En nu..?

05-04-2018 11:17 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kwam afgelopen week thuis na een zakenreis van een maand.
Hij had daar een nieuwe ipad gekocht, dus ik ging m even bekijken (waar hij bij zat). Mooi hoor, handig toetsenbordje ook. Ik druk op de startknop.
Tinder.. je match wacht op een reactie!
Wat..Tinder?!

Zijn verhaal: ik miste je, verveelde me, als ik wakker was, sliep iedereen (groot tijdsverschil met hier).
Ja, ik heb wat rondgekeken.. zoals je ook doet als je naar de kroeg gaat.. (jij bent toch ook wezen stappen met je vriendinnen?) De app werkte niet echt op ipad en heb alleen een paar berichten uit gewisseld. Er was daar vrijwel niets te doen en mss dat locals wat tips hadden, dacht ik. Ik weet het, het ziet er niet goed uit voor mij zo..

Pffff...
Ik heb zeker gemerkt dat ie me miste. Dat ie naar huis wilde; ze wilden dat ie langer bleef, maar niet gedaan, wilde naar huis.
Maar kom op, tinder..! Ja, hij baalt. Doet zijn best om extra lief voor me te zijn.
Ik ben uiteraard boos, teleurgesteld.

Ik wil niet opgeven wat we hebben, maar ik vind dit ook niet iets dat ik zomaar wil 'goedkeuren'. Maar er lijkt niet echt een tussenweg.
faline schreef:
07-04-2018 12:50
We hebben het op iPad en iPhone geprobeerd.. heb je nog suggesties?

Ook met telefoonnummer i.p.v. Facebook koppeling. We kwamen er echt niet in..
Snap dat t mss raar klinkt, want heb dit zelf ook nooit gehad (wel dat ie op tablet niet goed werkte, dat is paar jaar geleden).
Nee, sorry.. geen idee hoe het verder werkt, ik heb jaren terug ooit tinder gehad en dat was indd gelinkt aan facebook.
Ik denk dat je het goed doet verder, maar zou zeker op blijven letten.. ik Lees online wel dat je die foutmelding krijgt als je je account verwijderd hebt van tinder.

Heb je al geprobeerd hem te vinden? Om te kijken of profiel klopt? Hij is iig in de buurt :D
MrKaputnix schreef:
07-04-2018 12:39
Ach, sinnombre, ik doe nog een hele hoop meer dingen die me af en toe doen walgen van mezelf. Ik ben verre van volmaakt.

Gelukkig is het ook weer niet zo dat ik de hele dag niks anders doe dan swipen op tinder. En dat jij zo makkelijk denkt te kunnen oordelen over iemands liefde op basis van een onbenullig forumpostje zegt meer over jou dan over mijn relatie. En toen ik haar leerde kennen had ik nog gewoon een foto van mezelf erop staan.

Die ongenuanceerde oordelen hier de hele tijd, damn.
Dit inderdaad.
Ik zie altijd veel buitenlandse mannen voorbij komen op tinder die een tijdelijk pleziertje zoeken in Nederland, als ze hier voor werk of op vakantie zijn. Dat zal met Nederlandse mannen in het buitenland net zo zijn. Dit zou voor mij iig een enorme alarmbel zijn. Beweren dat je puur uit verveling op tinder gaat kijken zou ik trouwens een behoorlijke belediging vinden, als hij serieus denkt dat ik daar in trap.
Sharpay schreef:
07-04-2018 19:45
Beweren dat je puur uit verveling op tinder gaat kijken zou ik trouwens een behoorlijke belediging vinden, als hij serieus denkt dat ik daar in trap.
Maar waarom dan, als dat gewoon de waarheid kan zijn? Waarom meteen het nadeel van de twijfel?
Omdat je, als je ook maar een greintje respect hebt voor je partner, je geen ruimte laat voor twijfel.
JollyRider schreef:
07-04-2018 12:42
De een gluurt op tinder, de ander strooit oordeeltjes op een forum. Verveling doet wat met mensen :proud:
Nee hoor lieve Jolly Rider, ik doe dat oordelen als hobby. Dat is niet uit verveling, ik amuseer mij daar kostelijk mee. En die oordelen zijn gewoon feiten, maar doe ermee wat je wilt.
sinnombre schreef:
07-04-2018 23:42
Nee hoor lieve Jolly Rider, ik doe dat oordelen als hobby. Dat is niet uit verveling, ik amuseer mij daar kostelijk mee. En die oordelen zijn gewoon feiten, maar doe ermee wat je wilt.
:HA:

Helaas verbieden de forumregels hier correct op te antwoorden. Zeldzaam wel zoveel ὕβρις in een zo korte tekst :rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven