En wat vinden jullie...

18-07-2009 00:21 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
zo lief, sexy, attent of stoer in een man? Het is niet zo dat ik mij daaraan ga aanpassen, het is pure nieuwsgierigheid.

Dus is het bijvoorbeeld zomaar een bos bloemen als verrassing, zijn brede schouders, zijn opmerkzaamheid over wat jou een tijd geleden bezig hield of zijn zelfverzekerdheid?

Brand je mening maar los
quote:Hunk schreef op 18 juli 2009 @ 01:09:

[...]

ja.Dat heeft vast een reden.
niet teveel borsthaar
quote:meds schreef op 18 juli 2009 @ 01:09:

winden verplaatsen? nee nee nee, zie je wel, daar gaat het weer mis. We willen GEEN lucht... helemaal GEEN winden, dus ook geen winden die je verplaatst, want in mannentaal betekent dat gewoon knetterende scheten laten (hey, schatje, trek eens aan mijn vinger??)

en dan ook nog tijdens het eten??? Gatver Hunk = Stunk
quote:IvyRosa schreef op 18 juli 2009 @ 01:12:

[...]

Dat heeft vast een reden.

drie redenen

1. net 15 geworden

2. psychopaat

3. gay
assertief zijn is heel belangrijk, de man in 2009 is gewoon niet assertief meer. Ze zijn te onzeker en bedeesd, te afwachtend en te huilie. Er zitten teveel oestrogenen in ons drinkwater
quote:Helaholalalala schreef op 18 juli 2009 @ 01:08:

[...]

Wat zeg je nou? De wc NIET iedere dag schoonmaken? Ben je helemaal van de pot gepleurd??Oké, als het nodig is, dus vaak
En ook durven! Niet dat metrogezeik.
Ow Bah mannen die over hun gevoel praten Bah Bah Bah
een echte man gebruikt geen woorden, maar praat dmv klanken en af en toe een ferm gebaar
Moet jij niet naar bed eigenlijk? Anders kan je je morgen niet voor 10 uur melden
Ja, geen goed gesprek willen voeren, dat kunnen ze toch niet dus waarom proberen?
Ik meld me niet, dat doe ik nooit anders krijg ik op mijn flikker vanwege mijn nachtelijk wangedrag. Is goede tactiek hoor!
quote:meds schreef op 18 juli 2009 @ 01:16:

een echte man gebruikt geen woorden, maar praat dmv klanken en af en toe een ferm gebaar

*Burb*

als ik een gesprek wil ga ik wel naar mijn therapeut, van een man verwacht ik praktische dingen zoals het verwisselen van een lamp, banden plakken en grasmaaien
quote:meds schreef op 18 juli 2009 @ 01:12:

[...]

drie redenen

1. net 15 geworden

2. psychopaat

3. gay38, lekker in mijn vel en full-time hetero.
Ik wil gewoon aan mijn lange blonde lokken naar de grot gesleept worden.....
quote:meds schreef op 18 juli 2009 @ 01:17:

Ik meld me niet, dat doe ik nooit anders krijg ik op mijn flikker vanwege mijn nachtelijk wangedrag. Is goede tactiek hoor!Bedoel ook Hunk Meds. Van jou had ik nieta nders verwacht dat je je van niemand wat aantrekt.
quote:domnaiefmutsje schreef op 18 juli 2009 @ 01:17:

[...]

*Burb*

gelukkig ben je geen man anders was ik nu tekeer gegaan over deze luchtverplaatsing. Boerende vrouwen zijn stoer
Praten zorgt alleen maar voor ruzie, want denk maar niet dat je begrijpt waar het over gaat.
En keihard tegen de muur genomen worden zonder eindeloos voorspelgedoe.
Ook niet eerst je kleren opvouwen en aan het haakje hangen.
quote:Hunk schreef op 18 juli 2009 @ 01:18:

[...]

38, lekker in mijn vel en full-time hetero.

dus... 38, single, zittend plassen, wielrennersbenen, academisch geschoold?

Dan ben je vast seksverslaafd en heb je bindingsangst. Een normale kerel van jouw leeftijd was allang gekaapt door een vrouw en vastgepind dmv babies en hypotheken
quote:dorinke schreef op 18 juli 2009 @ 01:19:

Praten zorgt alleen maar voor ruzie, want denk maar niet dat je begrijpt waar het over gaat.Dat is ook niet de bedoeling van de evolutie, de vrouw praat en de man luistert. zo is het bedoeld
quote:dorinke schreef op 18 juli 2009 @ 01:20:

Ook niet eerst je kleren opvouwen en aan het haakje hangen.

O god, zo eentje heb ik er ooit eens gehad

Niet na de seks gelijk naar de douche rennen.
quote:meds schreef op 18 juli 2009 @ 01:20:

[...]

dus... 38, single, zittend plassen, wielrennersbenen, academisch geschoold?

Dan ben je vast seksverslaafd en heb je bindingsangst. Een normale kerel van jouw leeftijd was allang gekaapt door een vrouw en vastgepind dmv babies en hypothekenJe vergeet de kippenborst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven