Ex heeft meerdere malen seks gehad in “uit periode”

17-09-2018 03:49 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen !

Ik zit er door heen.. ik had 5 jaar geleden een mooi en leuk meisje leren kennen waar ik erg snel verliefd op werd (ben geen player maar ook geen “snel verliefd persoon” zegmaar. Ik leerde haar dus kennen en we kwamen vaak samen en hadden na n maand of 2 pas seks. Ik geloofde haar op haar woord dat ze altijd t alleen met haar ex gedaan heeft en daarna 5 jaar lang alleen met mij was tot nu de illusie. Echter was het in die 5 jaar meerdere malen n paar maanden uit waarvan 3x 6 maanden minimaal. Ik ben er nu achter gekomen dat ze toen ze mij leerde kennen een week daarvoor seks had met een jonge die ze pas n week kende.. even grof; geneukt in t zwembad binnen een week.. normaal geen type voor mij om een serieuse relatie aan te gaan al wil ik niemand judgen maar hier wist ik dus niets van af. Dat is pas het begin want ik weet dus ook allemaal met haar bevestiging na jaren liegen dat ze ook met oudere donkere man van 40 zij 22 een seks relatie onderhield toen het uit was. Mensen zeg mij please of ik geen hart heb dat ik het niet meer kan met haar. Ik wou het zo graag en zij nu ook maar het kan niet meer! Ook kwam ik er achter dat die afspraakjes niet t enige was ze had halve relaties met andere gaste ook. Het kwam trouwens elke keer weer goed nadat zij het uitmaakte omdat ik moeite deed maar het liep stuk omdat ik altijd het gevoel had dat er wat gebeurd was en ze me dat verweet dat ik dat dacht en zei en maakte ze t weer uit omdat t begrijpelijk voor haar ook niet leuk was t steeds an te horen. En ze wist dat als ik het wist ik er echt klaar mee zou zijn.

Lang verhaal kort. Ze claimt dus nu echt klaar te zijn met alles en dingen te hebben ingezien terwijl t in december januari tot maard goed kwam en t was toen vanaf maart weer door haar beindigd. Weer die ouwe vent op gebeld en zich uit elkaar laten trekken in een hotel.

Ik wil jullie ongezoute mening !!!

WAT MOET IK HIERMEE AAN?!

alvast oprecht hartelijk dank voor de moeite dit te lezen en te reageren !!

Groetjes

Alejandro300

Doorgaan en geloven dat t nooit meer gebeurd?

Totaal aantal stemmen: 106

Ja (10%)
Nee (90%)
Alle reacties Link kopieren
We were on a break!!!!!!!

En verder: zoek een ander, met deze wordt het nooit wat.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Tsja,ze wilde gewoon nog flink wat experimenteren in periodes dat het uit was.En zo te lezen nog steeds.
Zelf ook wel zulke vriendinnen gehad.En de oplossing is vrij simpel,take it or leave it. Niet leuk,maar meer smaken zijn er m.i gewoon niet.
Vraag blijft,why is the rum gone?
Haasjehop schreef:
17-09-2018 07:23
Ten eerste: het feit dat het in 5 jaar al meerderen malen zo lang uit is geweest zegt natuurlijk al dat het een relatie van niks is.

Ten tweede: uit is uit, dan kun je doen wat je wil.

Ten derde: jij walgt van haar en vertrouwt haar niet.

Lijkt me vrij duidelijk toch? Klinkt allemaal erg vermoeiend.
Niets meer aan toe te voegen.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
17-09-2018 10:04
Memsen het word verkeerd begrepen.

- Het is zo dat zij de gene is die het elke keer uit maakte !!!

- Zij wilt me nu voor de zoveelste keer terut!!!

- En nee ben geen racist omdat ik zei donkere man (ben zelf latijns amerikaans)
Mijn advies blijft desondanks hetzelfde. Laat het gaan, dit wordt niks.
Alle reacties Link kopieren
WE WERE ON A BREAK!!!
Alle reacties Link kopieren
Waarom neem je haar dan steeds terug? Je bent toch geen jo-jo.

Het lijkt mij nogal een dramatische type die vrouw.

Je moet er helemaal niets mee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
17-09-2018 10:04
Memsen het word verkeerd begrepen.

- Het is zo dat zij de gene is die het elke keer uit maakte !!!

- Zij wilt me nu voor de zoveelste keer terut!!!

- En nee ben geen racist omdat ik zei donkere man (ben zelf latijns amerikaans)
Je huidskleur heeft natuurlijk niks te maken met wel of geen racist zijn. Racistische gedachtegangen zijn niet alleen voorbehouden aan blanke mensen.
Uit is uit. Daarnaast is het geen relatie van 5 jaar als het 3 keer minimaal 6 maanden uit is geweest.

Eerder 1,5 jaar en 2 x jaar.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
17-09-2018 10:04
Memsen het word verkeerd begrepen.

- Het is zo dat zij de gene is die het elke keer uit maakte !!!

- Zij wilt me nu voor de zoveelste keer terut!!!

- En nee ben geen racist omdat ik zei donkere man (ben zelf latijns amerikaans)
Oh ik snap je prima hoor
Het is uit
Zij neukt een ander
Jij vertrouwt haar niet
Je walgt van haar

Is er nog een basis voor een fijne warme en respectvolle relatie?
Het antwoord is verrassend simpel
let op
Komt tie

NEE!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niks van je verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
17-09-2018 14:59
Oh ik snap je prima hoor
Het is uit
Zij neukt een ander
Jij vertrouwt haar niet
Je walgt van haar

Is er nog een basis voor een fijne warme en respectvolle relatie?
Het antwoord is verrassend simpel
let op
Komt tie

NEE!
lol
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
17-09-2018 07:26
WE WERE ON A BREAK!!! Galmt door mijn hoofd
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Doe die meid een plezier en laat haar gaan.
Meerdere break-ups in vijf jaar is gewoonweg een knudderelatie. En ze mag zelf weten wat ze doet als het uit is. Als jij daar niet mee kan leven houdt het op he?
Alle reacties Link kopieren
Nee zeker niet. Dumpen die slet en nooit meer omkijken en een test laten doen als je het zonder condoom hebt gedaan. Er zijn genoeg meiden die wel voor je gaan en niet de boel beflikkeren.
Alejandro300 schreef:
17-09-2018 10:04
Memsen het word verkeerd begrepen.

- Het is zo dat zij de gene is die het elke keer uit maakte !!!

- Zij wilt me nu voor de zoveelste keer terut!!!

- En nee ben geen racist omdat ik zei donkere man (ben zelf latijns amerikaans)
Maar als het uit is mag ze doen wat ze wil toch? Niet zo slim om haar keer op keer terug te nemen.
Snap dus niet dat je er serieus overna denkt om haar ook dit keer weer terug te nemen.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
17-09-2018 18:28
Nee zeker niet. Dumpen die slet en nooit meer omkijken en een test laten doen als je het zonder condoom hebt gedaan. Er zijn genoeg meiden die wel voor je gaan en niet de boel beflikkeren.
Nou wat een slet, poehee. Zomaar met twee mannen geneukt terwijl ze geen enkele relatie had en dus niemand verantwoording verplicht was.
Sue-Heck schreef:
17-09-2018 07:26
WE WERE ON A BREAK!!! Galmt door mijn hoofd
:proud:
Don't wanna kiss, don't wanna touch
Just smoke my cigarette and hush
Don't call my name
Don't call my name, Roberto

Alejandro
Alejandro
Ale-ale-jandro
Ale-ale-jandro

Alejandro
Alejandro
Ale-ale-jandro
Ale-ale-jandro

Stop, please,
Just let me go Alejandro,
Just let me go
viva-amber schreef:
17-09-2018 08:29
Je moet dat meiske ook niet de hele tijd voor meerdere maanden dumpen. Wanneer zij geen relatie met je heeft dan is zij vrij om te doen wat zij wil. Zij is niet jouw bezit. Het is geen bank of stoel uit de winkel.

Eerlijk gezegd zou ik als ik jou was haar niet terug nemen. Want je oordeelt wel degelijk over haar. Gun haar een leuke man die het niet elke keer voor maanden uitmaakt.
Dit.

En je lult echt naar over haar. Bah.
ik wil niet judgen maar hoeveel heb jij er geneukt
Ga verder met je leven.
Lekker boeiend wat je ex doet en met wie.
Waarom zou je haar terug willen?
Alle reacties Link kopieren
Zij mag als ze single is doen wat ze wil. Jij wilt serieus relatiemateriaal dus zij past niet bij je. Laat haar gaan en zoek iemand anders, genoeg serieuze vrouwen in de wereld.
Maareh is dit er weer een? Want eerlijk gezegd kan je dit toch niet serieus nemen?

Zijn er echt zulke sneuerds die zo denken?
Alle reacties Link kopieren
TO, kan je duidelijk stellen wat je minder vindt aan dit verhaal? In het begin had je het over het feit dat ze heeft gelogen over haar seksuele ervaring. Later in je post heb je het over de seksuele dingen die ze voor en tijdens jullie relatie deden.

Over het liegen zelf kan ik je begrijpen . Als mensen toch vrij zijn om te doen wat ze willen dan lijkt het mij ook niet zo moeilijk om eerlijk te zijn daarover. Dat de persoon aan wie je het vertelt daar anders over kan denken is nog geen reden om hierover te liegen.

Over de seks zelf hangt het van de situatie af. Indien zij het uitmaakte maar wel dubbele signalen uitstraalde naar je dat ze enkel tijd nodig had voor zichzelf en jij dus op haar hebt gewacht, dan heeft ze met jouw gevoelens gespeeld. Niet leuk! Indien het echt uit was en al het contact enkel van jou kwam snap ik ook wel dat het balen is vanwege je gevoelens voor haar, al is het ook niet zo verstandig om zo achter iemand aan te zitten.
Een single persoon mag doen en laten wat ze wil, net als een single persoon ook vrij mag kiezen wat voor een man/vrouw relatiemateriaal voor hem/haar is. Door seks te hebben heeft ze niemand iets misdaan. Het blijft echter jouw goed recht om daar iets van te vinden en geen relatiemateriaal in haar te zien. Indien je een vrouw wil die serieuzer in omgang is of enkel serieuze relaties aangaat, dan zou ik op zoek gaan naar iemand anders. Er zijn genoeg vrouwen die een ONS of FWB ook maar niks vinden.
anoniem_358140 wijzigde dit bericht op 17-09-2018 23:18
Reden: nog niet af
1.83% gewijzigd
Wees mild als je moet oordelen over mensen die in omstandigheden leven die u bespaard zijn gebleven
Alle reacties Link kopieren
We zijn dus een dag verder en gepraat vandaag.. alles is er eerlijk uitgekomen de vieste dingen. Ik hou van haar en had een heel ander beeld ervan.. Als je elke keer dat ik weer voor je ging en t goed kwam je loog dat je alleen dates heb gehad.. maar nu blijkt dat je zelfs letterlijk van de straat na een week in n “neefs huis” heb laten doen en daarna nog 20x in hotels heb late doen. Deze gedachte maakt me gek en dit nog maar een van de 5 waarvan ik weet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven