Een meid ontmoet

05-03-2018 17:58 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een vraag.

Ik heb tijdens het uitgaan een leuke meid ontmoet, we hadden het heel gezellig en hebben elkaar na die tijd op social media toegevoegd.

Nu zijn we ondertussen al een maandje aan het whatsappen. We hebben af en toe leuke gesprekken. Maar ik moet het gesprek vaak wat lopend houden.. als im op een gegeven moment stop met vragen stellen bijvoorbeeld, dan loopt het gesprek dood.

Dus ik dacht dat ik maar eens moest stoppen met whatsappen. Maar als im dan stop, dan begint ze wel de volgende dag weer uit haar zelf te whatsappen.

Dus schijnbaar wil ze wel met mij praten, maar heeft iemand enig idee wat het kan zijn dat ik dan het gesprek wat lopend moet houden?
Omdat er vrouwen zijn, die denken, dat als je te eager bent... Je mannen afschrikt.
Meteen een einde aan maken. Kappen met die handel. Niets is erger dan dit. In het begin hoor je bij elkaar de oren van de spreekwoordelijke kop te lullen. Over zes jaar zitten jullie samen te zwijgen en naar buiten te kijken bij jullie zesjarige verloving bij de chinees. Dit moet je niet willen.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Maar ik heb haar al eens gevraagd of ze me vervelend vind dat ik zoveel vroeg.
Ze zei dat ze het juist heel leuk vond.

Moet ik misschien meer flirterig zijn?

Hoe kan ik haar "veroveren"?
Nu en dan een appje is prima, maar de hele dag door appen en iemand die constant per sé het gesprek gaande wil houden zou ik helemaal gek van worden. Ik denk zij ook.
Spreek gewoon een volgende date met haar af en stuur tot die tijd nu en dan een appje om haar een fijne dag of goede nachtrust te wensen, zonder iets terug te verwachten.
Ze heeft wel eens door laten schijnen, dat ze me knap vond enzo.

Maar ik vind het gewoon kut dat ik het het gesprek lopend moet houden. Als ik dan stop en we hebben paar uur niks gezegt, appt ze ineens met : "wat doe jee?" Of ze begint de volgende ochtend zelf weer.

Dus dan wil ze schijnbaar wel praten? Misschien dat het gesprek wat leuker moet? Enig idee hoe ik het gesprek leuker kan maken?
Taralina schreef:
05-03-2018 18:13
Nu en dan een appje is prima, maar de hele dag door appen en iemand die constant per sé het gesprek gaande wil houden zou ik helemaal gek van worden. Ik denk zij ook.
Spreek gewoon een volgende date met haar af en stuur tot die tijd nu en dan een appje om haar een fijne dag of goede nachtrust te wensen, zonder iets terug te verwachten.
Ja begrijp ik ook wel.. ze zit momenteel paar maanden in het buitenland, dus dat wordt 'm niet..
Martin95 schreef:
05-03-2018 18:15
Ze heeft wel eens door laten schijnen, dat ze me knap vond enzo.

Maar ik vind het gewoon kut dat ik het het gesprek lopend moet houden. Als ik dan stop en we hebben paar uur niks gezegt, appt ze ineens met : "wat doe jee?" Of ze begint de volgende ochtend zelf weer.

Dus dan wil ze schijnbaar wel praten? Misschien dat het gesprek wat leuker moet? Enig idee hoe ik het gesprek leuker kan maken?
Hoe is ze in het echt?
Misschien is het gewoon een verlegen meid. Of ze heeft geen gespreksstof, dat kan ook.
Volgens mij wordt het sowieso tijd dat jullie weer een keer af gaan spreken en elkaar beter leren kennen.
als ze je toch leuk vindt dan blijkt dat vanzelf doordat ze in blijft gaan op je invitaties.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bblientje schreef:
05-03-2018 18:20
Hoe is ze in het echt?
Misschien is het gewoon een verlegen meid. Of ze heeft geen gespreksstof, dat kan ook.
Volgens mij wordt het sowieso tijd dat jullie weer een keer af gaan spreken en elkaar beter leren kennen.

Ja ze is wel een zacht meisje. Maar toen die avond hadden we het heel gezellig en leuke gesprekken. Ze zit nu helaas in het buitenland, dus afspreken wordt lastig. Maar ik heb het idee dat ze wel contact wil houden. Misschien dat we het gesprek op kunnen leuken? Enige tips hoe?
Iets minder moeilijk doen, iets minder analyseren, vrouw.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Doe eens gek..vraag haar uit???
yourlocalhero schreef:
05-03-2018 18:30
Doe eens gek..vraag haar uit???
Dat zou inderdaad gek zijn, aangezien ze in het buitenland zit.

Ik zou even wachten tot ze terug is, en dan kijken of ze af wilt spreken.
Kasboom schreef:
05-03-2018 18:37
Dat zou inderdaad gek zijn, aangezien ze in het buitenland zit.

Ik zou even wachten tot ze terug is, en dan kijken of ze af wilt spreken.
Hij kan haar alvast vragen :'-) zo moeilijk is dat niet.
yourlocalhero schreef:
05-03-2018 18:47
Hij kan haar alvast vragen :'-) zo moeilijk is dat niet.
Ze heeft het wel eens laten blijken. Ik was toen weer in dezelfde club en toen zei ze van: "ooh ik wou dat ik daar ook was"

Maar ik zal het eens voorzichtig vragen
ja precies zoals Taralina het beschrijft, dat is het beste.
Misschien is ze hardstikke saai...
Martin95 schreef:
05-03-2018 18:11
Maar ik heb haar al eens gevraagd of ze me vervelend vind dat ik zoveel vroeg.
Ze zei dat ze het juist heel leuk vond.

Moet ik misschien meer flirterig zijn?

Hoe kan ik haar "veroveren"?
Vraag haar op een date.
Een maand appen gaat je niets opleveren.
Martin95 schreef:
05-03-2018 18:24
Ja ze is wel een zacht meisje. Maar toen die avond hadden we het heel gezellig en leuke gesprekken. Ze zit nu helaas in het buitenland, dus afspreken wordt lastig. Maar ik heb het idee dat ze wel contact wil houden. Misschien dat we het gesprek op kunnen leuken? Enige tips hoe?
Dickpics.
Moiren’ schreef:
05-03-2018 18:53
Dickpics.
Moiren' :hihi: Droogkloot :P
Moiren’ schreef:
05-03-2018 18:53
Dickpics.

Hahaha wie weet "hapt" ze toe!
Martin95 schreef:
05-03-2018 18:24
Doe eens gek en praat met haar.
Appen is geen gesprek voeren maar boodschapjes over en weer sturen.
Boring!!
Gewoon écht praten, met woorden.
Persoonlijk erger ik me kapot aan mensen die me steeds appen. Zij mss ook wel, je weet het niet omdat je haar nooit spreekt...
Het lijkt mij heel normaal dat je op gegeven moment uitgepraat bent en tijdje ff wat voor jezelf doet. Prima toch!? Waarom moet t gesprek de hele tijd blijven lopen? Of ben jij in een relatie ook zo dat je 24/7 contact wilt?

Prima als ze de volgende dag weer appt enzo toch.

En wat heb je te verliezen? Je kunt toch gewoon aangeven ik vind t echt leuk met jou en wil je graag beter leren kennen als je terug bent wil jij dit ook??
where ever you go, go with your heart
Lenn12345 schreef:
05-03-2018 19:50
Doe eens gek en praat met haar.
Appen is geen gesprek voeren maar boodschapjes over en weer sturen.
Boring!!
Gewoon écht praten, met woorden.
Persoonlijk erger ik me kapot aan mensen die me steeds appen. Zij mss ook wel, je weet het niet omdat je haar nooit spreekt...
Ben ik met je eens! Maar ze zit in het buitenland. Anders had ik dat ook zeker gedaan.
Martin95 schreef:
05-03-2018 19:58
Ben ik met je eens! Maar ze zit in het buitenland. Anders had ik dat ook zeker gedaan.
Bellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven