F*ckboys
dinsdag 8 september 2020 om 18:42
Hallo,
Is hier al eens een topic over geweest?
Ik vind het wel interessant en tegenwoordig zijn er zo veel van die
-boys dat veel singles er vast wel eens mee te maken hebben gehad. Internet maakt het ze ook zo gemakkelijk 
Youtuber Shallon legt het onderwerp hier goed uit:
https://www.youtube.com/watch?v=YUdFyqHlnys&t=719s
10:08 heb ik persoonlijk meegemaakt en een totaal verliefde vent die me van de een op de andere manier gewoon liet barsten. En hij was nog wel zóóó verliefd op me. Onbegrijpelijk die boys maar samen komen we er wel uit
Wat zijn jullie ervaringen?
xx Roelie
Is hier al eens een topic over geweest?
Ik vind het wel interessant en tegenwoordig zijn er zo veel van die
Youtuber Shallon legt het onderwerp hier goed uit:
https://www.youtube.com/watch?v=YUdFyqHlnys&t=719s
10:08 heb ik persoonlijk meegemaakt en een totaal verliefde vent die me van de een op de andere manier gewoon liet barsten. En hij was nog wel zóóó verliefd op me. Onbegrijpelijk die boys maar samen komen we er wel uit
Wat zijn jullie ervaringen?
xx Roelie
woensdag 9 september 2020 om 20:01
Het gaat toch over mannen die vrouwen versieren met als doel om ze in bed te krijgen en vervolgens te dumpen? Dat is toch een f*ckboy?Henk-en-Roelie schreef: ↑09-09-2020 19:54Bekijk 'm dan nog maar een keer want je begrijpt niet helemaal waar het over gaat.
woensdag 9 september 2020 om 20:02
Jeetje
Dat is helemaal vaag. Je had 'm kunnen bezoeken, in zo'n ziekenhuisbed kon hij geen kant op als je met een kruisverhoor zou zijn begonnen
woensdag 9 september 2020 om 20:07
Niet alleen versieren maar bedotten, inpalmen, mindgames, future faking, de hele shit waardoor je als vrouw verliefd op zo'n vent wordt. En als je dan alsnog zegt van 'ik wil wachten met het hebben van seks' dan zegt zo'n 'charmeur' je bent verspilling van mijn tijd ( of hij gaat achter je rug om zijn eigen zwarte boekje af om daar een gewillig slachtoffer uit te pikken om alsnog aan zijn gerief te komen ) en wacht rustig af voor wanneer de tijd daar is om alsnog na de seks de kuierlatten te nemen. Ze manipuleren, ze zijn niet oprecht en liegen je recht in je gezicht. Het zou fijner zijn als ze oprecht zouden zeggen dat ze alleen voor de oppervlakkige seks gaan maar ze maken er een spelletje van. En dat is het valse eraan.
woensdag 9 september 2020 om 20:10
Ja, daar starten ze de boel mee op. Zo schattig hoe dat ze dat weten te vertolken en dan bedoel ik de intelligentere f*ckboy, niet de simpele die zomaar uit het niets "what's up ' appt
woensdag 9 september 2020 om 20:20
Dat die f*ckboys alle mogelijke manipulatietechnieken uit de kast halen om een vrouw verliefd op ze te laten worden, dat had ik ook nog uit de filmpjes begrepen.Henk-en-Roelie schreef: ↑09-09-2020 20:07Ze manipuleren, ze zijn niet oprecht en liegen je recht in je gezicht. Het zou fijner zijn als ze oprecht zouden zeggen dat ze alleen voor de oppervlakkige seks gaan maar ze maken er een spelletje van. En dat is het valse eraan.
En het zou wellicht fijner zijn als ze gewoon oprecht ervoor uit zouden komen dat het ze om de oppervlakkige sex gaat, maar als ze daar eerlijk en openlijk voor uitkomen, dan hebben ze waarschijnlijk veel minder succes. Het aantal vrouwen dat daarop in gaat, zal een stuk lager zijn dan het aantal vrouwen dat ze door al hun manipulatietechnieken het bed in krijgen.
Het spelletje is waarschijnlijk geen doel op zich, maar eerder een middel om hun doel te bereiken.
woensdag 9 september 2020 om 20:23
WitteHaai schreef: ↑09-09-2020 20:20Dat die f*ckboys alle mogelijke manipulatietechnieken uit de kast halen om een vrouw verliefd op ze te laten worden, dat had ik ook nog uit de filmpjes begrepen.
En het zou wellicht fijner zijn als ze gewoon oprecht ervoor uit zouden komen dat het ze om de oppervlakkige sex gaat, maar als ze daar eerlijk en openlijk voor uitkomen, dan hebben ze waarschijnlijk veel minder succes. Het aantal vrouwen dat daarop in gaat, zal een stuk lager zijn dan het aantal vrouwen dat ze door al hun manipulatietechnieken het bed in krijgen.
Het spelletje is waarschijnlijk geen doel op zich, maar eerder een middel om hun doel te bereiken.
Heb jij als man echt het woord pussycollectors niet gehoord?
Het is hun doel bereiken, het leedvermaak en hun ego die ze voeden door slachtoffers te maken.
En oprecht zeggen waar het op staat; casual seks. Dat doen er zo veel, daar kun je recht voor uit komen, hoor. One nights stands zijn niet zo zeldzaam.
Een valse illusie bij iemand opbouwen en dan zonder pardon in te laten storten, dát is een heel ander verhaal.
woensdag 9 september 2020 om 20:36
Ik heb dat woord pussy collector nu ook gehoord in die filmpjes. Het geeft aan wat het primaire doel van die f*ckboy is, zoveel mogelijk vrouwen in bed krijgen. Op een of andere manier voeden ze hun ego door zoveel mogelijk vrouwen in bed te krijgen. Ik denk niet dat ze leedvermaak hebben over wat het met die vrouwen doet, waarschijnlijk denken ze daar niet eens over na.Henk-en-Roelie schreef: ↑09-09-2020 20:23Heb jij als man echt het woord pussycollectors niet gehoord?![]()
Het is hun doel bereiken, het leedvermaak en hun ego die ze voeden door slachtoffers te maken.
En oprecht zeggen waar het op staat; casual seks. Dat doen er zo veel, daar kun je recht voor uit komen, hoor. One nights stands zijn niet zo zeldzaam.
Een valse illusie bij iemand opbouwen en dan zonder pardon in te laten storten, dát is een heel ander verhaal.
One night stands zijn misschien niet zo zeldzaam, maar je moet maar toevallig iemand tegenkomen die dat wil. En als zo'n f*ckboy een keer in de gelegenheid is dat hij een ONS kan scoren, zal hij dat ook zeker niet nalaten.
woensdag 9 september 2020 om 20:40
Een f*ckboy is een predator, die moet jagen. Een ONS zal hij niet aan zich voorbij laten gaan maar zal 'm niet die bevrediging geven.WitteHaai schreef: ↑09-09-2020 20:36Ik heb dat woord pussy collector nu ook gehoord in die filmpjes. Het geeft aan wat het primaire doel van die f*ckboy is, zoveel mogelijk vrouwen in bed krijgen. Op een of andere manier voeden ze hun ego door zoveel mogelijk vrouwen in bed te krijgen. Ik denk niet dat ze leedvermaak hebben over wat het met die vrouwen doet, waarschijnlijk denken ze daar niet eens over na.
One night stands zijn misschien niet zo zeldzaam, maar je moet maar toevallig iemand tegenkomen die dat wil. En als zo'n f*ckboy een keer in de gelegenheid is dat hij een ONS kan scoren, zal hij dat ook zeker niet nalaten.
Een ONS heb je zo voor elkaar, zo moeilijk is dat niet. Nouja, misschien nu met corona.
woensdag 9 september 2020 om 20:44
Het is niet mijn ervaring dat je een ONS zo voor elkaar hebt. Ik heb nog nooit een ONS gehad, en voor zover ik weet ben ik ook nog nooit in de gelegenheid geweest dat ik een ONS had kunnen scoren.Henk-en-Roelie schreef: ↑09-09-2020 20:40Een ONS heb je zo voor elkaar, zo moeilijk is dat niet. Nouja, misschien nu met corona.
woensdag 9 september 2020 om 21:12
Bij een ONS zal hij wel het gevoel hebben dat de vrouw in kwestie zichzelf ook wel een beetje heeft aangeboden. Hij zal dan niet het gevoel hebben dat hij haar echt versierd heeft. Dat zal hem dus minder bevrediging geven.Henk-en-Roelie schreef: ↑09-09-2020 20:40Een f*ckboy is een predator, die moet jagen. Een ONS zal hij niet aan zich voorbij laten gaan maar zal 'm niet die bevrediging geven.
woensdag 9 september 2020 om 21:21
Als het woordje 'versierd' vervangt voor "erin geluisd" dan zit je helemaal goed
woensdag 9 september 2020 om 21:26
Eerlijk gezegd vraag ik me wel een beetje af in hoeverre die vrouwen er gewoon met open ogen intrappen en het spelletje aan de ene kant doorhebben, maar er toch in mee gaan omdat ze het toch best wel spannend vinden.Henk-en-Roelie schreef: ↑09-09-2020 21:21Als het woordje 'versierd' vervangt voor "erin geluisd" dan zit je helemaal goed![]()