige app-uitwisseling, bij wijze van kwinkslag: 'O ja, ik zie jou heel erg als lustobject'. Ik zou er persoonlijk de zedenpolitie niet voor bellen, sterker, ik zou het best leuk vinden. Als het een leuke man was, tenminste. Zo gaat dat toch als je met elkaar flirt via tekstjes? Ik zit niet op datingsites, maar als ik er wél zat, zou ik dit eigenlijk wel verwachten. Oké, het gaat TO niet om de seks, maar bij een relatie komt uiteindelijk ook seks kijken. En dus is wederzijdse aantrekkingskracht wel belangrijk. Dan weet je - door het woord 'lustobject' - meteen dat het op dat vlak wel goed zit. De rest moet daarná nog komen, uiteraard. En daar moet TO gewoon rustig de tijd voor nemen, als het toch een aardige man blijkt te zijn. Afspreken zonder seks (maar wel in de wetenschap dat er aantrekkingskracht is, wel zo handig om te weten), en daarna verder kijken.
Maar ik ben geen expert op het gebied van datingsites, dus misschien heb ik het mis?
maandag 9 juli 2018 om 16:18
Ik heb het over jouw opmerking over lollypop.alongwiththesunshine schreef: ↑09-07-2018 16:05De opmerking van Sinnombre was nergens voor nodig. Het verbaast me echt hoe oenig jullie zijn, het spijt me werkelijk zeer voor jullie. Ik lees maar een handjevol mensen die de intelligentie bevatten om voor zichzelf te denken, de rest zijn gewoon domweg kuddeschapen.
Maar komt ook omdat ik het roepen van “bitch” nogal simpel vindt overkomen denk ik.
Ik hou daar niet van.
Jammer dat je zo venijnig blijft reageren.
Ik hoop voor je dat het allemaal mag lukken met de date.
maandag 9 juli 2018 om 16:19
Omgekeerde wereld, wederom. Heb je een plank voor je hoofd? Mensen reageren ongenuanceerd, oordelend, kwetsend, schofferend. Ik trek vervolgens een grens. En blij zijn dat er nog mensen nog reageren? De reacties blijven maar binnenstromen. Allemaal in het zogenaamde teken van "goedwillendheid". Geloof je het zelf nog? Het gaat hier niet meer om helpen, het gaat hier om een mening door iemands strot duwen en iemand het zwijgen opleggen.
wij slapen nooit.
maandag 9 juli 2018 om 16:21
Ik krijg ook niet bepaald vriendelijke reacties hè. (Hier en daar gelukkig wel). Dus vind je het heel gek?
Tot zover je inlevingsvermogen.
wij slapen nooit.
maandag 9 juli 2018 om 16:22
TO, de enige met een bord voor haar kop, ben jij. Echt. Reageer gewoon volwassen, in plaats van iedereen die ook maar één punt van kritiek uit, uit te schelden.
Kom je een stuk verder mee dan met het gezeik wat je nu vertoont.
Echt, ik snap steeds meer en meer waarom jouw type mannen amper interesse in je toont. Sta je altijd zo negatief in het leven?
Echt, ik snap steeds meer en meer waarom jouw type mannen amper interesse in je toont. Sta je altijd zo negatief in het leven?
maandag 9 juli 2018 om 16:23
Een feit. Juist.alongwiththesunshine schreef: ↑09-07-2018 16:07Nee, dat is geen oordeel, dat is een feit. En jullie blijven maar volhouden hè? Is dat een sport, een TO overtuigen van je eigen gelijk? Snap nou eens dat ik niet af ga op speculaties. Ik neem jullie vreselijke horrorverhalen allemaal mee, maar uiteindelijk trek ik zelf mijn conclusies.
Joh, ik probeer je niet te overtuigen, ik zeg wat ik er van vind, zoals meerderen, alleen blijf jij het maar als aanval zien en gaat er steeds weer met gestrekt been in omdat jij het daar niet mee eens bent.
Best hoor, maakt mij verder niks uit. Succes ermee, hoop voor jou dat het wordt wat je ervan hoopt/verwacht/wil.
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 9 juli 2018 om 16:24
Ja, het hoeft niet zozeer negatief te zijn. Helaas heb ik er wel al negatief op gereageerd (naar hem toe). Puur omdat ik niet wil dat hij met me gaat sollen. En ja, het is een aardige man. Je bent een van de weinige die daar vanuit gaat. Bedankt voor je steun overigens. Word heel erg gewaardeerd.samarinde schreef: ↑09-07-2018 16:17Ik ga gewoon doen alsof dit een normaal topic is en reageer even op de unanieme stress over het woord 'lustobject'. Is dat in jullie ogen een scheldwoord, belediging, schoffering? Zo erg is het toch niet?
Ik stel me zo voor dat hij dit heeft geschreven tijdens een jolige app-uitwisseling, bij wijze van kwinkslag: 'O ja, ik zie jou heel erg als lustobject'. Ik zou er persoonlijk de zedenpolitie niet voor bellen, sterker, ik zou het best leuk vinden. Als het een leuke man was, tenminste. Zo gaat dat toch als je met elkaar flirt via tekstjes? Ik zit niet op datingsites, maar als ik er wél zat, zou ik dit eigenlijk wel verwachten. Oké, het gaat TO niet om de seks, maar bij een relatie komt uiteindelijk ook seks kijken. En dus is wederzijdse aantrekkingskracht wel belangrijk. Dan weet je - door het woord 'lustobject' - meteen dat het op dat vlak wel goed zit. De rest moet daarná nog komen, uiteraard. En daar moet TO gewoon rustig de tijd voor nemen, als het toch een aardige man blijkt te zijn. Afspreken zonder seks (maar wel in de wetenschap dat er aantrekkingskracht is, wel zo handig om te weten), en daarna verder kijken.
Maar ik ben geen expert op het gebied van datingsites, dus misschien heb ik het mis?
wij slapen nooit.
maandag 9 juli 2018 om 16:24
Ik denk dat het gewoon veel beter is om niet zo te reageren.alongwiththesunshine schreef: ↑09-07-2018 16:21Ik krijg ook niet bepaald vriendelijke reacties hè. (Hier en daar gelukkig wel). Dus vind je het heel gek?
Tot zover je inlevingsvermogen.
Ook die laatste zin naar mij toe, waarom? Volgens mij probeer ik me juist wel in te leven.
maandag 9 juli 2018 om 16:26
Oke....wat ontzettend onaardig
Oke, of je bent een troll of je bent zelf een bitch maar dit gaat nergens meer over.
Het gaat erom hoe dat punt van kritiek wordt gebracht. En stop met conclusies trekken, je bent er niet goed in.KyloRen schreef: ↑09-07-2018 16:22TO, de enige met een bord voor haar kop, ben jij. Echt. Reageer gewoon volwassen, in plaats van iedereen die ook maar één punt van kritiek uit, uit te schelden.
wij slapen nooit.
maandag 9 juli 2018 om 16:28
Gelukkig ben jij wel goed in normaal reageren, not.alongwiththesunshine schreef: ↑09-07-2018 16:26Het gaat erom hoe dat punt van kritiek wordt gebracht. En stop met conclusies trekken, je bent er niet goed in.
Ik denk dat je beter aan jezelf kunt gaan werken voordat je aan een relatie begint. Er zit jou duidelijk iets dwars, en dat reageer je maar hier af. Lekker volwassen.
maandag 9 juli 2018 om 16:28
Nee, klopt. Toch blijven mensen zoals jij maar reageren. Waarom?streepjesdekbed schreef: ↑09-07-2018 16:26Oke, of je bent een troll of je bent zelf een bitch maar dit gaat nergens meer over.
wij slapen nooit.
maandag 9 juli 2018 om 16:29
Wat me dwars zit, is jullie gebrek aan intelligentie. Wederom, stop met conclusies trekken. Want je zat weer fout.KyloRen schreef: ↑09-07-2018 16:28Gelukkig ben jij wel goed in normaal reageren, not.Je lokt dit soort reacties zelf uit met jouw gedrag.
Ik denk dat je beter aan jezelf kunt gaan werken voordat je aan een relatie begint. Er zit jou duidelijk iets dwars, en dat reageer je maar hier af. Lekker volwassen.
Overigens reageer je zelf ook niet normaal.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 09-07-2018 16:30
4.64% gewijzigd
wij slapen nooit.
maandag 9 juli 2018 om 16:30
Zelf kom je ook niet bijster intelligent over. Intelligente mensen kunnen namelijk normaal met kritiek omgaan, dat kan jij overduidelijk niet. Maar goed, je weet het zelf allemaal beter, toch? Waarom dan een topic openenalongwiththesunshine schreef: ↑09-07-2018 16:29Wat me dwars zit, is jullie gebrek aan intelligentie. Wederom, stop met conclusies trekken. Want je zat weer fout.
maandag 9 juli 2018 om 16:31
Zo danalongwiththesunshine schreef: ↑09-07-2018 16:29Wat me dwars zit, is jullie gebrek aan intelligentie. Wederom, stop met conclusies trekken. Want je zat weer fout.
Overigens reageer je zelf ook niet normaal.
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 9 juli 2018 om 16:32
Dit dus precies.samarinde schreef: ↑09-07-2018 11:39Er had ook kunnen staan: "Blijf op je hoede, als je een man heel leuk vindt, verlies je de realiteit sneller uit het oog en dat is in dit geval niet handig."
Woorden, hè. Moeilijk om ze in de juiste volgorde te zetten, en om de juiste toon aan te slaan.
Maar dat is het Viva forum. Hier wordt een heel eigen taaltje gebruikt:
"Een spiegel voorhouden" = een keiharde kopstoot verpakt als welgemeend advies
"Voor je eigen bestwil" = een belediging verpakt als welgemeend advies
"Bijzonder" = gestoord/raar/onbegrijpelijk
"Naïef"= dom
Verder zijn woorden niet alleen moeilijk om te schrijven, ze zijn blijkbaar ook moeilijk om te lezen. Want als je dit topic leest, en gewoon kijkt wat er staat (en dát is lezen), komt TO over als een heel normale vrouw. Ze heeft een vraag, dat wel. Ze hoopt op nieuwe inzichten, en misschien wil ze haar verhaal ook gewoon even van zich afschrijven. Maar ze komt niet over als een naïeve (domme) loser die zo wanhopig is dat ze de eerste de beste Catfish thuis uitnodigt voor een romantisch avondje met kaarsen en vioolmuziek, waarna ze uiteraard ge-catfisht wordt, of misschien zelfs wel bruut verkracht en vermoord wordt, terwijl op de achtergrond die vioolmuziek speelt. En zo wordt ze hier wel benaderd. Of zie ik iets over het hoofd?
wij slapen nooit.
maandag 9 juli 2018 om 16:34
Met mijn kritiek kun je ook niet omgaan. Dus dan zitten we weer op één lijn. En jij weet het ook beter toch?
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 09-07-2018 16:36
28.48% gewijzigd
wij slapen nooit.