En nu..?

05-04-2018 11:17 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kwam afgelopen week thuis na een zakenreis van een maand.
Hij had daar een nieuwe ipad gekocht, dus ik ging m even bekijken (waar hij bij zat). Mooi hoor, handig toetsenbordje ook. Ik druk op de startknop.
Tinder.. je match wacht op een reactie!
Wat..Tinder?!

Zijn verhaal: ik miste je, verveelde me, als ik wakker was, sliep iedereen (groot tijdsverschil met hier).
Ja, ik heb wat rondgekeken.. zoals je ook doet als je naar de kroeg gaat.. (jij bent toch ook wezen stappen met je vriendinnen?) De app werkte niet echt op ipad en heb alleen een paar berichten uit gewisseld. Er was daar vrijwel niets te doen en mss dat locals wat tips hadden, dacht ik. Ik weet het, het ziet er niet goed uit voor mij zo..

Pffff...
Ik heb zeker gemerkt dat ie me miste. Dat ie naar huis wilde; ze wilden dat ie langer bleef, maar niet gedaan, wilde naar huis.
Maar kom op, tinder..! Ja, hij baalt. Doet zijn best om extra lief voor me te zijn.
Ik ben uiteraard boos, teleurgesteld.

Ik wil niet opgeven wat we hebben, maar ik vind dit ook niet iets dat ik zomaar wil 'goedkeuren'. Maar er lijkt niet echt een tussenweg.
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
05-04-2018 13:15
Ik had alleszins die app geopend en de berichten gelezen.
Seauieso
Alle reacties Link kopieren
Er zijn tegenwoordig ook gewoon genoeg apps/Facebook groepen (ventoura, backpackr, miss travel etc..) om reismaatjes/gezelschap te zoeken wanneer je in een onbekende stad zit.. no tinder needed!
Ik zou zeker weten vragen om de gesprekken te mogen lezen en op basis daarvan je oordeel vellen.
Alle reacties Link kopieren
Mja. Hij neemt de relatie wel serieus, dat weet ik heel zeker. Hij wil mij niet kwijt.
Maar ik swipe zijn argumenten ook van tafel. Op tinder zitten vrouwen die sex of een relatie zoeken en in de kroeg doe ik dat niet.
Hij overigens ook niet, spreekt niet zomaar vrouwen aan, maar hij kíjkt wel. En kijken moet kunnen, vindt hij.
(Maar kijken en tinderen vind ik ook weer wat anders..)
Hij weet dat ie fout zit en 'in de verdediging schieten' vind ik ook erg irritant, maar begrijp t wel (wat niet wil zeggen dat ik dat dus goed keur).

De app werkte niet meer goed, had een code nodig (opvragen via telefoon) om erin te komen en ik dacht toen 'laat maar'. Maar mss idd toch nog een keer proberen dan. Dat was ook wat hij zei.. de app werkt maar tijdelijk op ipad, beperkt aantal berichten.
Wel direct gevraagd om zijn whatsapp en fb berichten te zien, daar stond niets raars.
julius schreef:
05-04-2018 13:16
Als het hem om 'vrienden' was gegaan, had ie beter Grindr kunnen installeren.
Dat is tegenwoordig ook niet zo veilig meer ;-)
Alle reacties Link kopieren
Geloof je hem? Zo ja, dan mag je best even pissig zijn en hem laten merken dat dit niet tof is. Maar dan niet te lang in blijven hangen.
Maar geloof je hem niet? Dan zal het een dingetje blijven. Zeker als hij vaker weg moet.
Onze tijd is nu.
Alle reacties Link kopieren
@pip, het ging hem niet om een reismaatje ofzo. Ik geloof ook niet dat hij met iemand heeft afgesproken of dat dat het plan was.
pip-321 schreef:
05-04-2018 13:23
Er zijn tegenwoordig ook gewoon genoeg apps/Facebook groepen (ventoura, backpackr, miss travel etc..) om reismaatjes/gezelschap te zoeken wanneer je in een onbekende stad zit.. no tinder needed!
Ik zou zeker weten vragen om de gesprekken te mogen lezen en op basis daarvan je oordeel vellen.
Tuurlijk kan hij op andere en minder obscure manieren contacten zoeken . Er zijn legio fb groepen en andere social apps . Kwestie van er serieus naar zoeken . Niks mis met mensen te willen ontmoeten om mee te socializen .

Tinder lijkt me een al dan niet serieuze poging om te rotzooien . Met specifiek het andere geslacht . (Als hij homo zou zijn zou hij daarvoor op Grindr gaan)

Ik vind Tinder in de categorie contactadvertentie in de krant , met de bedoeling te daten/sex/relatie .

Is dus iets heel anders dan zoeken naar vriendschappelijk contact met leuke mensen M/V .
faline schreef:
05-04-2018 13:51
@pip, het ging hem niet om een reismaatje ofzo. Ik geloof ook niet dat hij met iemand heeft afgesproken of dat dat het plan was.

Dan had ie toch ook porno kunnen kijken, als het hem daar om te doen was. Of een lingeriesite voor mijn part. Het doel van Tinder is dus wel juist om af te spreken. En dat had mij dwarsgezeten.
Alle reacties Link kopieren
Raflesia schreef:
05-04-2018 12:02
Als je gewoon even zin hebt met iemand te praten, of iemand te leren kennen, is Tinder veel sneller dan werk / sport / via vrienden. Tinder is niet zwart of wit (date of seks). Dat is echt onzin. Tuurlijk is de kans aardig groot dat de meisjes met wie hij in contact komt, wel opzoek zijn naar die twee dingen, maar als hij er niet in meegaat of eerlijk zegt dat hij niet opzoek is, then so what?
Je maakt een grapje toch?? Ik bedoel tinder?? :facepalm: :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
@Marianne, ik geloof dat er niets gebeurd is verder. Kan me niet voorstellen dat ie met iemand heeft afgesproken of dat dat de insteek was.
Dat het puur was om locals aan te spreken niet (was meer bijkomend), dat zegt ie ook en hij weet dat ie daar fout zit.


In het verleden is het echter uit geweest, omdat hij de relatie destijds níet serieus nam en wel eens sexchats had.
Hierna is hij enorm bijgedraaid, miste me vreselijk en heb ik m nog een kans gegeven. Ik weet zéker dat hij nu anders in de relatie zit. Echt heel gek op mij is en me niet kwijt wil. Daarom vind ik dit ook extra stom en onbegrijpelijk.

En daar zit hem ook het punt.
Als het puur dit was, dan zou ik boos zijn geweest en het er verder bij hebben gelaten.
Nu weet ik het niet, ik twijfel vanwege het verleden. Kennelijk kan hij de verleiding niet weerstaan. En ik weet niet in hoe verre.

Het 'vergrijp' nu vind ik te klein om alles voor weg te gooien. Maar het verleden erbij maakt dat ik twijfel.
faline schreef:
05-04-2018 13:30
Mja. Hij neemt de relatie wel serieus, dat weet ik heel zeker. Hij wil mij niet kwijt.
Maar ik swipe zijn argumenten ook van tafel. Op tinder zitten vrouwen die sex of een relatie zoeken en in de kroeg doe ik dat niet.
Hij overigens ook niet, spreekt niet zomaar vrouwen aan, maar hij kíjkt wel. En kijken moet kunnen, vindt hij.
(Maar kijken en tinderen vind ik ook weer wat anders..)
Hij weet dat ie fout zit en 'in de verdediging schieten' vind ik ook erg irritant, maar begrijp t wel (wat niet wil zeggen dat ik dat dus goed keur).

De app werkte niet meer goed, had een code nodig (opvragen via telefoon) om erin te komen en ik dacht toen 'laat maar'. Maar mss idd toch nog een keer proberen dan. Dat was ook wat hij zei.. de app werkt maar tijdelijk op ipad, beperkt aantal berichten.
Wel direct gevraagd om zijn whatsapp en fb berichten te zien, daar stond niets raars.
Tuurlijk wil hij je niet kwijt. Maar een relatie serieus nemen is toch niet gaan zitten tinderen? Of je moet een open relatie hebben en dat dus van te voren hebben afgesproken.
Alle reacties Link kopieren
volgens mij neemt ie jou niet serieus...
en dat kan ook, want je bent erg vergevingsgezind
Lorem Ipsum
faline schreef:
05-04-2018 14:36
@Marianne, ik geloof dat er niets gebeurd is verder. Kan me niet voorstellen dat ie met iemand heeft afgesproken of dat dat de insteek was.
Dat het puur was om locals aan te spreken niet (was meer bijkomend), dat zegt ie ook en hij weet dat ie daar fout zit.


In het verleden is het echter uit geweest, omdat hij de relatie destijds níet serieus nam en wel eens sexchats had.
Hierna is hij enorm bijgedraaid, miste me vreselijk en heb ik m nog een kans gegeven. Ik weet zéker dat hij nu anders in de relatie zit. Echt heel gek op mij is en me niet kwijt wil. Daarom vind ik dit ook extra stom en onbegrijpelijk.

En daar zit hem ook het punt.
Als het puur dit was, dan zou ik boos zijn geweest en het er verder bij hebben gelaten.
Nu weet ik het niet, ik twijfel vanwege het verleden. Kennelijk kan hij de verleiding niet weerstaan. En ik weet niet in hoe verre.

Het 'vergrijp' nu vind ik te klein om alles voor weg te gooien. Maar het verleden erbij maakt dat ik twijfel.
Aha , dus hij wilde sex-chats via Tindr.

Want ook daar leent Tindr zich voor .

Hij wil jou niet kwijt? Dan moet hij ervoor zorgen dat hij dat gedrag kwijt raakt. Of hij dat kan ?
Ik denk van niet. Vooral als de kat van huis is dan...
Lucifermiauww schreef:
05-04-2018 14:36
Tuurlijk wil hij je niet kwijt. Maar een relatie serieus nemen is toch niet gaan zitten tinderen? Of je moet een open relatie hebben en dat dus van te voren hebben afgesproken.
Ja, aparte manier van serieus nemen inderdaad .

Gezien zijn Sexchat verleden had hij echt beter moeten weten !

En jij nu ook hoor TO.
Wake up.
Alle reacties Link kopieren
Serieus.. wat ik bedoel is dat hij écht graag wil, relatie, mij.
Hij wil dat ik de volgende keer mee ga, maar dat kan niet (altijd). En dat zou ook niet hoeven.

Ik weet niet of hij sexchats heeft gehad nu. Denk het eigenlijk niet. Al ben ik dus niet zeker.. :/
Maar kijken op tinder vind ik wel erger en anders dan met je collega's vrouwen kijken/beoordelen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Mannen veranderen niet. Misschien voor even, en dan vervallen ze weer in oud gedrag. Echt hoor.
Alle reacties Link kopieren
hij wil jou (aan het lijntje) houden

en jij leest alleen vetgedrukt 'hij wil jou' en de rest daar haal je dan maar je schouders over op want hij wil jou toch?
Lorem Ipsum
faline schreef:
05-04-2018 15:22
Serieus.. wat ik bedoel is dat hij écht graag wil, relatie, mij.
Hij wil dat ik de volgende keer mee ga, maar dat kan niet (altijd). En dat zou ook niet hoeven.

Ik weet niet of hij sexchats heeft gehad nu. Denk het eigenlijk niet. Al ben ik dus niet zeker.. :/
Maar kijken op tinder vind ik wel erger en anders dan met je collega's vrouwen kijken/beoordelen ofzo.
Leuk zeg.

Hij klinkt steeds meer als een klein kind.
faline schreef:
05-04-2018 15:22
Serieus.. wat ik bedoel is dat hij écht graag wil, relatie, mij.
Hij wil dat ik de volgende keer mee ga, maar dat kan niet (altijd). En dat zou ook niet hoeven.

Ik weet niet of hij sexchats heeft gehad nu. Denk het eigenlijk niet. Al ben ik dus niet zeker.. :/
Maar kijken op tinder vind ik wel erger en anders dan met je collega's vrouwen kijken/beoordelen ofzo.
Als hij jou echt graag wil dan LAAT hij het om contact te zoeken met andere vrouwen.
Omdat hij JOU wil.
En dus rekening houdt met jou,jou niet willen kwetsen .
Dat playboy gedrag laten!

Jij pikt het (denk ik) niet dat hij contact zoekt/maakt met andere vrouwen om er mee te sexchatten of irl mee af te spreken.

Als hij een beetje respect heeft voor jou, dan doet hij zulke dingen niet (meer).
Ook niet als jij er niet bij bent of wanneer je het "toch niet zou merken".
Vroeg of laat kom je er toch wel achter.

Beloofd ?
Tweede en laatste kans nu?
Ik scheef net playboy gedrag, maar de letterlijke vertaling is beter : pleeborstel gedrag .
Zijn seks-chat verleden en dat jullie relatie daardoor uit ging verandert de kwestie toch wel. Had hij het serieus gemeend dat had hij absoluut geen Tinder geïnstalleerd. De vos is zijn streken niet verloren.
Alle reacties Link kopieren
Een maand op zakenreis en Tinder geïnstalleerd...die zoekt wat te neuken daar in de buurt..
Dat jij erin trapt zeg...
Alle reacties Link kopieren
Tinder is een (i)Phone app. Hij heeft een nieuwe iPad, daar had ie t opgezet en dat werkte niet goed. Volgens mij klopt dat wel. Maar goed.

Ja hij is wel veranderd, iig in de relatie naar mij toe enorm en tegelijk ja ik vrees dat ie zn streken nog niet kwijt is. Vrees dat de max qua veranderen in de relatie wel bereikt is ook.

Aan het lijntje houden is echt te overdreven. Zo voelt het zeker niet.
Denk ook niet dat ik naïef ben, maar wil niet zeggen dat je iemand dan makkelijk aan de kant zet :/
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
05-04-2018 17:21
Zijn seks-chat verleden en dat jullie relatie daardoor uit ging verandert de kwestie toch wel. Had hij het serieus gemeend dat had hij absoluut geen Tinder geïnstalleerd. De vos is zijn streken niet verloren.
De relatie ging uit door de combinatie sexchat en dat mijn gevoel hoe hij in de relatie zat niet goed voelde. Hij twijfelde toen duidelijk over een toekomst.
Dat gevoel is nu heel anders (nee niet alleen dat ie dat zegt; zijn héle houding). Had alleen vertrouwen opgebouwd dat dit samen hing.

Of het nu weer sexchats waren of ‘alleen’ wat kijken en aanspraak (ja alsnog verkeerd, op Tinder) dat weet ik niet. En ik weet dat whatsapp en fb te wissen zijn.
Door het verleden én deze situatie twijfel ik nu of er wel alleen oppervlakkig gepraat is.
Hij is wel sws te ver gegaan.

Hij heeft wel een aantal keer aangegeven dat hij vond dat ie wat weinig aandacht kreeg, ik wat stil was (en ik heb ook wat afstand gehouden, we hebben best een druk/pittig leven en de rust even vond ik niet heel erg). Maar dan nog is het een foute ‘oplossing’.
faline schreef:
05-04-2018 18:07
De relatie ging uit door de combinatie sexchat en dat mijn gevoel hoe hij in de relatie zat niet goed voelde. Hij twijfelde toen duidelijk over een toekomst.
Dat gevoel is nu heel anders (nee niet alleen dat ie dat zegt; zijn héle houding). Had alleen vertrouwen opgebouwd dat dit samen hing.

Of het nu weer sexchats waren of ‘alleen’ wat kijken en aanspraak (ja alsnog verkeerd, op Tinder) dat weet ik niet. En ik weet dat whatsapp en fb te wissen zijn.
Door het verleden én deze situatie twijfel ik nu of er wel alleen oppervlakkig gepraat is.
Hij is wel sws te ver gegaan.

Hij heeft wel een aantal keer aangegeven dat hij vond dat ie wat weinig aandacht kreeg, ik wat stil was (en ik heb ook wat afstand gehouden, we hebben best een druk/pittig leven en de rust even vond ik niet heel erg). Maar dan nog is het een foute ‘oplossing’.
Tinder is geen oplossing .
Het is een laffe vlucht en een dealbreaker in jullie casus.
Het is de deur openzetten voor sexchats e/o irl dates.
Simple as that.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven