en nu

14-03-2010 19:54 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
ok ik heb een hele leuke date gehad,dezelfde week nog een keer afgesproken,ik kwam binnen hij zei,ik heb je gemist en weet zeker dat ik met je verder wil,hele leuke avond gehad,nu een paar dagen later krijg ik maar af en toe een sms je ,hij belt niet,maar zegt wel dat hij me heel leuk vind en met me verder wil,maar ik hoor haast niks van hem,hij smste van het begin af aan al haast niet,maar begrijp t niet zo goed..en nu?,is het een hopeloze zaak,is hij gewoon zo en vind hij me echt leuk?,speelt hij een spelletje met me?,ik weet t allemaal niet,maar vind m echt heel leuk
Misschien houdt hij gewoon niet van sms-en en/of bellen????
Ik weet zeker dat SummerDance hier zo dadelijk hetzelfde advies gaat geven, maar alvast:

Wat is er mis met bellen?!

Serieus... hoe moeilijk kan het zijn om te bellen: 'hoi met Fengur, hoe is het met je? zullen we weer afspreken? ik vind jou ook leuk' bladerbla... Sms'en is voor berichten als 'ben iets later', 'ik hou ook van jou', 'ik haal wel brood'.
Peas on earth!
Bel hem op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 maart 2010 @ 19:59:

Ik weet zeker dat SummerDance hier zo dadelijk hetzelfde advies gaat geven, maar alvast:

Wat is er mis met bellen?!

Serieus... hoe moeilijk kan het zijn om te bellen: 'hoi met Fengur, hoe is het met je? zullen we weer afspreken? ik vind jou ook leuk' bladerbla... Sms'en is voor berichten als 'ben iets later', 'ik hou ook van jou', 'ik haal wel brood'.Er is niks met bellen maar ik hou er ook niet van. En die mensen heb je nou eenmaal. Gelukkig is iedereen anders.
quote:isolde55 schreef op 14 maart 2010 @ 20:02:

[...]

Er is niks met bellen maar ik hou er ook niet van. En die mensen heb je nou eenmaal. Gelukkig is iedereen anders.Natuurlijk en da's ook prima, maar ik hoop dat je het wel met me eens bent dat je, als je wilt weten wat de ander van je vindt/relatie wilt beginnen/meer contact wilt/etc misschien toch íets meer communicatiemiddelen nodig hebt dan sms....
Peas on earth!
Sms-syndroom.
nou jullie zullen wel gelijk hebben,maar hij kan mij toch ook gewoon lekker even spontaan opbellen,ik ben sponaan bij hem langsgegaan,een uur rijden voor mij,nu mag het wel een keertje van zijn kant komen toch? en ik wil hem niet afchrikken door wanhopig over te komen

maar t maakt me wel heel onzeker
En wat is er mis met hoofdletters en punten? Niet te lezen dit...
Nou sorry,zal met hoofdletters en met punten schrijven........
Wat een vragen weer, nou dan smst hij toch niet.

Wat kan jou dat nou schelen?
quote:fengur schreef op 14 maart 2010 @ 20:12:

nou jullie zullen wel gelijk hebben,maar hij kan mij toch ook gewoon lekker even spontaan opbellen,ik ben sponaan bij hem langsgegaan,een uur rijden voor mij,nu mag het wel een keertje van zijn kant komen toch? en ik wil hem niet afchrikken door wanhopig over te komen

maar t maakt me wel heel onzekerOp mij kom je wel wanhopig (en rete-onzeker) over. Ook niet zo aantrekkelijk als je het mij vraagt. Bel hem gewoon.
Peas on earth!
Gewoon bellen, is echt heel normaal en niet eng!

Overigens, met die internetliefde uit 2007 (die helemaal kreupel was op een gegeven moment) is het niets geworden?
quote:amalia schreef op 14 maart 2010 @ 20:19:

En wat is er mis met hoofdletters en punten? Niet te lezen dit...

Je kan het ook overdrijven... .

Als je het niet te lezen vindt, dan lees je het niet!

Ik zou zeggen, bellen, uitleggen wat je dwars zit en dan de bal bij hem leggen.
Ik snap het probleem niet zo. Hij heeft je al laten weten dat hij je leuk vind en hij smst af en toe. Ik zie niet in wat je meer zou kunnen verwachten, behalve een volgende afspraak.

Of reageert hij niet op smsjes die jij stuurt?
Je overdreven reactie zal hem zeker afschrikken, dus...rustig aan, niet zo wanhopig gaan doen, schrikt hem alleen maar af.
Sex gehad? Voor sommige mannen is het jagen dan voorbij, maar je kan hem toch ook lief smsje sturen, kan je gelijk zien of hij reageert.
Rustig afwachten. Als hij jou echt zo leuk vind belt hij je wel hoor.
ik snap het probleem niet...

die jongen zegt je leuk te vinden maar hij smst je niet genoeg naar jou mening??

nogmaals, ik snap het probleem niet..
Jemig, hij zegt dat 'ie je leuk vindt en dat 'ie met je verder wil. Wat wil je in vredesnaam meer?? Vooral níet bellen om te melden 'wat je dwars zit' want een beetje vent rent keihard weg als 'm dat gemeld wordt na twee dates in anderhalve week of daaromtrent.
Jullie hebben pas 2 date's gehad en jij "mist" nu al zijn "aandacht" !!

Mannen kunnen dat in het algemeen best goed "ruiken", de wanhopige afwachting.

Dus jij zit maar op hem te wachten. Wat je misschien beter kan doen is van jouw leven een happening maken .

Maak jouw leven vol met andere dingen en "vergeet" hem.

Ga naar vriendinnen; lezingen, voorstellingen, beurzen, ga in het huis klussen, ga naar een sport schol, op cursus, geef jouw tijd aan goede doelen organisaties. Ga op jouw nichtjes en neefjes oppassen (als jij ze hebt, tenminste); heb een hobby in jouw leven dat voor jouw voor altijd belangrijker zou blijven dan welke relatie of welke man dan ook.

Kijk dan pas is jouw leven vol en hoef jij op hem niet te "wachten".

En weet je wat dan gebeurt? Hij zou voelen dat jij zonder hem ook heel gelukkig en tevreden ben. En z'n meisje zou hij niet willen laten gaan. Hij zou een onderdeel willen worden van fun en lol leven dat je nu al hebt. Hij zou met jouw willen zijn niet omdat jij hem nodig en op hem zit te wachten, maar omdat hij JOUW "nodig" heeft, omdat jouw leven vol energie en lol is.

Ga op pad, red de wereld en vooral "vergeet" hem. En zodra jij dat doet, komt hij vanzelf naar je toe omdat jij hem "vergeten" was en hij jouw begon te missen.
quote:Elizey schreef op 15 maart 2010 @ 10:23:

Mannen kunnen dat in het algemeen best goed "ruiken", de wanhopige afwachting.

The smell of fear...
Gelijk mee confronteren en een verklaring eisen.
quote:rider schreef op 15 maart 2010 @ 10:38:

[...]

The smell of fear...Compelling fragrance ....vind jij niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven