En nu..?
donderdag 5 april 2018 om 11:17
Mijn vriend kwam afgelopen week thuis na een zakenreis van een maand.
Hij had daar een nieuwe ipad gekocht, dus ik ging m even bekijken (waar hij bij zat). Mooi hoor, handig toetsenbordje ook. Ik druk op de startknop.
Tinder.. je match wacht op een reactie!
Wat..Tinder?!
Zijn verhaal: ik miste je, verveelde me, als ik wakker was, sliep iedereen (groot tijdsverschil met hier).
Ja, ik heb wat rondgekeken.. zoals je ook doet als je naar de kroeg gaat.. (jij bent toch ook wezen stappen met je vriendinnen?) De app werkte niet echt op ipad en heb alleen een paar berichten uit gewisseld. Er was daar vrijwel niets te doen en mss dat locals wat tips hadden, dacht ik. Ik weet het, het ziet er niet goed uit voor mij zo..
Pffff...
Ik heb zeker gemerkt dat ie me miste. Dat ie naar huis wilde; ze wilden dat ie langer bleef, maar niet gedaan, wilde naar huis.
Maar kom op, tinder..! Ja, hij baalt. Doet zijn best om extra lief voor me te zijn.
Ik ben uiteraard boos, teleurgesteld.
Ik wil niet opgeven wat we hebben, maar ik vind dit ook niet iets dat ik zomaar wil 'goedkeuren'. Maar er lijkt niet echt een tussenweg.
Hij had daar een nieuwe ipad gekocht, dus ik ging m even bekijken (waar hij bij zat). Mooi hoor, handig toetsenbordje ook. Ik druk op de startknop.
Tinder.. je match wacht op een reactie!
Wat..Tinder?!
Zijn verhaal: ik miste je, verveelde me, als ik wakker was, sliep iedereen (groot tijdsverschil met hier).
Ja, ik heb wat rondgekeken.. zoals je ook doet als je naar de kroeg gaat.. (jij bent toch ook wezen stappen met je vriendinnen?) De app werkte niet echt op ipad en heb alleen een paar berichten uit gewisseld. Er was daar vrijwel niets te doen en mss dat locals wat tips hadden, dacht ik. Ik weet het, het ziet er niet goed uit voor mij zo..
Pffff...
Ik heb zeker gemerkt dat ie me miste. Dat ie naar huis wilde; ze wilden dat ie langer bleef, maar niet gedaan, wilde naar huis.
Maar kom op, tinder..! Ja, hij baalt. Doet zijn best om extra lief voor me te zijn.
Ik ben uiteraard boos, teleurgesteld.
Ik wil niet opgeven wat we hebben, maar ik vind dit ook niet iets dat ik zomaar wil 'goedkeuren'. Maar er lijkt niet echt een tussenweg.
vrijdag 6 april 2018 om 09:34
Als hij Tinder had gebruikt voor het zoeken naar locals en het onschuldig zou zijn geweest, dan had hij wel een foto van zichzelf geplaatst. Om betrouwbaar over te komen.faline schreef: ↑06-04-2018 09:11Hij zat in t buitenland.. daar zaten sws geen bekenden.
Zei t ook al.. hoezo geen foto?? Dan is t idee van matchen toch weg.
Ben me er zeker van bewust dat ik ieder moment van mening mag en kan veranderen. En als ik t fout heb, dan hebben we toch een fijne tijd gehad. Ik geloof niet zo in weggegooide tijd achteraf, maar wil wel dat t nú goed voelt.
Nu had hij dus geen foto geplaatst. Dat deed hij bewust zo. Om iets te verbergen. Voor wie? In het algemeen? Of voor jou?
Een foto van een vliegtuig zelfs. Dat is zelfs raar.
Hij heeft het hele Tindergebeuren geheim gehouden voor jou.
Als je op zoek bent naar locals, dan kom je eerder op Facebook terecht. Op pagina’s waar er veel reisinfo staat en waar mensen al hebben gereageerd.
Nu weet je niet of hij contact heeft gehad met vrouwen, maar de wil was er. Al dan niet live.
Of hij seks wil of heeft met anderen weet je niet. Maar je weet nu wel dat hij zijn oude gedrag niet is kwijtgeraakt. Hij is niet vies van een beetje sekschat en op datingsites snuffelen. Zo was hij, zo is hij en zo zal hij dus blijven.
Hij kan zich tijdens een korte zakenreis dus nauwelijks zelf vermaken. Daar heeft hij al een app voor nodig. Dat is best zorgelijk.
vrijdag 6 april 2018 om 09:58
Jij bedoelt door Tinder? Nee toch mag ik hopen.
Als dit dat veroorzaakt zou ik hem willen adviseren te gaan...zo in de klem is echt niet gezond is mijn mening.
vrijdag 6 april 2018 om 10:09
Als je minder wil twijfelen, open dan vooral geen topic op viva. Eenmaal fout, altijd fout. Gelukkig ken ik voorbeelden genoeg van mensen die wel hebben geleerd van hun fouten. Die van jou heeft nog een extra les nodig.faline schreef: ↑06-04-2018 09:11Hij zat in t buitenland.. daar zaten sws geen bekenden.
Zei t ook al.. hoezo geen foto?? Dan is t idee van matchen toch weg.
Ben me er zeker van bewust dat ik ieder moment van mening mag en kan veranderen. En als ik t fout heb, dan hebben we toch een fijne tijd gehad. Ik geloof niet zo in weggegooide tijd achteraf, maar wil wel dat t nú goed voelt.
No one should brave the underworld alone.
vrijdag 6 april 2018 om 10:34
Inderdaad, wij kennen hem niet. Maar het feit dat hij in het verleden sekschats heeft gestuurd met/naar andere vrouwen en nu hij even weg is Tinder installeert dat pleit niet bepaald voor hem. Mensen veranderen echt niet zomaar. Wellicht in gedrag, omdat hij jou niet kwijt wil, maar dit soort spanningen zal hij blijven opzoeken, omdat hij niet zonder kan. Hij zal het vanaf nu alleen wel extra goed verbergen, omdat hij weet dat jij alert bent.
vrijdag 6 april 2018 om 10:45
Heeft niets met ww te maken, fb is eraan gekoppeld, via zn telefoon, daarmee inloggen ging wel. En hij had vroeger dit probleem ook gehad, nu werkte t weer tijdelijk. Had dus goed gekund dat we er wel weer even ingekomen waren. Hij kwam er soms wel in, maar werd er dan weer snel afgegooid.
We hebben t geprobeerd met telefoonnummer-> code opvragen, eraf gooien, weer opnieuw downloaden etc. Ik ben echt geen nitwit wat dat betreft. Zelf ook tinder gehad en je kunt jefb profielfoto ook níet gebruiken.
En nee ik heb t idd niet gezien en weet goed dat ik met hem een groter risico loop. Ondanks dat hij erg intelligent is, is hij sociaal af en toe behoorlijk onhandig.. en tegelijk áls er iets niet klopt, heb ik dat snel door.
Dit risico heb ik heel goed afgewogen en dit voorval is twijfelachtig, i know - zeker voor een buitenstaander.
Maar voor mij nu niet genoeg om mijn conclusies te trekken.
vrijdag 6 april 2018 om 11:28
‘Pikstraf’ denk ik
vrijdag 6 april 2018 om 12:19
En hoe het gaat voelen in de toekomst.faline schreef: ↑06-04-2018 09:11Hij zat in t buitenland.. daar zaten sws geen bekenden.
Zei t ook al.. hoezo geen foto?? Dan is t idee van matchen toch weg.
Ben me er zeker van bewust dat ik ieder moment van mening mag en kan veranderen. En als ik t fout heb, dan hebben we toch een fijne tijd gehad. Ik geloof niet zo in weggegooide tijd achteraf, maar wil wel dat t nú goed voelt.
Je vriend lijkt mij de neiging hebben tot het zoeken van vertier bij of met andere dames als jij niet beschikbaar bent .
Hoe kan je dat vootkomen?
Wanneer hij dat echt maar dan ook echt niet (meer) doet.
Kan hij dat ?
En als hij het dan wel (weer) doet is hij er dan meteen , en niet achteraf bij betrappen, eerlijk over ? Of probeert hij er mee weg te komen met kutsmoezen?
Alleen al het gevoel dat hij mogelijk (weer) Sexchats heeft zou ik mijzelf niet aandoen .
Deze man heeft wat mij betreft afgedaan.
vrijdag 6 april 2018 om 12:25
Ik zou niet weten waarom het raar is om samen een huis te kopen nog even wat langer vooruit te schuiven. Ik vind dat nogal een verbintenis. Hij woont nu bij mij en dat vind ik voorlopig wel prima.GirlPowerrrrr-2 schreef: ↑06-04-2018 09:58Jij bedoelt door Tinder? Nee toch mag ik hopen.
Als dit dat veroorzaakt zou ik hem willen adviseren te gaan...zo in de klem is echt niet gezond is mijn mening.
vrijdag 6 april 2018 om 14:16
Ik snap dat je dit zegt en dat idee had ik voorheen ook.Julia10 schreef: ↑06-04-2018 12:19En hoe het gaat voelen in de toekomst.
Je vriend lijkt mij de neiging hebben tot het zoeken van vertier bij of met andere dames als jij niet beschikbaar bent .
Hoe kan je dat vootkomen?
Wanneer hij dat echt maar dan ook echt niet (meer) doet.
Kan hij dat ?
En als hij het dan wel (weer) doet is hij er dan meteen , en niet achteraf bij betrappen, eerlijk over ? Of probeert hij er mee weg te komen met kutsmoezen?
Alleen al het gevoel dat hij mogelijk (weer) Sexchats heeft zou ik mijzelf niet aandoen .
Deze man heeft wat mij betreft afgedaan.
Het afgelopen jaar heb ik hier echter nauwelijks last van gehad, dat dit mij dwars zat. Denk omdat hij zo veranderd is in zijn hele houding en hoe hij reageert nu tov vroeger als ik er naar vraag. Vertrouwen heeft wel moeten groeien.
Denk wel dat het anders wordt als ik hem betrap op gelijke dingen die hij toen deed. Van wat ik nu zie en zijn reactie, is het écht anders. Ga dat niet uitgebreid uitleggen hier, maar voor mij voelt t zo.
vrijdag 6 april 2018 om 14:20
ik vind dit een goed idee,
kijk het is heel simpel zoals ik het nu even zie
het kan bij deze 2 keren zijn en blijven en dat die hierna er echt van geleerd heeft
ik hoop dat van harte voor je,
maar het kan ook heel goed zijn dat je zelf nog niet weet wat je grenzen zijn waar die overheen kan gaan
maar goed jij bent de enigste die hem kent en wij kennen jullie allebei niet tenslotte
je komt over als een verstandige vrouw dat wel
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vrijdag 6 april 2018 om 14:30
Als je zo'n vertrouwen in hem hebt, waarom open je dan een topic hierover? Het hele draadje zit je hem te verdedigen tegenover mensen die zeggen dat het niet klopt wat hij gedaan heeft.faline schreef: ↑06-04-2018 14:16Ik snap dat je dit zegt en dat idee had ik voorheen ook.
Het afgelopen jaar heb ik hier echter nauwelijks last van gehad, dat dit mij dwars zat. Denk omdat hij zo veranderd is in zijn hele houding en hoe hij reageert nu tov vroeger als ik er naar vraag. Vertrouwen heeft wel moeten groeien.
Denk wel dat het anders wordt als ik hem betrap op gelijke dingen die hij toen deed. Van wat ik nu zie en zijn reactie, is het écht anders. Ga dat niet uitgebreid uitleggen hier, maar voor mij voelt t zo.
vrijdag 6 april 2018 om 15:53
Ik was benieuwd hoe anderen zouden reageren, zonder de voorkennis van hoe hij ‘was’. De gemiddelde reactie daarop was nl een stuk milder.
Daarna heb ik de voorgeschiedenis pas genoemd, omdat ik al verwachtte dat vrijwel niemand zou geloven dat hij zo veranderd is.
Er worden heel wat associaties gelegd die zeker begrijpelijk zijn, maar veelal écht niet kloppen. Dat ie me aan t lijntje houdt oid, op zakenreis gaat om anderen te neuken
Daarbij ben ik gisteravond nog een stuk wijzer geworden.
En nee, mijn vertrouwen in hem is niet zo stevig als bv voor mijn ex, die ik in 15jr nog niet 1x betrapt heb op porno bv
. Maar na gisteravond wel weer voldoende om m nog niet af te serveren.
Daarna heb ik de voorgeschiedenis pas genoemd, omdat ik al verwachtte dat vrijwel niemand zou geloven dat hij zo veranderd is.
Er worden heel wat associaties gelegd die zeker begrijpelijk zijn, maar veelal écht niet kloppen. Dat ie me aan t lijntje houdt oid, op zakenreis gaat om anderen te neuken
Daarbij ben ik gisteravond nog een stuk wijzer geworden.
En nee, mijn vertrouwen in hem is niet zo stevig als bv voor mijn ex, die ik in 15jr nog niet 1x betrapt heb op porno bv
anoniem_152722 wijzigde dit bericht op 06-04-2018 15:56
16.31% gewijzigd
vrijdag 6 april 2018 om 16:44
vrijdag 6 april 2018 om 22:08
Wat versta jij onder vreemdgaan dan?
Voor mij is dat nl fysiek seks/zoenen met een ander. Die conclusie kun jij onmogelijk trekken uit wat ik schrijf..
Heel eerlijk, in mijn vorige relatie heb ik ook foute chats gevoerd en zelfs ook 1x fysiek vreemd gegaan (in 15 jaar).
Ben ik dan meteen een onbetrouwbaar persoon en een notoire vreemdganger..?
Zo simpel ligt dat toch niet.
Voor mij is dat nl fysiek seks/zoenen met een ander. Die conclusie kun jij onmogelijk trekken uit wat ik schrijf..
Heel eerlijk, in mijn vorige relatie heb ik ook foute chats gevoerd en zelfs ook 1x fysiek vreemd gegaan (in 15 jaar).
Ben ik dan meteen een onbetrouwbaar persoon en een notoire vreemdganger..?
Zo simpel ligt dat toch niet.
vrijdag 6 april 2018 om 22:18
Dat hij met andere vrouwen sekst...
Dat denk ik echt. Sorry...
Hopelijk zit ik ernaast.
Maar als ik jou was ging ik toch even bij mezelf te rade hoe je ermee gaat dealen als het wel zo is. Want die kans zit er natuurlijk wel in he.
vrijdag 6 april 2018 om 22:37
maar die kans zit er bij 50% van de stellen in.. 
Voor zover ik weet, is hij nooit fysiek vreemd gegaan.
Wel heeft hij in het begin dat we elkaar kenden dus gechat. Ík wilde toen graag een relatie, hij twijfelde, was toen niet serieus en keek idd nog wat rond. Niet netjes, maar het is ook niet dat ie aan t rondn**ken was.
Ik ben er toen te lang in blijven hangen. Ja en toen ik daar klaar mee was, kwam hij tot het besef..
Op reis had t theoretisch gekund. Maar echt, als dat zo is, dan eet ik mijn schoenzool op. Ja en dan is t ook direct klaar natuurlijk
Voor zover ik weet, is hij nooit fysiek vreemd gegaan.
Wel heeft hij in het begin dat we elkaar kenden dus gechat. Ík wilde toen graag een relatie, hij twijfelde, was toen niet serieus en keek idd nog wat rond. Niet netjes, maar het is ook niet dat ie aan t rondn**ken was.
Ik ben er toen te lang in blijven hangen. Ja en toen ik daar klaar mee was, kwam hij tot het besef..
Op reis had t theoretisch gekund. Maar echt, als dat zo is, dan eet ik mijn schoenzool op. Ja en dan is t ook direct klaar natuurlijk
anoniem_152722 wijzigde dit bericht op 06-04-2018 22:46
13.94% gewijzigd