Een meid ontmoet

05-03-2018 17:58 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een vraag.

Ik heb tijdens het uitgaan een leuke meid ontmoet, we hadden het heel gezellig en hebben elkaar na die tijd op social media toegevoegd.

Nu zijn we ondertussen al een maandje aan het whatsappen. We hebben af en toe leuke gesprekken. Maar ik moet het gesprek vaak wat lopend houden.. als im op een gegeven moment stop met vragen stellen bijvoorbeeld, dan loopt het gesprek dood.

Dus ik dacht dat ik maar eens moest stoppen met whatsappen. Maar als im dan stop, dan begint ze wel de volgende dag weer uit haar zelf te whatsappen.

Dus schijnbaar wil ze wel met mij praten, maar heeft iemand enig idee wat het kan zijn dat ik dan het gesprek wat lopend moet houden?
yourlocalhero schreef:
05-03-2018 18:47
Hij kan haar alvast vragen :'-) zo moeilijk is dat niet.
Leuke fok! smilie wel. En nee, dat is gewoon niet aan te raden, zo op de lange termijn.
JollyRider schreef:
05-03-2018 18:26
Iets minder moeilijk doen, iets minder analyseren, vrouw.
:rofl: Precies! Gewoon diegene blijven die het gesprek op gang brengt :frusty:. Vrouw heeft de broek aan. All your base are belong to us.

Ik ben ook van dit soort introverte meiden tegengekomen. Je kunt er alle tijd aan besteden, maar het zal inderdaad nooit veranderen. Tenzij je altijd de kar wil blijven trekken? Anders, Next!
Meesterkees schreef:
05-03-2018 21:03
:rofl: Precies! Gewoon diegene blijven die het gesprek op gang brengt :frusty:. Vrouw heeft de broek aan. All your base are belong to us.

Ik ben ook van dit soort introverte meiden tegengekomen. Je kunt er alle tijd aan besteden, maar het zal inderdaad nooit veranderen. Tenzij je altijd de kar wil blijven trekken? Anders, Next!
Je bedoeld met: "gewoon diegene blijven die het gesprek op gang brengt" dat ik daar mee door moet gaan?
Er kunnen verschillende redenen zijn denk ik:

1) Zij wil afwachten hoeveel jij bereid bent in haar te investeren. Met andere woorden, hoe graag wil jij contact met haar, wat zeg je tegen haar en hoeveel tijd en moeite steek je daarin?
Wij vrouwtjesdieren proberen aan de hand daarvan een inschatting te maken van hoe serieus jullie mannen op ons jagen en wat jullie van ons willen. Seks? Of iets serieuzers?

2) Als jij niets van je laat horen, neemt zij het initiatief om jou tegemoet te komen. Als jij moeite doet, is zij bereid om iets terug te leveren. Of ze wil gewoon niet dat je haar vergeet :p

De communicatie tussen mannen en vrouwen blijft hilarisch. En diep bedroevend van tijd tot tijd. Het leven zou veel makkelijker zijn als we allemaal zouden zeggen wat we bedoelen :)
Het gesprek hoef je toch niet lopend te houden.. of wil je haar 24/7 bezig houden op de app .. opgegeven moment moet je de telefoon ook wegleggen en om je heen kijken . Haar veroveren doe je door haar mee te nemen op een leuke date als ze terug is ! Succes
Martin95 schreef:
05-03-2018 18:15
Ze heeft wel eens door laten schijnen, dat ze me knap vond enzo.

Maar ik vind het gewoon kut dat ik het het gesprek lopend moet houden. Als ik dan stop en we hebben paar uur niks gezegt, appt ze ineens met : "wat doe jee?" Of ze begint de volgende ochtend zelf weer.

Dus dan wil ze schijnbaar wel praten? Misschien dat het gesprek wat leuker moet? Enig idee hoe ik het gesprek leuker kan maken?
Google eens op leuke vragen om elkaar te leren kennen. Spreek af dat passen mag, maar antwoorden is eerlijk en openhartig antwoorden. Zelf moet je de vraag ook beantwoorden. EN je mag ALLES vragen.

Als de vragen dan opdrogen... ken je elkaar redelijk en is is het de hoogste tijd live te gaan 😉

Ze heeft belangstelling voor Je, anders blijft ze geen contact houden. Misschien weet ze zelf niet hoe ze een gesprek gaande moet houden. Dus relax en probeer ontspannen te blijven, komt het vanzelf goed.
Martin95 schreef:
05-03-2018 21:34
Je bedoeld met: "gewoon diegene blijven die het gesprek op gang brengt" dat ik daar mee door moet gaan?
Het is geen gesprek. Echt niet. Ze krijgt ws wel een heel vertekend beeld van je nu maar goed, jouw keus.
Mag ik vragen waar in het buitenland ze zit dat telefoneren geen optie is?
Ben echt benieuwd, ik ken mensen over de hele wereld en het grootste probleem is eigenlijk de tijdzones.
Zo moet ik er soms bij stilstaan dat als ik iemand in Bali om 10 uur 's avonds Nederlandse tijd hoogstwaarschijnlijk wakker bel omdat het daar dan midden in de nacht is. Maar 3 uur 's nachts geeft dan weer niet, dan is het daar afhankelijk van de zomer of wintertijd 6 of 7 uur later.

En echt, geen gekraak, centrales e.d. nodig: gewoon met mijn eigen mobiel en soms zegt hij ook momentje, ik wilde net een duik nemen het is hier zo heet, nu al.. ik bel je later vanuit mijn hangmat. De treiterkop. Maar het is door het toontje en de lach in zijn stem dat ik weet dat hij een grapje maakt en gewoon aan het werk is. Ook hij moet gewoon werken, als hij gaat zwemmen neemt hij echt zijn mobiel niet mee het water in.

Als een meisje dat ik amper ken dat zou appen zou ik mss wel denken: ja hoor, ga maar lekker zwemmen, sympathiek dat je nog geeneens goedemorgen zegt; voorlopig ben ik ff lunse ;)

Het is maar een voorbeeldje, zelf verzonnen hoor maar snap je?
Whatsappen is niet hetzelfde als praten .

Maar je kan ook met whatsapp bellen . Of Skypen , met beeld .

Als je praat met elkaar loopt een gesprek vaak vanzelf wel . Gewoon allerlei dingen vragen wAar je nieuwsgierig naar bent .
Als het goed is (als ze geïnteresseerd is in jou) vraagt zij jou ook het een en ander.

Spreek eens af te gaan Skypen , dan kunnen jullie elkaar ook zien tijdens een gesprek . Heb je meer aan dan losse whatsapp berichtjes sturen naar elkaar.
Martin95 schreef:
05-03-2018 21:34
Ja, dat bedoel ik op de meest ironische manier in reactie op de lachwekkende post van JollyRider.
en stoppen met haar "meid" te noemen
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
AlphaLady schreef:
05-03-2018 22:31
Er kunnen verschillende redenen zijn denk ik:

1) Zij wil afwachten hoeveel jij bereid bent in haar te investeren. Met andere woorden, hoe graag wil jij contact met haar, wat zeg je tegen haar en hoeveel tijd en moeite steek je daarin?
Wij vrouwtjesdieren proberen aan de hand daarvan een inschatting te maken van hoe serieus jullie mannen op ons jagen en wat jullie van ons willen. Seks? Of iets serieuzers?

2) Als jij niets van je laat horen, neemt zij het initiatief om jou tegemoet te komen. Als jij moeite doet, is zij bereid om iets terug te leveren. Of ze wil gewoon niet dat je haar vergeet :p

De communicatie tussen mannen en vrouwen blijft hilarisch. En diep bedroevend van tijd tot tijd. Het leven zou veel makkelijker zijn als we allemaal zouden zeggen wat we bedoelen :)

Hm bedankt!
Ik ga denk ik maar wat terughoudender zijn. Dan zie ik wel hoe zij reageert.
Lenn12345 schreef:
06-03-2018 00:56
Het is geen gesprek. Echt niet. Ze krijgt ws wel een heel vertekend beeld van je nu maar goed, jouw keus.
Mag ik vragen waar in het buitenland ze zit dat telefoneren geen optie is?
Ben echt benieuwd, ik ken mensen over de hele wereld en het grootste probleem is eigenlijk de tijdzones.
Zo moet ik er soms bij stilstaan dat als ik iemand in Bali om 10 uur 's avonds Nederlandse tijd hoogstwaarschijnlijk wakker bel omdat het daar dan midden in de nacht is. Maar 3 uur 's nachts geeft dan weer niet, dan is het daar afhankelijk van de zomer of wintertijd 6 of 7 uur later.

En echt, geen gekraak, centrales e.d. nodig: gewoon met mijn eigen mobiel en soms zegt hij ook momentje, ik wilde net een duik nemen het is hier zo heet, nu al.. ik bel je later vanuit mijn hangmat. De treiterkop. Maar het is door het toontje en de lach in zijn stem dat ik weet dat hij een grapje maakt en gewoon aan het werk is. Ook hij moet gewoon werken, als hij gaat zwemmen neemt hij echt zijn mobiel niet mee het water in.

Als een meisje dat ik amper ken dat zou appen zou ik mss wel denken: ja hoor, ga maar lekker zwemmen, sympathiek dat je nog geeneens goedemorgen zegt; voorlopig ben ik ff lunse ;)

Het is maar een voorbeeldje, zelf verzonnen hoor maar snap je?
Ze zit in Bali. Maar ik ga inderdaad stoppen met het op gang houden van het gesprek.
grenada schreef:
06-03-2018 09:29
en stoppen met haar "meid" te noemen
Je weet onze leeftijd niet. MEVROUW.
Of is dat ook vrouw onvriendelijk?
Als ze wifi heeft kan je toch een keer FaceTime proberen. Is vaak een stuk leuker dan die interview conversaties op WhatsApp. Niet iedereen is een held met appen. ;)

En anders gewoon even wachten tot ze weer in Nederland is en wat afspreken.
Trien30 schreef:
06-03-2018 13:05
Als ze wifi heeft kan je toch een keer FaceTime proberen. Is vaak een stuk leuker dan die interview conversaties op WhatsApp. Niet iedereen is een held met appen. ;)

En anders gewoon even wachten tot ze weer in Nederland is en wat afspreken.
Dat laatste lijkt me beter. Facetimen en skypen ben ik geen held in. Daar voel ik me juist altijd ongemakkelijk bij.
Op je smartphone zit ook een mogelijkheid om te bellen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Misschien is facetimen wel leuk inderdaad. Alleen hoe vraag je zoiets soepel? Ik vind cammen ook altijd wat ongemakkelijk, ik lijk altijd wat lelijker via de cam dan in het echt, vind ik zelf..
Martin95 schreef:
10-03-2018 19:32
Misschien is facetimen wel leuk inderdaad. Alleen hoe vraag je zoiets soepel? Ik vind cammen ook altijd wat ongemakkelijk, ik lijk altijd wat lelijker via de cam dan in het echt, vind ik zelf..
Dat is je eiegn onzekerheid hoor. Als ze je leuk vindt zal ze het gewoon leuk vinden om je te zien. Ze heeft je ook al in het echt gezien dus zou me daar geen zorgen om maken.

Gewoon een apje sturen of ze het leuk vindt te facetimen. Of je belt gewoon via facetime. Dan merk je het wel
oudebaas schreef:
06-03-2018 13:20
Op je smartphone zit ook een mogelijkheid om te bellen.
En dat is dus exact wat je niet moet doen. 2018 weet je wel.
Niet iedereen houdt van appen. Na 10 regels over en weer ben ik het ook zat. Bel de mejuffrouw gewoon.
Martin95 schreef:
06-03-2018 12:57
Je weet onze leeftijd niet. MEVROUW.
Of is dat ook vrouw onvriendelijk?
meisje?
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven