Een side chick zijn

16-04-2020 00:59 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hej!

Ik wil dit even aan jullie kwijt!
Ik ben sinds kort in contact met een jongen (27) het begon gewoon allemaal vriendschappelijk en geen verdere intenties, hij heeft namelijk al een relatie van 9 jaar en woont al samen dus ik zocht er nooit iets achter.
Sinds kort is er een bepaalde seksuele spanning tussen ons, hij begint soms te flirten en noemt me steeds vaker schat, babe, lieverd etc...
Sinds hij interesse toont begin ik hem ook wel leuk te vinden, maar hij geeft soms dan weer heel vaag aan dan hij vrouwen tussen de 28-32 wel aantrekkelijker vind maar dat hij mij dan wel weer erg volwassen vind (gedrag en uiterlijk) ik ben zelf 22 jaar (ik zelf date altijd oudere mannen tussen de 25-29) dus hij is er wel vaag over wat z’n intenties zijn.

Zn vriendin is 27 en een keer vreemd gegaan vorig jaar maar ze zijn toch verder gegaan met elkaar, hij geeft aan wel wat losser te zijn maar niet te ver te gaan maar dat de spanning en sinds kort af is met z’n vriendin.

Nu zit ik echt in een enorm dilemma, ik wil zeker geen relatie verpesten van 9 jaar! Zo ben ik zeker niet ingesteld en ik wil daar niet verantwoordelijk voor zijn...Ik ga op dit moment ook niet in op zijn geflirt.

Maar dan denk ik soms toch weer van ja hij is niet gelukkig in z’n relatie (dit heb ik zovaak gehoord van mannen in een relatie dus geloof dit niet vaak) en toch klikt het erg leuk tussen ons en dan denk ik van ja misschien doe ik die vriendin wel een gunst?? En misschien moet ik toch aan mn eigen geluk denken?

Ik weet nu echt niet of ik nu terug moet flirten of niet...
En ik krijg het gevoel dat hij mij alleen leuk vindt omdat hij spanning mist en mij ziet als lust object, ik wordt de laatste jaren alleen maar als lustobject gezien en ben bang als ik toch de stap neem ik mezelf alleen maar kwets en hij gewoon verder gaat met z’n huidige vriendin of een andere oudere vrouw omdat die oudere vrouwen meer ziet zitten.

En ik bekend kom te staan als de “hoer” die iemands man heeft gesloten na een relatie van 9 jaar, er is de laatste jaren al enorm veel afgunst in mijn “boeren dorpje” gezien ik een flinke boezem heb, brede heupen, een slanke taille, opgevulde lippen en blonde haren En ben enorm bang dat als ik de stap neem het geroddel nog erger maak, maar denk dat ik oprecht iets met hem kan opbouwen.

Wie heeft dit ook mee gemaakt of iets soort gelijks? Hoe liep dit af?
forumfossiel schreef:
16-04-2020 10:34
Hoe doe je dat eigenlijk, iemands vent afpakken? Gooi je er een lasso om, sluit je m op in je huis tot ie last krijgt van Stockholm syndroom?

Of heeft de man in kwestie zelf ook nog iets te zeggen? Een man die zich zo makkelijk door een andere meid laat “ afpakken “. Is je liefde en aandacht niet waard, omdat zo iemand zelf het verschil niet weet tussen liefde en aandacht.
klopt
mannen zijn weerloos!
justagirly schreef:
16-04-2020 09:34
En toch gaat het al snel zo, vooral in dorpen. Uiterlijk + gedrag + over de tong gaan = in de volksmond nog altijd een h...
Fair? Nee, maar gebeurt wel.
Het is gewoon echt niet ok. Er zijn allerlei redenen om een vrouw in de volksmond te degraderen tot "hoer". Dan hoef je haar niet meer serieus te nemen en je eigen gedrag niet meer onder de loep te nemen.

Opvallend genoeg hadden de dames van plezier tot voor kort werk zat. Hoeveel van die mannen hadden thuis een vrouw zitten? Precies.
Dat is ook niet oké.
beetjegek schreef:
16-04-2020 08:08
Juist met dat uiterlijk trek je foute types aan. Idd alleen voor de neuk.
Deze stelling is eigenlijk net zo oppervlakkig als het idee van TS dat mensen jaloers op haar zijn.
Eliza1998 schreef:
16-04-2020 00:59
er is de laatste jaren al enorm veel afgunst in mijn “boeren dorpje” gezien ik een flinke boezem heb, brede heupen, een slanke taille, opgevulde lippen en blonde haren En ben enorm bang dat als ik de stap neem het geroddel nog erger maak
Als je jezelf zo geweldig vindt en je daadwerkelijk ook zo geweldig bent, kun je toch wel een leuke man voor jezelf vinden?
Nu ben je zijn hoertje.
Hij is er duidelijk over dat hij vrouwen die wat ouder zijn, aantrekkelijker vindt.

Zoek lekker iemand voor jezelf i.p.v. je als een delletje te gedragen.

En ga er niet vanuit dat iedere vrouw zo jaloers op je is.
Dat valt vaak vies tegen.

Want ik wil in ieder geval niet met je ruilen.
En ja, dat meen ik. :winkie:
lizenlotte schreef:
16-04-2020 10:23
ik heb het niet over to maar over hoe het in het algemeen werkt in een dorp.

Ja, in jouw algemene "woonland" zal dat dan wel zo zijn....
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
Delhi23 schreef:
16-04-2020 10:58
Als je jezelf zo geweldig vindt en je daadwerkelijk ook zo geweldig bent, kun je toch wel een leuke man voor jezelf vinden?
Nu ben je zijn hoertje.
Hij is er duidelijk over dat hij vrouwen die wat ouder zijn, aantrekkelijker vindt.

Ga je lekker?
Kom jij uit een boerendorpje waar "delletje" en "hoertje" vreselijke woorden zijn?
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
Hij wil gewoon n**ken.
Meer word jij echt niet hoor. Je bent heus niet de eerste in die 9 jaar en toch is hij nog steeds bij haar. Zegt genoeg.
-
Delhi23 schreef:
16-04-2020 10:58
Nu ben je zijn hoertje.

Oh, ik heb even het deel gemist waarin staat dat TS seks heeft voor geld.
Waarom is TS een delletje? Tekenend hoe ze van deze labels opgeplakt krijgt. Ik vind haar in deze vooral een beetje naïef en er lijkt wat zelfoverschatting aanwezig te zijn, maar zulke termen begrijp ik echt niet.
ragatanga schreef:
16-04-2020 11:01
Ja, in jouw algemene "woonland" zal dat dan wel zo zijn....
wat heb je met mij? ik beschrijf gewoon mijn eigen ervaring met een dorp. en dat was idd wel nog in nl. ik woon nu al 18 jaar in duitsland dus je hoeft" woonland" niet tussen aanhalingstekens te schrijven.
Tja, jij begon zelf over dat "woonland"...

lizenlotte schreef:
16-04-2020 10:22
in mijn woonland is beredeneren überhaupt geen woord. maar bedankt voor je taalles. :P
Eliza1998 schreef:
16-04-2020 00:59

Maar dan denk ik s de laatste jaren al enorm veel afgunst in mijn “boeren dorpje” gezien ik een flinke boezem heb, brede heupen, een slanke taille, opgevulde lippen en blonde haren.
Wat een hopeloos stuk tekst :facepalm:
ragatanga schreef:
16-04-2020 11:03
Kom jij uit een boerendorpje waar "delletje" en "hoertje" vreselijke woorden zijn?
Maar echt.
EsterInside schreef:
16-04-2020 01:02
.
En terecht.
Zo, het is weer begonnen!

Je moet je eens afvragen of je een relatie wilt met iemand die in staat is zijn partner willens en wetens te bedriegen. Als het antwoord ja is: all is fair in love and war.

Wat ik in mijn omgeving zie: iemand die het serieus met je voor heeft verbreekt ergens rond de eerste zoen de relatie. Als dat in het begin niet gebeurt heb je een exemplaar dat 2 walletjes wel lekker vind. Daar kom je meestal zelf niet beter uit dan je er in ging.
Zij is toch bang om voor 'hoer' versleten te worden?
Nou als ze zo bang is in haar kleine dorpje en met een natte poes achter hem aan blijft lopen met haar botox lippen....

Dan is haar beeld van 'hoerig zijn' toch waarheid geworden?

Nu heb ik het weer gedaan.
Is goed hoor.
Vind dat geen probleem. :whistle:

Ik ben de zon in met mijn brede heupen. Wahahaha. :sun:
Delhi23 schreef:
16-04-2020 11:26

Is dat gebiedende wijs?
Delhi23 schreef:
16-04-2020 11:26
Zij is toch bang om voor 'hoer' versleten te worden?
Nou als ze zo bang is in haar kleine dorpje en met een natte poes achter hem aan blijft lopen met haar botox lippen....

Dan is haar beeld van 'hoerig zijn' toch waarheid geworden?

Nu heb ik het weer gedaan.
Is goed hoor.

Ik ben de zon in met mijn brede heupen. Wahahaha. :sun:
En wat is hij dan?
Wow... over op de man spelen gesproken.... druipkut? Botoxlippen... het meisje is 22!
Waarschijnlijk super onzeker door een verleden waarin ze (wat ik vermoed) gepest is en krijgt nu aandacht van een jongen in een relatie die waarvan ze toch wel gecharmeerd is... nou nou poe poe... Ik zou ze kaal scheren en met pek en veren bestrooien dat zal ze leren!

TO ik zou idd geen aandacht geven aan dit exemplaar en gewoon de aandacht die je krijgt voor lief nemen om je ego een boost te geven. Verder lekker op zoek gaan naar iemand die 100% voor jou wil gaan! Meer mannen dan kerken...

En laat ze maar lullen, 9 van de 10x is het gebaseerd op jaloezie. Ben gewoon jezelf... aardig en spontaan naar iedereen en laat het gelul van je afglijden. Als je behulpzaam en aardig bent voor iedereen stopt het lullen ook snel...
Hij is een eikel, als ie idd verder zou gaan. Maar irl krijgt “ die andere vrouw” nog veel meer schuld en naar geroddel over zich heen dan hier op het forum.
Het idee dat mannen willoze volgers van hun geslachtsdelen zijn die nu eenmaal niet in staat zijn om een geile blonde stoot af te wijzen is nogal wijd verspreid in onze maatschappij, zeker in kleine dorpjes.
Wat een vangst!! En kerel die bezet is, en met je flirt!! Ik zou zeggen, ga ervoor!!!
Zowizo schreef:
16-04-2020 11:39
Wow... over op de man spelen gesproken.... druipkut? Botoxlippen... het meisje is 22!
Waarschijnlijk super onzeker door een verleden waarin ze (wat ik vermoed) gepest is en krijgt nu aandacht van een jongen in een relatie die waarvan ze toch wel gecharmeerd is... nou nou poe poe... Ik zou ze kaal scheren en met pek en veren bestrooien dat zal ze leren!

TO ik zou idd geen aandacht geven aan dit exemplaar en gewoon de aandacht die je krijgt voor lief nemen om je ego een boost te geven. Verder lekker op zoek gaan naar iemand die 100% voor jou wil gaan! Meer mannen dan kerken...

En laat ze maar lullen, 9 van de 10x is het gebaseerd op jaloezie. Ben gewoon jezelf... aardig en spontaan naar iedereen en laat het gelul van je afglijden. Als je behulpzaam en aardig bent voor iedereen stopt het lullen ook snel...
Dingen op jaloezie gooien vind ik altijd zo goedkoop.
Ik ben gewoon niet jaloers op haar en dan hoef jij niet voor mij te bepalen dat ik dat wel ben.
Ik ben het gewoon niet en klaar.
Verder boeit het me allemaal vrij weinig eigenlijk.
En ga ik er ook niet meer verder op in.

Speel jij nog maar even de rol van maatschappelijk werkter.
Ik vind het wel goed verders.

Adios.
Zowizo schreef:
16-04-2020 11:39
Botoxlippen... het meisje is 22!

Wat denigrerend zeg. 'Het meisje' is 22 en dus geen meisje, maar een volwassen vrouw.
Mét opgespoten lippen.
Okee meisje kan beter jongvolwassene zijn my bad
Ik denk dat 'ie je ziet zitten vanwege je flinke boezem en opgespoten lippen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven