Eens luisteren
vrijdag 14 mei 2010 om 23:13
quote:_Soleil_ schreef op 14 mei 2010 @ 23:03:
Misschien kunnen jullie het hier beter horen?
http://www.youtube.com/user/BRITTING007 ... f-bByRIEen stuk duidelijker!
Misschien kunnen jullie het hier beter horen?
http://www.youtube.com/user/BRITTING007 ... f-bByRIEen stuk duidelijker!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 14 mei 2010 om 23:18
quote:floor72 schreef op 14 mei 2010 @ 23:13:
[...]
Mijn naam is Haas Joopie.
Ben jij de wederopstanding van mijn slakkie-pakkie?
Gaat wel snel hoor, ene moment is ie dood, andere moment laat ie weten dat ie goed aangekomen is. En nu dan gereïncarneerd in Floor72? Vraag me alleen af, t is toch de bedoeling van dat hele reïncarneren dat je steeds een beetje meer richting het nirwana te komen? Volgens mij is er ergens iets mis gegaan in dit geval....
[...]
Mijn naam is Haas Joopie.
Gaat wel snel hoor, ene moment is ie dood, andere moment laat ie weten dat ie goed aangekomen is. En nu dan gereïncarneerd in Floor72? Vraag me alleen af, t is toch de bedoeling van dat hele reïncarneren dat je steeds een beetje meer richting het nirwana te komen? Volgens mij is er ergens iets mis gegaan in dit geval....
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
vrijdag 14 mei 2010 om 23:19
quote:noanne schreef op 14 mei 2010 @ 23:18:
[...]
Gaat wel snel hoor, ene moment is ie dood, andere moment laat ie weten dat ie goed aangekomen is. En nu dan gereïncarneerd in Floor72? Vraag me alleen af, t is toch de bedoeling van dat hele reïncarneren dat je steeds een beetje meer richting het nirwana te komen? Volgens mij is er ergens iets mis gegaan in dit geval....Is ie niet beland in een pot slakkenslijm ???
[...]
Gaat wel snel hoor, ene moment is ie dood, andere moment laat ie weten dat ie goed aangekomen is. En nu dan gereïncarneerd in Floor72? Vraag me alleen af, t is toch de bedoeling van dat hele reïncarneren dat je steeds een beetje meer richting het nirwana te komen? Volgens mij is er ergens iets mis gegaan in dit geval....Is ie niet beland in een pot slakkenslijm ???
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King