Een update

10-06-2018 21:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een update van mijn topic ongeveer een maand geleden. (Even loepen)

Ik heb dus de stap gezet om de relatie met die man een kans te geven en heb er nog geen moment spijt van gehad!
We hebben het gewoon zalig samen.
Elk weekend proberen we af te spreken, soms enkel vrijdagavond en het andere weekend van vrijdagavond tot zondagvoormiddag.
Doordeweeks missen we elkaar en is het telkens super leuk elkaar terug te zien en genieten we ten volle van elkaar.
Een week geleden heb ik aangegeven gevoelens voor hem te krijgen. Waarin hij me nog niet kon tegemoet komen omdat het bij hem echt langer duurt om verliefd te worden. Heb gezegd dat het ook niet mijn bedoeling is om van hem te horen dat hij ook gevoelens begint te krijgen, gewoon omdat ik het zei. Dus ik apprecieerde zeker en vast ook zijn eerlijkheid hierin. In andere omstandigheden zou ik misschien beginnen twijfelen of het toch niet tijd werd dat hij ook al verliefd op me zou moeten worden ondertussen maar in dit geval voelt het gewoon té goed aan. Zijn vrienden weten van ons, ook zijn ouders en broer. Ook maakt hij plannen om samen met mij in september op vakantie te gaan. We doen samen boodschappen, koken samen, betrekt me in plannen of vraagt me raad ivm met de verbouwingen aan zijn huis, kortom, hij geeft me enorm veel vertrouwen.
Ik weet dat er waarschijnlijk mensen zijn die die bevesting nodig hebben dat er wederzijdse verliefdheid moet zijn en ik had dit in het begin ook die twijfels maar ben blij dat er hier op viva me iemand over de streep heeft getrokken! Beste beslissing ooit!
Waarom niet gewoon in je eigen topic?

And good for you.
Het was echt veel handiger geweest als je deze update gewoon in je oude topic had geplaatst. Maar: fijn voor je! Ik hoop dat het zich ontwikkelt tot iets moois.
Wat heerlijk! Ik ben gek op zulke updates!
Geniet ervan!
:flirting:
Ja had inderdaad handiger geweest dit in mijn eigen topic te doen, stom van me :bonk:
Ik hoop dat je je geluk vindt. Ik vind het wel altijd stom als er zo'n gedoe is over gevoelens, als hij/zij, jij dus het is, is dat toch snel duidelijk? Hoezo, ik word niet snel verliefd? Dat voel je en anders hou je iemand aan 't lijntje...
Castor1975 schreef:
10-06-2018 21:24
Ik hoop dat je je geluk vindt. Ik vind het wel altijd stom als er zo'n gedoe is over gevoelens, als hij/zij, jij dus het is, is dat toch snel duidelijk? Hoezo, ik word niet snel verliefd? Dat voel je en anders hou je iemand aan 't lijntje...
Ik ben zelden verliefd geweest op het eerste gezicht en die paar keer dat ik het wel was, is het verkeerd uitgedraaid en waren het foute mannen. Dus ik geloof niet persé in liefde op het eerste gezicht. Ik geloof wel in een enorme klik hebben met iemand, dat verder gaat dan gewone vriendschap, en van daaruit elkaar beter leren kennen.
In mijn beleving en uit ervaring kan het voor mij beiden, zowel halsoverkop verliefd worden ofwel gevoelens laten groeien...
Sweet1980 schreef:
10-06-2018 21:46
Ik ben zelden verliefd geweest op het eerste gezicht en die paar keer dat ik het wel was, is het verkeerd uitgedraaid en waren het foute mannen. Dus ik geloof niet persé in liefde op het eerste gezicht. Ik geloof wel in een enorme klik hebben met iemand, dat verder gaat dan gewone vriendschap, en van daaruit elkaar beter leren kennen.
In mijn beleving en uit ervaring kan het voor mij beiden, zowel halsoverkop verliefd worden ofwel gevoelens laten groeien...
Ik hoop echt dat het gaat werken voor jullie...
Hou ons op de hoogte, zou ik iig leuk vinden.
Castor1975 schreef:
11-06-2018 21:46
Hou ons op de hoogte, zou ik iig leuk vinden.
Doe ik zeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven