Even een objectief kijk op relationele dingetjes.
zaterdag 3 augustus 2019 om 16:09
Man komt thuis met een gruwelijk lelijk stuk van de kringloop.
Rood en met alle primaire kleuren erop. Anyway, gewoon lelijk. Maar hij wil het ophangen. Past werkelijk niet.
Dus ik zeg dat ik het echt niet mooi vind en hij is direct boos. Dat het ook zijn huis is. Lastig want dat is ook weer zo. Dus ik zeg, prima dan hang je het op.
Nee, hij gooit het weg. Sfeer in huis is direct om te snijden.
Kan iemand even mee sparren?
Rood en met alle primaire kleuren erop. Anyway, gewoon lelijk. Maar hij wil het ophangen. Past werkelijk niet.
Dus ik zeg dat ik het echt niet mooi vind en hij is direct boos. Dat het ook zijn huis is. Lastig want dat is ook weer zo. Dus ik zeg, prima dan hang je het op.
Nee, hij gooit het weg. Sfeer in huis is direct om te snijden.
Kan iemand even mee sparren?
zaterdag 3 augustus 2019 om 16:42
Groot rood houten kruiden rek. Met grote gekleurde doppen op de potten met kleuren zoals geel, blauw, groen, rood etc.
Open Keuken is strak wit met geen accessoires behalve de broodtrommel en koffiemachine.
zaterdag 3 augustus 2019 om 16:44
Er staan wel 3 grotere (lelijke) meubelstukken waar ik het niet mee eens was, maar wel geaccepteerd heb omdat hij er zo blij mee was. Maar daar kan ik iets mee. (Qua design)Lady*Voldemort schreef: ↑03-08-2019 16:40En nu heeft hij een keer een klein item gekocht en nu is er ineens wel een probleem. Best wel sneu voor je man. Ik snap wel dat ie niet geamuseerd is.
zaterdag 3 augustus 2019 om 16:47
zaterdag 3 augustus 2019 om 16:48
Het is wel duidelijk dat jij vindt dat jij objectief gelijk hebt. Prima, maar daar hoef je ons niet van te overtuigen. Ga nog een keer met je man praten en vraag hem waarom hij nou precies zo boos werd.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
zaterdag 3 augustus 2019 om 16:49
Zeg dat wel, een kruidenrek.... Mijn man kwam laatst aan met een grote geloogd grenen kast!
zaterdag 3 augustus 2019 om 16:52
SjaanRoeispaan schreef: ↑03-08-2019 16:49Zeg dat wel, een kruidenrek.... Mijn man kwam laatst aan met een grote geloogd grenen kast!![]()
zaterdag 3 augustus 2019 om 16:55
Dat is een hele legitieme reden. Ik zeg doen!!!Lady*Voldemort schreef: ↑03-08-2019 16:52Ik zou dolblij zijn als mijn man thuis kwam met een kruidenrek. Mijn man vindt kruiden onzin, en als er een beetje stof zit op de potjes gooit hij ze weg. Ik denk dat ik ook maar ga scheiden.
zaterdag 3 augustus 2019 om 16:58
Kijk, jij laat er geen gras over groeien. You go girl.Lady*Voldemort schreef: ↑03-08-2019 16:57Ik zit as we speak de boedel te verdelen. De kruiden zijn in ieder geval voor mij.
zaterdag 3 augustus 2019 om 17:11
Hij is kleurenblind, dus dat ziet hij toch niet! Of was dat een denigrerende opmerking over zijn stijlgevoel?
Toch uitvragen waar de schoen wringt. Riep het onding nostalgische gevoelens op? Ben jij te dominant qua inrichting van het huis? Wilde hij eigenlijk geen steriel design huis?
zaterdag 3 augustus 2019 om 17:18
Als je niet op een eenkamerwoning woont is dit echt onzin.
Ik hou erg van gezichten in allerlei vormen en maten (geborduurd, geschilderd etc) of vrouwfiguren.
Man vind dat vaak niet mooi dus hangen ze op het toilet, om een hoekje in de keuken, in de gang etc. Vaak op een rijtje boven elkaar, vind ik leuk, ziet er gezellig uit op een onverwachte plek, bezoek heeft wat te zien en het geeft juist sfeer, beetje eclectisch.
Man vind dat ook leuk, maar hij hoeft er niet de hele dag naar te kijken.
zaterdag 3 augustus 2019 om 17:22
Precies juist leuk (maar daar heb ik dus ook altijd discussie over met mijn man).
Ik heb precies zo'n kruidenrek maar dan oranje en groen in onze keuken gehad (maar die was lichtblauw met oranje tegels) een paar jaar tot groot onbegrip van man en ooh en aaah van het bezoek, heeft zelfs nog in een tijdschrift gestaan.
In onze keuken kan zelfs ik het niet kwijt en die word dus morgen opgehaald door weer iemand die het fantastisch vond.
Echt to, probeer het. Volgens mij supertof.
zaterdag 3 augustus 2019 om 17:34
Het klinkt mij anders verre van ideaal als je zover uit elkaar staat.
Such fun!1
zaterdag 3 augustus 2019 om 17:34
Jezus.Madeliefjees schreef: ↑03-08-2019 17:24Mannen moeten zich niet bemoeien met de inrichting. Hij werkt, ik regel alles binnenshuis. En anders zet hij t maar in zn mancave.
zaterdag 3 augustus 2019 om 17:36
Die moeide zich er ook niet mee.