Ex gaat niet exit
donderdag 21 maart 2019 om 08:33
Hi allemaal,
Een paar maanden geleden zijn ik en mijn ex uit elkaar gegaan. Hij had niet het idee dat hij een toekomst met mij kon hebben. Er was niks mis maar dat was een gevoel. Hij had het idee dat dat bij een ander meisje wel zou kunnen. Hij heeft mij toen verlaten voor dat andere meisje. Hij is er wel heel erg open over geweest maar dat maakte het natuurlijk niet minder moeilijk. Ik heb toen besloten dat ik geen contact meer met hem wou om mezelf te beschermen. Het was heel erg lastig maar uiteindelijk was het me gelukt. Ik begon zelfs een beetje over hem heen te komen. Ik begon zelf weer met daten, ik moest natuurlijk nog wel heel veel aan mijn ex denken maar het idee dat hij gelukkig was zorgde ervoor dat ik er wel vrede mee kon hebben.
Twee weken geleden vroeg ik weer een keertje hoe het met hem ging. Toen kwam er opeens uit dat hij best wel veel problemen heeft met haar. Ze kwamen erachter dat ze toch best wel verschillend zijn en hebben heel erg vaak ruzie. Mijn ex is een echte binnenvetter dus hij heeft het er met niemand over. Ik vroeg dat ook aan hem en hij zei mij dat ik de enige persoon ben die hem begrijpt en met wie hij kan praten. Ook mist hij mij wel. Ik merk dat ik hierdoor hem ook weer begon te missen. Gister hebben we afgesproken en heel goed gepraat. Hij wil het alsnog met haar gaan proberen omdat hij niet weer wilt falen. Ik merk dat ik het nu lastig vind als hij met haar is. Wat moet ik nu doen? Ik mis hem wel nu maar ik wil hem ook niet alleen laten met zijn shit ..
Als we praten is het ook heel erg fijn, alleen als hij met haar is kunenn we niet praten (omdat het niet mag van haar) en dan voel ik me heel rot.
Een paar maanden geleden zijn ik en mijn ex uit elkaar gegaan. Hij had niet het idee dat hij een toekomst met mij kon hebben. Er was niks mis maar dat was een gevoel. Hij had het idee dat dat bij een ander meisje wel zou kunnen. Hij heeft mij toen verlaten voor dat andere meisje. Hij is er wel heel erg open over geweest maar dat maakte het natuurlijk niet minder moeilijk. Ik heb toen besloten dat ik geen contact meer met hem wou om mezelf te beschermen. Het was heel erg lastig maar uiteindelijk was het me gelukt. Ik begon zelfs een beetje over hem heen te komen. Ik begon zelf weer met daten, ik moest natuurlijk nog wel heel veel aan mijn ex denken maar het idee dat hij gelukkig was zorgde ervoor dat ik er wel vrede mee kon hebben.
Twee weken geleden vroeg ik weer een keertje hoe het met hem ging. Toen kwam er opeens uit dat hij best wel veel problemen heeft met haar. Ze kwamen erachter dat ze toch best wel verschillend zijn en hebben heel erg vaak ruzie. Mijn ex is een echte binnenvetter dus hij heeft het er met niemand over. Ik vroeg dat ook aan hem en hij zei mij dat ik de enige persoon ben die hem begrijpt en met wie hij kan praten. Ook mist hij mij wel. Ik merk dat ik hierdoor hem ook weer begon te missen. Gister hebben we afgesproken en heel goed gepraat. Hij wil het alsnog met haar gaan proberen omdat hij niet weer wilt falen. Ik merk dat ik het nu lastig vind als hij met haar is. Wat moet ik nu doen? Ik mis hem wel nu maar ik wil hem ook niet alleen laten met zijn shit ..
Als we praten is het ook heel erg fijn, alleen als hij met haar is kunenn we niet praten (omdat het niet mag van haar) en dan voel ik me heel rot.
vrijdag 22 maart 2019 om 09:56
Het is meer dat ik dan echt weg ben uit zijn leven. Ik zit ook niet te wachten op een relatie met iemand die niet 100% voor mij gaat dus daarom is terug een relatie geen optie.
Ik bedoel er meer mee dat hij dan gewoon moet leren om te praten met haar en dat ik er dan niet ben om hem te helpen met alles. Als vrienden dan niet als relatie. Maar als hij een relatie neemt met haar wil ik ook niet meer met hem bevriend zijn want ik denk dat dat zijn relatie in gevaar gaat brengen. En voor mezelf is dat ook echt niet leuk..
vrijdag 22 maart 2019 om 09:58
Dat is jouw taak ook niet.Suzebos123 schreef: ↑22-03-2019 09:56Ik bedoel er meer mee dat hij dan gewoon moet leren om te praten met haar en dat ik er dan niet ben om hem te helpen met alles.
Je probeert zo hard om te laten zien hoe ontzettend loyaal je bent en dat je echt niet iemand bent om een ander te laten vallen, dat je compleet uit het oog verliest hoe vreemd de rol eigenlijk is die jij nu in zijn leven hebt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 22 maart 2019 om 10:09
Helpen met alles? Is hij 5 jaar? Jij bent niet op de wereld om hem te helpen. Jullie waren een stel. Nu niet meer. Dan hoef je ook niets meer met elkaar. Leer jij dat.Suzebos123 schreef: ↑22-03-2019 09:56Het is meer dat ik dan echt weg ben uit zijn leven. Ik zit ook niet te wachten op een relatie met iemand die niet 100% voor mij gaat dus daarom is terug een relatie geen optie.
Ik bedoel er meer mee dat hij dan gewoon moet leren om te praten met haar en dat ik er dan niet ben om hem te helpen met alles. Als vrienden dan niet als relatie. Maar als hij een relatie neemt met haar wil ik ook niet meer met hem bevriend zijn want ik denk dat dat zijn relatie in gevaar gaat brengen. En voor mezelf is dat ook echt niet leuk..
JIJ hebt contact met hém gezocht he? Hij niet met jou. Jij vroeg hem hoe het ging. JIJ hebt jezelf in deze positie gewurmd.
Je kunt hem wel een ultimatum geven, maar dit alles ligt volkomen bij jezelf. Had jij geen contact gezocht, was er ook geen contact geweest nu meer.
vrijdag 22 maart 2019 om 10:55
je loopt jezelf flink voor de gek te houden, het doel daarvan is me compleet onduidelijkSuzebos123 schreef: ↑22-03-2019 09:56Het is meer dat ik dan echt weg ben uit zijn leven. Ik zit ook niet te wachten op een relatie met iemand die niet 100% voor mij gaat dus daarom is terug een relatie geen optie.
vrijdag 22 maart 2019 om 11:15
Je houdt jezelf voor de gek. Je wil hem terug, dat zien we allemaal dus het wordt tijd dat je daar eerlijk over bent. Anders zou je geen topic over hem openen waarin je zelf zegt dat je het lastig vindt als ze samen zijn. Als je iemand niet terug wil, dan is dat rotgevoel als hij met een ander is er helemaal niet.
En hij gaat jou nooit vertellen hoe serieus hij met haar is of hoeveel hij werkelijk voor haar voelt want je zit wel prima zo op zijn reservebankje. Pas als zijn nieuwe vriendin afhaakt ben jij (tijdelijk!) weer goed genoeg.
Nogmaals, de boodschap is hard en geloof me, geen contact is het allerbeste. Het is de enige manier om jezelf iemand te gunnen die helemaal voor jou gaat. Je trekt nu aan een dood paard.
En hij gaat jou nooit vertellen hoe serieus hij met haar is of hoeveel hij werkelijk voor haar voelt want je zit wel prima zo op zijn reservebankje. Pas als zijn nieuwe vriendin afhaakt ben jij (tijdelijk!) weer goed genoeg.
Nogmaals, de boodschap is hard en geloof me, geen contact is het allerbeste. Het is de enige manier om jezelf iemand te gunnen die helemaal voor jou gaat. Je trekt nu aan een dood paard.
vrijdag 22 maart 2019 om 11:44
En je vindt hem gewoon nog erg leuk.Suzebos123 schreef: ↑21-03-2019 10:36Hij loopt nu tegen hetzelfde aan als waar hij met mij mee zat. En dat is het frustrerende. Want hij zit mentaal gewoon niet helemaal goed in zijn vel en dan denk ik gewoon van. Waarom heb je dan iets goeds weggegooid als het in je kop zit.
Hij is duidelijk; hij is met dat andere meisje en blijft bij haar, lijkt een eerlijk verhaal.
Je kan twee dingen doen: Of aan hem blijven hangen, in zijn problemen verdiepen en hopen dat hij door al die aandacht weer terugkomt.
Of je zet hem weer op blokkeren en gaat hem proberen te vergeten.
Wat gaat het worden?
Ik vind je wel lief omdat je probeert te helpen.
vrijdag 22 maart 2019 om 11:56
Even geleden was ik lekker aan het wandelen en toen ging ik een weggetje in dat nergens heen leidt en daarna struikelde ik over een steen, deed echt zeer want stootte meteen mijn teen heel hard erbij... dus had ik besloten daar gewoon niet meer te lopen om mezelf te beschermen, dat ging wel aardig.
maarja na een tijd sloeg ik toch weer dat paadje in, en die steen lag er nog maar ik heb toch me weer gestoten he
wat moet ik nou doen, zal ik nog even paar keer heen en weer lopen?
maarja na een tijd sloeg ik toch weer dat paadje in, en die steen lag er nog maar ik heb toch me weer gestoten he
wat moet ik nou doen, zal ik nog even paar keer heen en weer lopen?
turquasi wijzigde dit bericht op 22-03-2019 11:58
6.28% gewijzigd
Lorem Ipsum
vrijdag 22 maart 2019 om 12:32
Ik wil voor hem zorgen, ik hou zoveel van hem!
Andersom is hij er niet voor jou.
Nu heb je het vuurtje bij jezelf weer aangewakkerd.
Als dat bij hem ook zo was geweest zat hij wel bij je op de bank.
Al ga je dood van binnen. Afstand nemen.
Ga verder met de verwerking van je liefdesverdriet. Ik weet zeker dat je over een tijdje denkt waar was ik toen mee bezig?? En mist hij jou heel erg dan hoor je hem vanzelf wel. Ook als jij uit het zicht bent. Een liefde zit in je hart.
Dan nog zou ik een man niet terug willen. Ik niet. Zit vaak wat achter.
Dat wat je voor hem voelt geef dat aan jezelf.
Andersom is hij er niet voor jou.
Nu heb je het vuurtje bij jezelf weer aangewakkerd.
Als dat bij hem ook zo was geweest zat hij wel bij je op de bank.
Al ga je dood van binnen. Afstand nemen.
Ga verder met de verwerking van je liefdesverdriet. Ik weet zeker dat je over een tijdje denkt waar was ik toen mee bezig?? En mist hij jou heel erg dan hoor je hem vanzelf wel. Ook als jij uit het zicht bent. Een liefde zit in je hart.
Dan nog zou ik een man niet terug willen. Ik niet. Zit vaak wat achter.
Dat wat je voor hem voelt geef dat aan jezelf.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.