Eerste date, negatieve ervaring

07-03-2022 19:05 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige maand had ik een eerste date. De date zelf vond ik een negatieve ervaring.
Hij was de hele tijd aan het praten over andere vrouwen, ex scharrels en one night stands. Toen ik hierover zei dat ik dit niet fijn vond, ontstond er een discussie en vond hij dat ik te onzeker overkwam en hem aan het claimen was.

Heeft iemand ook al eens zoiets meegemaakt dat ze op papier leuk lijken maar in het echt hartstikke tegenvallen?
Hij had ook een narcistisch kantje. Zo beweerde hij dat er nog nooit een vrouw was geweest die hem had afgewezen.
Ik hoop dat je volgende date leuker is, want daten kán wel echt heel leuk zijn.

En inderdaad: als je merkt dat het weer die kant op gaat, gewoon gaan. Daar hoef je niets meer mee.
Jamie34 schreef:
08-03-2022 10:15
Laten gaan zo wou ik me leven delen met degene op wie ik smoorverliefd was, ze was zelfs al met een ander bezig.
Ik heb al het contact stop gezet hoef haar ook nooit meer te zien, laat staan familie van der daarom ben ik verhuisd.
Ik hoop voor jou dat je dit ooit eens achter je kan laten...
jaw schreef:
08-03-2022 09:33
Klinkt als een Pick-up-Artist tactiek.
En blijkbaar heeft het effect op jou, want jij bent aan het nadenken over zijn gedrag.

Het idee er achter is om iemand zo onzeker te maken dat ze niet los kunnen laten en proberen "te bewijzen" dat zij wel waardig zijn. Zo van, als hij al zoveel vrouwen heeft gehad, waarom ben ik dan niet goed genoeg. Je zal zien dat hij binnen twee weken contact opneemt wanneer hij merkt dat jij niet probeert om hem eerder te benaderen.
Dat denk ik dus ook. Hij viel enorm tegen, hij gedroeg zich vervelend en jij vraagt je toch af waarom hij jou a afgewezen heeft. Zsm voorgoed uit je leven verwijderen deze man. Doen hoor!
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven