En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Jullie hebben gelijk. Zo probeer ik ook echt te denken. En misschien is het ook wel omdat ik zelf zo totaal niet in elkaar zit. Ik zou iemand gewoon eerlijk laten weten of ik met hem zou willen afspreken.

Maar ik geef eerlijk toe dat soms de twijfel toeslaat of ik wel leuk genoeg ben. Iedereen zegt tegen me dat ik een leuke vrouw ben, aardig en lief, maar als dat zo is, waarom lukt het me dan niet om een leuke man te vinden...? En nee, ik ben echt niet wanhopig ofzo, maar ik ben nu ruim twee jaar single en ik zou best wel weer een leuke vriend willen hebben. Ik heb het prima naar mijn zin alleen, straks een leuk huisje, ik doe best leuke dingen, maar toch...
Alle reacties Link kopieren
quote:Leaf schreef op 24 februari 2011 @ 15:49:

Maar ik geef eerlijk toe dat soms de twijfel toeslaat of ik wel leuk genoeg ben. Precies, Leaf, hier zit 'm de crux. Wat zo typisch is, is dat je de mensen niet gelooft, die je een toffe leuke griet vinden, en de oen wel gelooft die je de moeite van normaal gedrag niet waard vindt. In je nieuwe, zelfgekochte (wow!!) en zelf-ingerichte huis, ga je dus werken aan jezelf, en dingen doen waar JIJ blij, gelukkig en relaxed van wordt. Da's al een begin. Deal?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Gefeliciteerd met je huis!

Op naar een nieuw begin.
Goeie deal VC!

Leaf, ik kan uit ervaring spreken, echt!!!

Na drama relaties, het elke keer net niet bereiken wat ik eigenlijk wilde besloot ik om zodra ik mijn eigen sleutel in mijn eigen voordeur van mijn eigen huis zou steken, ik mezelf eens echt de moeite waard ging vinden

Eigenlijk dacht ik dat dat een onwijze klus zou worden, maar de trots dat ik een eigen plek had maakte dat het eigenlijk vanzelf ging....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja, deal!!!
En daar was R. weer. Zijn whatsapp deed het weer en hij vroeg hoe het me me ging. Even gebabbeld, ook over zijn vakantie. Hij vroeg (natuurlijk) of ik nog had nagedacht over het huis want hij had zich er niet meer mee bemoeid. Ik zei dat ik het ging doen en hij vond het hartstikke leuk. Hij wil me gaan helpen straks in het nieuwe huis en hij kent wel "mannetjes" Ben daar verder niet op ingegaan.
Heel goed, Leafje Liefje

Dat "heel goed" slaat op de deal he, even voor de duidelijkheid.
Hhahahaha, ik ga echt aan mezelf werken. Ik zie het ook echt wel als een nieuwe start. Ik wil minder stressen over dingen die ik toch niet in de hand heb en die ik toch niet kan veranderen. Meer genieten van de dingen die er wel zijn!
Zo is het. Zie wat je hebt.

(en dat is hij gelukkig niet, bleh).

Goed gedaan hoor Blaadje
En die 'mannetjes' is grootspraak.

Laat die vent nou eens gaan, skippen (modern woord hè) van al jouw multitask, weg er mee.

Als hij jou bijzonder vindt, vind hij je wel.

Dat is mijn motto.
Campari: ik ben ook niet meer van plan om er iets mee te doen. Inderdaad, laat hem maar komen.
Maar deleate hem. Overal van.

Kun je dat?
Sorry Leaf, maar je houdt je vast aan een kwast.

Jij begint straks met een nieuw leven, bedenk wat Sum zegt, je krijgt een grotere eigenwaarde met het intreden van je nieuwe, eigen huis.

Nieuwe start, andere ronden!

Jij vindt je man nog wel, alles op zijn tijd, eerst zelf redelijk in je vel zitten.

Ik moet inderdaad eerst echt aan mezelf gaan werken. Zolang ik niet 100% lekker in mijn vel zit, straal ik dat waarschijnlijk ook wel uit. Ik wil gewoon gelukkig zijn met mezelf en met wat ik heb. Niet dat ik dat nu niet ben, maar ik heb het af en toe heel moeilijk en ik voel me dan ook echt niet gelukkig.

Ik ben wel trots op mezelf dat ik dit huis zelf geregeld heb, met onderhandelen en dergelijke.
Denk dat je ijkpunten moet leren vinden waar je genoegen uit schept; muziek, film, lezen, theater enz.

Los van een ander.
Daar mag je zeker trots op zijn Leaf, dat heb je heel goed gedaan.

Je klinkt alsof je beter in je vel zit, laat R. lekker in z'n sop gaat koken met z'n geneuzel over het huis en z'n mannetjes. Die heb jij niet nodig.

Verder helemaal eens met VC.
Leaf, als we weer motto's kunnen plaatsten heb ik hier een mooie voor je

"Ban de man"

Het is de komende tijd echt Leaf tijd!

En nee, daar hoort geen whatsuppende R bij, daar heb je net niets aan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mijn Whatsapp vertoont ook kuren, trouwens, maar Whatsapp is zo'n futiliteit binnen de hele moderne tele-communicatie, dat gedoe met je Whatsapp ook zo'n futiel, lullig, mieterig excuus is om het allemaal zo te laten verlopen. Hij heeft toch ook geen Whatsapp nodig gehad om met zijn Whatsapp tussen je lakens te Whatsappen?
VC, je maakt me wel aan het lachen zo vroeg op de ochtend!
Is 'ie geen homo, Leaf, dat mietje?
Je roept nu toch weer "laat hem maar komen". Nee Leaf, laat hem vooral maar NIET komen. Hij doet er niet toe. Je weet nu wat je aan 'm hebt. Niks. Het is weer weekend dus hij zal wel weer op zoek zijn naar een "leuk voor de jeuk/neuk/...... vul maar in". Daar ben jij te goed voor meid en je hebt andere dingen te doen. Meubelshoppen en zo....

Laat hem nou eens los. Dan gaat ie maar stappen met "zijn mannetjes". Zal jou aan je derrière oxideren wat die man doet in zijn leven....
Ik ben het eens met baby ernie.

Leaf, wil jij echt je tijd besteden aan een man die jou nog geen 20cent waard vindt? Want daar komt het eigenlijk wel een beetje op neer he? Als jullie contact hebben is het via hyves(gratis!) en whatsapp (gratis!). Schijnbaar wil hij geen 20 cent aan een smsje uitgeven.

Nou ben ik een vrek en zou ik ook liever gratis contact hebben, maar als whatsapp niet goed functioneert, dan stap je in het geval van vrienden toch over op sms?

In ieder geval wel gefeliciteerd met je huis. Ik hoop dat je er heel gelukkig mag worden!
Inderdaad gaf het zinnetje "Laat hem maar komen" mij ook te denken, maar ik dacht, laat maar even. Ben het echter wel eens met bovenstaande. Het impliceert toch nog een open deur. Wat ik me wel kan indenken, want je bent er nog niet "klaar" mee, met hem. Wij wel
Gelukkig gaat ie morgen op vakantie, dus dat geeft weer een stuk rust. Hopelijk ben ik dan over hem heen als hij weer terug is. Heb hem ook niet meer gezien sinds vorige week dinsdag, dat scheelt ook wel moet ik zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven