Ex past

28-12-2009 01:24 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben vooral heel nieuwsgierig naar jullie ex "en we zijn er echt klaar mee" verhalen. In alle ldvd topics komt tijd naar voren.

Trap zelf af: ex 5 jaar incl. samenwonen incl. vreemdgaan nu 3 jaar uit, kan er gewoon weer een biertje mee drinken. Na de breuk 1 jaar geen contact meer gehad. Heb geen vraag misschien komt er raad uit: komt tijd, komt .......
Ik begrijp de TO-titel niet. Ex past? Past hij of juist niet? En wat past er dan juist niet of wel. De titel brengt roept veel vragen bij mij op.
komt niet.....?

exen zijn exen...laat ze in hun rol zitten. Lekker rustig zeker als je geen kinderen hebt.
raad?
komt tijd, komt grolsch!
Ex past= ex verleden???
Ik heb geen motto.
Geen touw aan vast te knopen.

Fijn dat je weer een biertje kunt drinken met je ex.

Misschien even minder biertjes drinken als je een topic opent.

Ik ben ook klaar met mijn ex, ik heb geen zin om wat dan ook met hem te drinken, want we zijn geen vrienden.

Goed dat jij dat wel voor elkaar hebt gekregen en hopelijk zijn jullie ook zonder elkaar heel gelukkig.

Komt tijd komt raad is het spreekwoord en inderdaad, voor mij werkt dat.
Leo
Volgens mij wil jij domme dingen doen. Ik zeg...

DOEN!
Aangezien je de tijd neemt om een topic te openen speciaal om te vertellen dat je een biertje kan drinken met je ex, denk ik dat je nog niet helemaal klaar met hem bent.
Ik ben zelf zo klaar met mijn ex-en dat ik zelfs nooit de behoefte voel om er een topic over te openen of een biertje met ze te drinken. Wel zo makkelijk.
Mijn ex is ex omdat ie ex is. Nooit meer gezien nadat hij ex werd. Ook nooit behoefte aan gehad.

Ex was een door en door verwend kind, dat zich alles van pappie en mammie liet zeggen en aanleunen. Toch wel makkelijk als pappie een flatje regelt, mammie zorgt dat er een tafel komt, en de rest van de familie met spuuglelijk meubilair aan komt zetten, en dat allemaal in een plaats waar ik niet woonde en niet werkte. Ach, dan zoek je toch wat anders...

Duh.

Als druppel volgde het volgende gesprek;

Hoezo nodig je S. uit voor je verjaardag. Ik vind die helemaal niet leuk.....

Exit.
Ik drink geen bier met mijn ex. Ik ben wel met hem getrouwd maar ik lust geen bier.
quote:mocy schreef op 28 december 2009 @ 01:27:

Ik begrijp de TO-titel niet. Ex past? Past hij of juist niet? En wat past er dan juist niet of wel. De titel brengt roept veel vragen bij mij op.Bij mij ook.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik drink ook geen bier met mn ex, daar heeft hij het zelf veeeeeel te druk mee.
Ik drink geen bier met mijn ex.

Ten eerste lust ik geen bier, ten tweede woont hij te ver weg, ten derde heeft hij me heel wat geld afhandig gemaakt, ten vierde vond ik het in eerste instantie klote dat ie het had uitgemaakt (maar later eigenlijk ook wel weer tof, want hij heeft ervoor gezorgd dat ik nu een beter leven heb ), ten slotte: ik heb een lieve vriend waar ik me veel en veel liever mee vermaak dan met mijn ex....
Als ik mijn ex toevallig ergens zie, dan lopen de koude rillingen over mijn rug.
Soms droom ik ervan om hem eens te schrijven ofzo, wat hij bij me aangericht heeft.

Maar goed, wel fijn dat jij inmiddels geen hard feelings meer hebt met je ex.
quote:mocy schreef op 28 december 2009 @ 01:27:

Ik begrijp de TO-titel niet. Ex past? Past hij of juist niet? En wat past er dan juist niet of wel. De titel brengt roept veel vragen bij mij op.

Had ik ook, ik dacht eerst nog aan klaverjassen...

"Jeetje wat een kutkaarten, ik pas"... zoiets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven