Eerste date, negatieve ervaring

07-03-2022 19:05 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige maand had ik een eerste date. De date zelf vond ik een negatieve ervaring.
Hij was de hele tijd aan het praten over andere vrouwen, ex scharrels en one night stands. Toen ik hierover zei dat ik dit niet fijn vond, ontstond er een discussie en vond hij dat ik te onzeker overkwam en hem aan het claimen was.

Heeft iemand ook al eens zoiets meegemaakt dat ze op papier leuk lijken maar in het echt hartstikke tegenvallen?
Hij had ook een narcistisch kantje. Zo beweerde hij dat er nog nooit een vrouw was geweest die hem had afgewezen.
Lekker laten gaan die kansparel. Waarom ben je daar nu nog mee bezig?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
In die laatste zin zie ik een enorme kans voor jou!

Ja natuurlijk heb ik wel eens iemand gedate die enorm tegen is gevallen. Of niet op zijn foto leek, of apestoned aankwam, of 10 jaar ouder bleek etc.
Ook een man met een 'bestuursfunctie' die buschauffeur bleek te zijn, maar daar kon ik wel om lachen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Zo beweerde hij dat er nog nooit een vrouw was geweest die hem had afgewezen.

Nou dat gaat hij nu meemaken dus, als jij verstandig bent. Hopelijk heeft hij het al meegemaakt, heb je de knoop al doorgehakt.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Nog nooit een vrouw die hem afgewezen had? Ik geloof dat mijn antwoord, nog vóór ik erover na kan denken, zou zijn: "Dan is dit een nieuwe ervaring voor je, fijne avond verder!" en dan opstaan en wegwezen!
Wel, dat is het hem net... Hij wees mij af na de eerste date en het zal misschien dom klinken maar eigenlijk had ik hém willen afwijzen alleen was ik al te laat
lolapaloeza schreef:
07-03-2022 19:08

Ook een man met een 'bestuursfunctie' die buschauffeur bleek te zijn,
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Proetel schreef:
07-03-2022 19:10
Wel, dat is het hem net... Hij wees mij af na de eerste date en het zal misschien dom klinken maar eigenlijk had ik hém willen afwijzen alleen was ik al te laat
:rofl:
Balen !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou geen minuut meer aan hem denken, en zeker geen topics openen
Proetel schreef:
Ah, dat is zijn geheim. Hij wijst vrouwen zó snel af, dat zij hem niet meer kunnen afwijzen.

Hoe lang was zijn langste relatie, half uurtje?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
lolapaloeza schreef:
Ook een man met een 'bestuursfunctie' die buschauffeur bleek te zijn, maar daar kon ik wel om lachen.
:HA:

Maar TO, inderdaad: als er nog nooit een vrouw is geweest die hem heeft afgewezen, kan jij mooi de eerste zijn. Mooi toch, vergeet hij dat nooit weer, ben je de aller-allereerste. Hoe bijzonder is dat! :proud:
Kan hij dat ook weer van zijn bucketlist schrappen. :yes:
(Al had hij dat er vast niet opstaan. :-[ )

:flag:
Proetel schreef:
Volgende hufter vast tijdens de date afwijzen!
Hier ook ooit een pareltje als eerste date gehad. Op papier was het best een leuke man inderdaad.

Had al aangegeven in het gesprek voor de date dat ik niet uit was op een one night stand.
Date verliep stroef, man in kwestie vond zichzelf erg bijzonder en was totaal niet geïnteresseerd in mij.
Toen we naar buiten liepen en hij door kreeg dat hij toch echt niet mee naar huis mocht met mij kreeg ik nog een sneer dat hij echt niet meerdere dates ging wachten voordat we seks zouden hebben.

Wees blij dat hij gelijk zijn ware aard heeft laten zien. Next!
Tja, volgende keer een beetje sneller afwijzen dan maar. Gewoon opstaan en weglopen schijnt ook te werken.
vampierprinsesje schreef:
07-03-2022 19:44
Tja, volgende keer een beetje sneller afwijzen dan maar. Gewoon opstaan en weglopen schijnt ook te werken.

Met een glas water/wijn in zijn gezicht eerst, voor het dramatische effect.
Dan ben jij de eerste vrouw die hem afwijst ;) En dan heb je nog groot gelijk ook.
Lees het dramatische date topic, aanrader :)
Proetel schreef:
Hmm, jammer, dat zou een bevredigend gevoel hebben gegeven om nee te zeggen. Maar wat een vermoeiende kerel. Op naar de volgende!
wel heel naar dat het niet fijn was. heb zelf wel eens een kater aan daten overgehouden, puur omdat je je dan verheugd en het gewoon een nachtmerrie is.
Wil je een compliment geven dat je deze loser eruit hebt gefilterd. En hebt afgewezen: moet de schat toch eens meemaken in zn leven, vind je niet? B) B) B)
Soms heb je een lange rij nullen nodig om de ene te vinden die wel fijn is!

Laat je door deze loser niet van de wijs brengen....

Mag ik vragen hoe oud je bent? Je leest 'jong' - positief bedoelt!! :heart:
Heb je vaker gedate?
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
Kom eens meelezen in het singles topic. Wat jij daar beschrijft is een gemiddelde eerste date.
Wil je niet verontrusten maar de echt slechte ervaringen heb je nog te goed.
Mijn laatste 'eerste date' heeft me toegeschreeuwd dat ik kon oprotten omdat ik niet wou zeggen dat ik 100% voor hem wou gaan. Ik herhaal: op onze eerste date.
Ja, heb ook weleens minder geslaagde dates gehad. Maar ik ga er altijd zonder enige verwachting in, dus daarna ben ik er verder ook niet meer mee bezig. Ik zeg gewoon dat ik het er verder bij wil laten en over tot de orde van de dag.

Ik zou niet eens de moeite nemen om iemand die de hele tijd over zichzelf zit te praten te corrigeren. Als iemand zelf niet snapt dat je op een eerste date ook een beetje interesse moet tonen in de ander, dan zit het er gewoon niet in. Ik ben er niet om zo iemand op te voeden.
lolapaloeza schreef:
In die laatste zin zie ik een enorme kans voor jou!

:lol:
Fred Teeven?
Bizar dat een man niet even een paar dates kan wachten voordat hij mag seksen.
Proetel schreef:
07-03-2022 19:05

Hij had ook een narcistisch kantje. Zo beweerde hij dat er nog nooit een vrouw was geweest die hem had afgewezen.
Ik had hem ter plekke laten zitten. Wat n sneuneus zeg.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik vind het dan persoonlijk niet zo interessant of meer mensen zo'n erge eerste date hebben gehad. Natuurlijk is dat zo, internet staat vol met horror dateverhalen.

Ben eerder benieuwd waarom jij er blijkbaar nog zo mee zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven