een affaire
maandag 17 november 2025 om 20:46
Hallo, ik heb sinds 4 maanden een man ontmoet.
Waar ik nu sinds een tijdje het fijn mee heb.
Hij is zelf getrouwd maar heeft problemen in zijn huwelijk en ook geen sex meer al een aantal jaren.
We spreken regelmatig af om ergens te gaan lunchen,wandelen.
En af en toe ook hotel date’s.
Maar ik ben bang dat ik mij hier in ga verliezen.
Ik ben veel met hem bezig in mijn hoofd. Op de app kijken of hij iets heeft gestuurd.
En als we een hotel date hebben gehad en wij dus sex hebben gehad, dan krijg ik hier ook veel gevoelens bij.
Maar ik merk dat ik de 2 dagen nadat we sex hebben gehad vaak weinig hoor van hem.
In mijn hoofd zit ik met de vraag, kappen of hiermee door gaan?
nu is het nog maar 4 maandjes maar denk naarmate het langer word de affaire dat het moeilijk gaat worden.
(En ja ook ik ben getrouwd en heb een gezin)
Waar ik nu sinds een tijdje het fijn mee heb.
Hij is zelf getrouwd maar heeft problemen in zijn huwelijk en ook geen sex meer al een aantal jaren.
We spreken regelmatig af om ergens te gaan lunchen,wandelen.
En af en toe ook hotel date’s.
Maar ik ben bang dat ik mij hier in ga verliezen.
Ik ben veel met hem bezig in mijn hoofd. Op de app kijken of hij iets heeft gestuurd.
En als we een hotel date hebben gehad en wij dus sex hebben gehad, dan krijg ik hier ook veel gevoelens bij.
Maar ik merk dat ik de 2 dagen nadat we sex hebben gehad vaak weinig hoor van hem.
In mijn hoofd zit ik met de vraag, kappen of hiermee door gaan?
nu is het nog maar 4 maandjes maar denk naarmate het langer word de affaire dat het moeilijk gaat worden.
(En ja ook ik ben getrouwd en heb een gezin)
dinsdag 18 november 2025 om 19:54
Van der Valk (68 vestigingen in Nederland).Rabarbara schreef: ↑18-11-2025 19:51Ja, dat is natuurlijk ook een goed verdienmodel.
Oh ja, het is geen theaterzaaltje. Het is restaurant de pyramide (in de vorm van een driehoek) waar ik vroeger nog wel eens op familieverjaardagen broodjes kroket mocht eten. Zat vroeger ook wat slaperij bij. Maar ik las dat het nu geen zaaltje meer is, maar opgeslurpt door een landalpark. Alles gaat kapot in dit land en waar kan de oprechte vreemdganger nog terecht?
Wanneer je je partner van vreemdgaan verdenkt kun je daar in de bosjes met een verrekijker op wacht gaan liggen.
dinsdag 18 november 2025 om 19:56
dinsdag 18 november 2025 om 19:58
Ah. Letterlijk één minuut na je ik-ga-ermee-stoppen-bericht, heb je het al weer voor jezelf goed geluld met een “hunnie-doen-het-oohook”
Denk eens aan je kinderen, mens! Je bent echt een enorme egoïst.
dinsdag 18 november 2025 om 20:00
Ik denk dat ik me toch ga laten omscholen tot mislukte influencer, met mosterd na de maaltijd-tips waar niemand op zit te wachten.Lady*Voldemort schreef: ↑18-11-2025 19:56Nou he. Hebben we net zo'n mooie bijverdienste uitgestippeld voor TO en dan kapt ze ermee. Altijd hetzelfde op dit forum: je kan net zo goed geen adviezen geven want het is allemaal paarlen voor de zwijnen.
Si abra la puerta hay lobos.
dinsdag 18 november 2025 om 20:01
Daarom ga ik ermee kappen.dweedledee schreef: ↑18-11-2025 19:58Ah. Letterlijk één minuut na je ik-ga-ermee-stoppen-bericht, heb je het al weer voor jezelf goed geluld met een “hunnie-doen-het-oohook”![]()
Denk eens aan je kinderen, mens! Je bent echt een enorme egoïst.
Einde topic
dinsdag 18 november 2025 om 20:05
En nog maar eens een keer:
Goed bezig TO. Ik wil mijn eerdere vraag aanvullen. Dus: waar ligt jouw prioriteit? Bij je kinderen of bij die waardeloze sekspartner van je? Of gewoon bij jezelf? Als jij je pleziertjes maar hebt?
Deck mich zu mit Zärtlichkeiten
dinsdag 18 november 2025 om 20:14
Tuurlijk vrouw. En dan is het weer wachten op affaire nummer 4. Ga aan jezelf werken.
Zoek uit waarom je jezelf te grabbel gooit voor een klein beetje aandacht van mannen die jou niet voor vol aanzien en waarvoor je alleen maar tijdverdrijf bent.
Ga te raden waarom je geen zelfrespect hebt en waarom je er totaal geen moeite mee lijkt te hebben om je eigen gezin meermaals te bedonderen.
Hoe denk je dat je kinderen later naar je zullen kijken? Want dit vreemdgaan komt een keer uit en ze zullen ooit de waarheid te horen krijgen.
dinsdag 18 november 2025 om 20:16
Twee perma’s? Dus ze is een grote fantast? Want dan doe ik geen moeite meer.GeweldigWeer schreef: ↑18-11-2025 20:11Sterker nog, deze forummer heeft al 2 perma’s op haar naam! Rara…..
dinsdag 18 november 2025 om 20:25
GeweldigWeer schreef: ↑18-11-2025 20:11Sterker nog, deze forummer heeft al 2 perma’s op haar naam! Rara…..
Ja, knap vind ik dat altijd.
dinsdag 18 november 2025 om 20:26
Voor de kinderen wel ja.
dinsdag 18 november 2025 om 20:30
Het is LEGE aandacht. Het betekent niets! Niets vervullends. Geen liefde.
Een dopamine shot voor eventjes, maar die is vaak ook snel weer uitgewerkt en dan hunker je weer naar hetzelfde.
Wat jij in je huwelijk mist (aandacht) zoek je bij allerlei minnaars, maar surprise suprise, zij gaan jou niet vervullen/gelukkig maken. Voor eventjes tijdens de shot, maar dan ben je weer terug bij af.
dinsdag 18 november 2025 om 20:32
Deze komt wel binnen!Marathonloopster schreef: ↑18-11-2025 20:30Het is LEGE aandacht. Het betekent niets! Niets vervullends. Geen liefde.
Een dopamine shot voor eventjes, maar die is vaak ook snel weer uitgewerkt en dan hunker je weer naar hetzelfde.
Wat jij in je huwelijk mist (aandacht) zoek je bij allerlei minnaars, maar surprise suprise, zij gaan jou niet vervullen/gelukkig maken. Voor eventjes tijdens de shot, maar dan ben je weer terug bij af.
Voel me al de hele dag klote dus tja.
Eigen schuld i know
Zit ook al een lange tijd niet lekker in mijn vel.
dinsdag 18 november 2025 om 20:33
dinsdag 18 november 2025 om 20:41
Nou. Dit dus. Dat slachtoffergedrag siert je niet. Waarom zoek je niet gewoon hulp? Je hebt het nodig. Nu sleur je je hele gezin mee in die shit show.
Je laat de zorg van je kinderen die middagen aan een ander over, omdat jij zo nodig een goedkope wip moet maken. Hoe treurig is dat?
dinsdag 18 november 2025 om 20:44
Ja, vooral voor de kinderen. Zij kiezen niet voor zo’n dynamiek, maar dragen wel alle gevolgen als het uitkomt. Het treurige is dat de volwassene in kwestie elke dag opnieuw de kans heeft om het anders te doen, verantwoordelijkheid te nemen of hulp te zoeken, maar zolang die vermijding blijft, verandert er niets..
Ze zegt dat ze niet wil dat hij zijn vrouw verlaat, maar haar reacties schreeuwen: ‘Zie mij, waardeer mij, kies mij…’. Wat ze najaagt gaat veel dieper dan seks alleen.
dinsdag 18 november 2025 om 20:46
Zenah schreef: ↑18-11-2025 20:44Ja, vooral voor de kinderen. Zij kiezen niet voor zo’n dynamiek, maar dragen wel alle gevolgen als het uitkomt. Het treurige is dat de volwassene in kwestie elke dag opnieuw de kans heeft om het anders te doen, verantwoordelijkheid te nemen of hulp te zoeken, maar zolang die vermijding blijft, verandert er niets..
Ze zegt dat ze niet wil dat hij zijn vrouw verlaat, maar haar reacties schreeuwen: ‘Zie mij, waardeer mij, kies mij…’. Wat ze najaagt gaat veel dieper dan seks alleen.
Zeker, het is ook een terugkerend patroon.
dinsdag 18 november 2025 om 20:49
Zenah schreef: ↑18-11-2025 20:44Ja, vooral voor de kinderen. Zij kiezen niet voor zo’n dynamiek, maar dragen wel alle gevolgen als het uitkomt. Het treurige is dat de volwassene in kwestie elke dag opnieuw de kans heeft om het anders te doen, verantwoordelijkheid te nemen of hulp te zoeken, maar zolang die vermijding blijft, verandert er niets..
Voor de kids word goed gezorgd bij oma of oppas. Maak je daar niet druk om meid.
Kids krijgen genoeg aandacht, doen elk weekend wat leuks met mama en papa.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in