Een side chick zijn

16-04-2020 00:59 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hej!

Ik wil dit even aan jullie kwijt!
Ik ben sinds kort in contact met een jongen (27) het begon gewoon allemaal vriendschappelijk en geen verdere intenties, hij heeft namelijk al een relatie van 9 jaar en woont al samen dus ik zocht er nooit iets achter.
Sinds kort is er een bepaalde seksuele spanning tussen ons, hij begint soms te flirten en noemt me steeds vaker schat, babe, lieverd etc...
Sinds hij interesse toont begin ik hem ook wel leuk te vinden, maar hij geeft soms dan weer heel vaag aan dan hij vrouwen tussen de 28-32 wel aantrekkelijker vind maar dat hij mij dan wel weer erg volwassen vind (gedrag en uiterlijk) ik ben zelf 22 jaar (ik zelf date altijd oudere mannen tussen de 25-29) dus hij is er wel vaag over wat z’n intenties zijn.

Zn vriendin is 27 en een keer vreemd gegaan vorig jaar maar ze zijn toch verder gegaan met elkaar, hij geeft aan wel wat losser te zijn maar niet te ver te gaan maar dat de spanning en sinds kort af is met z’n vriendin.

Nu zit ik echt in een enorm dilemma, ik wil zeker geen relatie verpesten van 9 jaar! Zo ben ik zeker niet ingesteld en ik wil daar niet verantwoordelijk voor zijn...Ik ga op dit moment ook niet in op zijn geflirt.

Maar dan denk ik soms toch weer van ja hij is niet gelukkig in z’n relatie (dit heb ik zovaak gehoord van mannen in een relatie dus geloof dit niet vaak) en toch klikt het erg leuk tussen ons en dan denk ik van ja misschien doe ik die vriendin wel een gunst?? En misschien moet ik toch aan mn eigen geluk denken?

Ik weet nu echt niet of ik nu terug moet flirten of niet...
En ik krijg het gevoel dat hij mij alleen leuk vindt omdat hij spanning mist en mij ziet als lust object, ik wordt de laatste jaren alleen maar als lustobject gezien en ben bang als ik toch de stap neem ik mezelf alleen maar kwets en hij gewoon verder gaat met z’n huidige vriendin of een andere oudere vrouw omdat die oudere vrouwen meer ziet zitten.

En ik bekend kom te staan als de “hoer” die iemands man heeft gesloten na een relatie van 9 jaar, er is de laatste jaren al enorm veel afgunst in mijn “boeren dorpje” gezien ik een flinke boezem heb, brede heupen, een slanke taille, opgevulde lippen en blonde haren En ben enorm bang dat als ik de stap neem het geroddel nog erger maak, maar denk dat ik oprecht iets met hem kan opbouwen.

Wie heeft dit ook mee gemaakt of iets soort gelijks? Hoe liep dit af?
Eliza1998 schreef:
16-04-2020 00:59
En ik bekend kom te staan als de “hoer
.
En terecht.
Eliza1998 schreef:
16-04-2020 00:59
Maar dan denk ik soms toch weer van ja hij is niet gelukkig in z’n relatie (dit heb ik zovaak gehoord van mannen in een relatie dus geloof dit niet vaak) en toch klikt het erg leuk tussen ons en dan denk ik van ja misschien doe ik die vriendin wel een gunst?? En misschien moet ik toch aan mn eigen geluk denken?

En je eigen geluk vindt je bij een jongen die het niet zo nauw neemt met trouw zijn? Het is maar wat je aantrekkelijk vindt...
Zoals je eraan komt kom je er ook weer vanaf. Je bent veel meer waard. Vooral iemand die beschikbaar is. Gun jezelf meer. Doe jezelf dit niet aan.
Sowieso kun je er niets mee want Corona. En hij is vast niet de enige die Corona overleeft dus waarom zou je het jezelf aandoen om hier aan te beginnen.
Gij zult uw tijd niet verspillen aan bodemloze putten en aandachtshoeren.

Livin' da StiffmeisterLife!
" Maar dan denk ik soms toch weer van ja hij is niet gelukkig in z’n relatie (dit heb ik zovaak gehoord van mannen in een relatie dus geloof dit niet vaak) en toch klikt het erg leuk tussen ons en dan denk ik van ja misschien doe ik die vriendin wel een gunst?? En misschien moet ik toch aan mn eigen geluk denken? "

Een gunst nog wel?
Blijf met je tengels van andermans man af.

Edit/ geloept :sherlock: Schijnt een gewoonte van je te zijn.
Ok, je verwart een aantal dingen hier.
In ieder geval doe je de vriendin van die jongen he-le-maal geen gunst als je ingaat op zijn gedrag!!
Ik weet niet waarom je zo denkt maar het is niet goed om zo te denken.
Als die jongen ongelukkig is in zijn relatie dan moet hij dat met zijn partner bepraten, punt.
Verder, grote kans dat jij inderdaad spanning en sensatie voor hem bent.
Ga er echt niet in mee!!
Waarom zou iedereen afgunstig op je zijn?
Een normale relatie zit er nooit in.
Liever een paar pond te zwaar, een dikker middel en korte benen + een leuke vriend die je waardeert om wie je bent.
Zo'n gelukkige meid is heus niet jaloers op je hoor, die vindt je eerder zielig.
Een wat?
Ervaring: ik ging in op het geflirt, en ik eindigde in tranen met een gebroken hart, alleen, terwijl hij zijn vriendin nog had
En je dacht, als ik het nou side chick noemt dan heeft het nog iets hips?
Wanneer hij wel voor jou kiest dan zit jij straks met een onbetrouwbare vent opgescheept die steeds met anderen bezig is.

Je zegt dat je dit niet wil maar waarom doe jij dan mee aan het contact?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als hij niet gelukkig is, waarom is hij dan nog samen met haar?

Enfin, iets zegt mij dat je de adviezen hier naast je neer gaat leggen.
Maar wat wil je zelf nou? Ben je verliefd op hem, of is het de interesse die hij toont waar jij op aanslaat?
Hij flirt een keer, en nu ben je al een side chick?
maar denk dat ik oprecht iets met hem kan opbouwen.

Waarom denk je dat? Je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Hij is onbetrouwbaar. Dat zijn relatie slecht gaat en zijn vriendin vreemdging, maakt hem nog niet minder onbetrouwbaar. Een leuke, normale jongen gaat dan aan zijn relatie werken of maakt het uit.
Maak jezelf ook niet wijs dat je haar een gunst verleent, dat doe je namelijk niet.
Zulk achterbaks gedrag kan nooit een gunst zijn.

Hoe kom je erbij dat mensen afgunstig zijn vanwege opgespoten lippen? Er is niks mis mee hoor maar het is ook niet echt iets om jaloers op te zijn...
Als je hem echt leuk vindt zou ik hem dat vertellen en meteen erbij zeggen dat je pas met hem op date gaat als hij vrijgezel is. En je daar ook aan houden. Aan hem dan de keuze of hij bij zijn vriendin blijft of dat afrondt.
Ab_Normaal schreef:
16-04-2020 07:13
Hij flirt een keer, en nu ben je al een side chick?
Vind ik ook bijzonder inderdaad. Op mij komt het over alsof deze dude zich de afgelopen tijd nogal hard verveeld (Corona?) en dit zijn vorm van afleiding is, maar TO blaast het allemaal nogal op.
Doe even normaal, alsjeblieft zeg.
Waar zit je verstand?!
Je wilt geen relatie van negen jaar verpesten? Doe dat dan ook niet. Als hij ongelukkig is, moet hij maar bij zijn vriendin weggaan of dit met haar bespreken. Ik zou mij echt niet geroepen voelen om iets met een vreemdganger te beginnen.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Rode vlag 1: Hij noemt je 'babe' (zal persoonlijk zijn, maar bij mannen die vrouwen babe noemen denk ik automatisch aan enorme gladjakkers)

Vlag 2: Hij benoemd dat zijn vriendin is vreemd gegaan. Dikke kans dus dat jij gewoon een vereffening van de schuld gaat zijn. 'Zo, schat, nu staan we quite'

Vlag 3: Je hebt het gevoel dat jij gezien wordt als lustobject. Volg dit gevoel! Dat heb je niet voor niets.

Je geeft aan dat je je de afgelopen jaren vaker gebruikt hebt gevoeld, maar toch ben je bereid je weer op een kerel te storten die niets anders met je voor heeft dan platte seks. Misschien moet je eens nagaan waarom jij iedere keer met dat gevoel blijft zitten. Laat je je gebruiken? Maak je de verkeerde keuzes? Zoek je liefde op plekken waar je het niet gaat vinden?
Je klinkt als iemand die smelt voor mannen die inspelen op je onzekerheid.
Je bent bang om gekwetst te worden, om gebruikt te worden, om roddels te voeden... en dan lijkt het je verstandig om aan te pappen met iemand die een relatie heeft?

Sommigen overkomt het, anderen zoeken het.
Krijg je leven op de rit

Verhuis uit het boeren'ndorp
Zoek een vent die er voor jou is, en niet al een meiske heeft
En ga eens nadenken wat je nou eigenlijk wil en wat jouw innerlijk is, je benoemt alleen je uiterlijk. Dat is nooit een goed teken. Wat zijn jouw pluspunten (en nee, dan bedoel ik niet je tieten)
TijdvoorTaart schreef:
16-04-2020 07:27
Rode vlag 1: Hij noemt je 'babe' (zal persoonlijk zijn, maar bij mannen die vrouwen babe noemen denk ik automatisch aan enorme gladjakkers)

mannen die 1 vrouw "babe" noemen, noemen alle vrouwen "babe"
Jij bent echt niet in staat om die relatie te verpesten, dat kunnen alleen de mensen in die relatie.

Wel weet je dat deze gast niet vies is van n beetje flirten terwijl ie bezet is. Dan is er de mogelijkheid dat dat voor hem een spelletje is en dat ie afhaakt zodra jij dit beantwoord. Hij geeft al aan dat ie normaal niet op jonge meiden valt en creëert zo al zijn eigen uitweg. Hij ziet jou alleen als afleiding en niet als serieus relatiemateriaal.

Of dit is inderdaad een terugpak actie richting zijn vriendin die niets met jou te maken heeft. Ook dan zul je aan de kant worden gezets het doel bereikt is.

Of hij gaat wel verder en dan moet jij maar zorgen dat t spannend blijft want anders is er over 2 jaar een nieuwe 22 jarige met grote borsten en dikke lippen die er met jouw prijs vandoor gaat.

Steek je hoofd niet in dit wespennest en richt je aandacht op een ander. Side Chick zijn is geen positie die je moet ambiëren , je word er alleen ongelukkig van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven