En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Dank u, dank u....
Eigenlijk moet ik nu vreselijk graag willen slapen, want dan is het snel morgen....

Maar ik zit nog even heerlijk te genieten van de nacht.

Hoera, ik ben nog steeds mezelf!
quote:"Jij geeft mannen niet veel om te beschermen of voor te zorgen. Je hebt niemand nodig. En dat willen veel mannen nu eenmaal graag; nodig zijn."

Poez, neem van mij aan, een echte kerel hoeft dat niet zo nodig. Die haalt z'n 'mannelijkheid' uit zichzelf en niet uit het feit dat ie voor zijn vrouwtje zorgt.

Meneer Nilsson is zo'n man, gelukkig maar anders zouden wij het ook niet zolang volhouden

Niet dat je je niet kwetsbaar op mag stellen en natuurlijk zorg je voor elkaar bij ziekte en verdriet. Alleen is dat iets heel anders dan die zgn beschermingsdrang.

Ik vinnut zó leuk allemaal voor je!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Poezewoes schreef op 05 september 2008 @ 14:02:

Zo. Nu in de oven staat een chocoladetaart, met daarin boerenjongens (rozijnen in brandewijn) en boerenmeisjes (abrikozen in brandewijn) en hele brokken pure chocolade, en de sate staat in de marinade. Ga dr voor zorgen dat ie me nooit meer wil missen, ik lok ze altijd met voer..... Liefde gaat door de maag Poez . Fijne dag vandaag met hem!!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Kaat, ik lees net ff een blz terug en ik maak een héle diepe buiging voor je! You go girl!
Hoera!!! Het is zaterdag! Om een uur of twee is hij hier...

Haai lieve HPL! Ik moet die meneer Nilsson van jou toch ook nog maar eens ontmoeten. Volgens mij is het een prima vent....

Dank je wel MV!
Veel plezier, Poez!!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat heerlijk dat het zich allemaal zo mooi en romantisch ontwikkelt Poez!! Geniet van jullie weekend .

(Oh en ik denk dat dat getwijfel er een beetje bijhoort maar als je het telkens kan relativeren is het toch ok? Ik denk dat het te maken heeft met je muren omlaaghalen voor iemand, elke keer weer een stukje, dat is gewoon eng. Heel begrijpelijk .)
HPL, dank je wel, ik krijg tranen in mijn ogen van je lieve opmerking.

Ben net terug uit het zuiden, veel te laat en veel te veel wijn gisteravond, maar erg gezellig bijgepraat.

En nu schiet ik in de stress, want ik heb de rest van de dag een straf programma en weet nog niet precies wat ik ga maken en moet ook nog naar een borrel en in bad en boodschappen doen etc. En die liefde gaat door de maag, dus ik moet wel met iets goeds komen natuurlijk :-) En wat moet ik aan? Help!!!!
Dus hij heeft positief gereageerd, Kaat? Yeah! Ik zal vanaaf even aan je denken. Heel even maar hoor

Zo, ik zit aangekleed en opgetuigd. Lekker p'fummetje op. Hij mag komen. Even straf doorrijden graag!
Dank je wel Elmer en Felic. Gaat helemaal lukken!
Hij zal er nu wel zijn.

Ben benieuwd naar je verslag, Poez!
Geen bijzonderheden
Ik zou wel even bij Poez willen kijken, als vlieg op de muur ofzo...

Nou, ik heb mijn bad achter de rug, ben tevreden over wat ik aan heb, de banden van mijn fiets zijn opgepompt, ik ga nu lunchen, me opmaken en dan boodschappen doen. Het eten hou ik simpel. Het is alleen niet handig dat ik met de boodschappen naar die borrel moet, maar dat kan niet anders.

Tot morgen.
Veel plezier Kaat!! Ik hoop dat je een leuke middag/avond hebt... eh.. nacht?
Veel plezier meiden! Ennuh, gedraag je niet al te netjes he?

(tegen mijn nichtjes zeg ik altijd 'en wat je ook doet, doe het safe en nooit tegen je zin' maar dat hoeft Tante HPL jullie niet meer te vertellen )
@ He Kaat je houdt ons wel op de hoogte toch ? ..heel veel plezier met baas & hond ... Een fijne, lange nacht toegewenst ...

en dit laatste natuurlijk ook voor Poez !
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, dit was zo leuk dat het bijna eng is!
Oke Poez, komt u maar met de verhalen hoe het gister was .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat fijn Kaat, ben blij voor je! Enne... vertel, wat hebben jullie gedaan? Of is dat niet bestemd voor onschuldige forummers?
Hij is net weer richting huis vertrokken, moet nog een paar uurtjes rijden en eind van de middag zijn zijn kinderen weer thuis. Ik ga zo Kitty weer ophalen bij mijn vriendin.

Het was helemaal goed en fijn en lief en lekker.... ohhhh, meiden wat een heerlijke man....

We zijn eerst naar een BBQ met vriendinnen en aanhang geweest. Vrijwel direct na binnenkomst liet een van mijn vriendinnen al weten hem helemaal OK te vinden en die heeft er wel oog voor. Hele gezellige middag/avond gehad. We moesten ons zwaar inhouden in verband met aanwezige kinderen, ook Kitty, maar dat hebben we het tweede deel van de avond ruimschoots ingehaald. Met een fles wijn lekker tussen de lakens gekropen.

Vanmorgen brunch aan het strand en nog wat gelopen in de regen.

Volgende week tuft Poez weer die kant op en de week daarop komt hij, met kids, ws weer deze kant op. Dit gaat de goede kant op!

Jaaa, Kaat! Vertel!
Ik zit hier helemaal te genieten PW, wat leuk voor je!
Super voor je Poez !
He Poez *zwijmelt* wat fijn!

Geniet van de tevredengestelde, vol liefde volgegeten vlinders .
Oh ja, de chocoladetaart viel geweldig, en niet alleen bij Leuke Man.
Poez, dat gaat razendsnel...hij is al geïntroduceerd/geadopteerd in je vriendenkring!

Dit lijkt mij dé juiste gang van zaken voor het leggen van een solide basis voor een gelukkige relatie. Heerlijk voor je poez, jij kan vanavond tevreden terugkijkend in je mand gaan liggen snorren.

En Kaat? Hoe is het jou vergaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven