Er even uit

29-04-2018 15:19 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-05-2018 09:55
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een gezamenlijke hobby vinden, zodat jullie daar voor kunnen knutselen of voor oefenen of naar toe reizen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ik denk dat dit een eerste relatie is voor beiden. Ze hebben elkaar wellicht via Tinder aan de haak geslagen en vinden deze verkering wel geinig, maar zijn niet echt verliefd en vervelen zich daarom nu al te pletter.
Over een paar weken of maanden is het weer uit en dan komen ze beiden wel een leuke liefde tegen waarmee ze zich niet hoeven af te vragen wat te doen met hun vrije tijd. Dan hebben ze het zo leuk dat vervelen er niet meer bij zit.
sinnombre schreef:
30-04-2018 18:32
Ik denk dat dit een eerste relatie is voor beiden. Ze hebben elkaar wellicht via Tinder aan de haak geslagen en vinden deze verkering wel geinig, maar zijn niet echt verliefd en vervelen zich daarom nu al te pletter.
Over een paar weken of maanden is het weer uit en dan komen ze beiden wel een leuke liefde tegen waarmee ze zich niet hoeven af te vragen wat te doen met hun vrije tijd. Dan hebben ze het zo leuk dat vervelen er niet meer bij zit.

Eens!

Als het goed zit dan verveel.je je niet. Dan hoeft het niet een lange rij uitjes te zijn. Doodgewone dingen zijn dan al leuk genoeg, zeker als je elkaar doordeweeks niet ziet.

Ik herken dat wel in mijn omgeving. Mensen die tegen de muur opvlogen bij het idee dat ze niks gepland hadden. Later bleek het dan toch niet echt een goede relatie te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar nee. Dit is niet onze eerste relatie. En we vervelen ons echt niet hoor in de weekenden zoals sommigen zeggen en denken te weten na het lezen van mijn bericht. Mag een mens niet vragen naar andermans ervaringen?

Maar ik stop de discussie maar.
Je OP leeghalen mag hier niet. Denk daar de volgende keer dus even over na voordat je een topic aanmaakt.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
30-04-2018 16:24
Over die derde taal: zoek een Spaanse partner. Die kan de héle dag praten. Tot in detail. Nu voornamelijk over de winst van Barca...
:rofl: :rofl: héél herkenbaar!
Always look on the bright side of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven