Duz...
woensdag 11 juli 2018 om 17:17
Ik heb Lise nog niet eerder zien posten in dit topic. Ik vind het dan ook nogal wat om op basis van een emoji haar reactie als negatief te bestempelen en te doen alsof iedereen erop uit is om To een hak te zetten. Wat een achterdocht.iris1969 schreef: ↑11-07-2018 17:01Deze emojij werd neerbuigend bedoeld dat weet je ook wel. Denk je nu echt dat ze het lief bedoelde of speel je dat je naief bent?
En ik bevestig haar slachtoffer rol niet, want ze sloeg door. Het gaat mij om het krampachtig vasthouden van het beeld van sommigen dat alles volstrekt uit de lucht kwam vallen ipv dat sommigen hier ook enorm op de man waren en later kwamen zuigen.
woensdag 11 juli 2018 om 17:20
Dan toon jij ook maar eens respect naar de forummers die een neerbuigende sneer van je kregen terwijl ze normaal reageerden.alongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2018 17:11Nogmaals: het gaat niet om koetsjiekoetsjie. Het gaat erom dat je kritiek opbouwend brengt. Dat heeft te maken met respect. Is dat nu werkelijk zo moeilijk?
...
woensdag 11 juli 2018 om 17:29
Ach, Ik heb haar al onder de negeer, maar laat iris1969 maar op de stoel van de psycholoog zitten. Ze kraamt alleen en maar onzin uit uit eigen ervaringen.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
woensdag 11 juli 2018 om 17:29
Respect? Respect is ook weer zo'n wisselwerking, moet van beide kanten komen wil je een normaal gesprek kunnen voeren. Maar gescheld op forummers met wie jij het niet eens bent getuigt wat mij betreft niet erg van respectvol reageren.alongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2018 17:11Nogmaals: het gaat niet om koetsjiekoetsjie. Het gaat erom dat je kritiek opbouwend brengt. Dat heeft te maken met respect. Is dat nu werkelijk zo moeilijk?
Als u niet wil dat u geschiedt enz.....
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 11 juli 2018 om 17:35
Het gaat niet om niet eens zijn, het gaat om een toon. Er waren ook mensen die het niet me eens waren, maar dat op een fatsoenlijke manier konden verwoorden, en een normale reactie terugkregen. Er waren ook mensen die gelijk vanaf het prille begin een grote bek hadden, en dat pik ik gewoonweg niet. Dus nogmaals, draai het niet om.Grobbekuiken_ schreef: ↑11-07-2018 17:29Respect? Respect is ook weer zo'n wisselwerking, moet van beide kanten komen wil je een normaal gesprek kunnen voeren. Maar gescheld op forummers met wie jij het niet eens bent getuigt wat mij betreft niet erg van respectvol reageren.
Als u niet wil dat u geschiedt enz.....
wij slapen nooit.
woensdag 11 juli 2018 om 17:38
Ik begin me echt zorgen te maken om jou to!alongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2018 17:35Het gaat niet om niet eens zijn, het gaat om een toon. Er waren ook mensen die het niet me eens waren, maar dat op een fatsoenlijke manier konden verwoorden, en een normale reactie terugkregen. Er waren ook mensen die gelijk vanaf het prille begin een grote bek hadden, en dat pik ik gewoonweg niet. Dus nogmaals, draai het niet om.
Gaat het wel goed met je?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
woensdag 11 juli 2018 om 17:42
Nee, dat is me wel duidelijk, dat je het niet pikt.alongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2018 17:35Het gaat niet om niet eens zijn, het gaat om een toon. Er waren ook mensen die het niet me eens waren, maar dat op een fatsoenlijke manier konden verwoorden, en een normale reactie terugkregen. Er waren ook mensen die gelijk vanaf het prille begin een grote bek hadden, en dat pik ik gewoonweg niet. Dus nogmaals, draai het niet om.
Openbaar forum, dit ga je nog wel vaker zien alleen begint dan niet iedereen om zich heen te maaien (onmacht i.m.h.o. maar hey, is maar één mening). Kijk, gewoon omdat het kan, ook eens naar je eigen bijdrage. Dat doe je nl niet.
Wat ik al zei, het is nu alleen nog maar wellus/nietus en gesneer en hier ga je niet meer uitkomen, wat de oorzaak van het verloop is.
woensdag 11 juli 2018 om 17:47
woensdag 11 juli 2018 om 17:50
Re-a-geer dan niet!! Je láát je uit je tent lokken. Sta er dan boven, maar hou op met dat om je heen trappen! Dat is nl net zo triest.alongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2018 17:47En daarnaast word ik uit de tent gelokt, om een felle reactie vanuit mijn kant teweeg te brengen, zodat er mensen vervolgens met een vinger naar mijn gedrag kunnen wijzen. Heel slinks, hoor.
Zoals een Yasmeenah dat doet. Want daar geniet ze van. Triest is dat.
woensdag 11 juli 2018 om 17:54
Wel goed dat je ziet dat ze idd aan het zuigen zijn, dat doen ze bij elke to, sneu maar niks aan te doen en beter om te denkenalongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2018 17:47En daarnaast word ik uit de tent gelokt, om een felle reactie vanuit mijn kant teweeg te brengen, zodat er vervolgens met een vinger naar mijn gedrag kan worden gewezen. Heel slinks, hoor.
Zoals een Yasmeenah dat doet, bijvoorbeeld . Want daar geniet ze van. Triest is dat.
En daar helemaal niet op te reageren en alleen op de reacties waar je iets aan hebt.
woensdag 11 juli 2018 om 17:56
Ik vind het werkelijk waar triest dat een TO zich maar dient aan te passen aan respectloze forummers die het gewend zijn om alle ruimte te krijgen. Waarom het probleem niet bij de wortel aanpakken, en juist zulke mensen een halt toeroepen?Grobbekuiken_ schreef: ↑11-07-2018 17:42Nee, dat is me wel duidelijk, dat je het niet pikt. Openbaar forum, dit ga je nog wel vaker zien.
wij slapen nooit.
woensdag 11 juli 2018 om 18:00
Oftewel: "Daarnaast laat ik me uit de tent lokken, zodat ik een felle reactie ga geven, waarvan ik weet dat er vervolgens met een vinger naar mijn gedrag wordt gewezen. En dan denk ik dat bijvoorbeeld een Yasmeenah daarvan geniet en dat vind ik dan triest."alongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2018 17:47En daarnaast word ik uit de tent gelokt, om een felle reactie vanuit mijn kant teweeg te brengen, zodat er vervolgens met een vinger naar mijn gedrag kan worden gewezen. Heel slinks, hoor.
Zoals een Yasmeenah dat doet, bijvoorbeeld . Want daar geniet ze van. Triest is dat.
Andere zienswijze.
woensdag 11 juli 2018 om 18:02
Maran, bedankt voor nog wat kolen op het vuur, hier hebben we wat aan, fijn!
To, je hoeft je niet aan te passen.
Je moet schiften en reageren op wat jij belangrijk vindt. Zoveel mensen, zoveel meningen. Soms worden die meningen op een beroerde manier geventileerd, maar negeer dat dan als je daar zó boos van wordt.
Hoe doe je dat irl als er iemand lomp doet? Ga je er dan ook tegenin tot je sterretjes ziet, of denk je dan 'dahaag, de groeten, geen zin in'.
To, je hoeft je niet aan te passen.
Je moet schiften en reageren op wat jij belangrijk vindt. Zoveel mensen, zoveel meningen. Soms worden die meningen op een beroerde manier geventileerd, maar negeer dat dan als je daar zó boos van wordt.
Hoe doe je dat irl als er iemand lomp doet? Ga je er dan ook tegenin tot je sterretjes ziet, of denk je dan 'dahaag, de groeten, geen zin in'.
woensdag 11 juli 2018 om 18:06
woensdag 11 juli 2018 om 18:07
Het probleem ben jijzelf.alongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2018 17:56Ik vind het werkelijk waar triest dat een TO zich maar dient aan te passen aan respectloze forummers die het gewend zijn om alle ruimte te krijgen. Waarom het probleem niet bij de wortel aanpakken, en juist zulke mensen een halt toeroepen?
woensdag 11 juli 2018 om 18:09
Tja, dat kunnen we omgekeerd natuurlijk ook zeggen.alongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2018 17:56Ik vind het werkelijk waar triest dat een TO zich maar dient aan te passen aan respectloze forummers die het gewend zijn om alle ruimte te krijgen. Waarom het probleem niet bij de wortel aanpakken, en juist zulke mensen een halt toeroepen?
Er zijn meer keuzes dan aanpassen of van je afschoppen: je schouders ophalen, erboven staan, netjes van repliek dienen, het forum uitzetten, erom lachen...
Met al deze keuzes bereik je meer en heb je meer aan dan die jij tot nu toe gekozen hebt.
woensdag 11 juli 2018 om 18:10
Hahaha, die zag ik net in een ander topic.OopjenCoppit schreef: ↑11-07-2018 18:06https://www.youtube.com/watch?v=92i5m3t ... e=youtu.be
Ook voor jou heel zinvol TO!![]()
Nice!
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 11-07-2018 18:13
0.21% gewijzigd
woensdag 11 juli 2018 om 18:11
Dus als jij pakweg 30 man over je heen krijgt die je vertellen dat je niet deugt, en jij schiet daardoor logischerwijs uit je slof... Dan is dat net zo sneu als al het schreeuwgeweld? Vreemd, hoor.Grobbekuiken_ schreef: ↑11-07-2018 17:50Re-a-geer dan niet!! Je láát je uit je tent lokken. Sta er dan boven, maar hou op met dat om je heen trappen! Dat is nl net zo triest.
wij slapen nooit.
woensdag 11 juli 2018 om 18:20
Beste meid, je schoot al uit je slof làng voordat die pakweg 30 man je vertelden dan je aanpak niet slim is.alongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2018 18:11Dus als jij pakweg 30 man over je heen krijgt die je vertellen dat je niet deugt, en jij schiet daardoor logischerwijs uit je slof... Dan is dat net zo sneu als al het schreeuwgeweld? Vreemd, hoor.
Jij gaat zelf de strijd aan, wat heb je daaraan?
Subtiel, weer...die woordkeuze. Mensen geven mij feedback en ik ga de strijd met ze aan. Misschien gaan zij de strijd wel met mij aan terwijl ik ze voorzie van feedback? Dus...wie was er als eerst...de kip of het ei?
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 11-07-2018 18:21
0.41% gewijzigd
wij slapen nooit.
Dat zou ik allesbehalve leuk vinden, maar me wel aanzetten om eens te kijken of ik het niet toch aan mij of mijn denkwijze ligt.alongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2018 18:11Dus als jij pakweg 30 man over je heen krijgt die je vertellen dat je niet deugt, en jij schiet daardoor logischerwijs uit je slof... Dan is dat net zo sneu als al het schreeuwgeweld? Vreemd, hoor.
Hakken steeds dieper in het zand blijven zetten heeft niet zoveel zin, om me heen trappen ook niet. Andere meningen of ervaringen bekijken en evt mijn mening bijstellen wel.
Alleen heeft niemand gezegd dat je niet deugt, wel dat het zaakje stinkt. Ieder in zijn/haar eigen bewoordingen, maar niks meer of minder dan dat.
Jij voelt je daardoor aangevallen, terwijl het geen aanval is, maar tekst om eens buiten je eigen frame te kijken.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 11-07-2018 18:29
0.06% gewijzigd
woensdag 11 juli 2018 om 18:22