Een side chick zijn
donderdag 16 april 2020 om 00:59
Hej!
Ik wil dit even aan jullie kwijt!
Ik ben sinds kort in contact met een jongen (27) het begon gewoon allemaal vriendschappelijk en geen verdere intenties, hij heeft namelijk al een relatie van 9 jaar en woont al samen dus ik zocht er nooit iets achter.
Sinds kort is er een bepaalde seksuele spanning tussen ons, hij begint soms te flirten en noemt me steeds vaker schat, babe, lieverd etc...
Sinds hij interesse toont begin ik hem ook wel leuk te vinden, maar hij geeft soms dan weer heel vaag aan dan hij vrouwen tussen de 28-32 wel aantrekkelijker vind maar dat hij mij dan wel weer erg volwassen vind (gedrag en uiterlijk) ik ben zelf 22 jaar (ik zelf date altijd oudere mannen tussen de 25-29) dus hij is er wel vaag over wat z’n intenties zijn.
Zn vriendin is 27 en een keer vreemd gegaan vorig jaar maar ze zijn toch verder gegaan met elkaar, hij geeft aan wel wat losser te zijn maar niet te ver te gaan maar dat de spanning en sinds kort af is met z’n vriendin.
Nu zit ik echt in een enorm dilemma, ik wil zeker geen relatie verpesten van 9 jaar! Zo ben ik zeker niet ingesteld en ik wil daar niet verantwoordelijk voor zijn...Ik ga op dit moment ook niet in op zijn geflirt.
Maar dan denk ik soms toch weer van ja hij is niet gelukkig in z’n relatie (dit heb ik zovaak gehoord van mannen in een relatie dus geloof dit niet vaak) en toch klikt het erg leuk tussen ons en dan denk ik van ja misschien doe ik die vriendin wel een gunst?? En misschien moet ik toch aan mn eigen geluk denken?
Ik weet nu echt niet of ik nu terug moet flirten of niet...
En ik krijg het gevoel dat hij mij alleen leuk vindt omdat hij spanning mist en mij ziet als lust object, ik wordt de laatste jaren alleen maar als lustobject gezien en ben bang als ik toch de stap neem ik mezelf alleen maar kwets en hij gewoon verder gaat met z’n huidige vriendin of een andere oudere vrouw omdat die oudere vrouwen meer ziet zitten.
En ik bekend kom te staan als de “hoer” die iemands man heeft gesloten na een relatie van 9 jaar, er is de laatste jaren al enorm veel afgunst in mijn “boeren dorpje” gezien ik een flinke boezem heb, brede heupen, een slanke taille, opgevulde lippen en blonde haren En ben enorm bang dat als ik de stap neem het geroddel nog erger maak, maar denk dat ik oprecht iets met hem kan opbouwen.
Wie heeft dit ook mee gemaakt of iets soort gelijks? Hoe liep dit af?
Ik wil dit even aan jullie kwijt!
Ik ben sinds kort in contact met een jongen (27) het begon gewoon allemaal vriendschappelijk en geen verdere intenties, hij heeft namelijk al een relatie van 9 jaar en woont al samen dus ik zocht er nooit iets achter.
Sinds kort is er een bepaalde seksuele spanning tussen ons, hij begint soms te flirten en noemt me steeds vaker schat, babe, lieverd etc...
Sinds hij interesse toont begin ik hem ook wel leuk te vinden, maar hij geeft soms dan weer heel vaag aan dan hij vrouwen tussen de 28-32 wel aantrekkelijker vind maar dat hij mij dan wel weer erg volwassen vind (gedrag en uiterlijk) ik ben zelf 22 jaar (ik zelf date altijd oudere mannen tussen de 25-29) dus hij is er wel vaag over wat z’n intenties zijn.
Zn vriendin is 27 en een keer vreemd gegaan vorig jaar maar ze zijn toch verder gegaan met elkaar, hij geeft aan wel wat losser te zijn maar niet te ver te gaan maar dat de spanning en sinds kort af is met z’n vriendin.
Nu zit ik echt in een enorm dilemma, ik wil zeker geen relatie verpesten van 9 jaar! Zo ben ik zeker niet ingesteld en ik wil daar niet verantwoordelijk voor zijn...Ik ga op dit moment ook niet in op zijn geflirt.
Maar dan denk ik soms toch weer van ja hij is niet gelukkig in z’n relatie (dit heb ik zovaak gehoord van mannen in een relatie dus geloof dit niet vaak) en toch klikt het erg leuk tussen ons en dan denk ik van ja misschien doe ik die vriendin wel een gunst?? En misschien moet ik toch aan mn eigen geluk denken?
Ik weet nu echt niet of ik nu terug moet flirten of niet...
En ik krijg het gevoel dat hij mij alleen leuk vindt omdat hij spanning mist en mij ziet als lust object, ik wordt de laatste jaren alleen maar als lustobject gezien en ben bang als ik toch de stap neem ik mezelf alleen maar kwets en hij gewoon verder gaat met z’n huidige vriendin of een andere oudere vrouw omdat die oudere vrouwen meer ziet zitten.
En ik bekend kom te staan als de “hoer” die iemands man heeft gesloten na een relatie van 9 jaar, er is de laatste jaren al enorm veel afgunst in mijn “boeren dorpje” gezien ik een flinke boezem heb, brede heupen, een slanke taille, opgevulde lippen en blonde haren En ben enorm bang dat als ik de stap neem het geroddel nog erger maak, maar denk dat ik oprecht iets met hem kan opbouwen.
Wie heeft dit ook mee gemaakt of iets soort gelijks? Hoe liep dit af?
donderdag 16 april 2020 om 08:27
Misschien in een andere omgeving uit gaan/wonen? En ja, als je deze stap neemt, gaan ze meer over je roddelen. En terecht, aanleggen met een man in relatie is ook asociaal. Het aanleggen met een andere vrouw, terwijl je in een relatie zit, is trouwens ook asociaal.
Waarom zouden ze afgunstig zijn op jouw uiterlijk? Als je met dat uiterlijk steeds bezette mannen aan de haak probeert te slaan, dan zal het eerder door jouw gedrag komen dan door jouw uiterlijk.
Waarom zouden ze afgunstig zijn op jouw uiterlijk? Als je met dat uiterlijk steeds bezette mannen aan de haak probeert te slaan, dan zal het eerder door jouw gedrag komen dan door jouw uiterlijk.
dianaf wijzigde dit bericht op 16-04-2020 09:31
0.76% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 16 april 2020 om 08:42
donderdag 16 april 2020 om 08:57
Je moet eens ophouden met alles op je uiterlijk te gooien en eens bedenken dat het wel eens je karakter kan zijn. Een bezette man überhaupt een optie vinden spreekt boekdelen over dat karakter. Het zelf een optie vinden om bijvrouw te zijn ook, daar laat je, je toch niet voor gebruiken?
Daarnaast heb ik een slanke taille, heupen en ronde billen, een flinke cup (van moeder natuur nog ook), lange benen en blond haar tot op mijn billen (ook dat van moeder natuur), en gaan mensen gewoon normaal met mij om. Alleen gebruikt worden voor seks is mij ook niet overkomen.
En bij een bezette man is er gewoon geen optie, hij is namelijk bezet en mocht hij wel willen zegt dat heel veel over hem.
Dus zet een spiegel voor en bekijk je eigen gedrag eens.
Daarnaast heb ik een slanke taille, heupen en ronde billen, een flinke cup (van moeder natuur nog ook), lange benen en blond haar tot op mijn billen (ook dat van moeder natuur), en gaan mensen gewoon normaal met mij om. Alleen gebruikt worden voor seks is mij ook niet overkomen.
En bij een bezette man is er gewoon geen optie, hij is namelijk bezet en mocht hij wel willen zegt dat heel veel over hem.
Dus zet een spiegel voor en bekijk je eigen gedrag eens.
donderdag 16 april 2020 om 09:00
dianaf schreef: ↑16-04-2020 08:27Misschien in een andere omgeving uit gaan/wonen? En ja, als je deze stap neemt, gaan ze meer over je roddelen. En terecht, aanleggen met een man in relatie is nietasociaal. Het aanleggen met een andere vrouw, terwijl je in een relatie zit, is trouwens ook asociaal.
Wel.
donderdag 16 april 2020 om 09:15
donderdag 16 april 2020 om 09:17
Ja, nogal frappant dat je het vreemdgaan als een mogelijke gunst ziet. Jouw redenering klopt niet. Moet zij dankbaar zijn voor een mes in de rug, waar jij vrolijk aan hebt meegeholpen? Als de relatie slecht is, is het inderdaad beter dat er een punt achter wordt gezet - maar ze kunnen toch ook uit elkaar gaan zonder bedrog? Er zijn koppels die elkaar scharrels gunnen, maar daar zijn dan wel door beide partijen afspraken over gemaakt. Wat jij overweegt, houdt in dat er iemand erg gekwetst kan worden. Dat kan de vriendin zijn (volgens mij al reden genoeg om er niet mee verder te gaan, want waarden en normen ...), maar het kan ook om jou gaan omdat het na een tijdje misschien pijnlijk wordt om altijd maar de tweede viool te spelen. Je vertelt overigens dat er veel afgunst in je dorp is, maar afgunst is niet hetzelfde als het afkeuren van iemands acties. Wat jij overweegt, lijkt mij gewoon asociaal.
Ik lees trouwens ook nogal tegenstrijdige boodschappen in je bericht: je hebt het gevoel dat hij alleen spanning bij jou zoekt, maar in de volgende alinea zeg je dat je iets met hem kan opbouwen? Hoe zie jij een fijne toekomst met deze man, dan? Hij lijkt niet serieus met jou te zijn en is ook nog eens onbetrouwbaar als hij van twee walletjes wil eten.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
donderdag 16 april 2020 om 09:29
je lijkt me nogal onzeker. waarom vult iemand van 22 anders haar lippen insvredesnaam op?? is de rest van jouw fantastische lichaam ook plastic fantastic of dat nog niet? ik snap jouw beredenatie niet,als die vriendin weg wil dan had ze dat vorig jaar al gedaan, en dat deed ze niet dus zo'n gunst zul je haar niet doen door d'r vriend in te pikken denk ik zo. zoek iemand die vrijgezel is en blijf van andermans vent af, zo'n brainbreaker lijkt me dat niet. hoe zou jij het vinden als een andere meid jouw vent afpakt.
donderdag 16 april 2020 om 09:32
Wat stom! Ik had mijn zin veranderd en dus niet goed nagelezen. Aangepast.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 16 april 2020 om 09:51
TijdvoorTaart schreef: ↑16-04-2020 07:27Rode vlag 1: Hij noemt je 'babe' (zal persoonlijk zijn, maar bij mannen die vrouwen babe noemen denk ik automatisch aan enorme gladjakkers)
Ik denk dan aan een varkentje.
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
donderdag 16 april 2020 om 10:00
En ik snap "beredenatie" niet, is dat in jouw gedeelte van het land een vervoeging van beredeneren?
Dan zou ik beredenering gebruiken.
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
donderdag 16 april 2020 om 10:02
lizenlotte schreef: ↑16-04-2020 09:49ja maar dat komt dan door dat gedrag, niet door het uiterlijk.
Welk gedrag is dat dan? Staat er elke avond een rij mannen voor haar deur en vraagt ze entreegeld?
Ik vind ook wel iets van mensen die het aanleggen met iemand die al in een relatie zit, maar om zo iemand nou een hoer te noemen?
donderdag 16 april 2020 om 10:22
donderdag 16 april 2020 om 10:23
ik heb het niet over to maar over hoe het in het algemeen werkt in een dorp.
donderdag 16 april 2020 om 10:26
lizenlotte schreef: ↑16-04-2020 10:23ik heb het niet over to maar over hoe het in het algemeen werkt in een dorp.
Ik ook.
donderdag 16 april 2020 om 10:29
Is gewoon menselijk, anderen veroordelen en vrouwen halen zo andere vrouwen uit jaloezie naar beneden. Tenminste dat denk ik er zelf van. Zegt meer over die mensen dan over TO. Wederom, dat dénk ik.
donderdag 16 april 2020 om 10:34
Hoe doe je dat eigenlijk, iemands vent afpakken? Gooi je er een lasso om, sluit je m op in je huis tot ie last krijgt van Stockholm syndroom?lizenlotte schreef: ↑16-04-2020 09:29je lijkt me nogal onzeker. waarom vult iemand van 22 anders haar lippen insvredesnaam op?? is de rest van jouw fantastische lichaam ook plastic fantastic of dat nog niet? ik snap jouw beredenatie niet,als die vriendin weg wil dan had ze dat vorig jaar al gedaan, en dat deed ze niet dus zo'n gunst zul je haar niet doen door d'r vriend in te pikken denk ik zo. zoek iemand die vrijgezel is en blijf van andermans vent af, zo'n brainbreaker lijkt me dat niet. hoe zou jij het vinden als een andere meid jouw vent afpakt.
Of heeft de man in kwestie zelf ook nog iets te zeggen? Een man die zich zo makkelijk door een andere meid laat “ afpakken “. Is je liefde en aandacht niet waard, omdat zo iemand zelf het verschil niet weet tussen liefde en aandacht.
donderdag 16 april 2020 om 10:37