Eenzaam

27-07-2018 11:11 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_370699 wijzigde dit bericht op 02-10-2018 00:11
0.00% gewijzigd
Hoe oud ben je? Wat zijn je hobbies?
sporten
Films kijken?
rondje lopen of fietsen buiten
Op bezoek bij familie
Kun je niet naar het strand?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Baan zoeken?

Hobby’s, sporten, vrijwilligerswerk etc.

Mensen komen niet zomaar naar jou toe, je zal toch echt zelf mensen moeten gaan zoeken en dag invulling maken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Lekker bij het strand hangen met wat tijdschriften/boeken.
Hoewel ik eigenlijk alleen maar op het strand lig te slapen. pff
Je kunt avonds toch met je vriendinnen afspreken?
Ik werk helaas niet, dus zit elke dag overdag meestal alleen.
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 11:21
31.28% gewijzigd
Ik heb het gevoel niet gauw, ondanks dat ik behoorlijk alleen ben, maar wat mij wel zou helpen, is toch dingen te ondernemen waarbij je wel met mensen te maken hebt, ondanks dat het geen kennissen of vrienden zijn, bv. winkelen (sorry, geen weer voor), zwemmen, sportschool of wat jij leuk vindt.
Helpen in een bejaardentehuis of asiel?
Idd, maken dat je buiten raakt.
Het mag dan warm zijn, maar je opsluiten zonder menselijk contact is geen aanrader. Zeker als de mallemolen omtrent je relatie dan ook nog eens begint te draaien. :-?
Klusjes in huis en Netflixen is het hier dan meestal. Als je geld hebt, zou ik een paar dagen lekker weggaan. Even er tussenuit. Daar heb je je vriend niet voor nodig immers. Boek lekker een weekje weg!
Jack_ schreef:
27-07-2018 11:12
Hoe oud ben je? Wat zijn je hobbies?
Ben 24, nouja mijn grootste hobby is sporten maar dat heb ik na een uur ook wel gehad haha.
Heb jij geen werk?
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
27-07-2018 11:28
Heb jij geen werk?
To schrijft in haar OT dat ze vakantie heeft van haar werk.
miedo schreef:
27-07-2018 11:16
Lekker bij het strand hangen met wat tijdschriften/boeken.
Hoewel ik eigenlijk alleen maar op het strand lig te slapen. pff
Je kunt avonds toch met je vriendinnen afspreken?
Ik werk helaas niet, dus zit elke dag overdag meestal alleen.
Daarna wat eten op het strand.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
miedo schreef:
27-07-2018 11:42
To schrijft in haar OT dat ze vakantie heeft van haar werk.
Ja sorry, ik zie het.
ik geef mn bek ook maar een douw
Als je van sport houdt, misschien een middagje watersport? Alles is te huur en overal worden lesjes gegeven. Surfen, wakeboarden, waterski, kitesurfen etc.
Lid worden van NMLK. (Nieuwe Mensen Leren Kennen)

Heeft mij in elk geval een hoop leuke activiteiten en zelfs nieuwe vriendschappen gebracht,.

Als het alleen maar is om de vakantie door te komen: leuke activiteiten in je eentje ondernemen, hoeft echt niet saai te zijn.
Vrijwiligerswerk
Overzicht bijv via nederlandcares.nl
Dit weer is ook ellende. Kunt er nauwelijks iets in doen inderdaad.
Wat betreft de contacten: misschien kun je een oproepje plaatsen op het forum onder de pijler contact? Of je aanmelden bij een vereniging?

Succes!
wij slapen nooit.
Madeliefjees schreef:
27-07-2018 11:28
Heb jij geen werk?
Ik studeer nog en mijn contract was helaas niet verlengd van mijn bijbaantje dus op dit moment werkeloos
Jezelf vermaken. En je niet zo aanhankelijk opstellen.
Zolang jij dat niet kan zouden er ook geen mensen interesse in je tonen
Die vriendinnen werken toch geen 24u per dag? Nodig ze uit voor morgen voor een barbecue of picknick in het park en houd je vandaag en morgen lekker bezig met de voorbereidingen. Plan alvast terrasjes e.d. doordeweeks in de avonduren. Stap op de fiets en rijd naar het dichtstbijzijnde watertje om een middag te rusten. Lees een goed boek!

Het lijkt me heerlijk ^^, niks moeten.
Baan zoeken? Je klinkt wat passief. Ga er lekker op uit. Alles wat samen kan, kan ook alleen. Museum, bieb, strand, vooruit studeren, Is er wel een familie lid of vriend ergens deze week vrij? Lekker terrassen of uit eten. Samen wijntje op het balkon. Beetje actiever op zoek naar invulling.
Iedereen bedankt voor de tips in ieder geval! Het is inderdaad beter om naar buiten te gaan, gelukkig is het bijna weekend en hebben mijn vriendinnen wel weer tijd.
Ga inderdaad een leuk baantje zoeken. Doe je wat ervaring op (eventueel relevant aan je opleiding), heb je extra zakcentje en ben je onder de mensen. En anders kun je lezen, of die dingen doen waar je nooit tijd voor had, nieuwe hobby's uitproberen. Genoeg te doen! Je moet ergens een start maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven