En nu wil ik wraak!

23-09-2008 18:21 80 berichten
Vorig jaar tijdens een reis door India leerde ik 'n Nederlandse vrouw kennen waarmee ik goed bevriend raakte (dacht ik). Toen ik weer thuis was hielden we contact via mail en sms en zij stortte haar hart nogal uit over haar leugenachtige vriend die haar elke keer voorloog. Ik had met haar te doen en steunde haar via mail/sms. We hadden al plannen gemaakt dat ik een keer naar haar toe zou komen, maar dat zou nog minstens 'n jaar duren omdat ik al veel andere reisplannen voor dit jaar had. Maar in februari zat ik zelf niet zo lekker in mijn vel en regelde dat ik er nog 10 daagjes tussen uit kon naar Zuid India en zij was helemaal enthousiast over mijn komst.

Enfin ticket geboekt, koffer vol met kilo's drop (dat hebben ze niet in India en daar is zij gek op) en andere leuke kadootjes voor haar (mp3-speler, boeken, tijdschriften) en voor haar zoontje (stiften, kleurboeken). Ze kwam me afhalen in Madras waarna we een paar geweldig leuke dagen hadden in diverse kustplaatsjes. Toen gingen we naar haar woonplaats en leerde ik haar zoontje en vriend kennen. Ze had mij in die dagen samen gevraagd of ik 'ns met haar vriend wilde praten en hem wilde laten weten dat zijn manier van handelen echt onacceptabel is. En ik had dat graag voor haar over. Tijdens onze eerste gezamenlijke maaltijd zorgde zij voor de opening en vertelde ik hem wat haar dwars zat en waarom. Dat het in Nederland echt onacceptabel is om iemand consequent voor te liegen. Het ging om 'n verhuis waarbij zij al diverse malen met alle spullen ingepakt klaar had gestaan, maar waar hij dan weer niet kwam opdagen en 't weer gewoon niet door ging. Ook veel liegen over geld en over zijn werk. Hij accepteerde gelaten wat ik te zeggen had en gaf me schoorvoetend gelijk. Toen wilde hij echter met haar praten en even later ging zij 't voor zijn gedrag opnemen, want ja, het is cultuur dat liegen, dat doen ze allemaal die Indiers. Tja... ik dacht er 't mijne in elk geval van.

De volgende dag zou vriend 's middags naar huis komen zodat wij samen met 't hele gezin naar de kust (7 uur rijden) zouden gaan. Meneer kwam echter niet opdagen en was op zijn mobiel ook de gehele dag niet meer te bereiken. Pas tegen 23 uur kwam hij thuis. Vriendin lag al te slapen (was met hoofdpijn naar bed gegaan) en tegen mij trok ie 't boetekleed aan. Hij voelde zich zoooooo schuldig. Hij durfde eigenlijk niet naar de slaapkamer te gaan, maar ik zei dat ie moest en uiteindelijk ging ie ook. Vriendin bleek niet wegens hoofdpijn vroeg naar bed te zijn gegaan, maar om zich vol te laten lopen met 'n fles wiskey. Ze had alles onder gekotst (en haar zoontje sliep daar dus gewoon naast)

Ik sliep die nacht nauwelijks, want ik maakte me zorgen om vriendin. De volgende ochtend was zij echter het zonnetje in huis en deed net of er helemaal niets was voorgevallen. Ik dacht er 't mijne van. Opeens had vriend vrij geregeld en 'n auto en gingen we die dag naar de kust. Tijdens 'n tussenstop waarbij zij naar de wc ging zat ie bij mij te slijmen over dat ie toch zooooo veel van haar hield en dat ie zelfs haar zoontje en de hond erbij op de koop toe had genomen. Mijn mond viel open van verbazing. Ik vond 'm namelijk heel goed met zoontje en hond omgaan. Maar goed, ik besloot er maar niks van te zeggen en gewoon gezellig happy family mee te spelen.

De dag en avond verliepen best gezellig en 's nachts namen we in die kustplaats kamers. De dag erna reden we weer het hele pokke eind terug naar huis. Het zou mijn laatste avond worden, de volgende avond moest ik terug naar huis. Omdat 't mij 'n beetje te benauwd was (letterlijk en figuurlijk) in dat kleine huisje besloot ik die nacht op het dak te gaan slapen. Halverwege de nacht was ik naar beneden naar de wc geweest en wilde het huis binnen gaan om mijn handen te wassen, maar de deur zat op slot. Vond het op zich vreemd, maar ging gewoon weer terug naar het dak.

De volgende morgen kwam vriendin furieus naar boven om mij te beschuldigen. Ze had namelijk 'n condoom (in verpakking) in de kamer gevonden en waar kon dat anders van zijn dan van haar vriend die met mij vreemd zou gaan. Ik kon uberhaupt niets uitbrengen, zoiets belachelijks en absurds was wel 't laatste wat ik had verwacht. Ze had me 5 weken 24/7 meegemaakt, ze wist dat ik zwaar allergisch was voor dat geslijm van die kasmiri-mannen die na 5 minuten al heel veel van je beweren te houden. Yuk! Het idee alleen al was bespottelijk, buiten uiteraard de vanzelfsprekendheid dat ik van 'n man van 'n vriendin afblijf. Als hij iets bij mij had geprobeerd had ik 'm van mij afgeslagen. Het was dus complete waanzin.

Ze draaide helemaal door en ze zette me 't huis uit, terwijl ze zelf ook met haar spullen en zoontje er vandoor ging. Vriend was al naar z'n werk gevlucht. Zij had, omdat ze daar de weg kent snel 'n taxi, ik moest met mijn koffer eerst nog door die uithoek op zoek totdat ik eindelijk 'n riksha vond. Ik ging er vanuit dat ze wel weer bij zinnen zou komen en dat ze het met me zou willen uitpraten. Ik smste haar waar ik zat, maar ze reageerde dat ik geen moeite meer moest doen en dat zij al op 'n bus zat. Kon haar uiteraard niet achterna gaan, want geen idee wat voor bus en waar naartoe en bovendien had ik die avond 'n binnenlandse vlucht terug naar de luchthaven voor mijn thuisvlucht. Ik ben naar 't centrum gegaan en heb daar wat met 'n nederlandse vriendin zitten mailen (die vriendin kende haar ook, is inmiddels ook dacht haar te kennen). Zelfs op het vliegveld stond ik nog regelmatig buiten te kijken of ze op de valreep nog afscheid zou komen nemen, maar helemaal niets.

In mijn naieviteit ging ik er nog vanuit dat er in de dagen die zouden volgens wel 'n mailtje vol excuses zou volgen, maar niets van dat al. Buiten al het geld dat ik aan haar had gespendeerd had ik voor de reis ook in Nederland nog 'n visum voor haar geregeld. Zij had haar paspoort aangetekend opgestuurd zodat ik het naar de visumdienst kon sturen. Dit mag officieel niet, maar anders had zij kosten moeten maken om het buiten India te laten verlengen en uiteraard help je dan 'n vriendin uit de brand. Doordat dit alles met spoed moest gebeuren vlak voor mijn vertrek kostte dit spoedvisum bijna 150 euro. Dat geld zou ze me in India terug betalen. Dit was er dus toen niet meer van gekomen maar omdat ik pissed was, wilde ik het uiteraard wel terug.

Toen volgden de smsjes/mailtjes met smoezen waarom ze geen geld kon versturen. Goh, en dat paspoort ging allemaal wel! Ze zou het geld dan aan Nederlanders meegeven als ze 'n reis had gehad. Okee, ik dus ondanks dat ik pissed was geduld gehad, maar nu, inmiddels ruim 'n half jaar later had ik nog steeds niets ontvangen. Dus ik er weer 'n smsje tegen aan gegooid waar 't bleef. Antwoordde ze me dat ze het een maand geleden met de gewone post had opgestuurd en dat ik het nu wel ontvangen zou moeten hebben. Toen ik liet weten dat ik niets had ontvangen (en dus ook nergens voor heb getekend) liet ze weten dat ze het niet aangetekend kon verzenden en dat ik haar belazer door te doen alsof ik het geld niet heb gehad.

En nu ben ik dus furieus. Dat geld zal me 'n worst zijn, maar het gaat om 't principe. Ze is gewoon 'n doodordinaire oplichter en leugenaar en nu wil ik dus wraak! Wie heeft er een goed idee? Moet vanuit Nederland uitvoerbaar zijn uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
En wat levert een wraakactie je precies op?
Peas on earth!
Pfoe, dat is een heel verhaal.

Ergens kan ik me voorstellen dat je wraak wilt, maar aan de andere kant..... wil je nog meer energie aan haar verspillen?
Genoegdoening
Man man, wat een verhaal. Laat het los zou ik zeggen, dit levert alleen maar een fikse koppijn voor jezelf op en haar heb je er niet mee.
Een advertentie zetten met haar naam, adres en woonplaats met 'Hot kinky Indian Lesbian Sex Addict, only 30 euro a fuck'?
Beetje zielig, wraak nemen.

Laat het rusten, er lopen wel meer oplichters rond op deze wereld.
quote:Digitalis schreef op 23 september 2008 @ 18:27:

Een advertentie zetten met haar naam, adres en woonplaats met 'Hot kinky Indian Lesbian Sex Addict, only 30 euro a fuck'?
Zeggen dat je zwanger bent,

Rara van wie.
haha, de google ad hieronder: Vreemd gaan voor haar?

Life is short, have an affair! voor discreet vreemdgaan op niveau
quote:Spinster schreef op 23 september 2008 @ 18:28:

Rara van wie.Oooh Spinster! Haha! En dan van zo'n Foster Parentssite een foto van een Indiaas kind op de kop tikken.
Wat een verhaal,maar toch, ik ken je niet, alleen van hier lezen en ik had niet gedacht dat jij aan een vrij onbekend persoon geld zou lenen of iets voor zou schieten....

Tsja wraak,geen idee eigenlijk wat te doen....
quote:Spinster schreef op 23 september 2008 @ 18:29:

haha, de google ad hieronder: Vreemd gaan voor haar?

Life is short, have an affair! voor discreet vreemdgaan op niveau Ik had 'Vrouw Vrouw, datingsite voor lesbiennes'
Wat een zonde van je energie zeg.......
quote:Digitalis schreef op 23 september 2008 @ 18:27:

Een advertentie zetten met haar naam, adres en woonplaats met 'Hot kinky Indian Lesbian Sex Addict, only 30 euro a fuck'?quote:Spinster schreef op 23 september 2008 @ 18:28:

Rara van wie.

Hahaha! Nou, dit topic openen en jullie reacties zijn in elk geval al gelijk goed voor mijn humeur!
quote:Digitalis schreef op 23 september 2008 @ 18:29:

[...]

Oooh Spinster! Haha! En dan van zo'n Foster Parentssite een foto van een Indiaas kind op de kop tikken.Zoiets? Hehehe, how evil!
Digi
pfffff, wat een verhaal, tsja...
Zeggen dat haar vriend (ex?) gelukkig die 150,- dubbel en dwars aan jou terug heeft besteed.

Aan een ticket naar NL welteverstaan.
quote:Spinster schreef op 23 september 2008 @ 18:32:

[...]

Zoiets? [afbeelding] Hehehe, how evil!Hahaha!
Ik zou toch proberen erboven te staan hoor.... Laat haar lekker stikken in dat geld, wis haar nummer, wis haar email, haal haar uit je msn lijst en move on. Haar verlies, niet die van jou.

Ik ben niet zo van de wraak, dus kan je wat dat betreft niet helpen.
Zeggen dat haar ex jouw kut tenminste wel smal vond omdat jij niet hebt geworpen

Zeggen dat die 150 euro niet meer hoeft, aangezien dat het exacte bedrag was dat haar man jou heeft betaald voor een pijpbeurt van niveau.
Maak het verhaal iets mooier en geef haar op bij dat tv programma over oplichters. Kunnen ze haar naam en hoofd uitvergroot in de Indiaase krant zetten.
Geef haar op voor Vermist...
vanaf het gedeelte waarin ik las dat je allerlei kado's mee nam waar zij om vroeg las ik al de misbruik.

Eerlijk gezegd had je al ver vooruit dit aan kunnen zien komen, en je hebt het zelf allemaal toe gelaten. Ik denk dat je het er maar beter bij kunt laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven