Ex vreemdgegaan?!
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:33
Hai allemaal,
zoals sommigen misschien hebben gelezen zijn mijn ex en ik nu 4.5 maand uit elkaar na een relatie van 5 jaar.
Gisteren sprak ik tijdens het uitgaan een van zijn vrienden.
Hij vertelde me dat ik veel beter verdiende, dat hij twijfelde of mijn ex wel écht van me gehouden had.
Ook zei hij dat mijn ex vaker dingen met andere meiden had gedaan tijdens onze relatie, waar ik dus niks van wist.
Dit raakte me echt enorm hard!
Nu twijfel ik of ik mijn ex om de waarheid moet vragen.
Waarschijnlijk kan ik toch niks met het antwoord en misschien gaat het alleen maar pijn doen.
Maar zoals het er nu voor staat is mijn idee nog dat hij de liefde van mijn leven is geweest en dat ik die nu kwijt ben.
Terwijl iemand die vreemdgaan nooit de liefde van je leven is..
Heeft er iemand advies?
Ik twijfel echt.
zoals sommigen misschien hebben gelezen zijn mijn ex en ik nu 4.5 maand uit elkaar na een relatie van 5 jaar.
Gisteren sprak ik tijdens het uitgaan een van zijn vrienden.
Hij vertelde me dat ik veel beter verdiende, dat hij twijfelde of mijn ex wel écht van me gehouden had.
Ook zei hij dat mijn ex vaker dingen met andere meiden had gedaan tijdens onze relatie, waar ik dus niks van wist.
Nu twijfel ik of ik mijn ex om de waarheid moet vragen.
Waarschijnlijk kan ik toch niks met het antwoord en misschien gaat het alleen maar pijn doen.
Maar zoals het er nu voor staat is mijn idee nog dat hij de liefde van mijn leven is geweest en dat ik die nu kwijt ben.
Terwijl iemand die vreemdgaan nooit de liefde van je leven is..
Heeft er iemand advies?
Ik twijfel echt.
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:44
Wat voegt het voor jou toe om de waarheid te weten?
Als je denkt je verdriet om de breuk sneller te kunnen verwerken als je weet dat hij vreemdging ,vraag het hem dan ( al bestaat de kans dat hij gaat ontkennen,en dan krijg je gedoe waar je niet op zit te wachten.)
De andere kant is: als je in gesprek gaat ,discussies krijgt , heb je weer contact samen, wat extra pijn kan opleveren voor je.
Dus denk er over na wat voor jou belangrijk is ,of je het echt wilt weten of dat je het beter los kan laten.
Als je denkt je verdriet om de breuk sneller te kunnen verwerken als je weet dat hij vreemdging ,vraag het hem dan ( al bestaat de kans dat hij gaat ontkennen,en dan krijg je gedoe waar je niet op zit te wachten.)
De andere kant is: als je in gesprek gaat ,discussies krijgt , heb je weer contact samen, wat extra pijn kan opleveren voor je.
Dus denk er over na wat voor jou belangrijk is ,of je het echt wilt weten of dat je het beter los kan laten.
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:47
Wat een lul is die 'vriend'. Die loopt twee mensen het leven zuur te maken. Waar is dat goed voor?alskedaske schreef: ↑21-10-2017 14:33Gisteren sprak ik tijdens het uitgaan een van zijn vrienden.
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:45
Ik heb dit ook ooit meegemaakt.
Het is al zo'n 100 jaar geleden hoor, maar ik herinner me wel dat ik me precies zo voelde als jij.
En ik had die relatie nota bene zelf beëindigd.
Ik heb er toen niets mee gedaan.
Ik had niet de illusie dat mijn ex nu ineens wel eerlijk tegen me zou zijn.
Maar ik weet nog dat het me enorm kwetste.
Ik raad je aan het te laten gaan, het wordt vanzelf beter. Sneller dan je denkt vermoed ik.
Het is al zo'n 100 jaar geleden hoor, maar ik herinner me wel dat ik me precies zo voelde als jij.
En ik had die relatie nota bene zelf beëindigd.
Ik heb er toen niets mee gedaan.
Ik had niet de illusie dat mijn ex nu ineens wel eerlijk tegen me zou zijn.
Maar ik weet nog dat het me enorm kwetste.
Ik raad je aan het te laten gaan, het wordt vanzelf beter. Sneller dan je denkt vermoed ik.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.