een affaire

17-11-2025 20:46 282 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo, ik heb sinds 4 maanden een man ontmoet.
Waar ik nu sinds een tijdje het fijn mee heb.
Hij is zelf getrouwd maar heeft problemen in zijn huwelijk en ook geen sex meer al een aantal jaren.
We spreken regelmatig af om ergens te gaan lunchen,wandelen.
En af en toe ook hotel date’s.

Maar ik ben bang dat ik mij hier in ga verliezen.
Ik ben veel met hem bezig in mijn hoofd. Op de app kijken of hij iets heeft gestuurd.

En als we een hotel date hebben gehad en wij dus sex hebben gehad, dan krijg ik hier ook veel gevoelens bij.
Maar ik merk dat ik de 2 dagen nadat we sex hebben gehad vaak weinig hoor van hem.

In mijn hoofd zit ik met de vraag, kappen of hiermee door gaan?
nu is het nog maar 4 maandjes maar denk naarmate het langer word de affaire dat het moeilijk gaat worden.

(En ja ook ik ben getrouwd en heb een gezin)
Ik denk dat ik
voortaan ook op deze manier ga schrijven

dat is leuk
Si abra la puerta hay lobos.
Rabarbara schreef:
18-11-2025 19:51
Ja, dat is natuurlijk ook een goed verdienmodel.
Oh ja, het is geen theaterzaaltje. Het is restaurant de pyramide (in de vorm van een driehoek) waar ik vroeger nog wel eens op familieverjaardagen broodjes kroket mocht eten. Zat vroeger ook wat slaperij bij. Maar ik las dat het nu geen zaaltje meer is, maar opgeslurpt door een landalpark. Alles gaat kapot in dit land en waar kan de oprechte vreemdganger nog terecht?
Van der Valk (68 vestigingen in Nederland).
Wanneer je je partner van vreemdgaan verdenkt kun je daar in de bosjes met een verrekijker op wacht gaan liggen.
Rabarbara schreef:
18-11-2025 19:54
Is het heus!
Nou he. Hebben we net zo'n mooie bijverdienste uitgestippeld voor TO en dan kapt ze ermee. Altijd hetzelfde op dit forum: je kan net zo goed geen adviezen geven want het is allemaal paarlen voor de zwijnen.
Graftak!
Yara2025 schreef:
18-11-2025 19:53
Er zijn genoeg mensen die dit doen hoor
Kijk maar in het minnaar topic.

Ah. Letterlijk één minuut na je ik-ga-ermee-stoppen-bericht, heb je het al weer voor jezelf goed geluld met een “hunnie-doen-het-oohook” :roll:

Denk eens aan je kinderen, mens! Je bent echt een enorme egoïst.
Lady*Voldemort schreef:
18-11-2025 19:56
Nou he. Hebben we net zo'n mooie bijverdienste uitgestippeld voor TO en dan kapt ze ermee. Altijd hetzelfde op dit forum: je kan net zo goed geen adviezen geven want het is allemaal paarlen voor de zwijnen.
Ik denk dat ik me toch ga laten omscholen tot mislukte influencer, met mosterd na de maaltijd-tips waar niemand op zit te wachten.
dweedledee schreef:
18-11-2025 19:58
Ah. Letterlijk één minuut na je ik-ga-ermee-stoppen-bericht, heb je het al weer voor jezelf goed geluld met een “hunnie-doen-het-oohook” :roll:

Denk eens aan je kinderen, mens! Je bent echt een enorme egoïst.
Daarom ga ik ermee kappen.
Einde topic
Yara2025 schreef:
18-11-2025 20:01
Einde topic
Niet
waar
Yara2025 schreef:
Einde topic
En nog maar eens een keer:

Goed bezig TO. Ik wil mijn eerdere vraag aanvullen. Dus: waar ligt jouw prioriteit? Bij je kinderen of bij die waardeloze sekspartner van je? Of gewoon bij jezelf? Als jij je pleziertjes maar hebt?
Deck mich zu mit Zärtlichkeiten
Yara2025 schreef:
Einde topic
Daar ben je echt veel te wispelturig voor en dat weet je zelf ook. Zoek professionele hulp voordat je jezelf en anderen echt onherstelbaar beschadigt.
Fantasy schreef:
18-11-2025 19:09
Ze heeft al een keer meegeschreven in het minnaarstopic, maar dat was geen succes geloof ik.
Sterker nog, deze forummer heeft al 2 perma’s op haar naam! Rara…..
Live Life to the fullest
Yara2025 schreef:
Einde topic
Tuurlijk vrouw. En dan is het weer wachten op affaire nummer 4. Ga aan jezelf werken.

Zoek uit waarom je jezelf te grabbel gooit voor een klein beetje aandacht van mannen die jou niet voor vol aanzien en waarvoor je alleen maar tijdverdrijf bent.

Ga te raden waarom je geen zelfrespect hebt en waarom je er totaal geen moeite mee lijkt te hebben om je eigen gezin meermaals te bedonderen.

Hoe denk je dat je kinderen later naar je zullen kijken? Want dit vreemdgaan komt een keer uit en ze zullen ooit de waarheid te horen krijgen.
GeweldigWeer schreef:
18-11-2025 20:11
Twee perma’s? Dus ze is een grote fantast? Want dan doe ik geen moeite meer.
GeweldigWeer schreef:
18-11-2025 20:11

Ja, knap vind ik dat altijd.
Fantast, misschien...

Maar ook heel herkenbaar gedrag voor iemand die diep in een toxische cyclus zit en geen greintje echte introspectie op kan brengen. Zodra ze echt geconfronteerd wordt met haarzelf, is het einde topic.
Het is eigenlijk heel treurig.
Zenah schreef:
18-11-2025 20:25
Fantast, misschien...

Maar ook heel herkenbaar gedrag voor iemand die diep in een toxische cyclus zit en geen greintje echte introspectie op kan brengen. Zodra ze echt geconfronteerd wordt met haarzelf, is het einde topic.
Het is eigenlijk heel treurig.

Voor de kinderen wel ja.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 19:52
Ja dat weet ik zelf ook wel.
Het is gewoon de aandacht en de spanning.

Maar ik ga hier mee kappen.

Het is LEGE aandacht. Het betekent niets! Niets vervullends. Geen liefde.

Een dopamine shot voor eventjes, maar die is vaak ook snel weer uitgewerkt en dan hunker je weer naar hetzelfde.

Wat jij in je huwelijk mist (aandacht) zoek je bij allerlei minnaars, maar surprise suprise, zij gaan jou niet vervullen/gelukkig maken. Voor eventjes tijdens de shot, maar dan ben je weer terug bij af.
Einde topic ja. Omdat alles al is gezegd inmiddels.
Marathonloopster schreef:
18-11-2025 20:30
Het is LEGE aandacht. Het betekent niets! Niets vervullends. Geen liefde.

Een dopamine shot voor eventjes, maar die is vaak ook snel weer uitgewerkt en dan hunker je weer naar hetzelfde.

Wat jij in je huwelijk mist (aandacht) zoek je bij allerlei minnaars, maar surprise suprise, zij gaan jou niet vervullen/gelukkig maken. Voor eventjes tijdens de shot, maar dan ben je weer terug bij af.
Deze komt wel binnen!
Voel me al de hele dag klote dus tja.
Eigen schuld i know

Zit ook al een lange tijd niet lekker in mijn vel.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 20:32
Deze komt wel binnen!
Voel me al de hele dag klote dus tja.
Eigen schuld i know

Zit ook al een lange tijd niet lekker in mijn vel.

Moet je nagaan hoe man en kinderen zich straks voelen als het uitkomt.
Fantasy schreef:
18-11-2025 20:33
Moet je nagaan hoe man en kinderen zich straks voelen als het uitkomt.
Nou. Dit dus. Dat slachtoffergedrag siert je niet. Waarom zoek je niet gewoon hulp? Je hebt het nodig. Nu sleur je je hele gezin mee in die shit show.

Je laat de zorg van je kinderen die middagen aan een ander over, omdat jij zo nodig een goedkope wip moet maken. Hoe treurig is dat?
Fantasy schreef:
18-11-2025 20:26
Voor de kinderen wel ja.
Ja, vooral voor de kinderen. Zij kiezen niet voor zo’n dynamiek, maar dragen wel alle gevolgen als het uitkomt. Het treurige is dat de volwassene in kwestie elke dag opnieuw de kans heeft om het anders te doen, verantwoordelijkheid te nemen of hulp te zoeken, maar zolang die vermijding blijft, verandert er niets..

Ze zegt dat ze niet wil dat hij zijn vrouw verlaat, maar haar reacties schreeuwen: ‘Zie mij, waardeer mij, kies mij…’. Wat ze najaagt gaat veel dieper dan seks alleen.
Zenah schreef:
18-11-2025 20:44
Ja, vooral voor de kinderen. Zij kiezen niet voor zo’n dynamiek, maar dragen wel alle gevolgen als het uitkomt. Het treurige is dat de volwassene in kwestie elke dag opnieuw de kans heeft om het anders te doen, verantwoordelijkheid te nemen of hulp te zoeken, maar zolang die vermijding blijft, verandert er niets..

Ze zegt dat ze niet wil dat hij zijn vrouw verlaat, maar haar reacties schreeuwen: ‘Zie mij, waardeer mij, kies mij…’. Wat ze najaagt gaat veel dieper dan seks alleen.

Zeker, het is ook een terugkerend patroon.
Zenah schreef:
18-11-2025 20:44

Voor de kids word goed gezorgd bij oma of oppas. Maak je daar niet druk om meid.

Kids krijgen genoeg aandacht, doen elk weekend wat leuks met mama en papa.
Haha
Yara2025 schreef:
Einde topic
Met deze..

Tot de volgende

Nummer 4

Dat is leuk

Hahahah
I wanna live my life with the volume full!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven