Een beetje vreemd..of zie ik spoken?

17-07-2008 22:04 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex en ik zijn gisteren wat wezen drinken, voor het eerst sinds het over is. Dat is inmiddels 2jr terug, en in die tijd hebben we af en toe nog contact gehouden (vanwege gemeenschappelijke vrienden), maar pas de laatste weken hebben we wat intensiever contact.

We besloten ergens een drankje te gaan doen, en hebben vervolgens urenlang lopen lullen, ouwehoeren en herinneringen opgehaald. Het voelde eigenlijk weer als vanouds, er is nou eenmaal een bepaald soort klik en spanning tussen ons...ik merkte ook dat er bepaalde gevoelens weer omhoog kwamen, hoewel ik eigenlijk niet van plan ben/was om die weer te krijgen.

Op een gegeven moment vertelde mijn ex dat ze nog steeds slaapt in het shirt wat ik haar destijds gegeven heb (met persoonlijke tekst)...ik moet zeggen dat ik daar wel van schrok. Je kunt het natuurlijk opvatten als iets positiefs en als een eer, maar aan de andere kant is het ook weer een beetje vreemd. Ofniet? Zie ik in 1x dingen die er niet zijn, zou zij misschien ook nog bepaalde gevoelens voor mij hebben...
Ja ik had inderdaad zoiets terug kunnen smsen, maar dat kwam niet in me op...was zo overdonderd haha. En wie weet met wat voor shirt ze aankomt zetten, moet ik die nog verplicht aantrekken ook!
ja en.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
(en Summer...offtopic...maar ben eindelijk het contact echt aan het verbreken...2 weken geen contact meer gehad, jihaa!)
Ja even een kleine update!

De afgelopen weken hebben we aantal keer afgesproken en hebben we bijna dagelijks contact, en het voelt goed moet ik zeggen! Er is verder nog niets gebeurt, we vermijden het toch allebei een beetje als het gesprek in die richting dreigt te gaan. Maar aan de andere kant heb ik haar van de week uitgenodigd om voor haar te koken bij mij thuis, en die uitnodiging heeft ze aanvaard. Vanavond is het zover!

Dat is een positief teken toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven