Er even uit
maandag 30 april 2018 om 18:32
Ik denk dat dit een eerste relatie is voor beiden. Ze hebben elkaar wellicht via Tinder aan de haak geslagen en vinden deze verkering wel geinig, maar zijn niet echt verliefd en vervelen zich daarom nu al te pletter.
Over een paar weken of maanden is het weer uit en dan komen ze beiden wel een leuke liefde tegen waarmee ze zich niet hoeven af te vragen wat te doen met hun vrije tijd. Dan hebben ze het zo leuk dat vervelen er niet meer bij zit.
Over een paar weken of maanden is het weer uit en dan komen ze beiden wel een leuke liefde tegen waarmee ze zich niet hoeven af te vragen wat te doen met hun vrije tijd. Dan hebben ze het zo leuk dat vervelen er niet meer bij zit.
maandag 30 april 2018 om 20:32
sinnombre schreef: ↑30-04-2018 18:32Ik denk dat dit een eerste relatie is voor beiden. Ze hebben elkaar wellicht via Tinder aan de haak geslagen en vinden deze verkering wel geinig, maar zijn niet echt verliefd en vervelen zich daarom nu al te pletter.
Eens!
Als het goed zit dan verveel.je je niet. Dan hoeft het niet een lange rij uitjes te zijn. Doodgewone dingen zijn dan al leuk genoeg, zeker als je elkaar doordeweeks niet ziet.
Ik herken dat wel in mijn omgeving. Mensen die tegen de muur opvlogen bij het idee dat ze niks gepland hadden. Later bleek het dan toch niet echt een goede relatie te zijn.
dinsdag 1 mei 2018 om 05:38