Egoïstische trut ?
zaterdag 15 februari 2020 om 18:57
Ben ik nu een egoïstische trut? Ik heb een top relatie met echte ne super vent. Nu kriebelt het voor mij al even voor een kindje. Ikzelf heb al 1tje fulltime en hij heeft er al 3 in co ouderschap (week/week). Als ik erover beginnen, zie je mijn partner al groen uitslagen. Ik begrijp dat 5 kids veel is en misschien een heel geregeling wordt. Maar als het haalbaar is waarom dan niet?
Het brengt wat spanning op de relatie, en al paar keer ruzie over geweest. Ik vraag heel duidelijk zijn mening en wens erover. Maar zijn antwoorden spreken elkaar tegen.. “Nee ik wil niet meer, maar langs de andere kant kriebelt het wel”. Wat moet ik daaruit verstaan? Ik wil niet aan het lijntje gehouden worden met deze kinderwens..
Dus ik vraag dan echt naar zijn gevoel waarom hij niet zou willen maar dan krijg ik als antwoord “ Ik heb er AL 3..” Ja oke heel fijn voor hem, maar daar heb ik geen boodschap aan, toch? Als ik dan verder vraag naar zijn gevoel erover , dan kan hij daar geen antwoord op geven.
Ik vind het jammer, want ja als een vrouw een kinderwens heeft krijg je dat moeilijk terug weg. En ja bij mij kriebelt het echt. Dus nu zit er serieus wat wrijving op de relatie en ik dacht er zelf al aan om er een punt achter te zetten omwille van die reden. Maar ik weet het dus niet meer..
Raad gevraagd..
Het brengt wat spanning op de relatie, en al paar keer ruzie over geweest. Ik vraag heel duidelijk zijn mening en wens erover. Maar zijn antwoorden spreken elkaar tegen.. “Nee ik wil niet meer, maar langs de andere kant kriebelt het wel”. Wat moet ik daaruit verstaan? Ik wil niet aan het lijntje gehouden worden met deze kinderwens..
Dus ik vraag dan echt naar zijn gevoel waarom hij niet zou willen maar dan krijg ik als antwoord “ Ik heb er AL 3..” Ja oke heel fijn voor hem, maar daar heb ik geen boodschap aan, toch? Als ik dan verder vraag naar zijn gevoel erover , dan kan hij daar geen antwoord op geven.
Ik vind het jammer, want ja als een vrouw een kinderwens heeft krijg je dat moeilijk terug weg. En ja bij mij kriebelt het echt. Dus nu zit er serieus wat wrijving op de relatie en ik dacht er zelf al aan om er een punt achter te zetten omwille van die reden. Maar ik weet het dus niet meer..
Raad gevraagd..
zondag 16 februari 2020 om 17:41
"Dus ik vraag dan echt naar zijn gevoel waarom hij niet zou willen maar dan krijg ik als antwoord “ Ik heb er AL 3..” Ja oke heel fijn voor hem, maar daar heb ik geen boodschap aan, toch?"
Je vraagt naar zijn gevoel. Hij geeft je antwoord, en daar heb je vervolgens geen boodschap aan, noch aan zijn kinderen. Mooi is dat.
Antwoord op je vraag: ja. Het is in niemands belang om nog een kindje in deze mix te gooien, behalve dat van jou. Dat zou ondergeschikt moeten zijn aan je kind en de kinderen van je vriend.
Je vraagt naar zijn gevoel. Hij geeft je antwoord, en daar heb je vervolgens geen boodschap aan, noch aan zijn kinderen. Mooi is dat.
Antwoord op je vraag: ja. Het is in niemands belang om nog een kindje in deze mix te gooien, behalve dat van jou. Dat zou ondergeschikt moeten zijn aan je kind en de kinderen van je vriend.
phloxx wijzigde dit bericht op 16-02-2020 17:44
2.37% gewijzigd
-
zondag 16 februari 2020 om 17:43
zondag 16 februari 2020 om 17:48
Uit dat bezwangeren komen kinderen voort he. Met gevoelens en wensen. Die weer tekort worden gedaan wanneer er nu een liefdesbeeb bij zou moeten komen.mater_matuta schreef: ↑15-02-2020 20:23Dus omdat hij reeds driemaal een andere vrouw bezwangerd heeft moet zij er begrip voor hebben dat hij haar niet bezwangert?
Ik vind het niet zo'n vreemde opmerking van TO hoor.
Zullen we die effe niet vergeten?
-
zondag 16 februari 2020 om 17:50
Ja echt hè. Het is niet zozeer egoïstisch naar die vent toe als naar die kinderen die in toch al minder dan ideale omstandigheden geboren moeten worden omdat moeders nou eenmaal recht erop heeft en kriebels voelt.
zondag 16 februari 2020 om 17:58
Kom je nog reageren in je eigen topic?
Je hubby is klaar met zich voortplanten.
Jij bent nog niet klaar.
Nou, meid, maak een keuze.
- Accepteer dat je zelf 1 kind hebt en nog 3 aanplakkinderen.
- Accepteer dat je nog een kind wil en zoek en kerel met maximaal 1 kind.
Je bent 28, dus je kan nog tien jaar lang blijven
mokken
twijfelen
topics openen
wachten totdat hij van mening verandert (spoiler: hij verandert niet van mening)
relatietherapie proberen
aanklooien met de pil
hopen dat hij zich niet laat steriliseren (want dan is alle hoop verloren)
kijken naar samengestelde gezinnen waarbij een liefdesbeeb als wondertje werd toegevoegd en dromen dat bij jullie hetzelfde gaat gebeuren.
zondag 16 februari 2020 om 22:22
Er zijn dus echt mensen die zo denken? Bah. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat je echt raad wil, volgens mij wil je gewoon je zin doordrijven. Overigens ten koste van je huidige kind, want die heb je al van relatie naar relatie gesleept en zou je nu gewoon weer naar een volgende relatie willen slepen om daar nog een kind te verwekken.