Een jong meisje probeerde me te zoenen?
donderdag 6 mei 2010 om 16:04
quote:Nammma schreef op 06 mei 2010 @ 15:58:
Of niet zoveel drinken...of volgende keer wat warriger schrijven. Je weet allemaal nog heel precies hoe het is gegaan namelijk. Als ik zo dronken ben (ben ik nooit meer), dan weet ik echt niet meer wat ik doe/deed...Nouja, ik weet het goed denk ik omdat het me dwars zat. Dan ga ik er zegmaar over nadenken. Maar andere dingen zoals dat ik een paar keer ben gevallen enzo en geschopt was door een vriend dat was ik inderdaad helemaal vergeten.
Of niet zoveel drinken...of volgende keer wat warriger schrijven. Je weet allemaal nog heel precies hoe het is gegaan namelijk. Als ik zo dronken ben (ben ik nooit meer), dan weet ik echt niet meer wat ik doe/deed...Nouja, ik weet het goed denk ik omdat het me dwars zat. Dan ga ik er zegmaar over nadenken. Maar andere dingen zoals dat ik een paar keer ben gevallen enzo en geschopt was door een vriend dat was ik inderdaad helemaal vergeten.
donderdag 6 mei 2010 om 16:10
donderdag 6 mei 2010 om 16:15
donderdag 6 mei 2010 om 16:47
quote:Thila schreef op 06 mei 2010 @ 16:40:
Nr 2 vandaag die binnen een half uur zijn OP weghaalt.
Wat is dat toch? Angst voor het geschrevene?
Misschien moeten we daar eens een gezellig topic over openen.
Onder psyche ofzo, want de diepere oorzaak om je topic in no time weg te halen zal wel te maken hebben met:
a: een verkeerd zelfbeeld
b: een boze schoonmoeder
c: een kink in de kabel binnen de relatie
d: een crisis in je kledingkast
Nr 2 vandaag die binnen een half uur zijn OP weghaalt.
Wat is dat toch? Angst voor het geschrevene?
Misschien moeten we daar eens een gezellig topic over openen.
Onder psyche ofzo, want de diepere oorzaak om je topic in no time weg te halen zal wel te maken hebben met:
a: een verkeerd zelfbeeld
b: een boze schoonmoeder
c: een kink in de kabel binnen de relatie
d: een crisis in je kledingkast