Een jong meisje probeerde me te zoenen?

06-05-2010 15:07 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik vind dat je je nogal aanstelt. Er is eigenlijk niks gebeurd. Bovendien heb jij duidelijk hoorbaar kenbaar gemaakt dat jij er niks mee te maken wilde hebben.

Als ik jou was had ik die meisjes gewoon de rest van de tijd genegeerd, wat een rare boel daar.
Werk er eens aan om steviger in je schoenen te staan, bv door een assertiviteitscursus. Dat jou nee ook nee is. Want blijkbaar was je niet duidelijk genoeg (ok, dit is ook wel moeilijk bij bezopen mensen....).

Maar goed, verder is er niet echt een probleem voorgevallen ofzo. Maak er geen drama van, je zou een volwassen man moeten zijn.

Volgende keer duidelijker zijn, als ze niet luisteren weglopen. Maarre... hoe groot is de kans nu eigenlijk dat je morgen weer meisjes tegenkomt die perse met jou willen zoenen
Jeetje man, get a life...en drink voortaan niet zoveel...

Het onbreekt bij jou aan communicatieve vaardigheden om haar duidelijk te maken dat je het niet wilt of wil je beweren te zijn aangerand door een 13 jarige?
ocherm, stuk drama, asjeblieft zeg.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Hoewel het natuurlijk best een compliment is dat ze perse met jou wilde zoenen vraag ik me wel af waarom je niet bij haar bent weg gebleven? Je was nuchter genoeg om te bedenken dat het niet kan dan kun je toch ook wel bedenken dat het wellicht niet zo handig is om haar steeds weer op te zoeken?
Erger u niet, verwonder u slechts!
Heb je uberhaupt weleens een relatie gehad of vaker gezoend? Niet lullig bedoeld ofzo.... maar deze situatie zou in mijn wereld, ook op mijn 22ste of zelfs 16e, niet veel betekenen en ik zou me er echt niet verward door voelen. Het was een grapje overduidelijk.....
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is....
Ach, waar zijt gij gebleven zoete, bittere, onstuimige jeugd?

(plagiaat)

Kerel, minder zuipen en je niet zo druk maken.
Oke stel me inderdaad aan en pieker te veel. Ontbreekt me wellicht in communicatieve vaardigheden. Maar ik was wel echt ontzettend zat. Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Drank is toch nooit een excuus?!?!
iets minder drinken wil wel eens helpen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat TO eigenlijk gewoon zijn fantasie over een 13 jarig meisje heeft opgeschreven?
quote:ikweethetookniet schreef op 06 mei 2010 @ 15:20:

Oke stel me inderdaad aan en pieker te veel. Ontbreekt me wellicht in communicatieve vaardigheden. Maar ik was wel echt ontzettend zat. Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties!Ach nee, je bent hooguit aandoenlijk jong, voor een 22-jarige. Dat heeft wel iets liefs eigenlijk.
quote:Rome0 schreef op 06 mei 2010 @ 15:28:

Ben ik de enige die het gevoel heeft dat TO eigenlijk gewoon zijn fantasie over een 13 jarig meisje heeft opgeschreven?Vermoedelijk wel ja. Als hij dit soort onschuldige fantasietjes heeft, dan zou me dat wel verbazen.
quote:rider schreef op 06 mei 2010 @ 15:30:

[...]

Vermoedelijk wel ja. Als hij dit soort onschuldige fantasietjes heeft, dan zou me dat wel verbazen.

Ik vind het gewoon een vaag verhaal. Ik heb ook wel eens met een 13 jarig meisje gezoend, maar toen was ik 14. Als een 13 jarig meisje me nu probeert te zoenen of ook maar hint in die richting maak ik haar duidelijk ze wat te jong is en beter met een leeftijdsgenootje kan gaan praten. Hoe moeilijk kan het zijn?

Hij stak zijn tong uit en toen gaf zij "opeens" een tikje met haar tong tegen de zijne? ZO snel dat hij niet zijn tong terug kon trekken? Waar was zij dan met haar hoofd op dat moment?

Het klinkt allemaal gewoon te vaag om waar te zijn.
Eens dat 13 te jong is voor een 22 jarige. Goed dat je nee hebt gezegd. Volgende keer duidelijker zijn: nee is nee. En als zij jouw grens niet accepteren bij die mensen wegblijven. Nu niet druk maken, want 1) er is niks gebeurd en 2) geen van de partijen is geschaad.

En zij zal er ook echt geen seconde van wakker liggen hoor.
Of zullen we hem complimenteren dat hij niet heeft gezoend met haar omdat ze zo jong is?? Ik vind dat op zich wel een goed iets.
quote:rider schreef op 06 mei 2010 @ 15:29:

[...]

Ach nee, je bent hooguit aandoenlijk jong, voor een 22-jarige. Dat heeft wel iets liefs eigenlijk.Een ander zou het onnozel kunnen noemen............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Rome0 schreef op 06 mei 2010 @ 15:33:

[...]

Ik vind het gewoon een vaag verhaal. Ik heb ook wel eens met een 13 jarig meisje gezoend, maar toen was ik 14. Als een 13 jarig meisje me nu probeert te zoenen of ook maar hint in die richting maak ik haar duidelijk ze wat te jong is en beter met een leeftijdsgenootje kan gaan praten. Hoe moeilijk kan het zijn?

Hij stak zijn tong uit en toen gaf zij "opeens" een tikje met haar tong tegen de zijne? ZO snel dat hij niet zijn tong terug kon trekken? Waar was zij dan met haar hoofd op dat moment?

Het klinkt allemaal gewoon te vaag om waar te zijn.Ze stond links van me, het kwam van de zijkant. en ik was aan het praten met die maat van me en de rest van het groepje. Wel gaar dat sommigen dit als fantasie beschouwen. Maar ook wel begrijpelijk, aangezien ik het ook een vaag verhaal zou vinden als ik dit zou lezen
quote:nieuweauto schreef op 06 mei 2010 @ 15:37:

Of zullen we hem complimenteren dat hij niet heeft gezoend met haar omdat ze zo jong is?? Ik vind dat op zich wel een goed iets.Ik vind dat niet meer dan normaal en niet iets waar iemand complimenten voor verdient? Ik zoen elke dag niet met 13-jarigen... waar blijven mijn complimentjes? :P
quote:Rome0 schreef op 06 mei 2010 @ 15:43:

[...]

waar blijven mijn complimentjes? :PAls je even bukt stoppen we om de beurt een veer in je reet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een oeverloos gezeur om niks.

Zij wilde wel, jij wilde niet, puntje van de tong, dronken bui, en toen was het 6 mei en de orde van de dag.
Moderator, deze topic kan gesloten worden.

Bedankt!
voor iemand die "super dronken" was erg goed onthouden allemaal. en nee is nee, voor iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven