Eenzaam in relatie
donderdag 29 mei 2008 om 17:32
ga nog eens met hem om de tafel zitten.
als hij begint met verwijten en jou de schuld van alles te geven zou ik zeggen...."denk er maar eens over na of het allemaal echt alleen aan mij ligt"....vervolgens even het huis uit richting je ouders of een vriendin....
zo laat je over je heen lopen en het probleem blijft. laat hem maar merken dat je dit niet langer trekt en dat het probleem serieuze vormen heeft aangenomen die niet met een kusje goed te maken zijn.
als hij begint met verwijten en jou de schuld van alles te geven zou ik zeggen...."denk er maar eens over na of het allemaal echt alleen aan mij ligt"....vervolgens even het huis uit richting je ouders of een vriendin....
zo laat je over je heen lopen en het probleem blijft. laat hem maar merken dat je dit niet langer trekt en dat het probleem serieuze vormen heeft aangenomen die niet met een kusje goed te maken zijn.
donderdag 29 mei 2008 om 18:16
Is hij wel gelukkig met jou? Zo kan je het ook zien natuurlijk.
Maar je moet er wel over praten, dat is eigenlijk de enige optie. Maarja als dit zijn karakter is.... dat kan je niet veranderen. Hij zou er wel aan kunnen werken misschien!
Vertel hem ook wat je hier hebt neergetypt, misschien staat hij er wel helemaal niet bij stil dat hij "zo" is.
Maar je moet er wel over praten, dat is eigenlijk de enige optie. Maarja als dit zijn karakter is.... dat kan je niet veranderen. Hij zou er wel aan kunnen werken misschien!
Vertel hem ook wat je hier hebt neergetypt, misschien staat hij er wel helemaal niet bij stil dat hij "zo" is.

donderdag 29 mei 2008 om 18:58
Tja, je zegt zelf al dat je niet 50 jaar zo wil doorbrengen. Hij verandert niet ineens van een introvert naar een extraverte persoon. Dus als je niet gelukkig bent, zou ik eens ga nadenken of je niet liever stopt zodat je de kans krijgt op het geluk wat je graag wilt.
Als dit nu al speelt, dan zul je je alleen maar meer gaan irriteren en uiteindelijk kun je het niet meer opbrengen om enthousiast te zijn. Vervolgens komen de ruzies en op het laatst kun je elkaar niet meer uitstaan. Dat is te voorkomen.
Als dit nu al speelt, dan zul je je alleen maar meer gaan irriteren en uiteindelijk kun je het niet meer opbrengen om enthousiast te zijn. Vervolgens komen de ruzies en op het laatst kun je elkaar niet meer uitstaan. Dat is te voorkomen.
donderdag 29 mei 2008 om 19:06
Erover praten werkt niet.............nee, duuuuhhh , het IS geen prater ..... ik krijg verwijten en het ligt aan mij .... nou ja , in zoverre ; toen jullie wat met elkaar begonnen vond je hem wel goed ( genoeg ) ; je kan niet verwachten dat hij nu een totaal andere persoonlijkheid aanneemt .
Maar jij ziet het niet als ying en yang ? Geen aanvulling ? Geen rustpunt ?
In jouw ogen is hij de rem , de spelbreker , de dooie lul ?
Waar / hoe hebben jullie elkaar leren kennen en vertelde hij toen ook nooit wat ? Zou het kunnen dat je hem ondergesneeuwd hebt ?
Maar jij ziet het niet als ying en yang ? Geen aanvulling ? Geen rustpunt ?
In jouw ogen is hij de rem , de spelbreker , de dooie lul ?
Waar / hoe hebben jullie elkaar leren kennen en vertelde hij toen ook nooit wat ? Zou het kunnen dat je hem ondergesneeuwd hebt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 29 mei 2008 om 19:56
quote:fleur78 schreef op 29 mei 2008 @ 19:24:
Bedankt voor jullie reacties, ik denk inderdaad dat we weer eens om de tafel moeten zitten, en eens goed moeten proberen te praten.
Nou, eh, ...succes .
Misschien tips nodig HOE je een constructief gesprek voert ?
Bedankt voor jullie reacties, ik denk inderdaad dat we weer eens om de tafel moeten zitten, en eens goed moeten proberen te praten.
Nou, eh, ...succes .
Misschien tips nodig HOE je een constructief gesprek voert ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 29 mei 2008 om 20:04