En wat vinden jullie...

18-07-2009 00:21 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
zo lief, sexy, attent of stoer in een man? Het is niet zo dat ik mij daaraan ga aanpassen, het is pure nieuwsgierigheid.

Dus is het bijvoorbeeld zomaar een bos bloemen als verrassing, zijn brede schouders, zijn opmerkzaamheid over wat jou een tijd geleden bezig hield of zijn zelfverzekerdheid?

Brand je mening maar los
Niet snurken!
Reserveer nu alvast voor jullie verloving bij Oud Sluis
quote:dorinke schreef op 18 juli 2009 @ 00:55:

Glashard liegen als het over het uiterlijk van de partner gaat.En dat vind jij lief, sexy, attent of zelfverzekerd?!
quote:Hunk schreef op 18 juli 2009 @ 00:58:

[...]

Op zwemmersschouders na concludeer ik dat ik goed bezig ben Fout 1: nooit liegen, het is nu al misgegaan. Wedden dat je niet zittend plast en veel wind verplaatst?

[...]

Op zwemmersschouders na concludeer ik dat ik goed bezig ben Ben je nog vrij???
Oh en dé blik hebben. Die blik die je alles laat vergeten om je heen, je knieën doet knikken en je bloedgeil maakt.
quote:Hunk schreef op 18 juli 2009 @ 01:00:

[...]

En dat vind jij lief, sexy, attent of zelfverzekerd?!Absoluut. Vrouwen verwachten niet dat mannen eerlijk zijn t.o.v hun uiterlijk. Daarentegen moet je wel eerlijk zijn t.o.v het uiterlijk van anderen

[...]

Op zwemmersschouders na concludeer ik dat ik goed bezig ben Net dat ene criterium die de doorslag had moeten geven... jammer
quote:meds schreef op 18 juli 2009 @ 01:01:

[...]

Fout 1: nooit liegen, het is nu al misgegaan. Wedden dat je niet zittend plast en veel wind verplaatst? Schitterend!!!
En.... je moet tuuk wel OP je knieën kunnen!!
Wat vind je zelf eigenlijk?
quote:domnaiefmutsje schreef op 18 juli 2009 @ 01:02:

[...]

Net dat ene criterium die de doorslag had moeten geven... jammer hij heeft in ieder geval de wielrenbenen. Op zich kan je daar wel wat mee, je kan immers een plant voor zijn bovenlichaam zetten, of een albert heijn tas of een doos erop zetten.
quote:Helaholalalala schreef op 18 juli 2009 @ 01:04:

En.... je moet tuuk wel OP je knieën kunnen!!Duh... en anders mij op mijn knieën kunnen krijgen
quote:Helaholalalala schreef op 18 juli 2009 @ 01:04:

En.... je moet tuuk wel OP je knieën kunnen!!Oh, ja die kerels die eerst kniebeschermers of een matje pakken... :puke:
Precies meds, niet van die watjes!
quote:meds schreef op 18 juli 2009 @ 01:01:

[...]

Fout 1: nooit liegen, het is nu al misgegaan. Wedden dat je niet zittend plast en veel wind verplaatst?Hallo? ik woon op mezelf en zittend plassen heeft als voordeel dat ik de w.c. niet iedere dag moet schoonmaken En volgens mij kan ik door rustig eten het winden verplaatsen minimaliseren.
En de tuin kunnen bestraten, kunnen boren, zagen, timmeren enz.
En minimaal 18 cm in erectie.
Vind je het nog leuk Hunk?
quote:Hunk schreef op 18 juli 2009 @ 01:07:

[...]

Hallo? ik woon op mezelf en zittend plassen heeft als voordeel dat ik de w.c. niet iedere dag moet schoonmaken En volgens mij kan ik door rustig eten het winden verplaatsen minimaliseren.Wat zeg je nou? De wc NIET iedere dag schoonmaken? Ben je helemaal van de pot gepleurd??
quote:Hunk schreef op 18 juli 2009 @ 01:07:

[...]

Hallo? ik woon op mezelf en zittend plassen heeft als voordeel dat ik de w.c. niet iedere dag moet schoonmaken En volgens mij kan ik door rustig eten het winden verplaatsen minimaliseren.OOooowke, kom maar uit de kast!
quote:Vaseline schreef op 18 juli 2009 @ 01:01:

[...]

Ben je nog vrij??? ja.
winden verplaatsen? nee nee nee, zie je wel, daar gaat het weer mis. We willen GEEN lucht... helemaal GEEN winden, dus ook geen winden die je verplaatst, want in mannentaal betekent dat gewoon knetterende scheten laten (hey, schatje, trek eens aan mijn vinger??)

en dan ook nog tijdens het eten??? Gatver Hunk = Stunk
quote:Helaholalalala schreef op 18 juli 2009 @ 01:08:

[...]

Wat zeg je nou? De wc NIET iedere dag schoonmaken? Ben je helemaal van de pot gepleurd??Waaaaaaaattt
geen bruine krent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven