Ex wil daten met iemand anders, maar [...] - OP verwijderd

02-02-2020 17:09 375 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-02-2020 16:32
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
99.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
realhwmakfsd schreef:
02-02-2020 17:31
Als hij nog van je hield en een toekomst met jou zag dan zou hij het nu afkappen met die meid. En dat mag je hem best vertellen ook.
Dat denk ik inderdaad wel ja, maar dat doet hij niet. Daarom denk ik dat hij niet genoeg van me houd.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
02-02-2020 17:36
Ok, dit zeg ik niet snel, maar ze spraken met elkaar af, tagden elkaar op facebook en nu ze een vriend heeft niet meer? Euhm, waarom nu niet meer als er toen totaal niets was tussen hen?
Dit dus. Jouw gevoel was juist!
Leer op jezelf vertrouwen want jouw voelsprieten doen het prima .
Ik gun jou een man die voor jou gaat en niet voor tig vrouwelijke vriendinnen.
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:33
Ik moet eerlijk toegeven, ik was altijd echt te jaloers. Daarin had hij wel echt een punt. Ik vond het bijv. moeilijk als hij 1 op 1 met ze af ging spreken. Aangezien deze vriendin hem 100x per dag op facebook tagde, dacht ik dat er meer tussen hun was. Hij was er ook een keer mee uit eten geweest, zonder dat hij me dat van tevoren verteld had. Dat vertelde hij me pas achteraf.

-> Inmiddels heeft dat meisje een vriend en taggen ze elkaar nooit meer.

Maar ik had altijd van die eigen gedachtes, dat ik zelf mijn eigen waarheid ging bedenken. Daarvoor ben ik naar de psycholoog toegegaan.
Nou ben ik erg van de relaxte en man heeft ook vriendinnen, maar dit is gewoon terechte jaloezie hoor.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
02-02-2020 17:36
Het maakt niet uit of je te jaloers was of dat het terecht was, hij maakt misbruik van het feit dat jij hem nog steeds wilt. Hij houdt jou als optie voor als Dingetje toch niet leuk genoeg blijkt te zijn of hem niet wil, en tot die tijd eet hij van twee walletjes. Ik vraag me af of Dingetje zelf dit ook weet.

Het is uit! Goed dat je naar een psycholoog geweest bent, dat kun je mooi gebruiken voor je volgende relatie met ene man die wél betrouwbaar is.

Wil je nou zó graag laten zien dat je niet meer jaloers bent?!
Dingetje weet dit zeker niet. 100% zeker van.
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:39
Hij weet iig al wel dat ik geen intiem contact meer met hem kan hebben, als hij eerst iets met haar gaat doen. Dat begreep ie wel.

Dat begreep hij wel? Nou nou, wat een goede jongen. De vraag was trouwens of jij zo'n man wil. De antwoord op die vraag is meteen het antwoord op de vraag of je nog moeite moet doen voor deze man.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:41
Dat denk ik inderdaad wel ja, maar dat doet hij niet. Daarom denk ik dat hij niet genoeg van me houd.
Niet genoeg?
Ik denk, dat hij helemaal niet van je houdt en nooit gedaan heeft ook.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:33
Ik moet eerlijk toegeven, ik was altijd echt te jaloers. Daarin had hij wel echt een punt. Ik vond het bijv. moeilijk als hij 1 op 1 met ze af ging spreken. Aangezien deze vriendin hem 100x per dag op facebook tagde, dacht ik dat er meer tussen hun was. Hij was er ook een keer mee uit eten geweest, zonder dat hij me dat van tevoren verteld had. Dat vertelde hij me pas achteraf.

-> Inmiddels heeft dat meisje een vriend en taggen ze elkaar nooit meer.

Maar ik had altijd van die eigen gedachtes, dat ik zelf mijn eigen waarheid ging bedenken. Daarvoor ben ik naar de psycholoog toegegaan.
Spreken ze nu nog af? Waarom is het taggen gestopt toen ze een vriend had? Was het taggen niet vriendschappelijk?

Wilde gok: ze spreken niet meer af want zij wil niet meer want heeft een vriend. Vriendschap tussen hem en haar ziet ze niet zitten. Eerst was het misschien meer dan vrienden, nu niet meer. En taggen ze niet meer want zij tagt hem niet en zei dat ze dat niet wilde.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:41
Dat denk ik inderdaad wel ja, maar dat doet hij niet. Daarom denk ik dat hij niet genoeg van me houd.
Ik weet wel zeker dat hij niet genoeg van je houdt. Blijf naar therapie gaan en focus op je eigen dromen/doelen, die jongens komen ooit wel weer
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:37
Ik weet niet, kan me niet voorstellen dat ik weer ooit iemand ga vinden zoals hij was -> toen we nog in een relatie waren.
Af en toe tinder ik wel, maar daar zie ik echt niks op om eerlijk te zijn.
Dat moet je je ook helemaal niet voor gaan stellen, dat heeft geen zin.
En tinder zou ik ook maar even laten voor wat het is. Als je eigenwaarde zo laag is, loop je geheid nòg zo'n fout exemplaar op en dat is nòg een deuk voor je eigenwaarde erbij plus nog minder vertrouwen in een wèl leuk en betrouwbaar iemand.
Ga eerst aan jezelf werken, jij bent de belangrijkste persoon in je leven en je moet nog heel wat jaren met jezelf verder!
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:42
Dingetje weet dit zeker niet. 100% zeker van.
Dus hij is gewoon een leugenachtige stiekemerd.
Bah.
Die ben je toch liever kwijt dan rijk?
Alle reacties Link kopieren
Welk knap dat hij van alles uitspookt met andere vrouwen en hij jou zo ver heeft dat jij denkt dat je gek bent....tja je doet het zelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:26
Ja, ik weet dus niet of het te ver gaat. Want aan de ene kant hij is nu wel vrijgezel, dus in theorie ben je dan vrij om alles te doen wat je wilt.
Aan de andere kant vind ik het kut tegenover mij, aangezien hij echt in de laatste weken deed alsof alles beter tussen ons ging. En pas nadat ik met hem al 1,5 dag doorgebracht had, zonder dit te weten. Vertelde hij het mij.
Vrijgezel is geen synoniem voor hufter hoor. Toen ik toen ik nog single was een ex had die maar naar me bleef smachten ging ik daar echt niet meer mee naar bed en daarna doodleuk bespreken dat ik leuk contact had met dingetje.
Dat deed ik niet eens met vage collega's die me meer dan leuk vonden, dat is gewoon vals gedrag.
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
02-02-2020 17:37
Ik zou er ook wat van denken als mijn vriend 1 op 1 met een meisje afsprak, die hem 100x per dag op facebook tagde en hij er, als klap op de vuurpijl, ook nog een stiekem mee uit eten ging. Dat je dan jaloers bent, is toch niet meer dan normaal?
Het was niet echt stiekem, want meteen nadat ze uiteten geweest waren vertelde hij het me wel.
Hij was het gewoon vergeten te vertellen vooraf, terwijl dat eerst mijn enige ding was:

Vertel het me aub van tevoren & ga aub niet in een fancy restaurant uiteten (pannenkoeken huis etc, pizzahut macdonals no problem).
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:41
Dat denk ik inderdaad wel ja, maar dat doet hij niet. Daarom denk ik dat hij niet genoeg van me houd.
Je houdt niet genoeg van jezelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
02-02-2020 17:41
Dit dus. Jouw gevoel was juist!
Leer op jezelf vertrouwen want jouw voelsprieten doen het prima .
Ik gun jou een man die voor jou gaat en niet voor tig vrouwelijke vriendinnen.
Dat is lief:)!
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
02-02-2020 17:37
Ik zou er ook wat van denken als mijn vriend 1 op 1 met een meisje afsprak, die hem 100x per dag op facebook tagde en hij er, als klap op de vuurpijl, ook nog een stiekem mee uit eten ging. Dat je dan jaloers bent, is toch niet meer dan normaal?
Vind ik ook.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:37
Ja, ik ken jou ook nog. Ben inmiddels nog steeds bij de psycholoog.
Ik weet niet, kan me niet voorstellen dat ik weer ooit iemand ga vinden zoals hij was -> toen we nog in een relatie waren.
Af en toe tinder ik wel, maar daar zie ik echt niks op om eerlijk te zijn.
Zoek een leuke man, niet een om hem te vervangen dan wel een die op hem lijkt. Die zijn er wel.
S-Meds schreef:
02-02-2020 17:18
jij bent wel minder jaloers maar hij is er niet ineens meer betrouwbaar door geworden.
ZO WAAR

TO deze gaat je nog veel pijn doen als je hem laat
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
02-02-2020 17:39
Je jalousie lijkt mij meer dan terecht. Deze man speelt met je en maakt je onzeker. Dat roept jaloerse gevoelens op. Die kun je verwerpen (nee hoor, IK was te jaloers) maar je kunt er ook naar luisteren. Je hebt deze gevoelens niet voor niets. Er is een reden voor. Hij is die reden.
En nu doet ie het gewoon weer. Fijne start van een hernieuwde relatie waarin hij gewoon op dezelfde voet verder gaat.
Ik zou alvast de psych maar weer bellen...

Hij weet nog niet zeker of hij dus met mij een hernieuwde relatie wil hebben. Misschien wel maar misschien ook niet.
Heb het idee dat hij eerst wil uitzoeken of hij mij mist of gewoon een relatie over het algemeen.
Toen ik vroeg wat hij precies in een relatie mist, kon hij me dat ook niet vertellen.
Met de psycholoog heb ik gelukkig morgen een afspraak. Voel me echt niet goed zo
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:46
Dat is lief:)!
Iedereen hier is vrij eensgezind, maar wat ga jij nu doen?
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:45
Het was niet echt stiekem, want meteen nadat ze uiteten geweest waren vertelde hij het me wel.
Hij was het gewoon vergeten te vertellen vooraf, terwijl dat eerst mijn enige ding was:

Vertel het me aub van tevoren & ga aub niet in een fancy restaurant uiteten (pannenkoeken huis etc, pizzahut macdonals no problem).
Er is nog een hoop werk te doen voor je eigenwaarde. :|
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:16
Omdat de relatie niet in balans was. Ik deed teveel moeite voor hem, waardoor hij denk ik het idee had dat hij geen vrijheid meer had.
Terwijl ik juist gewoon mijn liefde aan hem wilde zien.

En hij deed juist minder moeite-> wat mij af en toe gek maakte, want ik wilde ook iets terug.
Dus eigenlijk is er niks verandert, voelt het lekker vertrouwd ofzo dat je weer in de maling genomen word?
Hij bepaalt alles en jij blijft slaafs in de hoop dat je contact blijft houden.
Je hebt weinig geleerd dan bij de psycholoog.
Je hebt geen eigenwaarde en hij blijft het afbrokkelen en jij blijft maar in hetzelfde cirkeltje van ellende draaien.
Zonde van leven.
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:45
Het was niet echt stiekem, want meteen nadat ze uiteten geweest waren vertelde hij het me wel.
Hij was het gewoon vergeten te vertellen vooraf, terwijl dat eerst mijn enige ding was:

Vertel het me aub van tevoren & ga aub niet in een fancy restaurant uiteten (pannenkoeken huis etc, pizzahut macdonals no problem).
Mijn hart breekt hier al van en ik ken je niet eens. Dit is toch heel verdrietig, als iemand van wie je houdt dit zegt. 'Wel uit eten, maar dan ajb goedkoop, laat me nog iets bijzonders met jou houden want alles is al weg'.
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:47
Hij weet nog niet zeker of hij dus met mij een hernieuwde relatie wil hebben. Misschien wel maar misschien ook niet.
Heb het idee dat hij eerst wil uitzoeken of hij mij mist of gewoon een relatie over het algemeen.
Toen ik vroeg wat hij precies in een relatie mist, kon hij me dat ook niet vertellen.
Met de psycholoog heb ik gelukkig morgen een afspraak. Voel me echt niet goed zo
Je voelt je vast een stuk beter als je hem een berichtje stuurt, waarin je zegt hem nooit meer te willen zien.
Meid, wat zul je daarvan opknappen!
Alle reacties Link kopieren
parasol2000 schreef:
02-02-2020 17:33
Ik moet eerlijk toegeven, ik was altijd echt te jaloers. Daarin had hij wel echt een punt. Ik vond het bijv. moeilijk als hij 1 op 1 met ze af ging spreken. Aangezien deze vriendin hem 100x per dag op facebook tagde, dacht ik dat er meer tussen hun was. Hij was er ook een keer mee uit eten geweest, zonder dat hij me dat van tevoren verteld had. Dat vertelde hij me pas achteraf.

-> Inmiddels heeft dat meisje een vriend en taggen ze elkaar nooit meer.

Maar ik had altijd van die eigen gedachtes, dat ik zelf mijn eigen waarheid ging bedenken. Daarvoor ben ik naar de psycholoog toegegaan.
En die psycholoog vond jou in deze situatie te jaloers en wilde daar met jou aan gaan werken? Onbegrijpelijk! Ga naar een andere psycholoog en ga werken aan je eigen waarde in plaats van je terechte jaloezie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven