En nu..?
donderdag 5 april 2018 om 11:17
Mijn vriend kwam afgelopen week thuis na een zakenreis van een maand.
Hij had daar een nieuwe ipad gekocht, dus ik ging m even bekijken (waar hij bij zat). Mooi hoor, handig toetsenbordje ook. Ik druk op de startknop.
Tinder.. je match wacht op een reactie!
Wat..Tinder?!
Zijn verhaal: ik miste je, verveelde me, als ik wakker was, sliep iedereen (groot tijdsverschil met hier).
Ja, ik heb wat rondgekeken.. zoals je ook doet als je naar de kroeg gaat.. (jij bent toch ook wezen stappen met je vriendinnen?) De app werkte niet echt op ipad en heb alleen een paar berichten uit gewisseld. Er was daar vrijwel niets te doen en mss dat locals wat tips hadden, dacht ik. Ik weet het, het ziet er niet goed uit voor mij zo..
Pffff...
Ik heb zeker gemerkt dat ie me miste. Dat ie naar huis wilde; ze wilden dat ie langer bleef, maar niet gedaan, wilde naar huis.
Maar kom op, tinder..! Ja, hij baalt. Doet zijn best om extra lief voor me te zijn.
Ik ben uiteraard boos, teleurgesteld.
Ik wil niet opgeven wat we hebben, maar ik vind dit ook niet iets dat ik zomaar wil 'goedkeuren'. Maar er lijkt niet echt een tussenweg.
Hij had daar een nieuwe ipad gekocht, dus ik ging m even bekijken (waar hij bij zat). Mooi hoor, handig toetsenbordje ook. Ik druk op de startknop.
Tinder.. je match wacht op een reactie!
Wat..Tinder?!
Zijn verhaal: ik miste je, verveelde me, als ik wakker was, sliep iedereen (groot tijdsverschil met hier).
Ja, ik heb wat rondgekeken.. zoals je ook doet als je naar de kroeg gaat.. (jij bent toch ook wezen stappen met je vriendinnen?) De app werkte niet echt op ipad en heb alleen een paar berichten uit gewisseld. Er was daar vrijwel niets te doen en mss dat locals wat tips hadden, dacht ik. Ik weet het, het ziet er niet goed uit voor mij zo..
Pffff...
Ik heb zeker gemerkt dat ie me miste. Dat ie naar huis wilde; ze wilden dat ie langer bleef, maar niet gedaan, wilde naar huis.
Maar kom op, tinder..! Ja, hij baalt. Doet zijn best om extra lief voor me te zijn.
Ik ben uiteraard boos, teleurgesteld.
Ik wil niet opgeven wat we hebben, maar ik vind dit ook niet iets dat ik zomaar wil 'goedkeuren'. Maar er lijkt niet echt een tussenweg.
donderdag 5 april 2018 om 18:55
donderdag 5 april 2018 om 19:40
Ik heb geen idee wat je hiermee probeert te zeggen?faline schreef: ↑05-04-2018 18:04Tinder is een (i)Phone app. Hij heeft een nieuwe iPad, daar had ie t opgezet en dat werkte niet goed. Volgens mij klopt dat wel. Maar goed.
Ja hij is wel veranderd, iig in de relatie naar mij toe enorm en tegelijk ja ik vrees dat ie zn streken nog niet kwijt is. Vrees dat de max qua veranderen in de relatie wel bereikt is ook.
Aan het lijntje houden is echt te overdreven. Zo voelt het zeker niet.
Denk ook niet dat ik naïef ben, maar wil niet zeggen dat je iemand dan makkelijk aan de kant zet :/
Hij heeft een algemene dating app op een ipad gezet. Zelf. Bewust. Heeft zitten swipen en matches zoeken. En waarschijnlijk zitten chatten en misschien nog wel meer.
Die app werkte volgens hem niet goed en volgens jou klopt dat wel?
Wat klopt er wel en waarom zou dat een uitleg zijn waarom hij bewust aan het Tinderen was?
En ja je bent wel naief en waarom zou je iemand die liegt en herhaaldelijk contact zoekt met andere vrouwen voor sexpraatjes enz niet aan de kant zetten?
Je bent toch geen deurmat? En wil je daar nog 30 jaar van?
donderdag 5 april 2018 om 20:11
Nou, je weet in ieder geval wat hij gaat doen als hij langere tijd weg is. Of als jij even niet beschikbaar bent doordat je hoogzwanger ligt te zijn, of als je ziek bent of ga zo maar door. Fijne geruststelling dat hij dan in ieder geval z’n gezelligheid bij andere vrouwen gaat zoeken.
Wat een sneuleuter.
Wat een sneuleuter.
donderdag 5 april 2018 om 23:09
Eens met lolly-pop. Je bent nu allerlei smoesjes voor hem aan het verzinnen omdat je hem niet kwijt wil maar helaas is de realiteit dat hij gewoon zit te tinderen terwijl hij een relatie met jou heeft. Zwaar respectloos.
Hoe moeilijk het ook is, deze ben je beter kwijt dan rijk.
Je verdient iemand die je gewoon blind kan vertrouwen omdat hij jou respecteert.
Hoe moeilijk het ook is, deze ben je beter kwijt dan rijk.
Je verdient iemand die je gewoon blind kan vertrouwen omdat hij jou respecteert.
donderdag 5 april 2018 om 23:13
Laat hem een keer naar temptation island gaan...Elastiekje22 schreef: ↑05-04-2018 11:24Ik zou me daar toch niet zo makkelijk overheen kunnen zetten. Zeker als hij vaker voor zijn werk naar het buitenland moet. Dit blijft dan toch een dingetje
is ook buitenland
vrijdag 6 april 2018 om 00:36
lolly-pop schreef: ↑05-04-2018 20:11Nou, je weet in ieder geval wat hij gaat doen als hij langere tijd weg is. Of als jij even niet beschikbaar bent doordat je hoogzwanger ligt te zijn, of als je ziek bent of ga zo maar door. Fijne geruststelling dat hij dan in ieder geval z’n gezelligheid bij andere vrouwen gaat zoeken.
Wat een sneuleuter.
vrijdag 6 april 2018 om 07:29
Bedankt voor de reacties..
Gisteravond nog uitgebreid besproken. We hebben samen geprobeerd in te loggen, maar tinder geeft een foutmelding. Dit was dus al langer, (daarom heeft hij berichten ook niet kunnen wissen) en nauwelijks gesprekken kunnen voeren. We kwamen er niet in.
Heb m gevraagd of hij er foto’s op had, ja van een vliegtuig. Wilde niet herkenbaar zijn! Ohw. Dat is voor mij al bevestiging dat dit echt anders is dan vroeger, dat draaide juist om foto’s (ook van hem).
Zoals ie t omschreef klinkt t aardig als een autistische twist van m om idd makkelijk een local te benaderen. En vergeten t te verwijderen is dan ook echt iets voor hem..
Heb m nogmaals duidelijk gemaakt dat t ongelooflijk dom was en dat ik niets meer van die aard van hem pik. Dat ziet ie wel in ja.
Ik snap jullie reacties, maar jullie kennen hem en de situatie nu en vroeger niet. Bepaalde dingen en verbanden die hier gelegd worden, kloppen echt niet. Dat was ook de reden dat ik eerst benieuwd was naar reacties op t verhaal zonder verleden..
Gelukkig gaat t er mij alleen om dat ik mezelf in de spiegel aan kan blijven kijken en hoef ik geen verantwoording aan jullie af te leggen
Mss heb ik t mis, maar denk t niet. Als ik ervan overtuigd ben dat er echt iets mis is, dan neem ik mijn beslissingen echt wel. Maar dat is nu niet het geval.
Maar goed, nogmaals bedankt voor t meedenken.
Gisteravond nog uitgebreid besproken. We hebben samen geprobeerd in te loggen, maar tinder geeft een foutmelding. Dit was dus al langer, (daarom heeft hij berichten ook niet kunnen wissen) en nauwelijks gesprekken kunnen voeren. We kwamen er niet in.
Heb m gevraagd of hij er foto’s op had, ja van een vliegtuig. Wilde niet herkenbaar zijn! Ohw. Dat is voor mij al bevestiging dat dit echt anders is dan vroeger, dat draaide juist om foto’s (ook van hem).
Zoals ie t omschreef klinkt t aardig als een autistische twist van m om idd makkelijk een local te benaderen. En vergeten t te verwijderen is dan ook echt iets voor hem..
Heb m nogmaals duidelijk gemaakt dat t ongelooflijk dom was en dat ik niets meer van die aard van hem pik. Dat ziet ie wel in ja.
Ik snap jullie reacties, maar jullie kennen hem en de situatie nu en vroeger niet. Bepaalde dingen en verbanden die hier gelegd worden, kloppen echt niet. Dat was ook de reden dat ik eerst benieuwd was naar reacties op t verhaal zonder verleden..
Gelukkig gaat t er mij alleen om dat ik mezelf in de spiegel aan kan blijven kijken en hoef ik geen verantwoording aan jullie af te leggen
Mss heb ik t mis, maar denk t niet. Als ik ervan overtuigd ben dat er echt iets mis is, dan neem ik mijn beslissingen echt wel. Maar dat is nu niet het geval.
Maar goed, nogmaals bedankt voor t meedenken.
vrijdag 6 april 2018 om 08:08
Nou zeg, wat een pech dat er ineens een foutmelding in het scherm komt en inloggen niet meer lukt. Zomaar ineens, dat is toevallig.....
En hij was even vergeten Tinder te deleten. Ja, hij was ook even vergeten te vertellen dat hij Tinder had geïnstalleerd. Zoiets vergeet je namelijk zeker.
En oh, wat wil hij je graag mee op zakenreis. Maar hij weet dat je toch niet kunt, dus dit zeggen is wel veilig, want je komt niet mee.
Wat wilde hij graag locals ontmoeten. Zeker voor een rondleiding. Een rondleiding door de slaapkamer.
Nee hoor, erg onschuldig allemaal.
En hij was even vergeten Tinder te deleten. Ja, hij was ook even vergeten te vertellen dat hij Tinder had geïnstalleerd. Zoiets vergeet je namelijk zeker.
En oh, wat wil hij je graag mee op zakenreis. Maar hij weet dat je toch niet kunt, dus dit zeggen is wel veilig, want je komt niet mee.
Wat wilde hij graag locals ontmoeten. Zeker voor een rondleiding. Een rondleiding door de slaapkamer.
Nee hoor, erg onschuldig allemaal.
vrijdag 6 april 2018 om 08:53
Snap de reacties wel, dus laat t hierbij maar.
Ik ben wel een keer meegeweest en hij is zelf ook op zoek naar een andere functie met minder/geen buitenland. Nu ongeveer 1x per jaar.
Ik moet aardig wat regelen en zie daar niet t nut van in als ie ergens heen gaat waar weinig te zien en doen is.
Vroeger ging hij ook altijd zelf op vakantie en dat wil hij nu echt helemaal niet meer. Dus nogmaals, je kent m niet..
Grote beslissingen idd. Hij wil graag een huis kopen (ik heb er geen haast mee) en heb m ook gezegd dat ie hiermee de zaak iig vertraagd heeft.
Ik ben wel een keer meegeweest en hij is zelf ook op zoek naar een andere functie met minder/geen buitenland. Nu ongeveer 1x per jaar.
Ik moet aardig wat regelen en zie daar niet t nut van in als ie ergens heen gaat waar weinig te zien en doen is.
Vroeger ging hij ook altijd zelf op vakantie en dat wil hij nu echt helemaal niet meer. Dus nogmaals, je kent m niet..
Grote beslissingen idd. Hij wil graag een huis kopen (ik heb er geen haast mee) en heb m ook gezegd dat ie hiermee de zaak iig vertraagd heeft.
vrijdag 6 april 2018 om 09:03
faline schreef: ↑05-04-2018 18:07De relatie ging uit door de combinatie sexchat en dat mijn gevoel hoe hij in de relatie zat niet goed voelde. Hij twijfelde toen duidelijk over een toekomst.
Dat gevoel is nu heel anders (nee niet alleen dat ie dat zegt; zijn héle houding). Had alleen vertrouwen opgebouwd dat dit samen hing.
Of het nu weer sexchats waren of ‘alleen’ wat kijken en aanspraak (ja alsnog verkeerd, op Tinder) dat weet ik niet. En ik weet dat whatsapp en fb te wissen zijn.
Door het verleden én deze situatie twijfel ik nu of er wel alleen oppervlakkig gepraat is.
Hij is wel sws te ver gegaan.
Hij heeft wel een aantal keer aangegeven dat hij vond dat ie wat weinig aandacht kreeg, ik wat stil was (en ik heb ook wat afstand gehouden, we hebben best een druk/pittig leven en de rust even vond ik niet heel erg). Maar dan nog is het een foute ‘oplossing’.
Op watvoor manier heb jij afstand gehouden?
vrijdag 6 april 2018 om 09:03
vrijdag 6 april 2018 om 09:11
Hij zat in t buitenland.. daar zaten sws geen bekenden.
Zei t ook al.. hoezo geen foto?? Dan is t idee van matchen toch weg.
Ben me er zeker van bewust dat ik ieder moment van mening mag en kan veranderen. En als ik t fout heb, dan hebben we toch een fijne tijd gehad. Ik geloof niet zo in weggegooide tijd achteraf, maar wil wel dat t nú goed voelt.
Zei t ook al.. hoezo geen foto?? Dan is t idee van matchen toch weg.
Ben me er zeker van bewust dat ik ieder moment van mening mag en kan veranderen. En als ik t fout heb, dan hebben we toch een fijne tijd gehad. Ik geloof niet zo in weggegooide tijd achteraf, maar wil wel dat t nú goed voelt.
vrijdag 6 april 2018 om 09:22
faline schreef: ↑06-04-2018 09:11Hij zat in t buitenland.. daar zaten sws geen bekenden.
Zei t ook al.. hoezo geen foto?? Dan is t idee van matchen toch weg.
Ben me er zeker van bewust dat ik ieder moment van mening mag en kan veranderen. En als ik t fout heb, dan hebben we toch een fijne tijd gehad. Ik geloof niet zo in weggegooide tijd achteraf, maar wil wel dat t nú goed voelt.
Met swipen kan je toch iedereen tegenkomen? Ja en dat niet inloggen.. als ik m'n wachtwoord ben 'vergeten', kan ik ook niet inloggen.
Poeh. Ik moet toch aan die duck denken die zo quackt en walkt.
vrijdag 6 april 2018 om 09:24
Precies. En niet voor de eerste keer ook.
Maar goed TO gelooft alles en wil gewoon graag die vent houden.
Hij heeft de perfecte partner gevonden.
vrijdag 6 april 2018 om 09:24