Einde huwelijk??

04-07-2009 23:18 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam is Ed, ben 39 jaar. Getrouwd 2 kinderen.

Ik weet niet goed of ik deze topic bij relaties moet plaatsen.

Het volgende:

Onlangs heb ik mijn vrouw bewust bedrogen door te sex chatten.

Bewust want zij ziet de bankrekening en dus ook de telefoonkosten. Zij ziet dit als vreemdgaan en heeft terecht tijd nodig om hier mee om te gaan. Het vertrouwen heeft een flinke deuk opgelopen. Natuurlijk kan ik dit begrijpen maar bij een leuk sex leven had ik nooit gebeld. Dit is geen excuus zoeken maar dat ik ontevreden ben daar is zij wel van op de hoogte.

Zelf heeft zij bewust haar ex vriendje op het werk opgezocht, onder het mom van toevallig tegengekomen.

In mijn optiek is dat meer vreemd gaan dan sex-chatten. Helaas het gaat niet om mij maar om haar. Zeker ook niet bedoeld als wraak actie.

Er zijn ongetwijfeld meer mensen in soortgelijke situaties, dus graag jullie mening hoe hier mee om te gaan!!
quote:Eduitzeeland schreef op 04 juli 2009 @ 23:18:

Mijn naam is Ed, ben 39 jaar. Getrouwd 2 kinderen.

Ik weet niet goed of ik deze topic bij relaties moet plaatsen.

Het volgende:

Onlangs heb ik mijn vrouw bewust bedrogen door te sex chatten.

Bewust want zij ziet de bankrekening en dus ook de telefoonkosten. Zij ziet dit als vreemdgaan en heeft terecht tijd nodig om hier mee om te gaan. Het vertrouwen heeft een flinke deuk opgelopen. Natuurlijk kan ik dit begrijpen maar bij een leuk sex leven had ik nooit gebeld. Dit is geen excuus zoeken maar dat ik ontevreden ben daar is zij wel van op de hoogte.

Zelf heeft zij bewust haar ex vriendje op het werk opgezocht, onder het mom van toevallig tegengekomen.

In mijn optiek is dat meer vreemd gaan dan sex-chatten. Helaas het gaat niet om mij maar om haar. Zeker ook niet bedoeld als wraak actie.

Er zijn ongetwijfeld meer mensen in soortgelijke situaties, dus graag jullie mening hoe hier mee om te gaan!!Als jullie elkaar bewust gaan kwetsen, kan je maar beter een einde aan maken aan het huwelijk ja.....
relatietherapie
Praten!
quote:Ainne schreef op 04 juli 2009 @ 23:21:

relatietherapie

Mijn vrouw wil er juist met niemand over praten.

We moeten elkaar accepteren zoals we zijn.
wat was je andere optie dan bewust gaan sexchatten?
Jullie zijn het aan jullie kinderen verplicht, daar gaat het om, never mind jullie machtsspelletjes naar elkaar toe
quote:liselore schreef op 04 juli 2009 @ 23:20:

[...]

Als jullie elkaar bewust gaan kwetsen, kan je maar beter een einde aan maken aan het huwelijk ja.....

Dat met haar ex vriendje stelde niet voor, zegt ze.

Daar gaat het eigenlijk niet om: wel bewust opzoeken
Lekker, Ed. Dus het is allemaal haar schuld?

Hoezo geen wraakactie?

Relatietherapie lijkt me hard nodig.
quote:liselore schreef op 04 juli 2009 @ 23:25:

wat was je andere optie dan bewust gaan sexchatten?Wat bedoel je precies met ander optie??
heb je tijdens die niet wraak-actie ( je sex chat waar je haar de schuld van geeft want als je een fijn sex leven had deed je het niet) ook een seconde nagedacht over het feit dat je ook nog twee kinderen hebt rondhuppelen?

Wat is er gebeurt met gewoon praten? Waarom dacht je bij jezelf : weet je wat! Ik ga lekker hoeren en sloeren in een chatbox, en ik doe het lekker openbaar zodat ze het lekker ziet en er wel over moet beginnen, en dan kan ik altijd nog roepen dat ik het niet gedaan had als ik een fijn sexleven had.
"bewust" vreemdgaan door te sex-chatten... waarom zou je? is dat communicatie met elkaar? en dan gaan bakkeleien over wat "erger" vreemdgaan is? slaat allemaal nergens op. Onvolwassen en kinderachtig gedrag. Of leren communiceren met elkaar of uit elkaar gaan.

Problemen in de relatie los je op BINNEN de relatie, vreemdgaan om de ander te laten weten dat je niet blij bent met je sexleven is geen juiste manier lijkt me.
quote:Eduitzeeland schreef op 04 juli 2009 @ 23:26:

[...]

Dat met haar ex vriendje stelde niet voor, zegt ze.

Daar gaat het eigenlijk niet om: wel bewust opzoeken

en het sexchatten dan? dacht je dat dat wel in goede aarde zou vallen?

Je schrijft dat je dat bewust hebt gedaan...

Hoe is dat bij haar gevallen dat jij gesexchat hebt met iemand . hoe voelde dat voor haar?

Dat heb jij bewust gedaan...
quote:speculaasje schreef op 04 juli 2009 @ 23:27:

Lekker, Ed. Dus het is allemaal haar schuld?

Hoezo geen wraakactie?

Relatietherapie lijkt me hard nodig.

Dat wil zij juist niet.

Ik wijs geen schuldige aan.
quote:Eduitzeeland schreef op 04 juli 2009 @ 23:28:

[...]

Wat bedoel je precies met ander optie??

Je schrijft dat je dit gedaan hebt omdat je niet tevreden bent over jullie seksleven,

was dit wat je bedacht had om jullie seksleven weer nieuw leven in te blazen?

Of had je nog andere dingen bedacht

Nog een vraag, hoe heeft dit geholpen tot het verbeteren van jullie seksleven...

of ging het daar niet om en was je bewust egoistisch
dat doe je wel. Je zegt letterlijk als jij een goed sexleven had had je het niet gedaan, en zij ging tenslotte op zoek naar haar ex vriend.....

Wat mankeerd er aan je sexleven dan dat het zo slecht is?

Mag ik raden? Ze wil nooit met je sexen?
En nu zoek je hulp op een vrouwenforum?

pt. 1: welk huwelijk?

pt. 2: een té raar verhaal!
Later is nu
quote:dangeensuus schreef op 04 juli 2009 @ 23:28:

heb je tijdens die niet wraak-actie ( je sex chat waar je haar de schuld van geeft want als je een fijn sex leven had deed je het niet) ook een seconde nagedacht over het feit dat je ook nog twee kinderen hebt rondhuppelen?

Wat is er gebeurt met gewoon praten? Waarom dacht je bij jezelf : weet je wat! Ik ga lekker hoeren en sloeren in een chatbox, en ik doe het lekker openbaar zodat ze het lekker ziet en er wel over moet beginnen, en dan kan ik altijd nog roepen dat ik het niet gedaan had als ik een fijn sexleven had.

We hebben er tot vervelens toe overgesproken. (10 jaar) Zij wil het alleen op haar manier en anders niet.

Ik kan wel zeggen ik ga naar de publieke vrouwen maar dat is wel vreemd gaan.

Inderdaad bewust sex chatten in de hoop dat er wat verandert, misschien wel tegen beter weten in.

De kinderen wil ik hier buiten laten, het zijn ook de kinderen van mijn vrouw.
quote:Eduitzeeland schreef op 04 juli 2009 @ 23:40:

[...]

We hebben er tot vervelens toe overgesproken. (10 jaar) Zij wil het alleen op haar manier en anders niet.

Ik kan wel zeggen ik ga naar de publieke vrouwen maar dat is wel vreemd gaan.

Inderdaad bewust sex chatten in de hoop dat er wat verandert, misschien wel tegen beter weten in.

De kinderen wil ik hier buiten laten, het zijn ook de kinderen van mijn vrouw.

Meen je dit nou? had je verwacht dat dit zou helpen? dat als je dat zou doen dat je dan weer een goed seksleven zou krijgen????

Hoe had je bedacht dat dat in zijn werk zou gaan dan?
met sex-chatten los je uiteraard helemaal niets op.... rare gedachte ook dat je daar ooit iets mee op zou schieten.

"Schat, ik heb zo heerlijk met andere vrouwen lopen chatten, voel me nu weer helemaal happy met ons sexleven" belachelijk gewoon...
eh die kinderen zitten er middenin. Middenin alle ellende die je nu veroorzaakt hebt door bewust je vrouw te kwetsen.

Ik weet niet wat voor noten je vrouw op haar zang heeft omtrend het sexleven, maar je postings komen op mij over als bijzonder verwijtend en verbitterd.

In elke posting haal je je vrouw, de moeder van je kindjes naar beneden. Wat heb jij bijgedragen om het beter te maken, en belangrijker nog, wat heb jij bijgedragen dat het zover gekomen is als het nu is?
quote:Hangmat schreef op 04 juli 2009 @ 23:28:

"bewust" vreemdgaan door te sex-chatten... waarom zou je? is dat communicatie met elkaar? en dan gaan bakkeleien over wat "erger" vreemdgaan is? slaat allemaal nergens op. Onvolwassen en kinderachtig gedrag. Of leren communiceren met elkaar of uit elkaar gaan.

Problemen in de relatie los je op BINNEN de relatie, vreemdgaan om de ander te laten weten dat je niet blij bent met je sexleven is geen juiste manier lijkt me.Daar zit een grote kern van waarheid in, maar aan een oplossing dien je wel gezamelijk te werken en als de een niet wil, kan je dit soort situaties krijgen. Ik had ook naar de publieke vrouwtjes kunnen gaan en mijn mond kunnen houden.
@ liselore, misschien dacht ie wel dat ze heel geil zou worden als ze de torenhoge rekening kreeg waarop te zien was dat haar man aan sexchats deed , en hem direct een beurt zou geven van heb ik me jou daar....
quote:Daar zit een grote kern van waarheid in, maar aan een oplossing dien je wel gezamelijk te werken en als de een niet wil, kan je dit soort situaties krijgen. Ik had ook naar de publieke vrouwtjes kunnen gaan en mijn mond kunnen houden

ja das waar, eigenlijk verdien je een grote pluim.

de publieke vrouwtjes??? dat had je ook kunnen doen? Ik zou spontaan op slot schieten als mijn kerel dit tegen mij zei.
quote:Eduitzeeland schreef op 04 juli 2009 @ 23:45:

[...]

Daar zit een grote kern van waarheid in, maar aan een oplossing dien je wel gezamelijk te werken en als de een niet wil, kan je dit soort situaties krijgen. Ik had ook naar de publieke vrouwtjes kunnen gaan en mijn mond kunnen houden.

Wat een kul! Had dat dan geholpen?

Je had met je vrouw kunnen bespreken of er binnen julllie relatie ruimte is dat jij naar de publieke vrouwtjes kan gaan...

Als zij niet wil werken aan een oplossing ja om dan weer terug te komen op je vraag in de titel ja als zij niet wil werken is dat het einde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven