En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Oke, een beschrijving van het huis. Het is een appartement op de 7e verdieping. Met helder weer kun je de zee zien vanaf het balkon. Het balkon is 10 meter lang, dus dat is ideaal in de zomer.

Vanuit de voordeur heb je aan je rechterkant de keuken. Het is een hoekkeuken; niet verschrikkelijk groot, maar wel van alle gemakken voorzien: afwasmachine (gloednieuw), oven, inbouwkoelkast etc. In ieder geval is de keuken voor mij groot zat.

Naast de keuken aan je rechterhand het toilet. Nou ja, das gewoon een toilet Vervolgens de badkamer: geheel betegeld, mooi badmeubel met wastafel, mooie, grote douche.

Dan ga je de hoek om en dan ligt aan je linkerhand een slaapkamer, die ik waarschijnlijk als logeer/studeerkamer zal gebruiken. De tweede slaapkamer wordt mijn slaapkamer. En dan uiteraard de woonkamer die als het ware uit twee gedeeltes bestaat: een eetgedeelte en een zitgedeelte.

Zij hebben een aparte ruimte gemaakt voor de wasmachine en droger, zodat die niet op de badkamer hoeven te staan. Tevens heb je daar ook nog genoeg opslagruimte.

Beneden tot slot een grote berging voor fiets en andere spulletjes.

Kunnen jullie je er een beetje een beeld bij vormen?
Oh ja, de bus stopt voor de deur en tram etc. is 5 minuutjes lopen. Drie haltes met de bus en je komt in een groot winkelcentrum terecht. En op loopafstand ligt een kleiner winkelcentrum met supermarkten enz. Voor mij ideaal, aangezien ik geen auto heb

Tien minuutjes met de bus en je bent aan het strand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leaf schreef op 22 februari 2011 @ 17:45:

Oke, een beschrijving van het huis. Het is een appartement op de 7e verdieping. Met helder weer kun je de zee zien vanaf het balkon. Het balkon is 10 meter lang, dus dat is ideaal in de zomer.

JAAAAAAAAAAAA.....zeezicht!!!!

Vanuit de voordeur heb je aan je rechterkant de keuken. Het is een hoekkeuken; niet verschrikkelijk groot, maar wel van alle gemakken voorzien: afwasmachine (gloednieuw),

BELANGRIJK! oven, inbouwkoelkast etc. In ieder geval is de keuken voor mij groot zat.

Naast de keuken aan je rechterhand het toilet. Nou ja, das gewoon een toilet Vervolgens de badkamer: geheel betegeld, mooi badmeubel met wastafel, mooie, grote douche.

Hmm, Leaf ik geloof dat IK er nu ook wil wonen!

Dan ga je de hoek om en dan ligt aan je linkerhand een slaapkamer, die ik waarschijnlijk als logeer/studeerkamer zal gebruiken. De tweede slaapkamer wordt mijn slaapkamer. En dan uiteraard de woonkamer die als het ware uit twee gedeeltes bestaat: een eetgedeelte en een zitgedeelte.Leuk, leuk, leuk

Zij hebben een aparte ruimte gemaakt voor de wasmachine en droger, zodat die niet op de badkamer hoeven te staan. Tevens heb je daar ook nog genoeg opslagruimte.

Ook altijd lekker, want dat zijn in de badkamer altijd van die ruimte vreters!

Beneden tot slot een grote berging voor fiets en andere spulletjes.

Kunnen jullie je er een beetje een beeld bij vormen?Ik wil het, ik wil het, ik wil het!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Klinkt erg goed Leaf. Dat badkamermeubel, blijft dat in het huis achter of gaat het mee naar hun volgende huis?
quote:Summerdance schreef op 22 februari 2011 @ 17:53:

[...]

Ik wil het, ik wil het, ik wil het! Dan gun je Leaf dit appartement en ga je zelf bieden op het appartement dat ook vrij staat in hetzelfde pand
quote:baby_ernie80 schreef op 22 februari 2011 @ 17:55:

[...]

Dan gun je Leaf dit appartement en ga je zelf bieden op het appartement dat ook vrij staat in hetzelfde pand Nee gek zeg, ik ben zelf net ruim een jaar geleden verhuisd.
Ben blij dat jullie enthousiast zijn Het badkamermeubel blijft achter
Nou meid, duimen dan maar. En dit keer heb je alle recht om je nagels stuk te bijten en te schermpje-staren
Heb je al wat gehoord van de makelaar?

*god Leaf....daar gaan we weer met dat telefoon gestaar* X-
Ben wel klein beetje zenuwachtig ja. Zou toch wel heel gaaf zijn als ik opeens een huis zou hebben...
Ik zou wel overal altaartjes en rozenkransen neerplempen, om vooral maar die evil familiegeest te verdrijven.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ow Leaf dat klinkt goed zeg!

Nu dus F5-en voor de update van de makelaar...
quote:Very Cherry schreef op 22 februari 2011 @ 17:45:

[...]

Jij hebt zeker geen verslavingen? Dat ligt eraan of je chocolade meetelt
Maarre, aan zee hé zei je? Lijkt me heerlijk!

*schijnheilige modus aan* Goh, nog hulp nodig bij het verhuizen? *schijnheilige modus uit*
quote:Very Cherry schreef op 22 februari 2011 @ 18:03:

Ik zou wel overal altaartjes en rozenkransen neerplempen, om vooral maar die evil familiegeest te verdrijven.Nee joh, das nooit voldoende, ik zeg we nemen een pro in de arm

quote:Very Cherry schreef op 22 februari 2011 @ 18:03:

Ik zou wel overal altaartjes en rozenkransen neerplempen, om vooral maar die evil familiegeest te verdrijven.
En anders bellen we deze:

Ja hahahaha, Ghostbusters Knoflook en wijwater en houten kruizen zijn ook goed. En veeeeeeel daglicht
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Knoflook en houten kruizen?

Ik zeg, het hele team van Buffy.

Just in case, better safe than sorry!
Dan toch liever deze:

Wijwater....present!

Leaf waar blijft de update
Er is nog geen update. Vanavond weet ik hopelijk meer
Godnondeju zeg...

Die makelaar neemt het er lekker van!

Dan maar een feestje bouwen!

Hé verdorie, nog steeds geen nieuws en ik moet weg....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven